**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

espe-- Tervetuloa! Ja pahoittelut km:sta. :hug:

Praia Mitä mitä!!! Ihanaa! Sä olet sitten plussannut! Ja tärppi käynyt heti km:n jälkeen ilman yksiäkään menkkoja. Näitä aina sillon tällön sattuu! ;) :heart: Onnea ja tarrasukkia matkaan pikkuiselle! :flower:
 
DPO1Eilen tuli viiva ovistestiin ja sain sitä isännänkin kellistettyä kun tuli kalastamasta... Nyt vain piinaillaan miten tässä käy. Muutenkin elämässä pieniä kikkoja tähän raskautumiseen käytössä, mutta niistä enemmän kun olen ajan kanssa koneella. Nyt töihin ja sieltä sitten toiseen työhön, mutta onneksi enään viikko tälläin ja sitten alkaakin lasten kesäloma.
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
Heippa! Ajattelin että jos minäkin pinoutuisin tänne, jos joukkoon mahtuu. Minulla samanlainen tausta kuin Ambrosialla. (Muistankin Ambrosian hyvin) Jouduin keskeyttämään raskauden viikolla 22+2, vauvalta löytyneen vakavan aivojen poikkeaman vuoksi.:'( Keskeytyksestä on vasta 10 päivää, ja jälkivuotoakin on vielä. En vaan jaksaisi millään odottaa, että pääsee uuteen yritykseen. Tällä hetkellä ajatus uudesta vauvasta on ainoa, joka pitää minut järjissäni esikoiseni lisäksi. Vaikka uusi vauva ei tietenkään korvaa edellistä. Ajattelen enkelityttöäni yhtenä lapsistani, joten haaveissa minulla on kolmas lapsi.
 
praia onnea! Ihanaa. Nyt paljon tarrasukkia pikkuiselle!

espe pahoittelut keskenmenosta. Sitä ei pahimmalle vihollisellekaan toivoisi. Mutta tervetuloa mukavaan joukkoomme!

rosuliina meillä on molemmilla nyt ovis samaan aikaan. Jee! Päästään piinailemaan yhdessä! Nyt vaan peitot heilumaan.

miss-piggy täältä perästä tullaan. Nyt on ovis täälläkin. mulle vois päivittää huomenna DPO 1

ON tänään on se kauan odotettu kilpirauhaslääkäri. Jännittää! Eilen hyödynnettiin ovis kunnolla ja tänään olen töissä myöhäiseen. Toivottavasti mies jaksaa valvoa ja odottaa niin päästään vielä varmistelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mä jo tuskainen jälkivuodon loppumista, vaikka vasta 9 päivää km:sta. Ärsyttää vaan, kun käytän yleensä kuukautiskuppia ja nää siteet on niin hanurista! :mad: Varsinkin kun vuoto on sellasta verilimaa, jota tulee vaan pyyhkiessä.

Ei oikein miehenkään kanssa suju, kun olen niin vihainen koko ajan eikä voida puhua tästä asiasta, kun mies ei enää haluaisi yrittää. :(

Anteeksi, kun tästä purkaudun, eihän tämä edes varsinaisesti kuulu tänne kuumeiluun, mutta en tiedä kenelle puhua. :(
 
miss_piggy
Kenguru:Olevinaan oon näkevinäni tuossa jonkun viivanpaikan tapaisen ainaki..

katrinainen:Jipii! Viimeinki ovis! Päästäis molemmat samaan pinoon :)

Praia:
Onnea plussasta! Itellä vaan aika kuluu ja plussaa ei näy, vaikka se kkm oli jo helmikuussa :|

Uusille myös pahoittelut keskenmenoista ja toivotaan että vierailunne on lyhyt.
Täällä dpo 6, eikä just mitään raportoitavaa. Aamulla ku heräsin oli kurkku vähän kuiva ja nenä tukossa. Siinä mun kuvitellut oireet tältä erää :D
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
Ambro :hug: Sie olet kyllä niin positiivinen ihminen kaikesta teille sattuneesta huolimatta ja olit kyllä eittämättä elokuisten kantava voima :heart: Halusin vaan tulla sanomaan jotakin kun huomasin että oot listautunu tänne :) Kävin lukemassa blogisi ja itkuhan siinä tuli. Kiitos siulle kun olet jakanut teijän kokemuksen muille.

Tulin moikkaamaan kaikkia ihanaisia naisia, ootte ollu miulle kauheen tärkeitä henkisen puolen koossa pitämisessä kkm jälkeen ja aivan mahtava vertaistukiryhmä! KIITOS KIITOS KIITOS :heart: Mie oottelen nyt jännityksellä sitä seuraavaa kauheeta etappia eli np-ultraa, joka on ens viikon torstaina. Sitä ennen en uskalla uskoa että olen oikeasti raskaana, vaikka varhaisultrassa käytiin 7+0 (ja tunnen ihan pöljäksi oloni kun haastelen mahalleni tyyliin "olethan vielä hengissä").

t.Equus ja tyyppi 11+1

HURRRRRRRRRJASTI PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!
Katoinkin että Praia on saanut toukokuun ekan plussan :flower: Mahtavaa!
 
Jipii! Vihdoin ja viimein alkaa loma. Monta viikkoa menee onneksi siellä muissa maisemissa, ja toivottavasti ajatuksetkin on ihan muualla. Kaiken tämän hässäkän keskellä on hyvä keskittyä vaan meihin, ja huilata! Päässä viime aikoina kun ei ole hirmuisesti muuta pyörinyt. Toivottavasti mahdollisimman moni on plussannut sillä välin, ja toivon, että myös itse saisin sieltä "tuotua" mieleisen tuliaisen =)



Plusssssatuuulosia puhaltelen kovasti tänne! PUUUUUUUH +++++++++++++!!!!
 
Praialle paljon onnea plussasta!

Tervetuloa espe ja Khisu ja muut uudet, samalla pahoittelut, että tälle palstalle olette joutuneet, olkoon vierailunne lyhyt, mutta hedelmällinen=) Voi Khisu, sullan kanssa todella niin kovat kokemukset, ettei sanat riitä kertomaan, miten pahoillani olen puolestanne:hug:

Kettula, musta tää palsta on just sitä varten, että täällä saa purkaa ja perata asioita pohjamutia myöten -mulla ei ainakaan ole yhtään kaveria samassa elämäntilanteessa eli toivomassa perheenlisäystä, niin tuskinpa jaksaisivat mua kuunnella. Jossain vaiheessa kun ohimennen yhdelle ystävälle totesin, että pikku kolmonen vielä menis, niin hän tokaisi "ootko hullu, aloittaisit kaiken alusta taas". No, joo, hullu varmaan olen, kun haluan oksentaa, kestää supistukset ja ponnistukset ja hoitaa yösyötöt yms. Mutta kun vaan haluan nuo kaikki ja ennenkaikkea sen vauvan.

Peitot heilumaan (tai kuka missäkin tykkää touhuta) ja plussia kehiin!
 
Praia, onnea! :flower: ja tsemppiä kovasti raskauteen!

Khisu, osanottoni teidän vaikeasta tilanteesta.

ON kääk! Meidän virkistysreissussa on luvassa viininmaistajaiset. Sinä päivänä on dpo 14. Mitäköhän mun pitäis tehdä? Jos kieltäydyn, niin alkaa spekulaatio raskaudesta, ja sitä en halua. Pitää varmaan sitten kuitenkin testata ennen reissua? Ja ehkä vielä tona aamuna? Mutta voiko negatiiviseen luottaa vielä tona päivänä?

Onko joku teistä ollut viininmaistajaisissa? Olen joskus kuullut että siellä ei juotaisia viiniä vaan maistetaan ja syljetään pois?

HELPPIKÄÄ PLIIS!
 
Kenguru, kyllä on haamulainen!! :) varovaiset onnittelut sinulle.

katrinainen hieno juttu kilppareista, mulla on vajaatoiminta myös ja lapsettomuutta oli sen löytämistä ennen pari vuotta. Eli sillä on iso merkitys kyllä. KAIKKEEN. Toivotaan että edesauttaa sulla raskautta ja sen sujumista hyvin.
 
saraah älä huoli, noin alussa ei vielä istukka ole muodostunut sellaiseksi että alkoholi erittyisi sikiöön asti. Vasta rv 5 äidin syömä/juoma vaikuttaa. Itse testaisin vielä tuona aamuna ja jos nega niin kupit nurin :) Moni puhuu et punaviini jännäpäivillä parantaa kohdun verenkiertoa ja edistää kiinnittymistä.

Praia onnittelut! :)

katrinainen hienoa et sait lääkkeet, ei tartte sitäkään miettiä :)

Tervetuloa ja pahoittelut uudet, rankkaa se on, mutta aika parantaa. Tsemppiä myös ovisplussanneille, noi odottelupäivät on tuskaaaaa.

ON: Pistely alkaa olla ns. rutiinia, ei enää tee tiukkaa tuikata piikkiä nahkaan. Enemmän noi emättimeen laitettavat Lugesteronet rasittaa kun ne vuotelee ulos ja siteitä saa käyttää kaksi viikkoa neljästä... Maanantaina seurantaultra, sain tehdä urakalla töitä et sain lapsenlikan sitä varten, mies tietty reissussa. Toivotaan et ovis osuu ens viikon lopulle niin pystytään hyödyntämään, seuraava viikko taas reissua kummallakin. Halut on kyl ihan minimissä, taitaa lisähormonit sotkea :(
 
Pahoittelut uusille tännä joutuneille! Mutta tervetuloa joukkoon.

Menee omanapailuksi. Olen kyllä lukenut teidän kuulumisia mutta jotenki ollu lieli maassa enkä ole jaksanut kirjoittaa mitään..

On: tänään perjantaina kp 1
ÄLLÖ VAROITUS: Tänään kun aamulla heräsin niin munasarjoja jomotti oikein kunnolla. Menin sitte vessassa käymään ja tuli pari kolme hyytymää. Oliskohan ne kystat tullu pihalle.. no mutta kuutenkin ei vauvaa vielä tuostakaan kierrosta saatu alulle. Raskaustestin tein eilen mutta nega se oli.
 
Ambrosia: Mä nään tihrustelemalla jotain pientä viivanpaikkaa tai muuta. Toivottavasti lähtee tummenemaan!

Joosukka: Kyllä me startattiin sekstailu heti kun molemmista tuntui siltä.

zannukka: Aikaisethan noi päivät vielä on, älä lannistu :) Uutta testiä vaan parin päivän päästä, sanoi himotestaaja toiselle.

Taru81: Joo ei kannata! Niihin jää aivan koukkuun ja loppupeleissä joutuu jo vaihtamaan Prismaa, koska myyjät rupeaa kattomaan oudosti.. :D

Praia: :heart: Ihan mielettömästi paljon onnea ja kiitos plussatilin avaamisesta!

_Kenguru_: Kyllä mä tossa viivanpaikan näen :)

ja kaikki uudet, jotka tänne on joutuneet... toivottavasti teidän visiitti täällä on lyhyt! Pahoillani olen, että joudumme näissä merkeissä tutustumaan.

ON: Teinpäs tänään sitten testailun ilosta sen ovistestin (sinne meni last and final :D ) ja nega on. Nyt voinkin sitten ruveta miettimään, että oliskohan dpo3 liian aikainen testaamiselle :LOL:
Ei vaineskaan. Eilinen nyt jäi valitettavasti seksittömäksi, mutta toivotaan että aikaisemmat kohtaamiset riittävät tässä kierrossa.
 
Oo ihanaa että on plussia tullut :)
Täällä alko menkat, eli mulle voi nyt lauantaina päivittää
kp1 / 28-43 (mennään nyt ton keskeytyskierron mukaan) ja olkoot tää nyt se yk 1 ;)

Hyvällä mielellä vaikka oli oireita ja testissä jonkun tynkää - ei tarttenut teroja avuksi ja tosiaan ovuloin :)

NYt muuttoavuksi ja iltapäivällä pitäis lähteä viiskymppisille :)

Mahtavaa lauantaita muruset !
 
miss_piggy
Mukavaa jos Ambro on ihan positiivisin mielin :)

Mä en oikein tiä että oisko mulla ton keskenmenon jälkeen sitte yk 2, eli nollaantuuko jostain keskenmenosta yrityskierrot? No, oon nyt kuitenki jatkanu siitä mihin sitä ennen jäätiin, ja siksi nyt yk 10 :D Dpo 7 ja odottavan aika on pitkä...
 
Lauantai 25.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 17/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 28/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 11/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 23/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 22/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 2/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 56/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 12/30
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 29/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 15/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 12/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 04/13__________________KP 11/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 12/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 9/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 9/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 19/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 1/28-43
NeitiT_____KM 5/2013_____________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13________________________KP 23/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 23/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 25/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 6/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 2/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 28/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 15/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 23/25-26

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

saraah dpo 12
zannukka dpo 11
_kenguru_ dpo 10
Miwwi dpo 9
Pikkusukka dpo 8
coffeeBreak dpo 8
miss_piggy dpo 7
Fujin dpo 3
carolina30+ dpo 2
katrinainen dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka
Khisu


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Praia: Ihanaa, puhaltelen täältä sulle paljon tarrasukkia!! :)

Khisu: :hug: Joukkoomme mahtuu aina, vaikkei sitä mielellään tänne toivo kenenkään joutuvan. Tsemppiä jälkivuotoon, kyllä se siitä loppuu.

Kettula: Täälä sitä juurikin saa vuodattaa tuntemuksiaan. Tämä kaikki on kuitenkin niin suuri tunnemyrsky. Ehkä miehelläsikin on jonkinlainen tunnemyrsky ja pelkää uutta raskautta. Miehelläni otti ainakin koville km, hänellä tosin vahvistui kovasti vauvakuume, mutta helposti olisi voinut käydä toisinkin päin.

Equus: Kiva että käyt täälä meitä moikkailemas! Pidän täälä peukkuja sun Np-ultraan :)

Minnah: Hyvää lomaa! :)

Saraah: Joissain maistajaisissa voi sylkeäkin. Hienommissa maistajaisissa ei ainakaan kuulu juoda kännejä.. Joten jos sellaisista on kyse, niin yhteensä maistiaisista saattaa tulla kokonainen lasillinen. Testaa aamulla ja toimi sen mukaan :) Turha sitä on etukäteen jännätä :)

Alien: Tsemppiä halujen metsästykseen. Mukavaa että oot saanu lääkkeitä tukemaan, ehkä nyt saatais sulle se 40 viikkoa kestävä raskaus! :) Vaikkakin niiden lääkkeitten kanssa eläminen ei varmaan oo niin mukavaa, joten jaksuja niiden kanssa.

Eleonoora: Pahoittelut tädistä. :hug: Toivottavasti kysta poistui sua vaivaamasta.

Fujin: Dpo 3 ei vielä oo mitään :D Mun tekis mieli jo nyt alkaa testailla eikä edes oo dpo -1! :D Tulis nyt ensin se ovisplus ennenku alkaa noihin toisiin testeihin päin edes katsella! :D

Ambrosia: Pahoittelut tädistä, tuokoon uusi kierto plussan sinne :)

On: Oon pitäny vähän taukoa tähän palstailuun.. Kannattiko? Meni melkein 2 tuntia lukea viime päiväiset viestit ja kommentoida :D Noh, jotkut viettää launtai yötänsä baarissa, toiset vauvafoorumilla :D Mulla on nyt ovistikut ollu käytössä, ei niihin oo vielä mitään järisyttävää piirtyny :( Mulla oli tuossa useamman päivän vasen kylki kipeä, mihinköhän ne munasolun kasvukivut heijastuu? Vai olikohan ovis ennenku alotin tikuttelun.. Toisaalta, tähän asti oon tunnistanu limoista ja lämmöistä ja edellämainittujen mukaan ei oo mitään ollu.. No, tikuttelu intoa siis löytyy, mutta mistä mä löydän sen vauvanteko innon?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vois korjata DPO 2 huomiseksi ekaa kertaa näitä testasin ja luulin, että se päivä kun näyttää ovista on DPO 0. Nyt ymmärrän että nollan täytyi olla vasta eilen. Anteeksi.

ON miksi mulla ei ollut varsinaista puukkoviiltomaista oviskipua tässä kuussa? Erilaisia kipuiluja ja tuntemuksia on toki ollut. Mutta se tappava kipu puuttui. Nyt on monta päivää viillellyt koko vatsaa. Voiko keskenmeno vaikuttaa näin? Vai mitä ihmettä. Vai jäikö ovis positiivisesta testistä huolimatta tulematta?
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
katrinainen:Mun mielestä oviskivut voi olla erilaisia kierrosta riippuen. Jos ovistestit on kuitenki näyttäny +, niin uskon että sulla on ovis ollu :)

).(, mulla alkoi eilen illalla taas aivan järjetön närästys! Ja sitä kesti sitte yöhön asti. Ei auttanu vissy, mantelit, rennie tai veteen sekoitettu ruokasooda. Jotenki en vaan usko edelleenkään että tää mikään raskausoire olis, ku viime kierrossa närästi samalla lailla ja sitte alkoi menkat.
Toisaalta, ennen keskenmenoa silloin plussatessa oli just kovaa närästystä myös. Mene ja tiedä..
No tänään kuitenki dpo 8 ja pitihän sitä negaa testailla ihan piruuttaan :LOL:
 

Yhteistyössä