***Kesävauvat 2008***

Eilen plussasin, soitin heti neuvolaan tänään ja sanotiin että siinä kesäkuun puolessa välissä laskettu aika.... Hui. Mä oon ihan sekasin ja en tiedä mitä ajatella! Tää tuli ihan suoraan puun takaa. :) Rv jotain 6. Tällä viikolla alko huimaamaan, rinnat paisumaan ja kipeytyi, ja sitten masussa kipristelee aina aika ajoin.

Voi olisitte nähneet kultani naaman kun katsottiin yhdessä eilen tulosta! :) Kyllähän minä sen tuloksen tiesin, eihän näitä oirita voi olla huomaamatta... ;)

Mutta mä olen ihan pihalla kaikesta mahdollisesta ja oon ehtiny jo tänään surffailla kaikki maailman nettisivut! Huh. Tää on jotenkin ihan uskomatonta!!! :p
 
pahoinvoinnit vaan pahenee. Söin kalaa ja täytyy sanoa että ei ole hetkeen mikään ruoka menny niin tyylikkäästi alas ja takas ylös. Väsymys on tosi kova. Mä en tiedä, itse siirryin juuri 6 viikolle ja olen huomannut että masu pömpöttää, epäilen sen kyllä johtuvan siitä että en vaan jaksa enää vetää sitä sisälle... :headwall:
Kauhea väsykin, pitäis vääntää puhetta äikän tunnille huomiseksi ja inspiraatio nollassa. en jaksanut eilen lukea edes psykologian kokeeseen vaan menin ja vedin lonkalta. Heh, ei haitannu, hyvin meni.
:whistle:
 
Kaa
Itse yhä oireeton... vatsa vaan pömpöttää turvotuksesta niin, että voisi melkein luulla että olen raskaana... :LOL:

Tunnin päästä olisi Latinos-tunti. Saa nähdä kuinka kauan sitä saa luvan kanssa harrastaa. Oma ohjaajamme lopetti tuntien vetämisen 6 vkoa ennen laskettua aikaa. :D
 
Heips!
Mie oon ollu jollai listal,mut nyt en löytäny itteäin joten jos joku ois kiltti ja lisäis miut sinne :D .
La 13.06,sairaala on KOKS ja tää ois mei 4 muksu.

Olo on ollu kaks pvää ympärivuorokauden aivan kamala....kuvotus on jotai hirveää,onneks en ainakaa viel oksenna (koputtaa puuta :headwall: )
Rinnat on nii kipeet jotta liivit päällä täytyy nukkuu...millasetkoha hinkit miulle oikee kasvaa :LOL: .

Mies on reissutöis vkot joten koitan parhaani mukaa pitää torppaa pystys..onneks ei oo kovii pakkasii ni oon päässy tuon lämmittämisen kaa helpommalla.

 
ElinaMaria, sydämelliset onnittelut ja teretulemast joukkoon! :flower: Itse tosi epänettityyppinä (hyvä kun jaksan tarkistaa sähköpostin kerran päiväs) olen huomannut, et plussauksen jälkeen halajan koko ajan nettiin; kaiken maailman raskaussivut on tullu koluttua ja täällä tunnun roikkuvan linjoilla yhtenään ;)

Äitiäiti, Äippä2006, sinuhe ja muut kumpugalluppiin vastanneet: kiitos!
Olin tänään vaatekaupoilla ja pakkohan se kai nyt sit on myöntää, et omakin vatsan alue turvottaa ja pömpöttää... Sisäänveto-ongelmia täälläkin, pikkuelina :D Onneksi ostin sitte jo tulevaisuudenkin varalle "odotushousut": strechit, jois on vyötärövaraa ainakin joulukuulle asti. Vyön kun kiristää, niin hyvin menee nytkin!
 
Täällä kanssa maha turvoksissa ja en viitti mäkään enää tota kumpua sisään vetää :D Tossa mietin että jotkut välimallin housut ois hankittava ennen kun oikeet äitiyshousut hankin...Alkaa tuo farkkujen vyötärö ahistaa ku ei veny mihkään suuntaan :D
 
Hello! Täällä kans suht oireettomana ollaan, joka päivä kyllä vatsaa nippailee ihan pirusti..varsinkin silloin kun käyn vaakatasoon. :/Onks teillä muilla hurjaa nippailua? Välillä tulee ihan kauhea paniikki ja pelko, et se poistuu ennen aikojaan. :ashamed: Väsymys vaivaa hetkittäin ja masu on turvoksissa, tuntuu et täynnä ilmaa.Outoa, ei meinaa siihen tottua kun mulla ollut sixpacci aina(työskentelen liikunta-alalla) ja nyt tollanen turvonnut kumpu,hassua ja ihanaa!! =)Ja tisutkin on turvoksissa, jees..i liked B) Pitää vaan toivoa,että masuasukki pysyy vauhdissa mukana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Täällä kanssa maha turvoksissa ja en viitti mäkään enää tota kumpua sisään vetää :D Tossa mietin että jotkut välimallin housut ois hankittava ennen kun oikeet äitiyshousut hankin...Alkaa tuo farkkujen vyötärö ahistaa ku ei veny mihkään suuntaan :D
just samaa pohdin kun kaverin kaa puhelimessa puhuin. että pakko jotkut housut keksiä ku ei näin iltasin ainakaan farkut jalassa voi olla.
ehkä pitää vaa joihinkin lökö-housuihin tyytyä.
 
=) Niimpä, tosi jännä juttu tää turvotus..en ole edes syönyt mitää normaalista poikkeavaa mikä tän pienen kessin voisi aiheutta. Tää vatsan nippailu on kyllä pelottavaa, mä olen oikeesti paniikissa kun tuola masussa tuikkii välillä todella kovasti.. :/ Pitäisi vaan ajatella positiivisesti eikä pelätä,oon vaan jo nyt niin lovena tohon asukkiin ettei mitään rajaa... :heart: :heart:
 
jade77: mulla tota nippailua ollu koko ajan, mutta eiköhän se oo iha normaalia kun se pikkanen alku siellä kasvaa. Ja jos ei ole mitään vuotojakaan ni ei kannata huolissaan olla.

Syliapina: mä oon vielä voinu farkkuja pitää kauppa ja ulkoilureissut mutta kotona ne lentää iha suoraan pois ja sellaset vanhat kauhtuneet olohousyt vuodelta nakki ja kirves jalkaan...Noilla ei vaan kehtaa tuonne oven toiselle puolelle lähteä :D Tarvii maanantaina mennä tuolta isommasta kaupungista katteleen jos löytys jotkut sellaset housut millä kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla :D
 
Hedelmät ja mehut pitää aika hyvin pahan olon pois. Samoin ruisleipä. Aamulla heti kun nousin tein ruisviipaleen ja söin, niin ei sitten tullut pahaa oloa.

Mä oon nyt ollu vähä aikaa taustalla, koitan seurata mukana kuitenkin. Ku jotenki väsyttää kaikki, ruudun tuijottaminen ensin töissä ja kotonakin vielä... =) Jouduin muuten perumaan sen ultran kun ei nyt oikein ole varaa mennä yksityiselle...

-Di-
 
oikeesti... tää on hirveetä, mun housu valikoimasta ainoastaan kahdet enää mahtuu päälle, muista ei toivoakaan... pakko kai kattoo niitä äitiysvaatteita pikkuhiljaa... minä itse himoitsen sellasii farkkulappuhaalareita... :heart: Sellaiset on kivat...
 
Täällä myös alkanu housut puristaan/ ahistaan. Mulla melkein kaikki farkkuja.
Katoin jo h&m sivuilta mammavaatteita. Siel oli muutamat kivat housut ja paitoja. Jos ultran jälkeen uskaltais tilata.

Nippailu/vihlominen, se on ihan normaalia. Kohtu ja vauva sielä kasvaa. alussa kivut on pahimpia koska kohtu on NIIN pieni ja vauva kasvaa vauhdilla.

Mami Ja Nasu 5+2
 
H&m :llä mäkin kävin noita äitiysvaatteita katteleen, oli tosi kivoja kaikkii...pari paitaa ainaki sieltä pitäs käydä hakeen sitte ku tää kumpu kasvaa...ei ollu ees kovin pahan hintasia nuo. Housujakin oli monenlaisia kivan näkösii. Kattoo nyt koska sellasii uskaltaa ostaa...tai koska pitää sellaset jotkut hakee.. tyttö jo kuittailee mun mahasta että kuinka se on iha pömppömaha :D
 
Moiks. Mun la taitaa sitteki olla 29.6. Ei mitää hoppua sydänkäpynen vaihtaa, ku eihän sitä tiedä miten ne ammattilaiset sen sitte laskee... Löysin kyl aika pätevän olosen laskurin, varmaa aika samantyylinen, ku mitä neuvolas käytetään. Tässä linkki, jos muut on kiinnostuneita:

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Kyllä vielki epäilyttää ja pelottaa ihan sikana. Jos se onki vaa tm tai kohdunulkonen. Vanne kiristää päätä! Onneks ei o ku kaks viikkoo ja yks yö varhasultraan. Mut kyllä seki tuntuu sitte pitkältä ajalta! Ja eihän se vielä mitään takaa, mut ainaski tietää, onko siellä pieni pallopää vai ei...

Ollaan ajateltu kertoa vanhemmille isäinpäivänä. Silloin olis rv7 tasan (varh.ultra rv6+5). Onks se teistä liian aikasin? Mulla on vähän hankala suhde mun vanhempiin, ei avoimesti riidellä, mut lyhyesti sanottuna mun äiti on manipuloinnin, syyllistämisen, muiden alentamisen ja loukkaamisen mestari. Jos ajoissa kerrottais, niillä olis aikaa sulatella ja jos sitte menee kesken, on ehkä helpompi, ku ei tarvii keksii selityksiä... Mut onhan se aika aikasin... Tuntuu, et jos kertoo, ni menee kesken ihan piruuttaanki. Tää nyt siis siinä tapauksesa, et kaikki ois kunnossa...
 
eli huhhu...juu eli jos kaikki nyt siis tarkistais tietonsa, koska en nyt oo ihan varma onko siel kaikki...blaah... :ashamed:
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
Mutta parhaani yritän :D

Tänään mulla ei oo ollu ällötystä...hmm...minä ja pikkunen 5+6 :wave:
 
hihhei. mulla enää viikko siihen alkuraskauden ultraan :)

tänään ei o väsyttäny ehkä ihan niin paljoa kun eilen. tai mitä nyt päikkärit nukuin mutta kuitenkin.

mulla on yks oikee ystävä. maailman ihanin ihminen. musta on niin ihanaa kun se on niin innoissaan tästä jutusta :D kyselee että koska se saa alkaa vaatteita ostamaan :D :heart:

toata turvotuksesta vielä ni mullakin kyllä heti duunipvän jälkeen farkut lentää kyllä pois. ei kykene pitään.

me ollaan kyllä kerrottu tästä jo aika monelle kaverilla ja vanhemmille kerrotaan se sitte ens v.loppuun mennessä, eli siis ekan ultran jälkee. jos siis on mtn kerrottavaa.......


 
voiha pirhana ku tekstit hävis :kieh:

meillä tietää tästä tulevasta jo aika moni kaveri, voinu pitää salassa tän oman olon takia... mies oli tänää kertonu kaverilleen kun tämä oli kertonu että heille on vauva tulossa :) myös mun vanhemmat tietää. miehen vanhemmille kerrotaan varmaan ens vkolla kun heitä nähdään...tarvis vaan keksii joku kiva tapa millä tän heille kertoo, on kuitenki heidän eka lapsenlapsensa :)
 
Unohdin eilen illalla valkosipulipuristimen pöydälle,arvatkaa vaan mikä haju! Mulla ei kyl oo vielä ollu oksetusta ollenkaan. Hassua, eilen kun menin nukkumaan niin ei tuntunut "raskaalta".

Onks teillä sellasia hetkiä et sen unohtaa ja sit kun muistaa nii rupee koittelemaan rintoja ja tunnustelemaan et onkohan siellä masussa joku. Mä en oo viel käyny neivolas enkä ultrassa nii oon ihan pihalla.... Voi mua.Mä oon niin tuore tässä hommassa. Ihan kauhee väsy on, mut olis pakko mennä töihin. Hoh. :wave:
 
ElinaMaria, juu mulla oli eilen ja toissapäivänä ällöttömät päivät ja ruokakin maistui, mutta oli kyllä väsy rinnat arat...Tänään taas ällöttää ihan ylkkä paljo :x ....

Vedin vesijumpan ja huomasin joitain liikkeitä en voi enään tässä vaiheessa ainakaan tehdä...alavatsaa kiristää kun esim. nostan polvia ja kun laitan kenkiä päälle, eli niitä liikkeitä vältän..viel ens viikon keskiviikkona vika vesijumppa, siirryn äitiyslomittajaks kassalle...heh :LOL:
 
Noista mammavaatteista...Mä ostin viime raskaudessa kaikki vaatteet h&m:ltä.Mun mielestä ne on kans sopivan hintasia ja kivan näkösiä,kun käyttöaika on kuiteskin aika lyhyt,ni en viitti maksaa niistä hirveitä summia.
Mulla on kans normaalisti mahan tilalla kuoppa ja nyt se on tollanen pötsi :LOL:
Jännittää koska se vauvamaha tulee esiin,kun esikosta se tuli vasta puolen välin jälkeen :/



 
Sydänkäpynen :wave:

Minutkin voi lisätä listaan. LA 19.6. paikkana varmaankin TAYS ja toinen pallero kyseessä! :)

ElinaMaria: Minullakaan ei oireita ole ja tosiaan välillä unohtuu että on raskaana. Koko ajan oon tissejä puristelemassa ku ei ne oo edes kipeet, hiukan vaan täyteläisemmät...

Lopetin vasta kuukausi sitten esikoisen imetyksen niin tietääkö kukaan että voisiko rinnat olla vielä sen jäljiltä sellaiset että uuden raskauden oireet ei niihin tule? Tälläistä teoriaa olen ainakin kehitellyt puristelujen yhteydessä! :)

Nyt tytön kanssa kauppaan!

nöpö06 rv6+1 :heart:
 

Yhteistyössä