Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Lumi Kiitos uudesta pinosta kp 23-(30-33) Jos ekasta tyhjennys vuotopäivästä laskee nykyset päivät, maanantaina olis soittoaika lääkärille siitä hcg arvosta että mitä se näyttää.

Ihanaa Uuttavuotta kaikille =)
 
LAUANTAI 31.12.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 23/28-32
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 21/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 18/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 12/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 30/28
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11...KP 22/27


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 18/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 5/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 12/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 51/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 3/
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 21/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 23/30-33



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 2/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 17/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 14/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 8/27-46
morebabies.....KM 08/07, 03/09, 09/11, 12/11.....KP?



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 43/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 21/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 6/33-36


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 17/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85, Sanle, Tillu79

2010: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73, Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Fantteli Pahoittelut tädistä! :hug:

ON: Tänään dpo8 ja aamulla meinasin oksentaa.. sain syötyä, niin olo helpotti..kävin sen jälkeen vessassa ja kun pyyhkäisin, niin paperiin tuli verta..voisko olla?! :) Hitto, kun ei uskalla ees toivoa, et olis kiinnittymisvuotoa..

Ihanaa uutta vuotta kaikille!!! :heart:
 
nelliellille tsemppiä jännäillyyn. Kunpa oireet enteilisivät hyvää! Täällä mennään aikalailla samoissa tunnelmissa. Onneksi testipäivä on jo ensi viikolla, ellei täti ehdi yllättää. Mutta aivan kuten sanoit, eipä tässä enää uskalla edes toivoa!

Parempaa ja onnellisempaa uutta vuotta kaikille! :heart:
 
Evya Tsemppiä sullekin oireiluun! :) Ens viikolla kans pitäis testailla ja jotenki taas toisena hetkenä oon varma, et oon raskaana ja toisena en.. Piinaavaa..se pieni vuoto tuli ja meni ja nyt ei mitään muuta ku pikkusen menkkajuilintaa..tuli vaan sellanen olo, et kuvittelinko sen vuodon! :D mut en ny kai.. Toivotaan, et ens viikolla molemmille ilmestyis plussat testiin! :)
 
Voisin tulla tähän pinoon kuumeilemaan, kun tässä päästäis uuteen kiertoon, jotenkin ahdistaa palata siihen entiseen, josta viimeksi plussasin...

Meidän hyvä tuuri loppui siihen plussaan, tuli elämäni ensimmäinen keskenmeno 32-vuotiaana. Neljäs lapsi yrityksessä, plussasin marraskuun alkupuolella, varhaisultra yksityisellä viikolla 7+4 ja lääkäri kertoi, että kaiun perusteella noin 6 viikkoinen alku. Aloin jo silloin huolestumaan, mutta oli huono ultra, eikä vuotoa, joten kuittasin ultran piikkiin.
Jouluaattona voimakasta kipua ja vuotoa, välipäivinä varmistui, että kuutosviikolle oli jäänyt. Lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin, toissapäivänä Mifegyneä, eilisen vuosin ja tänään (ja vielä huomenna) otin vielä varmistukseksi cytotecit, vaikka kaikki on jo tullut pois.
Toki olen pettymystäni itkenyt, mutta tuskin tällä alulla on sydän edes ehtinyt sykkiä. Ei vain ollut kehittymisen edellytyksiä. Enemmän harmittaa ajan menetys ja ne suunnitelmat, jotka meni pöntöstä alas. Mutta onneksi uusia on jo tehty, eikä lääkkeellinen tyhjennys ollut mulle kovin kipeä kokemus, vaikka se hurjasti pelottikin. Nyt vain toivon, että jälkivuoto jää lyhyeksi, koska en kovin pitkällä ollut. Ovulaatiotestejä jäi ja ne aiotaan käyttää, eli uuteen yritykseen lähdetään heti.

Uskon, että tulen taas pikaisesti uudelleen raskaaksi, se on ollut meille helppoa. Mutta ehkä ikävin seuraus tästä on se, että joulu ja vuoden vaihtuminen tuovat tämän tapahtuman joka vuosi uudelleen esille. Jouluaattoaamuna katsoimme lasten kanssa lumiukkoa, ja minä vain itkin. Tuntuu, että juhla-aika on ikuisesti pilalla. :(
 
Viimeksi muokattu:
Mulla olikin hauska juttu viime yönä. En nimittäin saanut syötyä sellaisia ihania lohijuttuja joita normaalisti rakastan. Otin käteeni ja oksennus meinasi tulla. En tiiä mistä johtuu koska ei raskausoireet voi näin varhaisessa alkaa?? Tänään mulla päivä 22/32. Silti ei mikään maistunut, taitaa olla jotain muuta sitten.. :D
 
Heips, saanko hypätä mukaan joukkoon :)

Oon lukenut juttujanne jo jonkun aikaa, sillä koin oman keskenmenon joulun aikaan. Viikkoja oli vasta hyvin vähän, mutta keskenmeno oli silti voimakas ja todella pelottava kokemus. Kaikki alkoi kauheilla vatsakivuilla ja selkäsäryllä, saman tien alkoi runsas vuoto, vuoto oli "täydellinen" - runsaampaa kuin menkoissa, isoja hyytymiä holahtaen ja supistuksen omaisia jomotuksia kahden ensimmäisen vuotopäivän ajan. Vuoto loppui kokonaan 5:ssä päivässä.

Yllätyin että fyysisesti olo alkoi tuntua normaalilta vasta viikon jälkeen vuodon alkamisesta. Henkinen sureminen mulla alkoi vasta vuodon loputtua, kun joulun pyhät meni kyläillessä.

Meillä kolmannen lapsen varsinainen-yritys on vasta alkanut, mutta ilman ehkäisyä ollaan oltu monta kuukautta. Vuoden aikana on ollut myös 2 muuta varhaista keskenmenoa, jotka on ollut iihan alussa ja ne tulivat normaaleina kuukautisina. Kolmas keskenmeno säikäytti todella ja nyt koen vain pelkoa mahdollisesta seuraavasta raskaudesta :( Tuntuu jo nyt toivottomalta. Tilannetta ei helpota se että mies on reissutyyppisessä työssä ja parhaillaan on ilmeisesti ovis käsillä (jos on tullakseen) ja mies palaa kotia vasta tiistaiyönä :( Suren jo hukkaan mennyttä kiertoakin, vauvan kaipuu on ollut kuopuksen syntymästä lähtien ja kuopus on 4v.

Alku esittely venyikin hieman pitemmäksi ;) Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Toivottavasti se tuo paljon hyvää tullessaan :heart:

Adora, KM 12/11, Kolmas toiveissa, kp 12/28-33
 
Wandii ja Adora: Tervetuloa, toivotaan teille pikaista vierailua pinossa ;)

nellielli: onko siellä oloja?

evya: sä sanoit että sulla oli spontaanissa km:ssa taukoa vuodossa, kuin pitkiä? Kun mulla tosiaan aikaisemmissa on vuotanut koko vuodon putkeen.

rontti: toivotaan, että saisit hcg arvoksi huomenna 0!

).( eikö ole mitään millä voisi varmistaa keskenmenon? Hitto, kun ei sitä vuotoa ole tullut yhtään se torstain klo 18 jälkeen. Ei kohtu voi tyhjetä muutaman tunnin vuodolla, joten nyt taas mietityttää olisi se sittenkin ollut se hematooma mikä tyhjeni. Toisaalta ne supistukset oli kyllä niin hurjat ja kohtu tosiaan erituntuinen kuin ennen. No huomenna kaikki selviää, kun on se ultra. En mitään toiveita herättele itslleni tai miehelle, mutta en silti uskaltanut shampanjaa eilen ottaa vaikka alunperin olin ajatellut, että kyllä lasillisella otan uudenvuoden vastaan, kun jouluna jäi juomatta raskauden takia.
 
morebabies menkkajuilintaa on aikalailla ny ollu koko ajan, mut ei muuta sen kummempaa! Koko ajan odottaa vessassa käydessään, et menkat alkaa mut ei oo alkanu.. verta tuli eilen vaan paperiin pyyhkiessä sen kerran ja sit se oli siinä..
Oli jo muuten pakko kattoo raskauslaskuriakin.. :LOL: ja sen mukaan laskettu aika olis samana päivänä ku miehen synttärit! :heart: sattuis kyl niin sopivasti! :)
Huomenna toivotaan nyt, et sun piina päättyy morebabies! Että oikeesti saat selvyyden tilanteeseen!
 
Tervetuloa uudet ja pahoittelut kokemastanne! :hug:

morebabies mulla oli välissä about vuorokauden mittaisia taukoja, jolloin vuotoa ei tullut lainkaan ja sit kun aloin uskomaan, että vuoto on ohi, niin alkoi hulahdella. ootko ollut yhteydessä neuvolaan tuosta vuodon epämääräisyydestä? Jos ne suostuis vaikka ultraamaan selvyyden saamiseksi.

nellielli mä oon myös joka toinen hetki siinä uskossa, että nyt on tärpännyt ja kohta tuntuukin, että kyllä ne menkat sieltä alkaa. Viime yönä heräsin pistävään kipuun alaselässä vasemmalla puolella ja olin jo varma, että nyt se täti tuli. Vielä ei ole punaväriä näkynyt ja normaalista poikkeava tissikipu pitää toivoa yllä. Kunpa nämä meidän oireet ois nyt sitä itteään! :)
 
Evya Mä oon vähä odotellu tissikipua, mut ei viä oo ollu kyl yhtään ja se aina välillä pistääkin just miettiin, et voinko olla raskaana ilman tissikipua.. mut toivotaan! :) Sit tää ei liity mitenkään raskausoireisiin, mut nyt oon heränny kahtena yönä siihen, et mun kädet kutiaa ihan hulluna..ja oon kattonu tarkemmin, niin on kädet ollu ihan täynnä paukamia..sellaisia hyttysen piston näköisiä..en ymmärrä! On ollu vaan aika ikävä herätät siihen.. :( yrittäny vaan miettiä, et mistä johtuu, mut en keksi..ku just vaihdoin eilen lakanat ja siis tullu ny puhtaista lakanoista sama kutina..ettei voi johtua siitä..ja samaa pesuainetta oon käyttäny jo kauan..toivon vaan, ettei ens yönä tuu kutinaa!
 
MAANANTAI 02.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN



nellielli...................KM 08/11......................................KP 25/28-32
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 23/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 20/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 14/30-32
celinee..................KM 12/11......................................KP 3/28
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11...KP 24/27


HAAVEISSA TOINEN



kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 20/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 7/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 14/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 53/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 5/?
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 23/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 25/30-33



HAAVEISSA KOLMAS



Fantteli............KM 08/11...........................KP 4/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 19/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 16/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 10/27-46
Adora............KM 12/11...............................KP 13/28-33




HAAVEISSA NELJÄS



Koski.......................KM 04/11...............KP 45/25-?
johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11....KP 23/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 8/33-36
Wandii...................KM 12/11..............KP?


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 19/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92




:heart: PLUSSANNEET :heart:



2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle

Syyskuu: Naive88, bebel (km), vauvaqme, Sanmar82, caisachu

Lokakuu: mammuzki (km), Emby^

Marraskuu: Bubba, Johanna26, Maria -80, Bebel, Callisto

Joulukuu: ElinaMaria, taaperotx5, Chamon, Quu, Coco-85, Sanle, Tillu79, morebabies

2010: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73, Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian




Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Morebabies on kyllä vähintäänki kummallinen tuo sun tilanne: / Taitaa olla aika fifty-fifty tilanne. Mutta sulla huomenna ultra, joten eiköhän selvinne siellä. Toivotaan parasta. Tsemppiä!

Mies soitteli ja muistutti että tuleekin huomenna töistä eikä tiistaina, luulin väärin. Joten mahdollisuudet tähän kiertoon paranee ;)
 
morebabies Tsemppiä tämän päivän ultraan. :hug:

Täällä menkat ohi. Hetken mietin, että ostaisin tähän kiertoon ovistestejä, koska ennen menkkoja tuhrutteli melkein viikon, joten en ole ihan varma, mistä kun kroppa laskaa kp1:n alkaneen. Mutta toisaalta, kunnon vuoto alkoi tasan 2 vkoa ovulaatiosta, joten eiköhän se ovis taas kp 14-16 tule. Pitää seurailla oireita. :)

Kauhee väsy. |O
 

Yhteistyössä