Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Kiitos Jutska vastauksesta. Oliko siulla vuoto normaalin mittaista menkkoihin verrattuna?

Söikö joku tässä ketjussa sitä gelee royalea? Katsoin että aika hintavaa on 20e/60tbl. Kuuluuko sitä syödä myös miehen? Ja onko sitä tarkoitus syödä koko kierron ajan vai vaan ensimmäisestä kiertopäivästä ovikseen asti?
 
Kiitos Jutska vastauksesta. Oliko siulla vuoto normaalin mittaista menkkoihin verrattuna?

Söikö joku tässä ketjussa sitä gelee royalea? Katsoin että aika hintavaa on 20e/60tbl. Kuuluuko sitä syödä myös miehen? Ja onko sitä tarkoitus syödä koko kierron ajan vai vaan ensimmäisestä kiertopäivästä ovikseen asti?
Oli ihan normaalimittaista vuoto. Ainut ero oli, että ensimmäisenä vuotopäivänä maha oli normaalia kipeämpi ja minulla ainakin tuli sieltä ulos sitä raskausmateriaalia, jota ei kyllä ollut kuin ihan vähän ehtinyt muodostua.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Te ketkä olette kokeneet keskeytyneen keskenmenon, niin onko raskausoireet pysyneet samanlaisina ? Vähentyneet? Vai vahvistuneet? Mulla siis maanantaina lääkäri asian tiimoilta mutta tiistaina varhaisultrassa lääkäri sanoin keskeytyneeksi koska ei kuullut sydänääniä viikot oli 6+1 laskennallisesti piti olla 6+4. Mutta siis ahdistaa kun tuntuu että raskausoireet vaan lisääntyy äskenkin piti melkein oksentaa.. mut myös koko ajan kuuntelee kroppaa että joko sattuu maha yms. ...
 
Ok, kiitos Jutska. :)

Täällä alko nyt menkkakivut ja tulee pyyhkiessä ihan punaista jo. Eli todennäköisesti nyt kp 1 ja yk 6 ya:sta laskien.
 
Te ketkä olette kokeneet keskeytyneen keskenmenon, niin onko raskausoireet pysyneet samanlaisina ? Vähentyneet? Vai vahvistuneet? Mulla siis maanantaina lääkäri asian tiimoilta mutta tiistaina varhaisultrassa lääkäri sanoin keskeytyneeksi koska ei kuullut sydänääniä viikot oli 6+1 laskennallisesti piti olla 6+4. Mutta siis ahdistaa kun tuntuu että raskausoireet vaan lisääntyy äskenkin piti melkein oksentaa.. mut myös koko ajan kuuntelee kroppaa että joko sattuu maha yms. ...
Mulla kkm:ssä raskausoireet pysyi vahvoina tyhjennykseen saakka. Tyhjennyksen jälkeen pahoinvointi loppui kuin seinään. Mahan nippailu jatkui vielä pitkään tyhjennyksen jälkeen.
 
Te ketkä olette kokeneet keskeytyneen keskenmenon, niin onko raskausoireet pysyneet samanlaisina ? Vähentyneet? Vai vahvistuneet? Mulla siis maanantaina lääkäri asian tiimoilta mutta tiistaina varhaisultrassa lääkäri sanoin keskeytyneeksi koska ei kuullut sydänääniä viikot oli 6+1 laskennallisesti piti olla 6+4. Mutta siis ahdistaa kun tuntuu että raskausoireet vaan lisääntyy äskenkin piti melkein oksentaa.. mut myös koko ajan kuuntelee kroppaa että joko sattuu maha yms. ...
Mulla oli muutenkin vähäoireinen raskaus. Turvotus ja jatkuva nälkä poistuivat pikkuhiljaa ja oli olo, etten ollut raskaana. Mulla siis tuli ihan pientä vuotoa reilun viikon ajan, kunnes todettiin.
 
Mulla kkm:ssä raskausoireet pysyi vahvoina tyhjennykseen saakka. Tyhjennyksen jälkeen pahoinvointi loppui kuin seinään. Mahan nippailu jatkui vielä pitkään tyhjennyksen jälkeen.
Näin mä olen vähän kuulutkin. kiinnostais se että onko jollain lisääntynyt oireet. No mut mä olen fiksumpi sit maanantaina. 'yritän vaan etten mitään toiveita pitäisi yllä vaan yritän jo sopeutua menetykseen. On vaan vähän hankalaa....
 
Tyhmä kysymys, mutta mietin vaan, että kun miulla tuli edellisessä keskenmenovuodossa ja nyt tässäkin vuodossa nämä kivut sillä tavalla aaltomaisesti, niin onko nämä supistuksia tai jotain vastaavia? Ihan muutaman minuutin välein tulevat ja kipuaaltojen välissä ei koske lainkaan.
 
Tyhmä kysymys, mutta mietin vaan, että kun miulla tuli edellisessä keskenmenovuodossa ja nyt tässäkin vuodossa nämä kivut sillä tavalla aaltomaisesti, niin onko nämä supistuksia tai jotain vastaavia? Ihan muutaman minuutin välein tulevat ja kipuaaltojen välissä ei koske lainkaan.
Mulla oli tuollaisia tyhjennyksessä ja sanoivat, että ovat supistuksia. Kohdistui selvästi selkään ja mahaan ja olivat aaltomaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Vauveli vanhalle! Mitä ihmettä? :love: Heti kun pidän taukoa palstailusta niin porukka alkaa plussata. Onnittelut! Nyt sormet ja varpaat ristiin että kaikki menee hyvin. (y)

Tyyppisen tilanne pisti surettamaan. Paljon voimia sinne. Suru on varmasti valtava. Suru kaikessa rauhassa ja pidä itsestäsi huolta. <3

Meillä raskaus ei taaskaan mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Nt oli normaali, mutta veriseula hälytti ja jouduttiin taas istukkabiopsiaan. Tätä ei voitu tehdä istukan hankalan sijainnin takia, joten joudun tiistaina lapsivesipunktioon. Taas. Viime kerralla keskeytettiin viikolla 18 ja nyt alkaa rv 16 olla pelko persauksissa että joudutaanko käymään sama läpi uudestaan. :( Ei oo helppoja nämä lapsihommat! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Hihiiiiii!!!! Kotona ollaan! Melkein kahden viikon reissu ilman kunnon läppäriä. Puhelimella kävin joka ilta kurkkimassa tänne, mutta omat kirjoitukset oli parin rivin luokkaa kun ei tuolla puhelimella oikein onnistu runoilemaan:)

Vv: Oi ihana nainen minkä olet mennyt tekemään!:ROFLMAO::ROFLMAO:(y):) Tarrasukkia, liimaa, erikeepperiä, kontaktiliimaa, asfalttia, purkkaa....kaikkea tahmaista nyt mukaan jotta kaveri pysyy kyydissä;););)

Särki: voih.....jaksamisia ja peukut on kovasti pystyssä jotta kaikki menee hyvin ja onnellisesti(y)(y)(y)(y)

Omanapa: kp nyt 27. Ajattelin testata ensiviikon keskiviikkona. Silloin olis kp 31. Erityinen päivä silloin joten olis kiva testipäiväkin....siis jos nyt vuoto ei sitä ennen ala. Reissussa liman määrää ei voi edes kuvailla......pikaiseen täällä siitä kerroinkin ja helisemässä olin välillä eritteiden kanssa. Yhtenä päivänä oli kovia repäisykipujakin useamman kerran.

Aamulla vessassa pissasin kertismukiin ja olin raskaustestipakettia jo avaamassa, kunnes tulin järkiini ja lopetin homman. Eihän tuo testi mitään olis edes vielä näyttänyt:rolleyes:.
 
Särki kiitos. Teille sinne tsemppiä piinaaviin päiviin. Ei voi olla niin huono säkä, että nytkin olisi jotain poikkeavaa. Mää pidän peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki on ok.

Ninnananna kiitos sullekin. Mulla ei kyllä ole yhtään raskautunut olo ja tuhruvuoto huolestuttaa. Oon ollut tänään vasta vähän aikaa jalkeilla, joten en osaa sanoa, tuhruaako tänään. 6 päivää tuhrusi ja maanantaina tuli kerran pyyhkiessä kirkasta verta. Tänään ei ole pyyhkiessä tullut mitään, mutta sen näkee, kun lähden lenkille, että mitä se tuo tullessaan. Muina päivinä on pyyhkiessäkin tullut jotain. Voihan se olla, että mulla tuli jonkinlaiset menkat.

Onneksi ei ole testejä enää kaapissa. Maanantaina testaan seuraavan kerran. Silti on yllättävän hyvä ja tasainen olo. En jaksa niin ressata, koska en voi asialle mitään. En myöskään elättele liikaa toiveita. Oishan se hienoa, että sitä nauttisi täysin siemauksin raskaudestaan, mutta katsellaan sitten joskus viikon 20 jälkeen. Nyt vaan haluan kaikkia ihania oireita. Ihan sama mitä tulee, kaiken otan vastaan, on se sen arvoista. Kun ei ole vielä muita huolehdittavana, niin ehtii kärsiä oireistakin.
 
Täälleen keskenmenon alkua vasta kokiessa. Niin miten olette uskaltaneet uuteen yritykseen? Mua pelottaa jo nyt valmiiksi että tulee toinen tai kolmas tai...pelkkä ajatuskin hirvittää... entä jos kaikki menee vaan kesken... Ei pitäis valittaa onhan meillä jo yksi ihana lapsi.
 
Haavekesä........voi kurjuus......pahoittelut. Sanat ei koskaan riitä näihin pahoitteluihin. Meillä eka keskenmeno oli tuulimuna ja sieltä pudottiin korkealta ja kovaa....ei millään uskonut todeksi. Todellakin pelkäsin jos keskenmeno tulee uudestaan ja mietin josko koko touhu lopetetaan..... Isänpäivänä testi oli iloiseksi yllätykseksi plussa ja aikaa tuulimunasta oli noin puoli vuotta. Ei käynyt mielessä että kesken enää menee kun päästiin jo viikolle 12. Niin kuitenkin kävi....siitä oli henkisesti vaikea selvitä.....oli kuitenkin suunnitelmat jo niin pitkälle ajateltu.

Enemmän pelkäsin ehdottomasti ekan ja tokan välissä keskenmenoa ja raskautumista. Nyt kaksi keskenmenoa takana.....Onneksi kaksi lasta ennen suruja.
 
Haavekesä oon niin pahoillani! Ja sulla on oikeus purkaa tuntoja, vaikka on jo yksi lapsi. Tämäkin oli toivottu. Voimia!

Meille oli heti selvää, että uutta yritetään heti kun mahdollista. Tuossa aiemmin kirjoitin, että kun eilen plussasin ekaa kertaa km:n jälkeen, niin on yllättävän tasainen olo. En osaa iloita raskaudesta niin kuin voisi, mutta en myöskään ressaa. Otan sen mitä tulee vastaan ja oon jo onnellinen, että tärppäsi ja elimistö toimii.
 
Niin ja mää pystyn jotenkin järkeilemään, että km tuli, koska alkiosta ei olisi ollut eläjäksi. Ja että km:t on yleisiä.

Oon surrut paljon ja puhunut asiasta ja välillä vieläkin turhautuu, että miksi niin kävi. Mutta siitä on suunta vain ylöspäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Täälleen keskenmenon alkua vasta kokiessa. Niin miten olette uskaltaneet uuteen yritykseen? Mua pelottaa jo nyt valmiiksi että tulee toinen tai kolmas tai...pelkkä ajatuskin hirvittää... entä jos kaikki menee vaan kesken... Ei pitäis valittaa onhan meillä jo yksi ihana lapsi.
Mä mietin ihan samaa, yksi ihana lapsi on jo, mutta toisen haluaisin. Miitä jos en saakaan enempää... Aion kuitenki uskaltaa vielä yrittää ja jos sitten vielä menee kesken niin mietin asiaa uusiksi.
 
Mä mietin ihan samaa, yksi ihana lapsi on jo, mutta toisen haluaisin. Miitä jos en saakaan enempää... Aion kuitenki uskaltaa vielä yrittää ja jos sitten vielä menee kesken niin mietin asiaa uusiksi.
Niinpä. Kyllä mekin yritetään heti uudelleen mutta kyllä se pelottaa ja ajatus siitä ettei toista tulisikaan on kauhea... Tämä keskustelu on kyllä hyvästä. Olette kaikki niin tsemppaavia ... Kiitos siis kaikille....
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Siis täh, Cb:n digissä lukee pregnant. Tein aamulireistä. Tänään dpo14 ja kp28/23-30. Tuhrua tullut 5 päivää, tästä päivästä en vielä osaa sanoa, kun oon ollut vasta vähän aikaa jalkeilla. Onko tää kemiallinen? Pc:t antaneet negaa dpo10, 11 ja 13.

Eilen illalla sairas väsy töiden jälkeen ja nyt kun nousin, niin nenä ihan tukossa ja flunssainen olo. Siksi tein digin.

Mut siis, mää en nyt tajua enää mistään mitään.
Digit näyttää negaa aina kemiallisissa. Mulla molemmilla kerroilla tullut PC:n kanssa selkeä punertava viiva mutta digin mielestä ollut "not pregnant"... Eli kyllä sä raskaana olet, onnea :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin
Kiitos Jutska vastauksesta. Oliko siulla vuoto normaalin mittaista menkkoihin verrattuna?

Söikö joku tässä ketjussa sitä gelee royalea? Katsoin että aika hintavaa on 20e/60tbl. Kuuluuko sitä syödä myös miehen? Ja onko sitä tarkoitus syödä koko kierron ajan vai vaan ensimmäisestä kiertopäivästä ovikseen asti?
Mä aloitin muutama viikko sitten syömään sitä. Mies voi myös syödä, meillä kyllä vaan minä syön. Ja sitä kuuluu syödä koko ajan, myös raskausaikana. Pitäisi helpottaa raskausoireita., kuten myös pms-oireita eli saattaa johtua siitä, että mulla ei ollut nyt minkäänlaisia menkkakipuja :) Niin ja huhtikuu lyöty lukkoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Armadillo kiitos.

Tänään tuhru jatkuu eli 7 päivä. Kerran tuli punaista. Oikealla nivusessa kiristystä, mitä on kyllä silloin tällöin muutenkin.

Katsellaan miten etenee. Mulla on eroosiota että se voi tuoda oman lisänsä.
 
Voi ei Haavekesä :cry: Mulla jatkui kkm:ssä oireet sinne np-ultraan saakka, jolloin todettiin sikiön kuolleen. Siitä sitten tyhjennykseen saakka elimistö luuli, että siellä on jotain elävää, jonka vuoksi oireilla. Muistan vieläkin kun sinä np-ultran aamuna makasin sängyssä ja pidin kättä vatsani päällä ja yritin hätistää ajatukset siitä, että jokin olisi vialla. Sanoin itselleni ääneenkin, että: "Ihana aurinkoinen päivä, ei tänään voi mennä mikään pieleen" kun intuitio oli niin vahva sen puolesta, että kaikki on pielessä.

Särki paljon tsemppiä piinaavaan odotteluun! Toivotaan parasta mahdollista tulosta.

omanapa Ehkä dpo5 menossa. Alavatsaa nippaili vähän ja toki vainoharhaisena ja superkuumeilevana kuvittelen nyt, että siellä joku kiinnittyä yrittäis. Kas kun en tuntenut kuinka siittiö ui munasoluun...
Onko kukaan syönyt aspiriinia/disperiinä kun plussa on pärähtänyt? Tai aloittanut vaihtoehtoisesti jo aiemmin käytön? Mietin pitäiskö kokeilla jos tässä joskus nyt raskautuu. Nyt menossa siis kp 24/28, mutta veikkaan, että kierto venyy enivei vaikka en raskaana olisikaan.

Gelee Royale toi meille esikoisen. Tai ainakin se oli ainoa muuttunut asia silloin kun esikoisesta plussasin verrattuna muihin kiertoihin. Nyt edellisessä söin myös Geleetä ja plussasin taas, mutta täällä olen jälleen. Nyt olen napsinut silloin tällöin, mutta vitamiinit sun muut on jääneet kyllä vähän kaappiin pölyyntymään kun oon masennuspäissäni miettinyt ettei niistäkään ole mitään iloa. Pitäis skarpata taas. Ja pudottaa varmaan muutama kilo jos se sitten jeesaisi myös.
 
Vauveli vanhalle Kiitos varmistuksesta. :)

Särki Voih.. :( Odottelu on varmasti raastavaa. Toivotaan että kaikki kuitenkin olisi kunnossa ja raskaus menisi hyvin loppuun saakka. <3

Haavekesä Paljon jaksamista! <3 Suru on varmasti suuri. Ensimmäinen keskenmeno oli meille se pahin, kun sitä ei yhtään osannut pelätä tai odottaa. Ja oltiin melkein turvallisilla viikoillakin jo (rv 10+5). Keskenmeno otti tosi koville, olin pitkään surullinen ja vihainen itselleni ja maailmalle, ettei me saatukaan vauvaa. Surusta kuitenkin alkaa pikkuhiljaa pääsemään yli, kun keskenmenosta aikaa pian 4 kk. Meille oli kuitenkin selvää, että heti aletaan yrittämään uudelleen. Nyt plussasin toistamiseen, viivat eivät lähteneet vahvistumaan ja vuoto alkoi kunnolla eilen (rv 5+0). Tästä raskaudesta en ehtinyt nauttia vielä ollenkaan, enkä sitä ehtinyt oikein sisäistäkään, joten suru ei niin valtava ole nyt ollut. Kerran olen asian vuoksi itkenyt, mutta siinä se. Toki toista huonosti päättynyttä raskautta ei osannut odottaa, vaan luulin, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. Toisin kävi. Heti kun vuoto loppuu, niin alamme taas yrittää uutta raskautta. Toistaiseksi ei vielä ole tullut seinää vastaan siinä suhteessa, etteikö uskaltaisi yrittää uudelleen raskautumista, vaikka huonosti päättyneitä raskauksia taustalla onkin. Saa nähdä, kuinka monta pettymystä kestän vielä...

Armadillo & Fujin Kiitos vastauksista. :) Ajattelin itekin käydä ostamassa tuota geleetä tänään. Kattelin jo netistä valmiiksi, että Sokokselta ja Life-kaupoista ainakin saisi ostettua. IHerbillä tuo gelee ois halvempaa, mutta kun tulee ulkomailta, niin en taida uskaltaa tilata sieltä, vaikka muuten tykkäänkin tuon kaupan (ei syötävistä) tuotteista ihan älyttömästi. :rolleyes: Miulla ois myös useampikin kilo pudotettavana, mutta en nyt raskautta suunnitellessa kyllä hirveälle rääkille itseäni laita, kun ei sekään varmaan raskautumisen kannalta hyväksi ole?

Omanapa Täällä aukes hanat eilen kunnolla, eli kyllä se varmaan kemiallinen raskaus oli. Kipuja ei eilisen jälkeen ole enää ollut, vaikka vuoto on ollut tänään eilistä runsaampaa. Jos jotain positiivista, niin vuoto kerkee loppua todennäköisesti ennen kun lähdetään reissuun, eli pääsen sinne ilman vuotavaa persettä!! :LOL::ROFLMAO:
 
Siis täh, Cb:n digissä lukee pregnant. Tein aamulireistä. Tänään dpo14 ja kp28/23-30. Tuhrua tullut 5 päivää, tästä päivästä en vielä osaa sanoa, kun oon ollut vasta vähän aikaa jalkeilla. Onko tää kemiallinen? Pc:t antaneet negaa dpo10, 11 ja 13.

Eilen illalla sairas väsy töiden jälkeen ja nyt kun nousin, niin nenä ihan tukossa ja flunssainen olo. Siksi tein digin.

Mut siis, mää en nyt tajua enää mistään mitään.
VV mie NIIN toivon et siulla kaikki menee hyvin! You know..!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä