***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

Kutmula :hug: , voimia eteenpäin. Tuo "luonto korjaa" kommentti taitaa olla lääkäreillä aika yleinen, ja tosi asiahan se on, mutta ainakin omalle kohdalle sattuessa se tuntui vähän kornilta. Positiivisella asenteella vain eteenpäin!

).( Np-ultrassa ja niissä veriseuloissa on nyt sitten käyty ja la siirtyi päivän aikaisemmaksi, eli onkin jo 3.6. Kaikki näytti olevan kunnossa ja kovasti oli liikkuvainen masuasukki. Nyt olen muutaman päivän kärsinyt etovasta olosta, liekö johtuu tästä luonnollisesta olotilasta vai esikoisen juuri sairastamasta vatsataudista, joka yrittää iskeä minuunkin...

Tervetuloa uudet odottajat!
 
Mun laskettu aika on siis 31.5.2008. Joten sen saapi korjata listaan :wave:
Tuuhan Red pian tänne! Mun puolesta saat tehdä listaa :) Kutmulalle paljon voimia ja jaksuja!

Kävin veriseulassa eilen, ja sitten vain odotellaan tuloksia. Ens viikolla olis nla lääkäri, ja toivottavasti sydänäänet sitten kuuluisivat :heart:

Tervetuloa uudet masukkaat ja masuasukit :flower: :heart:



 
Tervetuloa uusille!
Ja kutmulalle iso :hug: Noi on aina niin surullisia uutisia :'(

Mä meen ens viikolla np-ultraan yksityiselle,kun NKL on perunut kaikki seulonnat työtaistelu-uhan takia.Mut tällä hetkellä mun la on 7.6,saapi korjata listaan :wave:



 
kutmula :'( :hug:

Onko muilla vielä rinnat kipeet? ja koskahan tää tuska loppuu? Yöt on pahimpia kun ei tiedä mitenpäin pystyy nukkumaan.

Nyt on vissiin alkanut se väsymyskausi, viime yönä nukuin 14 tuntia ja senkin jälkeen vielä väsytti :whistle:

Mä en jaksa odottaa sitä ekaa neuvolaa, vielä 1,5 viikkoa :/ Olis jo niin mahtavaa päästä kuulemaan ne sydänäänet ja utraan näkemään pieni möngertäjä. On niin epätodellinen olo, että ollaanko sitä raskaana ollenkaan...

nyt on viikkoja tasan 8 =)
 
Juu saat Red Dragon pitää/tehdä listaa kun vaan pääset tänne...tää mun lista on vaan tämmöinen yksinkertainen...Anteeksi kaikille etten ihan aina kerkee päivitellä listaa!!...yritän kaikkeni..

Noh olin siis rakkaan mieheni kanssa pienellä loma/shoppailureissulla helsingissä, perjantai shoppailtiin ja lauantaina käytiin katsomassa monster jamia areenalla, oli kyllä kiwa show!!! Ja oli kyllä todella mukava reissu...

Kutmula, todella todella pahoillani...voimia sinne...
SmileX, saisko LA ja synn.saikku? :D niin lisään sinut listalle...

ON...ei mitään muutoksia, väsy ja väsy...Huomenna eka neuvola...jipiii...
 
Huiskahäntä: On ihan oikea nimi Elina Maria, siihen kuuluu kyllä vielä kolmaskin nimi Annina. :D Ollaan siis nimikaimoja!

Ai kamalaa kun toi mun masu pömpöttää!
:whistle:

Näyttää et mä olisin ainakin viikolla 18! (tai mistä mä tiedän - en oo koskaan ollu viikolla 18) Vaa'asta loppu patterit pari viikkoa sitten, onkohan painoa tullu paljoki lisää.... hmm.

Kaamea väsymys jatkuu, muuten kaikki menee oikein hyvin, ei pahaa oloa eikä mitään muutakaan. No sikakipeet tissit tietty myös.

Noniin, nyt lähden talvikenkien ostoon!

 
Moikkis!

Täältä anoppilasta kirjoittelen, viikonloppureissulla ollaan...
Tervetuloa mukaan uudet mahakkaat! =)
Öllötys on vähän helpottanut viime päivinä, edelleen se iskee ellen saa sapuskaa naamariin parin tunnin välein mutta ruoka itsessään ei enää kuvota niin pahasti. Pitää hehkuttaa yhtä asiaa: Oon saanut tissini takaisin :D :D Imetin tuota esikkoa 1v7kk eikä imetyksen loputtua rinnoista tuntunut olevan mitään jäljellä. Vaan tänä viikonloppuna on ihmeitä tapahtunut ja nyt alkaa povi näyttää vanhalta tutulta :D Eläköön hormonit!

Ens torstaina onkin sitten se odotettu lääkärineuvola ja ultraus... Ihanaa päästä kurkkaamaan mitä tuolta löytyy :)

kutmulalle voimahalaus!!

Sydänkäpynen: Meitin terkka kuunteli dopplerilla sydänäänet kun pyysin, olin kuitenkin varautunut siihen etteivät ne todennäköisesti vielä viikolla 8+ kuulu ja lupasin terkalle, etten säikähdä mikäli mitään ei kuulu. Kyllä sitä siis pyytää voi :)

Nyt pakkailemaan kamppeita, lähdetään kohta ajelemaan kotiin päin.

Kylkiluu 9+6
 
Sydänkäpynen: Mulla ainakin yritettiin kuunnella eka käynnillä sydänääniä, kun pyysin! Kannattaa pyytää :attn: Mutta ei vielä toistaiseksi onnistunut, joten tiistaina lääkärikäynnillä uusi yritys. Se on niin yksilöllistä miten ne äänet kuuluu =)
 
Sydänkäpynen meillä päin ei kuunnella ekalla nla käynnillä. Ihan senki takia ettei tuleva äippä/äippä säikähdä turhaa jos ei kuulukkaan. Joten ite en edes pyytäny kuuntelemaan.

Joka aamu pitää oksentaa, kuvottava olo on melkein 24/7.


 
Tänäänhän on sitte rv12 tasan. Maaginen raja rikki. Äsken vasta hokasin ton jutun. Aika menee hirveen äkkiä. Ei ees huomaa. Kohta pitäis lätä Heseen syömään. Ukolla krapula, niin haetaan vähän roskaruokaa....
 
Kaa
Kaksi yötä ultraan... täähän on melkein kuin joulua odottais. :D Ja kolme yötä lääkäriin. Jänniä päiviä. Olo on yhä hyvin oireeton, joten olen ollut viimeisen viikon hieman pelko pepussa, entäs jos "siellä ei olekkaan mitään"? Jos alkio on menehtynyt jo aikaa sitten. Mutta noh, se selviää ylihuomenna, heti aamulla.
 
ensinnäkin voimia kutmulalle! ikävää tuo, ihan hiljaseksi vetää :ashamed:

O.N.. kotiuduttiin jut kummipojan ristiäisistä, sai prinssi kasteessa nimen Aamos Oskari :heart: oli niin suloinen valkoisessa kastepuvussaan. itkettiin siinä sitten (ystäväni..) äidin ja mummin kanssa :D
huomenna olis sitten totuuden paikka ja ensimäinen ultra aamulla :/ jännittää ihan hirmusesti kun viime raskaudessa todettiin tässä samaisessa ajankohdassa ultrassa sikiön kasvun keskeytyneen :(
nyt paremmalla onnella sinne!!!!!!!! huomaa kyllä että mieskin jännittää hirmusesti. totesin tossa että tuskin tulee montaa tuntia nukuttua ens yönä, sanoi sitten että tulet sitten kainaloon jos muuten ei uni tule :D
mutta..palaan huomenna heti kertomaan uutisia *peukkuja*

marleena83 ja vinski 11+2
 
nonnih. nyt sain hetkeksi jaksamusta alkaa tännekin jtn kirjoittelemaan. kaikkien jutut oon kyllä lukenu ja kovasti koittanu perässä pysyä.

mulla on nyt toivottavasti se paha olo kaikonnu kokonaan. väsymys on vaan palannu. nii ja tissit on kipeytyny. ei mitenkään turhan häiritsevästi mutta kipeytyny kuitenkin.

masukuvaakin otin viikkojen vaihtumisen kunniaks ja laitan ne jossain vaihees vaikka tänne...


 
täällä selvitty vkonlopun treen ja helsingin reissusta... tytönkin sain vietyä jo hoitoon. Kivaa oli olla pitkästä aikaa tien päällä oikeen kunnolla, mutta tää väsymys... :kieh: jaksais tehä mitään ja vois vaan nukkua, niinkuin autossa teinkin :D Pojat oli innoissaan monster jamissa, äitiä pelotti temppumoottoripyörät :D
 
pikkunen voi hyvin..
sikiön koko vastasi viikkoja 11+6 , 5,11cm
syke +, liikkeet ++
ei turvotusta.

laskettu siis pysyy samassa elikkä. Oli kyllä liikuttava tilanne, molemmilla itku kurkussa onnellisena siinä toisiamme kateltiin :) nyt alkaa jo itsekkin luottamaan ja uskomaan siihen että meillä on täällä kesällä oma ihana ja rakas pikkuinen. :heart:
seuraava terkkarikäynti on sitten kuukauden päästä, ihan joulun kynnyksellä (18.12 :D ) saa oikeen ihanan joululahjan tänä vuonna mummu ja pappa :heart:

marleena83 ja vinski 11+4
 
Äippä2006 : Eipä käyty testaamassa ku netistä tilasin,mutta luotan jotta ovat käyttökelpoiset....ja onhan ne mahdollista palauttaa jos ei tunnu hyvältä.
Kunhan kestäävät tän yhden lapsen nii muuta en tarvii ku tää on kuitenkin mei viimunen.

Miun maha pullahti eilen näkyviin :D ....vai jokos tänne kerroin :whistle: Nyt ei mitään tsäänssii pitää normi farkkui vaa vaihoin suosiolla mammahousuihin.
 

Yhteistyössä