¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Sarma :'( Kylläpäs tuntuu pahalta sun puolesta! Siun kanssa käytiin ihan päivä päivältä samoissa se IVF-vaihe. Minä niin kamalasti toivon teille vaan parasta jatkossa! :hug:

Tirlittanille myös :hug:. On tää niin taas kyllä epäreilua.

-Bee
 
[/url]
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT [/url]




nm.....hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, vko(t)

Duffy.....................VL..............icsi (l).........elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas......elo-syyskuu

Testaajat, pvm


Iines-74..................................ivf...............28.8.
elyise.......................................ivf...............?.?.
Uskallanko...........Fertinova.....1.ivf...........31.8.
sooda....................................2.ivf..............2.9.
Ronja80................VL.............3.icsi (l)........3.9.
risupesä................Tays..........ivf (p)..........4.9.
aitiliini83...............VL..............2.icsi............9.9.



Myöhemmin onnistuvat :hug:

MarNei75...............VL
Tuulia-76..............................3.ivf (p), ei siirtoa
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf
Positive.................VL.............ivf
Katriina77........Ovumia..........ivf(l)
Sarma....................VL.............pas
Tirlittan1968..........VL............2.ivf(p)


ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf(l)............10.6.
sarina13.....Tays..1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.
furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7.
Annie77................VL............2.ivf/icsi (p)....15.7.
Rouva B................VL........ivf(p), km, luomu 8.8.
napsuneiti........Naistenkl........ivf (p)..........25.8.
Jannaliini.................................?.................25.8.
fifiris....................Fertinova.....1.ivf.............26.8. ?

 
Sarma
Tirlittan :hug:

Tässä kohtaa tuntuu kyllä siltä, et tämä ei todellakaan koskaan onnistu meiltä. Aina vaan se sama nega sieltä tulee ja rahat menee.

Kaks huonohkoa alkiota on pakkasessa ja ne siirretään seuraavaan kiertoon, jotta tämän vuoden puolella voidaan tehdä vielä yks hoito..
 
Sooda oot niin oikeessa! Tuntuu jotenkin hullulta ja väärältä ja hölmöltä musta ittestänikin olla näin iloinen kun meillä kaikilla olis siihen täysin yhtäläinen oikeus. Ja silti jotkut joutuu pettymään!

Sarma onneksi kuitenkin siirto on heti seuraavaan kiertoon. Ettei tartte odotella pidempään!
 
Niin ja käsitin että Sarma saat kaksi ensi kerralla? Mie kyllä laittasin kanssa toiveet ja katseet sitten siihen! :heart:

napsu puki hyvin sanoiksi tunnelmat täälläkin. Melkein tekee mieli pahoitella että on itse plussannut. Myötätunto. Sympatia. Empatia. Mitä lie, mutta sitä tunnen kilokaupalla teitä kaikkia kohtaan!

-Bee
 
Hirveesti onnea Napsikselle!!! Aivan MAHTAVA juttu! :flower:
Niinkun arveltiin, sun oireettomuus tiesi hyvää.. :)

Sarma ja Tirlittan, oon tosi tosi pahoillani!! :hug: :hug: On tää vaan niin epäreiluu..!! Mutta oon varma että meidän kaikkien aika tulee vielä! Tavalla tai toisella. Hieno homma jos Sarma saa seuraavaan kertoon kaksi. Samaa mäkin toivon. Mitkä on Tirlittanin jatkosuunitelmat?

Mulla on kans erikoinen tilanne päällä. Menkat alko töissä (tai vuotoo alko tulee selkeesti enemmän, ei kuitenkaan ehkä vielä ihan täysillä ). En jaksanut ees laittaa enää klo 15 lugea. Tein sit kuitenkin äsken raskaustestin ja siinä näkyy todella haalea haamu. Epäilen että kyseessä kemiallinen raskaus, alkio on hipassut kohdun seinämää ja siitä sitten tää tulos.. Ei voi nimittäin näin paljoo millään olla vuotoa jos ois oikea raskaus. Kunhan vaan ei ois kohdunulkoinen!! Se vähän pelottaa, varsinkin kun ollaan lähössä lauantaina Italiaan viikoksi.. Missään nimessä on usko että tää oikeeks plussaks tästä vielä muuttuu. Täytyy käydä apteekissa nyt sit hakee uus testi ja kattoo näkyykö haamuu enää aamulla.

Jannaliinia vielä jännitetään!
 
Fifiris mun kaveri vuosi alkuraskaudessa enemmän kun sen kaveri joka sai keskenmenon!! Kandee kyl aamulla mun mielestä tehdä uus testi jos tossa kerran näkyy päiväpissasta haamu..!!!!!!

Tsemppiä!
Ja Jannaliinia mäkin jännäilen ihan kympillä..
 
Napsis, voi kun mullekkin kävis niin.. jotenkin en vaan vois uskoo että tää päättyis hyvin. Käyn ostaa testin ja jos aamullakin tulee haamua/plussaa, niin soitan klinikalle ja pyydän verikokeeseen. Voi hitto, piina vaan jatkuu !
 
Voi kulta tytöt. Täälläkin PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: Napsis ihanaa, onnea sullekin, eikös meillä olekin ihan täysin samanikäiset alkiot (punktio 11.8)?

Mä jännitin aivan älyttömästi sen viimeisen tunnin ennen soittoa klinikalle, hikoilin suorastaan ja tärisin. Odotuksia ei oikein ollut, olin varautunut kyllä negaan henkisesti, ajattelin, että vaikak musta tuntuu kuin olisin raskaana, niin lääkkeet voi sen tehdä. Tuntui ikuisuudelta kun hoitaja kyseli nimet ja hlötunnukset - mutta sitten se näpäytti "tää on kuule positiivinen". Itkuhan siinä vähän tuli. hCG-arvoa se ei itseasiassa sanonut, mutta sanoi että ihan on viitearvojen rajoissa.

Nyt tuntuu samaan aikaan ihmeelliseltä ja samaan aikaan pelottaa iahn hirveästi että meneehän kaikki hyvin. Juuri niinkuin krokotiili sanoi. Tuntuu uskomattomalta että se meidän pieni alkio (mitään pisteitä mä en sille saanut, mutta lääkäri sanoi että se on "oikein kaunis 8-soluinen") todella jäi sinne kiinni. Tämäkin on jo suurta, koska tätäkään ei ole mulle ikinä tapahtunut.

Eli mulla sitten "oireellisuus" oli se hyvä oire, ei näistä koskaan tiedä, kun napsiksella oli aika oireetonta - paitsi tulihan meille molemmille ne menkkakivut silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mulla ei tosiaan koskaan tuu menkkakipuja ennenkuin paria tuntia ennen menkkoja, eikä ne koskaan lähde pois ennenkuin vuoto alkaa - nyt tulivat ja menivät jo viidettä päivää tänään.

Päivällä pitelin kättä mun massulla (joka valehtelematta on kuin olisin 3. kuulla raskaana, se on niin pallo - ilmeisesti kropassa liikaa keltarauhashormonia, jos omakin kroppa sitä nyt tuottelee ja luget vielä päällä) ja puhuin sinne, että ole siellä pieni ole. Nyt tuntuu uskomattomalta että se on siellä. Ja toivottavasti pysyy...

Sarma ja tirlittan todella isot pahoittelut teille ja halaukset :hug: Mun on vaikea sanoa mitään kun tiedän, ettei mikään nyt lohduta. Tuntuu myös hassulta se, että mulle tää oli niin ihana päivä, ja jollekin toiselle se pahin :'(

fifiris: enkö mä jo sanonut että et lopeta lugeja!!!! Heti luget kroppaan, jos vielä tuli haalea plussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vuoto on ihan tavallista -joillain herranen aika tulee monet menkatkin ihan tavallisesti vaikka on raskaana. Huomenna menet verikokeeseen ja siihen asti otat lugeja. Tämä on käsky.

Nyt mies tulee kotiin, menen puhumaan sen kanssa vielä ja ihmettelemään tätä asiaa.
Haleja
 
Jannaliini Mahtavaa, ihanaa, upeeta, hillitöntä!!!!!!!!!!!!!! Wohoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla oli punktio tosiaan 11.8 ja la näinollen 04.05.2010, eli meillä on sama laskettu aika!!!! Mä meen Lohjan sairaalaan, mihin sä =). Siis meen jos kaikki menee ok!!!

Tulehan sinäkin listautumaan tonne naapuripalstalle Rouva B;n perustamaan pinoon!!!! ihanata ihanata ihanata!!! Mitä sulle muuten sanottiin lugeista??? Mulle kun sanottiin että voisin lopettaa ne jo nyt.. aattelin kuitenkin vielä illalla ja aamulla laittaa...

ja fifiris nyt Lugea sisään ku olis jo! Ja aamulla tosiaan testi, ja vaadit veritestiin pääsyä! Haalee plussakin on plussa!!!!
 
Ihanaa Janniliini!!!!! Onneksi olkoon, aivan mielettömän ihana juttu!! :flower: Mä arvasin että plussaat!!

Joo, kyl mä nyt jatkan kiltisti niiden lugen kaa kunnes tulee asiaan selvyys. Mä tänään jo itkin ja surin menkkojen alkua, joten koitan suojella mun sydäntä ja olla toivomatta liikaa... En vaan voi millään uskoa että tää päättyis hyvin.
 
Joo tosi tosi kivaa napsis, ollaan koettu tää piinaus yhdessä ja nyt voidaan jatkaa sitä ihan yhteisillä linjoilla! =) Toivotaan ja uskotaan että kaikki menee molemmilla hyvin. Mä en ollut uskaltanut mitään tollaisia laskettuja aikoja vielä katsella, mutta siihenhän sä nyt sen kirjoitit eli tuli pakosta munkin tietoisuuteen :LOL:

Minä olen täällä Espoossa, eli johonkin Espoon sairaalaan sitten menossa (toivottavasti). Mutta ei oo Lohja kaukana, joten lähekkäin ollaan!

Lugeista mulla on ohje, että lopetetaan asteittain, nyt ensin 2 pvää 1+2, sitten kaks päivää 0+2 ja sitten paketti loppuun sillai että 1 iltaisin. Eli voit varmasti säkin napsis ihan huoletta lopettaa sen jotenkin tollai asteittain, jos sulla niitä on jäljellä.

Mä varasin jo ekan lääkäriajan 10. päivä, kun siihen jo sai ottaa niin ajattelin että otan mahd. pian. Se on tavallaan seuraava askel, eli nyt piinaillaan 2 vkoa siihen asti. Askel kerralaan tässäkin pitää mennä, just niinkuin mä kokoajan oon kehottanut teitä kaikkia tässä piinailussakin - päivä kerrallaan, ja ei murehdita tulevaa turhaan =)

Nyt pitää taas mennä hetkeksi, mies laittaa mulle vielä luget =)
 
Voi oisinkin niin onnellinen tästä haamusta jos ei ois tota hiton vuotoa!!! No, eiköhän huomenna selvii ees jotain kun meen veritestiin.. voi hitsit, oon AIVAN PANIIKISSA.

Mä oon kans aidosti tosi onnellinen Napsiksen ja Jannaliinin puolesta!! Ei voi olla totta miten mahtava juttu!!

 
Fifiris huomenna liityt seuraan!!! Näin uskon ja toivon kovin paljon tapahtuvaksi!! Ei sitä haamua tuu jos ei sitä hormonia o.. ja sait sen vielä päiväpissasta. Eli kyl kandee tosiaan vielä pitää toivoa yllä. Näin mä ainakin ajattelen!

Tsemppiä tsemppiä!!!!
 
Voih.. toivottavasti niin ois!! Nyt ei auta kun toivoo.. tää vasta onkin rankkaa kun tuli tällänen ylläri, just ku olin luovuttanut. Kunhan nyt vaan ei se kohdunulkonen ois.. Tuun tänne sit raportoimaan.

Nyt sit jännätään seuraavaks Iinestä!

Niin ja onnea myös aitiliinille! Hyvin hedelmöittyi sun munat, nyt vaan peukkuja että mahdollisimman moni jakaantuu iloisesti myös!!
 
fifiris se on plussa jos noin aikaisin on kotitestissä haamu! Toivottavasti vuoto lakkaa pian!

aitiliinille onnea saaliista! Sarmalle ja tirlittanille vielä jaksamista ja halaus :hug: Olisipa meistä kaikki plussanneet, harmi ettei aina niin käy :'(

Kirjoitin pitkän viestin joka katosi, enkä nyt ehdi kirjoittaa uudelleen. Palaan siis myöhemmin lisää... Mitkä fiilikset risis ja iines?
 

Yhteistyössä