**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Huomenta!!

coffeebreak: Paljon onnea plusasta, nyt toivotaan todella että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti. :heart:

ON: Eilen puuhasteltu ja luulenpa että tänään on varmisteltava, jos vaikka tärppi kävisi meillekkin. Koska toi oli eka ovisplussa jonka siis tein keskenmenon jälkeen, kivutkin oli pahemmat näissä viime menkoissa..Joten jos se nyt kroppa pikku hiljaa alkaisi palautua keskenmenosta. :)

Sanna-M kp1 4/29
 
Hei!

Jospa minäkin liittysin tänne keskenmenon jälkeen kuumeileviin :)

Minulla todettiin epätäydellinen keskenmeno viime viikon keskiviikkona eli 21.8. Viikkoja piti olla 8+5 mutta kehitys oli päättynyt 7. viikolle. Torstaina sain lääkkeet vauhdittamaan samana aamuna alkanutta vuotoa. Tyhjennys onnistui ja vuoto loppui jo maanantaina 26.8.

Kävin eilen 28.8. yksityisellä tutkituttamassa tilanteen ja lääkäri sanoi kohdun tyhjentyneen täysin. Kaikin puolin näytti hyvältä joten hän sanoi että heti voi alkaa yrittämään uudestaan. Niin monia versioita kuulleena kyselin vaikka mistä näkökulmasta että voiko olla parempi odottaa yhdet kk johon tämä kokenut lääkäri sanoi että ei ole olemassa yhtikäs minkäänlaista lääketieteellistä syytä että tämän tsekkauksen jälkeen pitäisi vielä odottaa. Hän näkee että kohtu on tyhjentynyt ja täysin normaalitilassa joten antaa mennä vaan. Kyllä siinä hymy levisi naamalle! :D

Ovulaatiohan tulee aina ennen kk joten nyt ihmetellään että tuleeko tässä kierrossa :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja todella ikävä että jouduitte tänne. Toivon että saisitte plussan mahdollisimman pian. :) :heart:

ON: Sain vahvemman ovisplussan kun eilen, ja mahaa nipistelee ja tuntuu oudolta, ovis on kyllä luultavimmin tänään. Mutta oon niin iloinen että sain plussan ovistestiin koska viime kuussa sitä ei tullut. Toivotaan että saan myös plussan raskaustestiin :)
 
Hiljaiselon jälkeen kurkin tännekkin välillä.

Tärkeimmät asiat ensin, eli onnittelut plussanneille!

).( Olen keskittynyt täysillä omaan hyvinvointiini, enkä ole laskeskellut edes kiertopäiviä. Ei ole hajuakaan missä mennään, ja en edes kuulostele mitä kropassa tapahtuu. Katsotaan miten vaikuttaa kiertoon. Alkoi pää sekoamaan noissa pitkissä kierroissa, joten ajattelin että jotain on tehtävä, ja päädyin siihen tulokseen että siirrän kehoni tunnustelun ja päivien oottelun taka-alalle ja keskityn vain ja ainoastaan itseeni sekä mieheeni. Ja ihanaa on ollut. Niin rentouttavaa ja stressitöntä. Olen jopa löytänyt liikunnan riemun uudelleen. Katsotaan mitä kierto tuo tullessaan, ja alkaako kroppa tasoittumaan..
Nautin vielä näistä ihanista kesäkeleistä ja lämmöstä. Keräilen sieniä ja samoilen metsässä koirien kanssa odottaen syksyn tuloa :)
 
aada78 harmi, että tänne jouduit mutta siltikin: lämpimästi tervetuloa.

sapu tervetuloa "virallisesti" yrittämään! Toivottavasti lorinat alkaa pian helpottaa.

Minnah88 kuulostaa tosi hyvältä vähän antaa itselleen rauhaa näistä jutuista, katsotaan tosiaan mitä tuo tuottaakaan kun ei "yritä". :) Mielenkiinnolla jään hollille ja updeittiä oottelemaan!

evaparadise hitto, löysikö se himpskatin täti sittenkin perille? :(

coffeeBreak Jipii, onnea plussasta!!!! Älä jännäile niitä viivoja turhaan (helppo sanoa, hankalampi toteuttaa, tiijän).

Mariah33 "kitise" rauhassa. Ihan samanlaiset fiilarit tässä ollu. Tuntuu, että kaikki kyttää nyt että milloin kerron olevani taas raskaana. Argh. Siinähän oottelevat, mä en nääs aio kertoa kellekään muulle kuin miehelleni vaikka plussaisinkin. Että hyvää joulua ja uutta vuotta vaan kaikille, hmph.

Minäminä:
Tuli vähän kapuloita rattaisiin ja mutkia matkaan kun pitäis olla nyt se teoreettinen hedelmällinen jakso ja pamautin selkäni just kun pitäis lakanoita laulattaa. Karma is a biaaaatch! Eikö mikään koskaan voi mennä meillä putkeen? T.Luuseri
 
Perjantai 30.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 25/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 25/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 16/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 24/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 36/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 21/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 11/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 18/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 25/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 10/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 4/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 46/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 26/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 14/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 15/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 29/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 18/28-35

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

kukkurukuu dpo 6
MiNalo dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
sapu
Esteri1
aada78


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo nainen sun kristallipallos toimii! Mä just mietin, että moneskohan kiertopäivä mulla olikaan menossa, käynpäs kattomassa listaa ja PAM, just uusi tullut painosta ulos. :) Oot kyllä kone (ja iso kiitos kun jaksat sitä päivittää!!). :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Sanna-M Onnee ovisplussasta! Todellakin toivotaan et se plussa ilmestyis myös raskaustestiin! :) :heart: Et haluis piinailulistalle? ;) Sulla ois tänään dpo 0?

aada78 Pahoitteluni keskenmenosta ja voimia suruun! :hug: Tosi ihana kuulla et oot noin positiivisella asenteella kuitenkin! :) Toivon sulle pikaista uutta tärppiä.

Minnah88 Kuulostaa ihanan seesteisen rennolta meiningiltä! :cool: Kunpa onnistuisin itsekin tekemään saman...Tuntuu et stressi vaan lisääntyy kun kohta viimeisimmästä tärpistäkin alkaa olla pian vuosi..Toivotaan et tuolla muutoksella saisit aikaan ihanan pylläriplussan!! :heart:

Niwhai O ou, ompa kyllä peestä tuollanen..ja niin huonoo tuuria! :( Kyllä sitä itsekin oon monesti miettiny kaikkia vastainkäymisiä kohdanneena et eikö mikään koskaan voisi mennä ilman ongelmia?? Toivottavasti saisitte kuitenkin oviksen hyödynnettyä..ees jollain tavalla, jotenkin päin ehkä..;)
 
Sain tossa aamulla, en siis aamupissasta vaan seuraavasta pissasta ovistestiin sellasen viivan jota en ole viime kierrossa saanut. Kontrolliviiva oli vaalea mutta testiviiva todella kirkuvan punainen, eli onko se ovis kuitenkin tänään.. Eilen tuli jo vahva plussa mutta tänään viiva oli jo todella vahva. No väliä sillä, eilen touhuttu ja tänään kyllä ihan varmasti. :) On tää jännää.

Sanna-M kp 15/29
 
Uusille osanotot ja lämpimät tervetulotoivotukset, plussanneille isot onnittelut ja tsempit! :flower:

Niwhai Se typerä täti on kai eksyny? Emmä tiiä, välillä se aina huhuilee ja koputtelee oveen mut ei se viel oo ainakaa päättäny ryminällä tulla vierailulle.. outo tyyppi.

Eli en tajuu missä mennään. Jos oletan että kivuista päätellen ovis olis ollu 20.päivä niin nyt mulla olis dpo10..en uskalla vielä testata koska: Mulla on raskausoireita! Siis en tiiä onko nää nyt ihan kuviteltuja mutta tälläsiä (keväältä tuttuja) tuntemuksia tältä aamulta: Nipistely alavatsalla ja ihan häpykummulla, paineen tunne vähän kun housut kiristäis, turvonnut maha, närästys ja flunssanen/tukkoinen olo. Joko mun kroppa herjaa mua ihan satanolla tai sit tääl on jotai meneillään :O

Koitan nyt kuulostella meininkiä ehkä pari päivää ja tehdä testiä sitten kun olis se dpo14 omien laskujen mukaan.. tai sit aiemmin jos en malta ootella. Pelottaa vaan että tässä tiputaan korkeelta ja kovaa kun on saanu tämmöstä alku fiilistelyä aikaseks..
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Unohdin laittaa näitä tietoja... Mitenkäs se kierto sitten alkaa keskenmenon jälkeen? Tyhjennyspäivästä laskien olisi kuten alla. Korjatkaahan jos olen ihan pihalla :rolleyes:


Aada78__35v____KM 8/13________________________KP 9/25
 
evaparadise nou vei, täti on vieläkin kadoksissa? Hmmm hmmmmmm HMMMMMM! ;) Miten sun ja mun kierrot on noin identtisiä? Sä olet samanlaisessa tilanteessa ku mä pari viikkoa sitten. Mullahan tiputteli on/off ja ministi viikon ja oireet oli tosi vahvat, sit yhtenä aamuna fiilarit muuttui selvästi ja siitä alle 48h ja vuoto tuli.
Mä en usko, että sun lopputulos on sama, jotain siellä on nyt selvästi tekeillä!

Sormet on täällä ihan solmussa ja peukalot pystyssä.
 
CoffeeBreak Onnittelut plussasta

Mä olen niin vähän lähiaikoina lueskellut, että taidan olla aika pihalla kaikista jutuista... pitää vähän skarpata.

Mä sain tänään verikokeiden tulokset ja niissä oli kaikki ok (eli ainakin kilppariarvot, pitkäaikaissokeri, prolaktiini ja mitähän olikaan). Sitten tänään yhtäkkiä iski ihan oviskivun tapaiset kivut. Ymmärrän kyllä, että en voi ovuloida näin pian km:sta, mutta tein ovistestin ajatellen että haluan osviittaa mitä kropassa tapahtuu ja se oli odotetusti nega, ei edes hailakkaa viivaa. Laskeskelin, että mulla on 19pv keskenmenosta ja mulla on normaalisti ovis aina kp18-19. Mietin, että mistähän on kyse? Voiko kroppa kipuilla vanhasta muistista, vai herätteleekö munasarjat vaan itseään henkiin... Mistäs te sitä voitte tietää, mutta aattelin kysellä että onko kellään vastaavia kokemuksia?
 
Tänäänkin saatu vahva ovisplus,ja ollaan kyllä tiistaista asti joka päivä tähän asti touhuttu että on jo kumma jos ei tärppi käy :) Luulen että tää loma on tehnyt hyvää kummallekkin. Maanantaina taas työn ääreen.

Sanna-M kp 16/29
 
Lauantai 31.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 26/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 26/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 17/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 25/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 37/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 22/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 12/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 10/25

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 19/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 26/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 11/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 5/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 47/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 27/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 15/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 16/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 __________________________KP 4/26-28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 2/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 19/28-35

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

kukkurukuu dpo 7
MiNalo dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä