***Kesävauvat 2008***

Huomenta masukkaat ja masu-asukit :heart: Minä vielä kuitenkin kurkistan tänne, vaikka jo uhkasinkin lähteä :kieh:
Onnea Mouselle, kerrohan ikäsi, lasten syntymäajat (jos on ennestään), laskettu aika ja synnäri =) Tietenkään mitään tietoja ei ole pakko antaa itsestään. Mutta jotenkin aavistelisin että täällä ei paljon pimitetä, pikemminkin likaisimmatkin yksityiskohdat kerrotaan :LOL: :LOL:
 
liittyä jo joukkoonne...

Mulla on takana 2 km puolen vuoden sisällä, viimeisin heinäkuussa. Ja nyt olen panikoinut aivan hysteerisesti.

Sain haalean plussan pari viikkoa sitten, ja muutaman muunkin viivan sen jälkeen :D . Yhteenkään testiin en tummaa viivaa saanut, joten marssin tk:n labraan viikko sitten raskaushormonin määrän varmistamiseksi. Tulos oli 281 (4+6). Tämäkös sai mut panikoimaan lisää, koska aika vähän mielestäni. Toisaalta pesun taulukon mukaan se voisi olla 17-7000, mutta minkäs teet kun olen vainoharhanen niin olen :ashamed: .

Ny olisi siis kuukautisten mukaan laskettuna 5+5 menossa ja LA jotakuinkin 13.6. Tuo muuttuu kyllä melko varmasti, koska kiertoon ollut km jälkeen pidempi, n.32pv.

Niin ja sairaala olisi K-SKS.
 
isabel ja jenska: pääkaupunki seudun hinnoista en ite tiä mitään mutta jyväskylässä yksityisellä hinnaksi jää varmaankin 70-80 euroa. Tai ainakin tuollaiseen ite oon varautunu kun ultraan meen ite ens maanantaina. Mä mietin sitä kanssa että viitsiikö tuonne mennä kun se ainoa ultra on sitte jo vkon 10 tienoolla, mutta tahdon nähdä sitä ennene onko kaikki kohallaan ja sykkiikö siellä sydän...
 
Niin ja tervetuloa :)
Jenska:Mä oon käynyt Diacorissa,mut hintaa en nyt muista.Mulla on huomenna ultra,niin voin sit kertoa :)
Meillä np-ultra on vasta viikolla 12-13 ja sinne on niin pitkä aika...varsinkin jos tulee se joukkoirtisanoutuminen,niin tod.näk. noi ultrat siirtyy tai jää kokonaan pois :(
 
Missä kaupungissa Raksu kävit?
Kyselin samalla hintoja kun soitin ajan ja hintahaitari oli Espoossa 120 - 150 ? Kelan korvausten jälkeen. Eli noin 60 - 70 ? ultraus ja lääkäripalkkio 50 - 90 ? + toimistomaksu. Aikamoinen ero noissa lääkärinpalkkiossa siis.

 
Dalia: aika hauska yhteen sattuma että on noin saman ikäset muksut meillä :) asutteko missä päin keski-suomea? Meillä muutto jyväskylään tuossa keväällä kun mies saa oman kodin valmiiks...

Syliapina: sama homma, hinnan unohin iha kysyä kun tuon ultran eilen tilasin..
 
Huh huh, pahoinvointia on ihan koko vuorokauden ympäri... Oksennan tosi rajusti, edes vesi ei pysy sisällä. Niin olen kuivunut, että jouduin jo eilen tiputukseenkin, ihan kuten epäonnistuneesti päätyneessä ensimmäisessä raskaudessakin (useita kertoja).

Mutta apua on ehkä tulossa, lääkäri nimittäin eilen antoi minulle ensimmäisen akupunktio-hoidon. Sen jälkeen meni ennätykselliset 8 tuntia, ennenkuin oksensin! Käyn toistaiseksi kaksi kertaa viikossa akupunktiossa, jopa 8-10 kertaa.

Ultra maksoi yksityisessä lääkärikeskuksessa erikoislääkärillä 60e. Akupunktiota antoi toinen lääkäri (makoilin 30min toisessa huoneessa, lääkäri teki sillä välin muitakin hommia), 20e. Toimistomaksu oli 8e.
 
Moikka kesäkuiset ja varsinkin Hande ja Dalia :)
Minä oon myös Jyväskylästä ja odottelen kesävauvaa. Minä menen 5+4 viikoilla ja laskeskelin että minulle tulisi lasketuksi ajaksi 16.6 eli todella ollaan samoihin aikoihin pian synnärillä. En vielää uskalla liittyä oikein mihinkään ketjuun kun on elokuinen keskenmeno takana eli erittäin varovaisin mielin tässä edetään.
 
Summerbaby :hug: Olen tosi pahoillani, jos joudutte nyt luopumaan unelmastanne.

Kuitenkin, en tiedä kaikkia taustojasi, mutta joskushan S-hCG nousee hyvin hitaasti! Minusta 78 ei kuulosta vielä hirveän alhaiselle. Ja oletko ihan varma noista rv:sta? Muutaman päivän heittokin voi jo tehdä eroa.
 
Dalia: Samassa kaupungissa sitte asuksitaan keväästä lähtien:) meillä ei tosiaan vielä tiedetä tarkkaa muuttopäivää kun ite tuota torppaa rakennellaan mutta tarkoituksena on että hyvissä ajoin ennen kesäkuuta olisi sellasessa kunnossa että pystyttäis sinne muuttamaan. Ihana saada lisätilaa kun nyt meillä vain kaksio :D Jyväskylä silleen aika vieras kaupunki vaikka siellä asunutkin nuorempana vuoden opiskelemassa, tuttuja siellä ei ole kuin pari mutta ehkä sitä uusiin tutustuu viimestään sitten kun sinne lopullisesti muutetaan...

Täällä alkanu sitten pahoinvointi oikeen kunnolla...ei näköjään auta sitte mikään, mutta onneksi ruoka sentään pysyy sisällä ja toivottavasti tulee pysymäänkin...
 
Margherita etenkin: Jyväskylästä myös ja laskujen mukaan 17.6. laskettu aika. Huudetaan sitten kilpaa synnytyssaleissa. :) Tai ehkä vähän varovaisemmin pidän peukkoja ja toivon, että kaikki sinne asti päästään.

Kiitos ultra- neuvoista. Odottelen siis neuvolaa ja kysyn sitten ohjeita sieltä. Ei kai tässä hätä vielä ole.

Synnäri ois siis K-SKS ja ikää täällä on 26 vee ja miehellä 28 vee.

 
No voi he****tti kun kaikki mitä kirjoitin niin katosi.

eli siis Maasu siistiä! Minäkin oon muuten 26 :)
pitäisikin laittaa joskus myöhemmin alulle jotain Jyväskylä-miittiä kun olisi niin kiva tutustua samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.
Varasin alkuraskauden ultran Gynepraxisilta, maksaa kuulemma noin 70?.
 
Ilmottaudunpa minäkin "paisuvaan" joukkoonne mukaan =)
Mitenkäs se la laskettiinkaan?oliko se niin, et viimesiin menkkojen alkamispäivään lisättiin 7 pvää?Hyvä muisti :xmas:
jos lasku noin niin la olis 10.6 ja neljättä odotellaan ja 01, 03 ja 06 aiemmat lapsukaisten syntymävuodet.

Olotila on vaihteleva, kuvottavan ja yököttävän välimaastossa mennään.
 
Joo, niitä tietoja: ikää on 27v. ja synnäri ainakin toivottavasti Tays. Laskettu aika tais olla kesäkuun 21. Ja alkuraskauden ultraan oon menossa jo oman mielenrauhan saamiseksi (tuulimuna takana 07/07).
 
Varasin äsken ajan alkuraskauden ultraan yksityiselle, aika on 31.10. Pelottaa kyllä jo etukäteen, kun viimeks kun kävin kesällä varhaisultrassa edellisen raskauden aikana, niin siel näkyi pahaenteisesti pelkkä ruskuaispussi ja niinhän se sit osoittautui tm:ksi... Täytyy toivoa, että olis parempi onni tällä kertaa..
 

Yhteistyössä