Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos! (värin voi muuttaa pisarasta)

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Airi3…………………….....km 3/17, kkm 5/14….2.lapsi
BeHappy-17 (26v)…...kkm 3/17………………..1. lapsi
Erätyttö………………..….kkm 4/17……………….1. lapsi
Fritang (24v)…………....km 2/17, tm 5/17……2.lapsi
Haaveilija84 (32v)…....ku 7/16………………….1. lapsi
hill4 (37v)………………...kkm 10/16………….....1. lapsi
Kiira29........................tm 01/13 + 7/13, kkm 5/15, km 10/17....2.lapsi
konvehtirasia…………..kkm 12/16
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16....1. lapsi
Mrs.Ö (27v)……….….....rk 1/17……………………2. lapsi
Mun&sun…………………km 6/17
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.. 2.lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Titi-uu89 (28v).............kkm 12/16, kem 5/17 & 8/17........2. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17.........2. lapsi

Taustalla:


Plussanneet vuonna 2017:

Tammikuu:
ei päivitetty
Helmikuu: ei päivitetty
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Heinäkuu: Tiituu
Elokuu: Hantta81
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Lokakuu: Miiiii

Edellinen ketju:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kevaet-2017.2488773/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys

kp ?/? = meneillään oleva kiertopäivä / keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päivää ovulaation jälkeen)
dpo -1 = ovisplussapäivä
dpo 0 = ovulaatiopäivä
dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

yk = yrityskierto ja kuinka mones menossa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Voi @Maaria1980 Onnea hirmuisesti! :love:

Kiitos @Fritang kun otit uuden ketjun haltuun!

täällä hieman hiljaiseloa elelly ja koitettu keskittyä kaikkeen muuhun. aattelin että otettais kumit käyttöön ja nautitaan kesästä ja menoista...mutta...:ROFLMAO: noo katellaan viikon päästä miten kävi :D...

tsemppiä ja plussatuulia kaikille :love:
 
Kiitos @Fritang uudesta ketjusta :)
Ihana plussatuuli on puhallellut täällä, onnea kaikille plussanneille :)

Mulla on piinaviikot. Saatiin hyödynnettyä viikko sitten ovis aika hyvin :rolleyes: tai näin ainakin luulen.
Nyt on pari päivää ollut tissit tosi kipeet ja on kylmä/kuuma vuoron perään.. :oops:
 
@Fritang kiitos uudesta ketjusta
Täälläei vieläkään mitään uutta, menkat ei oo vieläkään alkanu.. jos 31.5 näkyi jo ihan selkeä keltarauhanen (eli ovis oli tapahtunut jo aikaisemmin) niin eikös nyt jo pitäisi tikuissa näkyä edes pienenä haamuna? Tänään illalla pitäis lähteä piiiiiitkästä aikaa viihteelle ja ajattelin vielä varmistuksen varmistuksen tehdä tässä aamulla, vaikka tuloksen tiedänkin
 
N93
Kiitti uudesta ketjusta! :)

Täällä ovis tais olla eilen, jäi hyödyntämättä ku mää vaan märisin tätä asiaa, joka johti sit keskusteluun jossa mieskin sano että ei tahdo enää jaksaa tätä touhua. Et jotain pitäis keksiä. Annetaan nyt siis tää kierto olla ku ei oo toivoakaan ja annetaan tilanteen rauhoittua.. mies ehdotti puolen vuoden tai vuoden taukoa tästä, mutta kyllä mulla on semmonen olo et jos nyt täs mielentilasssa lyö hanskat tiskiin nii ei tähän kyl enää takaisin pysty palaamaan.
 
Bea.S: meilläkin oli jo pohdinnassa että kesäksi lopeteltais yritys. Mutta saa nähdä Täällä kierto ihan alussa (kp 3). Olin jo niin varma oireista viikolla, että pääsin tulemaan rytinällä alas. Pitänee hetki ainakin nuolla haavoja.
 
Piti tehdä tänään raskaustesti koska nännit särkee ihan vimmatusti kolmatta päivää :confused: no negahan se tietty oli, mutta ei minulla tällaista normaalisti ole osana kuukautiskiertoa... Ovista en ole vieläkään havainnut. Lisäksi [ällövaroitus] vuodan muutaman päivän välein yhtäkkiä ihme holahduksen vaaleanruskeaa vuotoa. Tuntuu koko kroppa olevan ihan ulapalla kaavinnan jälkeen :unsure: No mikäs tässä odotellessa.

Tsempit taukoa kaipaaville ja plussatuulia piinailijoille!
 
N93
Anteeksi tää masistelu, mut en ois uskonu et fiilikset voi enää huonommaksi mennä.

Mies aikoo ny miettiä, haluaako enää jatkaa tätä projektia. Ei kuulemma enään oo uskoa eikä jaksamista onnistumiseen. Voi vittu sanon minä.:cry:
 
N93
Tuntuu, et tähän tää nyt kaatuu ku hän on kuitenki tähä asti jaksanu olla positiivinen ja kannatella tätä paskaa eteenpäin. Kauheessa kriisissä ollaan nyt :/
Mää taustailen heinäkuuhun ainaki, tsemppiä kaikille!
 
Onnea kaikille plussanneille ja @N93 jaksamista... ehkä se miehen mieli vielä muuttuu, semmoista on nähty kyllä.

Mä odottelen ovista. Vaikka kp 16, ei ole CB:n tuplahormonitesti alkanut hymyillä vielä ollenkaan. Yleensä mulla on ovis kp 13-16-välillä, nyt ei siis edes sitä "korkeaa hedelmällisyyttä" näkyvissä. Voi olla että nää lääkkeet (Femoston) sotkee sitten kuitenkin mun oman hormonitoiminnan. Hohhoijaa. Jos näin on, niin seuraava steppi on varmaankin ne pistokset ja inssi...
 
  • Tykkää
Reactions: N93
@N93 Tsemppiä. :( Josko se mies vielä muuttais mielensä kun saa rauhassa miettiä asiaa.

Mä lopetin primot perjantaina ja nyt odotan että menkat alkais. Pientä tuhrua eilisestä lähtien ollut mut alkais nyt se kunnon vuoto niin sais alkaa clomeja syödä. Toiveet on korkeella ens kierron suhteen, vaikka varmaan aika epätodennäköistä että niilläkään heti uudestaan raskautuisi. Jänskättää kuitenkin. :)
 
@N93 voi harmi, ehkä pieni mietintätauko tekee lopulta hyvää, tsemppiä

Mä oon ihan super innoissaini! menkat alkoi vihdoinkin kkmn jälkeen!! Nyt pääsee taas tähän yritykseen kunnolla kiinni. Töissä vessassa käydessä huomasin ja karjasin suht kovaan ääneen "JES!!!" :ROFLMAO::ROFLMAO: sit muistin, että missä oon.. hups :whistle::whistle:
 
@Leikkuri meinaatko testata kuitenkin? :)

@heikura79 onnea aikaisista menkoista :D Ja tsemppiä ensi kiertoon, toivotaan että clomit tepsii, samoin sinulle @Mrs.Ö ! :)

Täällä on tiputellut viikon verran parin päivän välein. Tänään tuli jo vähän enemmän verta, joten lasken että olisi nyt kp1. Repäisin nyt sitten ja aloitin e-pillerit, ajattelin olla koko kesän ilman menkkoja. Jos mieskin sitten syksymmällä jo lämpenisi taas tälle vauvatouhulle :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs.Ö
Onnea @Bea.S :love:

@Fritang testasin hetki sitten haalean viivan :geek:, mutta jotenki tää epäilyttää nyt tosi paljon :O ei ole juuri mitään oireita, jos vertaa kahteen edelliseen yritykseen. Viime kerroilla on ollut rinnat kipeät ja turvonneet ja semmonen varma olo. Tänään tai huomenna olis menkkojen alkamispäivä. Testailen siis uusiks parin päivän päästä.
 

Yhteistyössä