**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Ambrosia miksi jouduit keskeyttämään, jos saa kysyä?
Miwwi mulla kans sama että haluis pitää ajatukset poissa, mutta minkäs teet. Mua oikein suututti kun tilasin ovistestejä. Ei huvita yhtään alkaa räpeltää niiden kanssa, mutta..
Mä oon niin vihainen, meille piti tulla jouluvauva. Mun piti olla aattona ison mahan kanssa tai pienen vauvan kanssa. Mä löysin roskiksesta hienon villakangastakinkin johon olisi maha mahtunut kivasti talvella! Miksi hitossa näin piti käydä, taas. Edellinen meni kesken 2/2013 toki se oli vasta 5 viikolla. Mutta silti. Ainakin näyttöä olisi että nopeasti raskautuu, mutta toteutuuko se nyt. :/
Mä oon ehkä vähän ristiriitaisella mielellä että jaksaiskomsitä enää edes yrittää. Ehkei ainakaan samalla tarmolla mitä aiemmin.
Noi raskausvitamiinit aattelin syödä loppuun, sen ei ainakaan pitäisi haitata raskautumismahdollisuuksia. Alkoholia en myöskään meinaa käyttää, ainakaan ennen kuin tajuan sen etten enää ole raskaana.

Näillä fiiliksillä tätä päivää.
 
Miwwi :heart: niin se elämä vaan joskus menee :(

NeitiT ihan hirveen pitkää selostusta en jaksa (enemmän löytyy blogistani Vauva haaveissa, Äiti Enkelin), mutta siis rakenneultrassa löyty paljon pieniä softmarkkeja jotka yksittäin ei olis ollut vakavia, mutta seuraavana päivänä löydettiin itsemme jo sikiötutkimusyksikössä jossa vauvaa tutkittiin lisää ja otettiin lv-punktio.
Tulokset saatiin seuraavan viikon tiistaina, ja vauvalla oli näin pitkälle ehtineessä raskaudessa todella harvinainen kromosomihäiriö triploidia eli vauvamme olisi kohdun ulkopuolella täysin elinkelvoton.

Nt-ultrassa kaikki oli hyvin pieni vastasi varhaisultrassa saatuja viikkoja, eikä seuloihinkaan jääty kiinni.


Mä en oo alkoholiin uskaltanut koskea. Viime viikolla oli kaunis aurinkoinen ja kuuma päivä niin mielessä kävi josko olis siiderille pysähtynyt päivällä terassille, mutta totesin että mitä sitä suotta. Pelkään liikaa sitä että turrutan suruani alkoholiin jos vauhtiin pääsen. Viimeksi oon juonut alkoholia lokakuussa (poislukien kielenkärjellinen punaviiniä jouluaattona).
 
Ambrosia: Mulla tekee niin pahaa teidän puolesta. En voi kuvitellakaan miltä teistä tuntuu ja blogiasi luettuani pillitän täällä ihan valtoimenaan. Olen niin pahoillani ettei sanat riitä.

miss_piggy: Hei me mennään kimpassa helmikuisiin, whooa!

Iso, paksu OMANAPA

Kattokaa tätä kuvaa! Eiks tää oo ovisplussa, eiks varmasti ookin! Tai ainakin jotain tosi lähteistä sukua ovisplussalle!

No, oli tai ei niin tänään meillä on rakkauden hetkiä kunhan mies pääsee töistä kotiin asti :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tiistai 21.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 13/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 24/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 7/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 19/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 18/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 26/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 52/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 8/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 25/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 11/30
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 8/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 04/13__________________KP 7/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 7/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 5/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 5/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 15/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 37/?
NeitiT_____KM 5/2013_____________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 19/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 21/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 2/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 26/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 24/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 11/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 19/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Väpä08 dpo 10
Ambrosia85 dpo 10
saraah dpo 8
zannukka dpo 7
_kenguru_ dpo 6
Miwwi dpo 5
Pikkusukka dpo 4
coffeeBreak dpo 4
miss_piggy dpo 3
Fujin dpo -1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
NeitiT Pahoittelut sinullekin keskenmennosta! :hug: Tuon katkeruuden ymmärrän kans tosi hyvin..Mulla on kaikkien kolmen km:n kohdalla tullut ihan kamala katkeruus kaikkea mahdollista kohtaan. :( Aikaa myöten se hieman on helpottanu,mutta nostaa aina vähän väliä päätään. Sitä vaan on niin vihainen maailmalle! :kieh:

Fujin Hyvältä näyttää!!! :rolleyes: Ei muuta kuin..vauvantekohommiin!! ;)

Väpä08 Sä halusit tonne piinailijoihin..Niin mä en tiennyt et mikä dpo sulla on meneillään, mutta laskin sen tuosta kun sanoit et sait ovisplussasen kp 15..Korjaa jos laitoin väärin! :) Ja toivotaan et ois tärpänny!
 
Okei tiedän et oon kauhea tyrkky, mutta pääseekö piinailijoihin? :D En oo koskaan ollut ja nyt haluaisin todella, todella paljon olla mukana tossa jengissä. Olkoon sitten kuvitteellinen ovisplussa tai ei. Eli jos laittais dpo -1 vai mitäköhän se olis?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiitos MiNalo... Se on hyvä noin...en tiedä ittekkään päiviä ni olen tuohon tyytyväinen :)

Tein aamulla digin joka kertoi hätäselle että ei raskaana :kieh: pitikin mennä testaamaan...olisi vaan pitänyt odottaa ettei olisi ollu näin kakka maanantai...:( koiruuksistakin tuli hyviä ja huonoja uutisia ja en kauhiasti piristyny niistä uutisista, ressi kasvoi entisestään vain :(

Plussa tuulia kaikille, monta piinailijaa jo on :):whistle:
 
Fujin Hieno ovis plussa :)

Vautsi kun paljon piinailijoita :) toivotaan monelle plussa :)

On: Kyllä taas löydän oireita jotka viittais tärppiin, mutta sitten taas tuntuu että ovis on ollukin myöhään kun lopetin sen testailun liian aikasin : / mulle vois lisätä listaan KEM 4/13 niin pysyy itsekin vähän kärryillä näistä :) (anteeks en saanut laitettua tekstiä punasella koska tää puhelin ei anna) : /
 
Viimeksi muokattu:
Fujin, sun pitäis juosta ukkoa kellittämäään eikä töihin!

Sain perinnöllisyyslääkäriltä läjän vastauksia kysymyksiini, ja yks mikä mietitytti tosi paljon oli se, että kuinka suurella todennäköisyydellä triploidia raskaus ylipäätänsä kestää tuonne viikolle 21+0 jolloin keskeytys oli.
Tilastojen mukaan viikolla 20+1 esiintyvyys on vaan 1 / 250 000 ja näistä vielä harvempi kestää viikolle 24 puhumattakaan että eläis kohdun ulkopuolella.

Tänne ei kuulu mitään uutta.. vituttaa ja väsyttää jos suoraan saa sanoa :D oikeastaan toi ensimmänen vee korostuu lähinnä töissä, mutta onneks ei oo enää kuin 3,5h jäljellä :)
 
Fujin TOI on plussa!! :D Vaihdoin sulle tälle päivälle dpo -1. :)

Ambrosia Todella harvinainen tilanne teillä on kyllä ollut..Kävin eilen illalla lueskelemassa sun blogia ja tosi elävästi osaat kyllä kirjoittaa. Itkuhan siinä väkisinkin tuli. Todella toivon sulle pikaista plussausta ja loppuun asti kestävää onnea! :heart:
 
Minalolle kiitokset uudesta pinosta! Ja pahoittelut uusille tänne joutumisesta.

Ambrosia kaikesta huolimatta ihanaa nähdä sut täällä ja haaveilemassa toisesta! :hug:

ON: täällä täti on pakannut kamansa ja poistunut maisemista. En aio edelleenkään ottaa ovistikkuja käyttöön, sen verran nopeesti täällä on kuitenkin jo kahdesti plussattu. Nyt ei auta muuta kun pöllytellä peittoja ahkerasti ja sitten loppukierrosta jännäillä tuleeko tätiä vai ei...
 
Täällä uusi piikittelykierto alkanut ja tällä kertaa lääkkeenä Menopur 75 yksikköä päivässä kp 5-10. Maanantaina seurantaultra. Katsotaan josko tästä lääkkeestä olisi limakalvolle hyötyä. Menkat olivat kyllä tosi runsaat joten ehkä jo edellinen lääkitys jotain teki, mutta vuoto alkoi 3 pv normaalia aiemmin. Sitä edelliset olivatkin tosi niukat.
 
Mä niin haluaisin olla raskaana!! Mä en kestä, jaksa, halua tätä piinailua olen/en ole, oireet ovat totta/kuvittelen vain, ihan oikea haalea viiva/haamuviiva,viivanpaikka tms. Musta olisi niin ihanaa saada nauttia raskausajasta (joo, ihan oikeasti nautin jopa niistä oksenteluista - olen outo, tiedän..), synnytyksestä (joo, nautin siitäkin, tilatkaa valkotakkiset) ja siitä ihanasta vauvasta sylissä, rinnalla, vieressä, kapalossa, kantoliinassa... :heart: PYÄÄÄ mä en malta enää olla nahoissani. Täytyy vissiin lopettaa yrittäminen jos ei nyt tärppää, ei meinaa pää kestää. : /
 
_Kenguru_: Hei kyllä se siitä lähtee! Mä myös aion ilolla olla raskaana seuraavalla kerralla - otan kaikki oksentamiset, turvotukset ja finnit autuaana vastaan ja aion nauttia niistä täysin siemauksin. Kunhan vaan vauva pysyy elossa...

Ambrosia: Go for it! En onneks pidättele sua mitenkään :D Teille jos keille toivon sitä plussaa todella kovasti!

Taru81: Mä kanssa päätin edellisen (ilmeisesti siis ovuloimattoman) kierron jälkeen etten todellakaan aio tikuttaa ovista ollenkaan tässä kierrossa. No, jostain kumman syystä ensimmäinen ovistikku on tsekattu tyyliin kp4... :D

ON: Mä oon niin onnellinen tosta mun ovisplussasta ettette voi uskoakaan. Mua ei edes stressaa se, että tärppääkö vai ei. On jotenkin niin ihanaa ja niin huojentavaa tietää, että oma kroppa toimii. Ostin tänään kaupasta sidukan oviksen (ja huomisen vapaapäivän) kunniaksi ja musta on niin taivaallisen ihanaa ajatella sitä, että kohta en voi enää juoda alkoholia :D
Mua ei oikeastaan stressaa lainkaan se, että tuunko raskaaksi.. Enemmän mua pelottaa se, että tuun raskaaksi ja käy taas niin, että vauva kuolee eikä tule itse ulos. Pelottaa aivan järkyttävästi myös se, että mennään siihen ekaan ultraan.. Oon päättänyt pitää silmiä visusti kiinni siihen asti kunnes ultraaja kertoo, että sydän lyö. Jotenkin olo on ääreistoiveikas ja mulla on sellainen fiilis, että nyt oikeasti tärppää, mutta aika tärpin jälkeen pelottaa aivan järkyttävästi.
 
Fujin mä en edes halua ajatella niitä mahdollisia pelkokammotuksia, joita tulee sitten jos joskus sattuisikin tärppäämään! Tai voihan olla, että sitten ylle laskeutuu kummallinen zen-harso ja on vain tyyni ja nauttii raskaudesta? Tai sitten ei :LOL:
 

Yhteistyössä