**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Kylläpäs täälä tulee nyt huonoja uutisia : / Pahoittelut dyddö keskenmenosta! :( :hug:

miss_piggy Oho! Sehän on plussa!! Onnea ja paljon tarrasukkia! :heart:

On: Tein tänään david r-testin kun pc oli loppu, mutta ei siihen kyllä mitään tullut. Kyllä se eilinen roskis haamu oli, en uskonutkaa että se haamu olisikaan ollut. Teen kyllä vielä huomenna varmistukseski digitestin jos täti ei ole vielä saapunut koska lähdetään muuten sit juhlimaan. :)
 
miss_piggy Onnea! Minä ainakin näen ylemmässä testissä niin selkeän plussan ku olla ja voi! Mutta päästä meidät (ja itsesi) piinasta ja tee se digi!!:)

Joo, mäkin tiedän, että alkoholi ei menis näin alkuvaiheessa alkioon, enkä pelkää alkoholin vaikutuksia alkavaan mahdolliseen alkioon mitenkään. Minä mietin lähinnä sitä kiinnittymistä ja kaiken alkua. Ja joo, tiedän, että punaviini mahdollisesti edesauttaa kiinnittymistä. Mutta harvoin häissä on tullut vain yhtä lasia viiniä nautittua (paitsi kerran).
Onneksi tuo viinalla läträys ei kiinnosta, joten taidan nauttia huomenna hyvällä mielin kuoharin, par lasia viiniä ja ehkä yhden siiderin (jos on hyvää siideriä). :) Ja toivon tietenkin havaitsevani huomenna jotain kiinnittymisvuodon tapaista.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
missy mähän sanoin! Onnea ihan hirveästi. Olet kyllä raskauden ansainnut ( niin kuin me muutkin)! Mä tulen perästä! Jos en nyt niin myöhemmin! :heart:

dyddö :'( olen niin pahoillani!

ambro en päässyt tuoltakaan jäseneksi. Kokeilen vielä koneelta jos ongelma on puhelimessa.

miwwi voi harmi! Mutta niin kauan kuin ei ole tätiä on toivoa!
 
miss_piggy, onnea!! Tuohan on aivan selvä plussa :heart: Ihanaa, clomit tuotti tulosta :)

dyddö isot pahoittelut :hug:

ON: tein OneStepin aamulla ja ihan puhdas nega oli. Pitäis kyllä jo näkyä dpo14 joten taidan siirtyä menkkoja odottelemaan... :( No, voinpahan illalla ottaa viiniä kun ollaan menossa ulos syömään.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Verppu ja dyddö: pahoittelut :hug:

Miss piggy : +++++++ :)

Täällä noiata vitamiineista puhuttiin, itse syön minisun mama vitamiineja ja kacäveriksi aamuisin otan reseptillä olevia allergia lääkkeitä, jotta saan silmät auki ja aivastelun loppumaan :)

Sain tietää että pääsen vissiin työkeikalle syksyllä 1-2 viikoksi joko kotimaahan tai ulkomaille :eek: hyvät rahat siitä saisi,mutta en ole koskaan ollut missään yksin!!! Ja sitten vielä alkoi askarruttamaan että mitä jos olen silloin raskaana ja pahimmat pahoinvoinnit päällä.. työpäivät kuitenkin venyisivät yli 10 tuntisiksi.. lupauduin jo tuohon kotimaan keikkaan, mutta sanoin että ulkomaille lähtöä mietin vielä... ja kun tuo keikka olisi sitä mitä olen jo pitkään toivonut ja tehtävä minulle varsin mieluisa :) mutta en todellakaan uskonut tai odottanut ulkomaille lähtöä :eek:

Tossa just hoksasin että ovis päivät on ihan nurkan takana.. viineksi tammikuussa olen tikuttanut joten ajattelin nyt taas pitkästä aikaa.
 
Missy Mä teen kaikkeni päästäkseni perääsi :D, mutta jotenkin musta tuntuu, että vähemmin parempi on enemmän tulosta tuottavaa tässä asiassa.

coffee_break No voi harmi :(. Nyt valitsetkin oikein sitä parasta viiniä ja joku hyvä drinksu siihen päälle!

Eleonoora86 Ota vaan työkeikka vastaan. Ainutlaatuinen tilaisuus nyt. Sitten kun vauveli syntyy et pääse pitkään aikaan. Ja on sitten muutakin ajateltavaa kuin raskautuminen. Sehän on se paras keino tulla raskaaksi. Ja jos olet raskaana ja todella huonossa kunnossa niin saikkuakin saa ;).

Ambro Nyt tuli kutsu kerhoon! Liityin! Kiitos.
 
miss_piggy
Onko muilla muuten kokemusta sellasesta, että vaikka r-testi näyttää plussaa niin o-testi on nega? Ku huvikseni äsken dippailin o-testin niin oli tyylipuhdas nega :O Eikö sen pitäis näyttää raskauskin?
Tosin nuo o-testit on jotain kiinasta tilattuja, merkki joku Egens...
 
Onnea miss_piggy, ihan selvät viivathan tuonne on r-testiin ilmestynyt, kyllä luottaisin niihin enkä negoihin ovistesteihin ;)

Omanapailua sen verran, että jälkivuoto on loppumaan päin, monta yötä on saanu jo nukkua ilman housuja :D Pääsee aloittamaan taas ns. normaalin elämän keskenmenon jälkeen ilman rättejä.
 
Viimeksi muokattu:
Miss_piggy, älä niitä ovistestejä turhaan tuijottele. Luota raskaustestiin, se ainakin näyttää varmuudella sen hcg:n :)

Alkoipa menkatkin, joten saa päivittää kp1
Tässä tapauksessa nyt ihan hyvä, eipähän tarvi ihmetellä kun testi nega ja saa tosiaan tänään rauhassa ottaa ne drinksutkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
JEEE Onnea miss_piggy ja muut plussanneet :flower:

Olen todella pahoillani verppu ja dyddö :(

Kävin neuvolalääkärillä kun tämä tilanehan on nyt pikkuisen sekava kun ei niitä menkkoja kkm ja plussan välissä tullut. Oma epäilys on että olen 5.-7. viikolla, elikkä aika iso haitari. Mahan päältä huonolla ultralaitteella näkyi kuulema ainakin ruskuaispussi.... en sitten ottanut selvää että onko edes oikeassa paikassa :O Kaippa sen täytyy jos se pussi näkyy...huoh nyt siis odotellaan kutsua varhaisultraan sairaalalle... En kyllä varmaan ikänä uskalla täältä siirtyä plussanneisiin, olen jotenkin niin skeptinen, että entä jos tässäkin käy samalla tavalla kuin viimeksi ... ovistestiin en ole ikinä saanut plussaa, en kyllä kauhean aktiivi-käyttäjä olekaan, mutta ovistuntemuksien perusteella ei minullakaan kyllä kovin aikaisessa dpo:ssa plussat näy ... liekkö huono asia.

IHANAA KESÄÄ IHANAISET JA PALJON PLUSSIA JA LOPPUUN PÄÄSEVIÄ RASKAUKSIA!:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Noooh.. :D Ehkä mä oon vaan tänään ollut jotenkin erityisen tunnelatautunut, ihan hyvällä mä spiidailin menemään! Silleen et tänään on ihan huippupäivä, valmistuin ja vaikken nyt itse plussannutkaan niin edes joku meistä plussasi ja just tänään! Vähemmästäkin itkettää pms-oireista :p
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Oi miten ihania uutisia täällä onkaan! ONNEA miss_piggy!! :flower: :heart: NYT niitä tarrasukkia rutkasti matkaan sille pikkuiselle! Tänne ei ole takaisin tulemista. ;)

Oli tullut myös suru-uutisia..:( Voi dyddö...Sanattomaksi vetää, oon niin pahoillani teidän puolesta! :hug: Voimia tosi paljon!

Omassa navassa ei muuta kuin, että olipa virkistävää ja rentouttavaa käydä eilen hieman tuulettumassa! :) Sai vähän muuta ajateltavaa kuin tämä piinailu..Toivottavasti mun nauttimat alkoholijuomat ei nyt kuitenkaan pilanneet täysin tätä kiertoa.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!! :cool:
 
Lauantai 1.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 24/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 35/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 18/27-30
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 29/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 9/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 63/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 19/30
saraah___27v____KM 2/13_________________________KP 36/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 22/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 19/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 18/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 4/28

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 19/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 16/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 16/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 26/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 8/28-43
NeitiT_____KM 5/13________________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 30/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 4/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 13/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 9/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 2/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 22/28-30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

saraah dpo 19
Miwwi dpo 16
Fujin dpo 10
carolina30+ dpo 9
katrinainen dpo 7
Pölö- dpo 5
kukkurukuu dpo 3
MiNalo dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka
Khisu
Ralliruutu
dyddö


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, _kenguru_, miss_piggy

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Onnea miss_piggy Ihana uutinen heti näin kesäloman aluksi näkyi täällä.

Niin minulla alkoi nyt loma kun sain nuo koulun keittiöllä vietetyt tunnit tehtyä ja sitten olin vielä iltapäivät toisessa työssä, niin ei pahemmin ehtinyt tänne eikä kyllä paljoa jaksanut mitään kun kotiin pääsi... Dpo:t menee jo ihan silmissä ohi ja mitään tuntemuksia mistään ei ole, ei edes tissit arista yhtään eli alkanut miettimään oliko sitä ovista lainkaan vaikka viivat niin kyllä kertoi : / Pitää vain malttaa mielensä ja seurata tilannetta...
Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille. Täällä on helteet jatkunut ja mahd.paljon ollaan pihalla nauttimassa tästä harvinaisesta ilmasta täällä :D
 
Miss biggy Onnea! :flower:

Reissusta palattu ja sain maistella viiniä aivan hyvällä omallatunnolla, koska menkat alkoivatkin jo sitä edellisenä päivänä. Nyt jo kp 6.

Minut voi laittaa taustaillijoihin. Katsotaan jos palaan vaikka kesän jälkeen mutta nyt haluan täyttää ajatukset kaikella muulla paitsi vauvayrityksellä. Ehkä se sitten tärppää kun sitä lakkaa aktiivisesti ajattelemasta ja yrittämästä, kuten viimeksi :)

Tsemppi kaikille ja hyvää kesää!
 
Saraah Me matkustetaan koko heinäkuuksi pois ja pakostakin tulee silloin taustailtua. Voi olla ihan hyvä juttuun =).

ON täällä on ollut viikonloppuna outoja repäisykipuja. Voisiko kova vatsatreeni niitä tuottaa? Eilen tuli jotain pientätuhruakin pyyhkiessä. Jospa täti tulee kylään jo nyt etuajassa:O.
 
miss_piggy Onnea digitestin tuloksesta! :heart:

ON: Täälä ei mitään ihmeellistä, eilen tuli vähän vaaleanpunaista valkovuotoa, mutta sen jälkeen ei mitään. Mahaa nippailee, mutta täti ei oo vieläkään saapunut, kaitpa se tänään saapuu paikalle. Täälä oltiin kans eilen vähän tuulettumassa. Huomenna tai viimestään tiistaina teen kyllä digin jos täti ei oo saapunut paikalle.
 
Sunnuntai 2.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 25/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 36/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 19/27-30
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 30/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 10/28
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 20/30
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 23/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 20/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 19/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 5/28

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 20/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 17/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 17/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 27/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 9/28-43
NeitiT_____KM 5/13________________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 31/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 5/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 14/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 10/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 3/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 23/28-30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Miwwi dpo 17
Fujin dpo 11
carolina30+ dpo 10
katrinainen dpo 8
Pölö- dpo 6
kukkurukuu dpo 4
MiNalo dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, _kenguru_, miss_piggy

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
katrinainen Kuulostaa kyllä lupaavalta noi repäisykivut..Ja jos vuoto on ollut kiinnittymisvuotoa! :) Peukut pystyyn plussan puolesta!! :heart:

saraah Nautinnollista ja rentouttavaa kesää sinulle! :) Tule sitten kertomaan jos ja kun ylläriplussa tulla tupsahtaa! Niin toivotaan ainakin et kävis! :heart:

miwwi Kunpa se täti ei tuliskaan vaan pysyy poissa seuraavat 9 kk! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä näettekö te tässä mitään, mutta dpo 11 ja testiajan sisällä tälläinen:

Livenä ihan selkeä, mutta kameralle ehkä hieman vaikea vangita :D En sitten tiedä enteileekö tulevia menkkoja (kp 32seen vielä kaks piinapäivää jäljellä) vai kutsuuko helmikuisten pino. Jännittää!
 

Yhteistyössä