***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Nyt apua kaikki jolla kokemusta aconin kasettitestistä. Jos siihen testi kohtaa tulee jonkinmoinen viiva niin tarkottaako se että kyseessä on haamu, vai onko se vaan viivanpaikka. Ohjeessa sanotaan että myös haamut tarkoittaa sitä, että olisi raskaana, mutta sitten monella sivustolla on haukuttu just noita testejä.
 
Mä haluaisin varovasti tähän sanoa noista herkistä testeistä, että monesti tulee pettymys kun testaa liian aikaisin :ashamed:
Enkä halua nyt loukata ketään, mutta niin se vain on. Haamu saattaa tulla ja seuraavana päivänä alkaa menkat. Varminta olisi, kun jaksaisi odottaa kunnolla yli menkkojen oletetun alkamiskohdan.
Musta on tullut realisti tässä asiassa, vaikka se niin kivaa onkin se testailu nopeaan.
Itse olen saanut keskenmenon viikolla 12 jolloin sitä ei oikeastaan enää odotakaan tulevaksi, siksi en uskalla mahdollisesta raskaudesta edes riemuita lähes ennen kuin lapsi on kainalossa :)
Mutta tsemppiä kaikille haaveilussa!
:flower:
 
Voi paska. Siihen jäi menkkojen tuleminen. Tippa veristä limaa ja siinä kaikki. Oli kyllä menkkakipuja.
Nää oli nyt sit tavallaan toiset menkat kun jäivät pois. Ja ihan ajallaan nääkin ois alkanu kun ajattelee että 60 päivään mahtuis kahdet menkat jos kierrot 30 päiväisiä :/

Pitäisköhän vielä kerran testata ja jos nega niin sit gynelle. :|
 
Kiitos Vilinäiti! Ei tosiaan loukkaannu, sillä yritän ajatella realistisesti ja todella odottelen ennen kun luotan mihinkään tuloksiin. Harmittaa vaan sinänsä että menin mitään testaamaan, sillä nyt se odottelu on vielä vaikeampaa. Mutta kaipa se tästä. Ja eka yrityskierto vasta menossa, niin kuukautistenkaan ei pitäs maata kaataa.

Mutta onnittelut plussanneille ja tsemppiä muillekin. Olen kyllä lueskellut palstaa, vaikka en ole kirjoitellut. On vaan aina tullut niin kovin paljon tekstiä, että olettekin energisiä. =) Lukemisen jälkeen ei koskaan jaksa enää kirjoitella.
 
Onnea plussanneille! :flower: :flower: Täältä kun on pari päivää pois niin monta naista on raskaana!Mahtavaa. Tarrasukkia nyt matkaan kaikille!

Omina uutisina voisin kertoa, että jotenkin masentaa...Kierto alkaa olla lopullaan ja kohta pääsisi testailemaan, mutta jotenkin olen haluton siihen. Olen niin varma etten ole raskaana ja tieto siitä että ensi kierrossa ovulaation aikaan olen matkoilla, masentaa jotenkin. Ei nyt sinänsä kauheasti. Taitaa täti olla tulossa, kun mieli on maassa ja suklaa houkuttaa...Mitään oireita ei ole mielestäni ollut, rinnat eivät ole kipeät tms.
Ihan toiseen asiaan, ei raskauteen liittyvää: Ihoa kutittaa ihan vimmatusti ja hetken jo ajattelin, että lapsipuolille olisi voinut koulusta tulla syyhypunkki (on kuulemma täällä aika yleinen epidemia) ja tarttua sitten minuun, mutta tekstari heidän äidilleen kertoi ettei heillä kenelläkään ole iho-oireita. Joten jotain muuta se on, kuivuutta tms. Mutta tuntuu kuin jotain ryömisi ihon alla, olen jo ihan vainoharhainen! Varmaan tämäkin vetää mielen maahan. Täytyy yrittää nyt rasvailla ihoa ja toivoa ettei täti tulisi kylään.

Tsemppiä kaikille ja oikein hyvää viikonloppua, tädin yllättämille :hug: !!
 
Mikä on paras testi?

tietty kaikil on oma mielipide...

Onkos noi hyviä testejä noi viljat jotka on tarjouksessakin vielä??????

Onks se nyt niin että jos testi näyttää sitä 10ucl/ll jotain(siis noita kirjaimia en osaa laittaa oikein!)
Niin se on herkempi kuin se joka näyttää 25 ucl/ll......vai hä?

Ku mulla tuli vain se haamu,niin kai pitäis testata sit vaan viä tollasella herkällä,tuskin toi 25 juttu sitten näyttää vielä mitään...

Annamanna kehui apteekin omaa testiä,tietääkö kukaan kumpaa lukemaa se mittaa herkemmin..eli 10 vai 25?

Kiitti jos joku jaksaa vastailla.... =) :flower: :flower: :heart:
 
Kokeillaan vielä noita cosganin hymiöitä kotootakin, jos työkoneessa vain jokin tökkii..



Täällei mitään kummallisempaa, täti alkaa pikkuhiljaa pakkailla laukkujaan, joten oliskohan jo huomenna vierailu ohi ja pääsee taas hommiin.. Poika sai moottorisahan (siis leikki sellaisen) ja paikat taitaa olla kohta entisen sen huoneessa..
 
Kiitos Pikkumyy... Pitää miun vielä maanantaina tehä varmistustesti että varmasti saan sen oikean PLUSSAN


Miulla lämmöt ollu 36.8 keskimäärin kun norm. kai siinä 36.1 ja kn tosi kovana... Jos tää olis nyt sitä ihteään :LOL:
 
Kiitos tarrasukista, mutta tähän vaivaan eivät auttaneet. Eli mut voi ottaa pois sieltä plussanneista, älä Red Dragon laita vielä mihinkään, ilmoitan sit kun tää on ohi. Tulin just kotiin ja oon ihan poikki..

Keskenmeno menossa ja tulossa, raskaushormoonit vähissä ja ultrassa epäselvä kohdunulkoinen verihyytymä ja lisäksi kohdun sisässä ilmeisesti vastaava. Olo on tosi sekainen. Kaikki muuten näytti olevan kunnossa että hyvillä mielin tässä pitäisi olla koska hommat pelaa mutta..

Toivon kaikkien puolesta että olin tässä ketjussa jo se tilastollinen merkintä näiden osalta ja muut saatte plussata loppuun saakka. Perässä tullaan varmasti!!!
 
Mikäköhän tähän auttaa, luulisi kun saisi plussan, olisi se aika paukku, mutta jotenkin ei osaa ajatella, ei uskalla, että 17v:n jälkeen pomppais plussa testiin :heart:

Noo jos säilytään ilman vuotoja täällä..niin ma ostan sen testin =)

Myy on aika tiukka täti, tässä kierrossa itselleen* :D

=) , :wave:
 
Mie pidän peukkuja että muutkin plussaa!!!


Mie en malttanu olla testaamatta..oli pakko :D
Tänään kävin ostamassa isosta kaupungista neidille(3.5v) oman sängyn,oli neiti onnellinen.Siinä sängyssä on kissa "kaiverrus" päädyissä..
 

Yhteistyössä