~~ Kesäremontti kropalle 2011 ~~

Saanko liittyä mukaan? Oon nyt laihdutuskuurilla ja painoa on tippunut maaliskuun puolesta välistä
n. 3,5 kg. Olen jojoillut tässä välillä, mutta nyt paino on 73,5 kg. Painoindeksi on varmaan jotain 26 tällä hetkellä. Ois tavoitteena päästä kutosella alkavaan painoon.
Olen liikkunut joka päivä 1-1,5 h verran ja vastaavasti syönyt sitten enemmän.. Olen 1200 kcal:n dieetillä..
 
Arcatha sama täällä, jäätelöä on mennyt enempi ja vähempi :D nooh, elämän pieniä nautintoja... ja varmasti tuo hikoilu on jotain tehnyt myös, samoin kuin helteen aiheuttama ruokahaluttomuus ;) Hienostihan sulla on menny, ottaen huomioon ettei liikkuminen kevään aikana ole polven takia ollut täyspainosta... kyllä minusta on onnittelut paikallaan painonpudotuksesta :flower: Kesä ja tää lämpö kun ei ainakaan mulle tunnut olevan mitään ihanne aikaa tähän projektiin :ashamed:

Mites meni Rowanin reissu? Sää ainakin suosi matkaiijaa :cool:

Hoppie kivaa kun tulet mukaan, Lämpimästi Tervetuloa =) Kuulostaa tuo sun tilanne tosi tutulta. Oletko nyt helteellä millasta liikuntaa jaksanut harrastaa? Ihan uteliaisuutta kyselen, kun tuntuu, että itseltä niin mehut pois...


ON: Tänään koin yllätyksen, kun aamuvaaka näyttikin lukemien olevan samaa luokkaa kuin loppu syksystä :whistle: Varmaan helle vaan tyhjentänyt nestevarastoja kropasta, että eiköhän pian palaa :p Eli painonpudotus olisi muka 2,5kg kolmessa viikossa ...tunnustan että vedenjuonti jäänyt nytkin liian vähiin, että taitaa olla aika kuivakka emäntä Nimim. "viinirypäleestä rusinaksi" :D
Metuja olen nyt syönyt viikon ja 2pv, ei oikeastaan mitään sivuoireita... jotain pieniä tuntemuksia välillä, mut eivät vaikuta millään tavalla elämään haittaavasti. Tyytyväinen olen että sain noi metut kokeiluun.. tuntuu, että niillä olis jotain vaikutusta jo nyt hormonitoimintaan(??!) kun mielialat heittelee vielä normaaliakin enemmän.. ehkä kuvittelen :) kun ei niiden pitäis näin nopeasti kuulemma vaikuttaa.

Ihania kesäpäiviä kaikille :wave:


Muoks. Pari päivää tuosta ja paino onkin sitten lähtöpisteessä. Onhan toi meidän vaaka surkea ja saattaa hieman heittää, mut ei noin paljoa kuitenkaa :p Paino ei siis tunnu tippuvan millään, mut muuten metut on tehnyt olon paremmaks ja siitä olen tyytyväinen, enempi virtaa tehdäkkin jotain ja lähtee liikkumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nostellaanpas pinoa hiukkasen :)

Täällä karkasi mopo käsistä ja paino kohosi kolme-neljä kiloa kohti korkeuksia.
Juhannuksena en pahemmin katsellut mitä söin ja menkkaturvotukset siihen päälle,
niin iltapaino lähenteli 100kg reilusti.

Tänä aamuna oltiinkin sitten hieman voiton puolella jo, aamupainon näyttäessä 96,8kg.

Kahtena päivänä käynyt polkemassa pyörällä 10km:n lenkin ja tänään olisi tarkoitus uskaltautua pitkästä aikaa spinningiin salille.

Mites muilla menee?
 
Arcatha: mopo on karannut täälläkin, paino on noussut pari kiloa, kiitos juhannuksen ja kesäloikoilun. Olen nyt ollut pari päivää taas laihiksella ja kovasti yritän taas jatkaa. Kävelyillä tulee käytyä paljon näin kesäisin. :) Lohduttavaa tietää, etten ole ainoa jojoileva..
 
Mulla ei ole onneks paino noussu, mut ei kyllä laskenukkaan. Kyllä mäkin juhannuksena söin ihan surutta, kun tuli grillattua tiuhaan ja nyt sitte menee jäätelöä :p Harmittaa kun ei ole yhtää itsekuria näköjään ton asian suhteen... mut niinhän se menee, että vaikka repsahtaiski, pitää vaan jatkaa taas siitä eikä luovuttaa koko peliä :)

Mitähän kuuluu Rowanille??

Aurinkoisia, ihania päiviä kaikille :wave:
 
Moikka!!!
Ajattelin vähän nostaa tätä ketjua eloon!!!
Eli löytyykös joitai joiden pitäis laihduttaa ennen hoitoja???????
Mulla varmaan paino taasen n. 101-103kg, ja 92kg pitäs päästä.
Sain jo toss n. 5kg pois mut repsahduksen jälkeen varmaan tullu kolisten takas :(
oon tunnesyöppö ja ollu hieman hankalempaa tässä viime hetket..
Enivei, löytyykös kohtalotovereit vielä????
 

Yhteistyössä