**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

kanella Voi miten ikävä kuulla vuodoistasi ja muusta harmituksesta. :( Ootko sä käynyt ultrassa kertaakaan vielä? Jospa kaikki kuitenkin olisi hyvin kun ei kunnon vuotoa ole tullut? Näin ymmärsin..Vaikka ymmärrän kyllä täysin pessimismisi, olin itsekin viime raskaudessa varma km:sta ja niinhän se kolmas sitten sieltä tuli. Tsemppiä todella paljon! Toivon todella ettet joudu tänne enää vaan saat pikkuisen nyytin syliisi muutaman kuukauden päästä. :hug: :heart:
 
Equus Niimpäs onkin samat KP:t. Eikä tätiä näy, mihinkähän lie on jääny, jomotuksia kyllä on niin etä niitten perusteella ois tätin pitäny tulla jo viikonloppuna mutta muuta merkkiä siitä ei oo. Turhauttaa ootella :mad:

Miirabell Onnittelut plussasta ja pikkuiselle paljon tarrasukkia matkaan :heart:
 
miss_piggy
Minnah:hmm.. mulle ei mainittu mitään tuollasta ku soittelin sillon verikokeen tuloksia. Sanoivat vaan että se lukema on normaali heidän asteikollaan. Täytynee huomenna lääkäriltä kysyä tuota, että voiko tuo sitten vaikuttaa.
 
Päivitän nuo dpo:t sitten kun tiedän tarkkaan mitkä ne nyt on. Tänään vielä testaan ovistestillä että alkaako haalistumaan eilisestä, vai onko vielä yhtä vahvat. Jos on yhtä vahvat niin se ei sitten ole vielä se 0... Tuntemuksia oli eilen kyllä oikealla että jotain tapahtuu ja tulikin illalla hyödynnettyä oikein kunnolla...
 
Kwaidan Suuren suuret onnittelut pienestä nyytistä :heart:

Kanella :hug: Kerro miten kävi kun pääset käymään gynellä. Voi ei kun miulle tuli surullinen mieli siun puolesta.

Minnah88 Ensin pahoittelut, että olet joutunut tänne, toisekseen tervetuloa :hug: Miulla oli keskeytynyt keskenmeno 31.1.13 ja lopulta kaavinta tehtiin 6.2 kun lääkkeillä ei tyhjentyny. Ensimmäiset kuukauden oli ihan mieli maassa ja sitten lähti helpottamaan olotila. Vieläkin on mielessä tuo keskenmeno mutta ei enää niin paljon kuin aiemmin. Helpotti kun kävin jälkitarkastuksessa jossa kaikki todettiin kunnossa olevaksi ja saatiin vihreää valoa uudelleen yrittämiseen. Eli tuo uudelleen yrittäminen on helpottanut eniten.

Miirabel :heart: IHANAA!! Teille tätä toivoin niiiiiin paljon. Ja hienoa että tärppi kävi näin nopeasti, nyt puhkun ja puhisen hurjasti tarrasukkia pikkuiselle!!!

zannukka Toivottavasti kierto ei veny mahottomuuksiin.

carolina jes jes! Hyvä kun ovulaatio bongattu ja hyödynnetty ;) Nyt sitten loppukierto lemmiskelyä muutoin vaan ja kovasti tsemppiä ja haleja odottamiseen!! Eikös siulla ollu takana paljon kemiallisia? Vai muistanko väärin? Ja eikös se lääkärin aika ollu vielä tulossa tässä ihan piakkoin?

Vaikka sen haamulaisen sain sunnuntaina, nyt iski kaamee paniikki päälle enkä oo uskaltanu testata vielä uudelleen. Mietin että tietämättömyys on toisaalta ihan jees, sillä sitten mie en ala panikoimaan sitä, että kaikki menee varmasti mönkään. Jos mie oottelisin ens viikolle tai sunnuntaihin ja sit tekisin uudestaan. Sit pitäis olla jo selkee viivakin mitä tuijotella. Miten hassua, osa miusta haluu tietää nyt että mitämitä ja osa miusta ei edes halua tietää mitä se testi näyttää. Negaa jos se on, niin pettymys on vallan suuri mutta jos se onkin oikeesti positiivinen, niin apua. Miten tää voikaan olla näin hankalaa?
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 3.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12_______________________KP 23/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 7/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 13/27-30
Equus___27v____KKM 1/13________________________KP 28/24-31
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 40/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13___________________KP 28/28
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 26/28
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 7/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12__KP 48/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 40
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 17/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13_____________________KP 17/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 8/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 25/26
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 33/27-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 18/29

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 15/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13__________________KP 28/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12___________________KP 8/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 29/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 3
carolina30+ dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, Taru81, dyddö
Huhtikuu: Miirabell

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Miirabel Siirretäänkö siut plussanneisiin? :heart:

Vauvaunelmia, Minnah88 ja Praia haluatteko listalla/taustalle? Päivystyspyynnöt punaisella kiitos. jos haluatte listalle, niin voi katsoa esimerkkiä tuolta ylhäältä.
 
Viimeksi muokattu:
DPO 0 tänään Eli kuten mur-mur oli laittanutkin niin eilen oli dpo-1 ja tänään tuo 0. Oli hiukan haalistunut eilisestä tuo ovistestin viiva.
Kyllä tässä on jo nyt menty sillä hyödyntelyllä että, viime vuodon 1pvänä jo oli siitä 3 pvää ja 2 väliä ja siitä ollut joka toinen pvä ja halutkin ollut paljon suuremmat kuin aiemmin nyt...Siis jotenkin ollut jonkin aikaa sellaista, ei jaksa, ei halua, ei nytkään fiilistä muuten kuin kierron puolivälissä missä aina se halu kasvaa... Nyt ollut kokoajan sellaista että tänään kellistän sinut ja flirttailua ja ja ja... Jos tämä nyt toisi "pysyvän" tuloksen :LOL:
Se lääkäri on minulla huomenna päivällä ja aion kyllä antaa kunnolla tulla kaiken ulos. Näitä kemiallisia on ollut nyt LIIAN monta ja vuotokin ollut ihan ihmeellinen 2 päivää ja siihen loppui... Jos saisi jotain vastauksia jo huomenna ja niitä testejä ja jatkoa gynelle. Nyt on jotenkin kauhean seesteinen olo tänään ja vieläkin haluttaa kauheasti, mutta mies ehti jo häipyä töihin :p
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
miss_piggy
Soitin tänään verikokeiden tuloksia. Hcg oli 30 ja kerroin että kuukautiset alkoivat verikokeiden oton jälkeisenä päivänä. saadaan alkaa yrittämään uudestaan! :)
Eli ilmeisesti menkat voi alkaa, vaikka HcG ei ole nollissa? Ei mulla vaan... :(
Ei oo lääkäri soitellu vaikka olis pitäny. Aina niitä saa kans oottaa. Sais soittaa jos meinaa, ku kaheks menen töihin ja sitte en kyllä pysty vastailla.
Tein aamuyöllä vessassa käydessä muuten r-testin ja jätin sen sinne lojumaan ja menin takas nukkumaan. Aamulla ku sitä katoin, niin siinä oli kaks viivaa, mutta nuo "roskishaamut" nyt ei varmaan meinaa yhtään mitään..
 
Kiitos onnitteluista! Tänään tein vielä varmistustestin ja kyllä siihenkin kaksi viivaa tuli :) joten kai tässä uskaltaa jo sanoa että saa siirtää plussanneisiin! Hui!

Praia: pahoittelut keskenmenosta mutta hyvä että löysit tänne! Täältä saa kyllä mahtavaa tukeaa, täytyy sanoa. Minulla siis keskeytynyt keskenmeno todettiin viikolla 17+4, ja seuraavana päivänä käynnistettiin ja meidän pikkunen syntyi. Jouduin sitten vielä kaavintaan kun ei istukka irronnut itsestään ja vuosin kuin seula. Jälkivuotoa kesti niukkana noin 5 päivää ja melkein tarkalleen neljä viikkoa kaavinnasta tuli ekat kuukautiset. Sen jälkeisestä kierrosta nyt sitten plussasin. En olisi uskonut, että keho palautuu näin nopeasti tästä kaikesta joten olen kyllä aika ihmeissäni tästä :) jälkitarkastuksessa kävin viikkoa ennen plussausta jolloin todettiin että ovulaatio oli tapahtunut mutta ei sitä raskautta vielä näkynyt.

Minnah:lle myös pahoittelut kohdunulkoisesta, onpa sinuakin koeteltu... Voimia! Hyvä kuitenkin, että pistoksella hoitui eikä tarvinnut leikata pois...

MiNalo: joo, enpä olis oikeasti uskonut että näin nopeasti taas tärppää, mutta kyllä mä jo ennen plussaa aavistelin että näin nyt on käynyt. Jotenkin vain tiesin sen... Nyt pidän kovasti sulle peukkuja! Sulla alkaa kohta piinailut :)

Equus: kiitos! Toivottavasti se haamulainen oli hyvä enne! Pidän sinullekin kovasti peukkuja että kunnono plussan saisit :)
 
Miirabel: onnea plussasta! :heart:

MiNaLo: joko kohta voidaan aloittaa testaaminen??? No,ei ehkä vielä...:LOL: !! Ei vaan jaksaisi odottaa!

Dpo:sta ei hajuakaan, kun en testaile, mutta oireet oli vahvat koko pääsiäisen ajan ja tilaisuudet hyödynnettiin! Alan odotella ensimmäisiä oireita...
 
Heipparallaa,
Pääsenkö mukaan tänne?
Neljäs lapsi olisi haaveissa ja raskaus tuossa helmikuussa alkoikin, mutta kesken meni :( Varhaisultrassa kerkesin käydä ja todettiin että tulokkaita oli kaksi, joista toisen kehitys oli kylläkin jo pysähtynyt ja se vuotelikin alusta alkaen. Mutta pari viikkoa sitten tuli todella massiiviset vuodot ja kivut joten kesken meni sitten molemmat :( Raskaustesti alkoi haalenemaan siitä parin päivän kuluttua ja vuoto jatkuu edelleen. Nyt on tuon ison vuodon alusta lukien KP14.
Meiltä yhdet kaksoset jo löytyy (-07) ja sitten nuorin -09. Kaikkia näitä raskauksia on edeltänyt keskenmeno, jostain kumman syystä keho tarvitsee näköjään harjoittelukierroksen... Toivon tietysti kovasti että seuraava sitten taas onnistuisi.

Tässä vielä tiedot:

coffeeBreak__33v__KM -06, -08 ja 03/13___________KP 14/28

Saisi vaan loppua nyt tämä vuoto... sitä mietin että pitäisikö käydä tarkistuttamassa että kaikki on varmasti tyhjentynyt, kun naistentaudeista sanottiin vaan että itse voi seurata ja neljän viikon päästä pitäisi raskaustesti olla negatiivinen. Millä tässä malttaa taas odottaa... Edellisten kohdalla meni noin puoli vuotta uuteen raskauteen.

En vielä lukenut ketjua alusta joten pahoittelut, täysin omanapaista...
 
Viimeksi muokattu:
Mä vaan mietin, että olisko mulla kuitenkin jo kp 27/28, kun huomenna pitäis alkaa menkat? Oon siis täydellisen surkea kiertopäivien, dpo-juttujen sun muiden kanssa, koska en oo niitä koskaan laskeskellut ja mun käsitys on, että eka vuotopäivä on kp1?

Mutta joo, täällä taas perinteiset menkkaoireet väsymyslisällä. Mahassa juilii kokoajan ja yritän muistella millaiset mun ekat oireet oli viimeksi, mutta mä olen niin väsynyt, ettei tästä tuu mitään. Väsymystä, ruokahalun lisääntymistä ja vessakäyntejä en oikein voi laskea raskausoireiksi, kun viimeksi alkoi vasta rv6 jälkeen mikä ei tässä tilanteessa voi olla mahdollista. Ja ruokahalu lisääntyy aina ennen menkkoja, joten :D Lisäksi ne kp 17 olleet menkat?/vuoto vähän hämmentää kun en tiedä et mistä tässä nyt pitäisi laskea mitäkin.. Huoh. No ens lauantaina aion testata jossei oo menkat alkaneet, onneks kuitenkin on se negatiivinen raskaustesti alla niin sekin antaa jotain osviittaa.

Pahoittelut kaikille, jotka on tähän pinoon joutuneet :hug:
 
Pahoittelut coffeeBreak! Ja Tervetuloa!

Itse tuossa pähkäilin, etä menenkö lääkäriin vai en kun kivut jatkuivat alaselässä, mahassa ja yleisvointi oli aika väsynyt. Pääsin lääkärin, ja kohtu ei ole kunnolla tyhjentynyt vaikka vuoto oli jo muuttunut kohtalaisen vähäiseksi, ja aluksi se oli todella runsasta. Vaihtoehtoja annettiin kaksi: Cytotecit uudelleen kahdella annoksella tai kaavintaan. Valitsin lääkkeet, mutta kuulema todennäköistä ettei ilman kaavintaa selvitä. Huoh, niin kammoksun sitä. Toisaalta kuulema jos nyt vointi paranee yllättävästi vaikkei Cytotecit tehoisikaan, ei kaavinta ole ehkä välttämätön, ristiriitaista? Nämä toki oli eri henkilöiden suusta, mutta jäi mietityttämään. Ihmettelin myös miten vähän sairaslomaa annetaan, kun tämä oma prosessini on tosiaan kestänyt, vaikka luulin että kaikki olisi suht ok: /

Onneksi sattui mahtava lääkäri, kerrankin! En saa kännykällä lisäiltyä tuota punaista, jotta minut voisi laittaa listaan :D
 
Miss piggy: voi toivottavasti sulla menkat alkaisivat pian!!

Coffeebrake: tervetuloa! Pahoittelut pikkuisten menetyksestä :(

Miirabel: onnea ja tarrasukkia! :)

Praia: mä sain kans saikkua tosi vähän! Se oli keskiviikko kun todettiin että on mennyt kesken ja saman viikon sunnuntaihin vain antoivat saikkua. Hain sitten maanantaina lisää ja sain viikon.
Henkisesti ja fyysisesti oman voinnin takia suosittelen hakemaan lisää!

On: mulla on pari päivää tuntunu oikeassa munasarjassa välillä sellasta juilintaa.. ettei taas olis kysta... toivottavasti ei!
 
miss_piggy
Lääkäri sitte soitteli ja oli sitä mieltä että pitää vaan ootella niitä menkkoja ja että hän ei olis vielä huolissaan tässä vaiheessa...tuumasi, että terot ei välttis käynnistänyt kiertoa, jos siihen joko vaikuttaa se pco joka mulla oli vielä viime vuonna, tai sitten limiksen ohuus, käski myös tikutella r-testejä jos sattuukin että olisin raskaana. Kuitenkin mulla on se lääkäriaika 30.4, niin silloin viimeistään sitten selvitetään tilannetta jos vuoto ei ole alkanut.
 
Praia: Tervetuloa joukkoomme :hug: Toivottavasti visiittisi tässä pinossa on lyhyt :) Onneksi pääsit lääkäriin nopeasti ja toivottavasti nyt tyhjentyisi loput ja pääsisit uuteen yritykseen.

Onnea Kwaidan :flower: :flower: Tarinasi antoi toivoa ja eilen pikaisesti lukiessa nosti kyyneleet silmiini. Ehkä minäkin sitten joskus :) Nauti nyt ihanasta pienestä nyytistäsi :)

Miirabel: Paljon tarrasukkia ja hus hus, pysykin plussanneiden puolella :heart:

Minnah88: :hug: Ikävä toivottaa myös sinut tervetulleeksi ja samalla toivotan sinullekin pikaista visiittiä tässä pinossa.

Kanella: :hug: Ikävä kuulla että vuodot ovat jatkuneet.. Toivottavasti nyt pian saisit gyneajan ja vaikka ultrauksenkin. Pessimisti ei pety, omakin mottoni on. Mutta aina se pieni toiveen kipinä pitää pessimistilläkin olla. Pidän sulle peukkuja että vuodoista huolimatta siellä joku olisi hyvin tarrautunu kiinni :)

Equua: Voi, oot hassu :) Mä täälä oottelin sulta jo lisää testipäivityksiä niin sä pihtailet :) Mutta onhan se hyvä ootellakin ihan rauhassa. Nyt ku ressaaminen ei auta mihinkään suuntaan.. Joten koita olla vaan levollisin mielin :) Nauti :)

Coffeebreakille pahoittelut km:sta :hug: ja toivon sinullekin pikavisiittiä.

Miss_Piggy: Monella voi kierrot heittää pahastikin häränpyllyä keskenmenon jälkeen. Ja myös stressi voi siirtää menkkojen tuloa.. Nyt vain jotain muuta ajateltavaa kehiin siihen asti että menkat taas tulee tai sitten se loppukuun lääkäriaika :) Olisko joku uusi harrastus tai muu vastaava joka sais ajatukset muualle.


ON: Tänään tuli ovistestiin vahvat viivat :) Nyt illalla onkin ollu alavatsa kipeenä.. Ovis tullu hyödynettyy, nyt vai sitten ootella. Olispa mukava saada oma joulutonttu syliin ens jouluna :) Sellasta joululahjaa ei uskalla ees ääneen toivoa. En oo vieläkään saanu odotettuja uutisia, saa nähdä saanko ne vasta ensi viikolla, joten piinapäivät jatkuvat. Onneksi on oviksen tuoma valoisampi mieli, muuten olisin vielä ahdistuneempi kaikesta. Jotenkin turhauttaa kun kaikki pitää mun kohdalla mennä sitä rankemaa tietä pitkin.. Tiedätte varmaan hyvin mitä tarkoitan. Ahistaa vaan kun on lähipiirissä niin paljon ihmisiä jotka saa elämässä kaiken niin paljon helpomalla.. Jo nuorena jotenkin jätin taakseni ihmiset joiden suurin ongelma on katkennut kynsi tai rahat loppui kun piti ostaa 8 housut ja 4 kengät ku ne oli niin ihania... Oon monesti miettiny kuinka he pääsisivät tälläisten vastoinkäymisten yli mitä itse oon joutunu elämässäni kokemaan.. Enkä halua kertoa enempää etten oo heti tunnistettavissa täälä. On jotenkin kotoisampi olo teidän kanssa, vaikken ketään tunne. Mutta teitä kaikki on elämä potkinu päähän ja näyttäny ettei helppoa tietä ole kaikille. Oon aina yrittäny olla karehtimatta muita ja vaivaamatta muita omilla vastoinkäymisillä.. Ongelmani tosin on, että kun on jotain suurta sydämmellä, alan valittaa pikku asioista... Mutta oon oppinu, ettei vastoinkäymisiä kaikki ymmärrä niin silloin on parempi pysyä hiljaa...

Ootte ihania naiset!! Ja meissä on sisua!!
 
Viimeksi muokattu:
Täälä on tullu paljon kommentteja, minä kun oon taas yrittänyt olla poissa täältä ja yrittänyt miettiä muuta. :)

kwaidan Onnittelut pienestä tytöstä! :) :heart:

Miirabell Onnea plussasta! :)

Minnah88 Harmi että jouduit tänne ja kokemaan kohdun ulkoisen:ashamed: täältä saat kyllä tukea <3

MiNalo Toivottavasti on tärpännyt! ;)

ON: Täälä odotellaan ovista ja ruvetaan sitten tikuttelemaan, toivottavasti tärppäisi :) Mua on vähän mietittytänyt ne terolutit mitkä gyne mulle määräsi, koska monet on kirjoittanut, että ne estäisi oviksen ja gyne sitten sanoi, että syö niitä kp 15-24, ja mulla ovis on yleensä kp 22, ja laitoin sitten gynelle viestiä, että voisinko syödä niitä ovulaation jälkeen ja se sopi :) Mutta silti vaan mietityttää, että kannattaako mun edes syödä niitä kun kyllä mulla ovulaation jälkeen tulee ihan normaalisti menkat? Gyne ehdotti myös sitä Disperiniä. Ajattelin kokeilla sitä ainakin.
 
miss_piggy
Pölö:Kyllä tässä on harrastuksia, oon alottanu lenkkeilyn (luetaan kävelyn) ja pyrin käymään aamupäivisin noin 40 min kävelylenkillä :D Paino vaan junnaa paikoillaan,sen pari kiloa lähti. Nyt on vaan 7vkon työharjottelu alkanut josta tän viikon jälkeen vielä jäljellä 5vkoa, joten mun body pump harrastus jää nyt vähiin...tääki viikko on vaan pelkkää iltavuoroa niin ei kerkeä kertaakaan.
Olis meillä muuttokin tässä edessä, mutta valitettavasti päästään muuttamaan vasta joskus touko/kesäkuun vaihteessa :p mää oisin jo valmis muuttamaan.
 
Torstai 4.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 24/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 8/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 14/27-30
Equus___27v____KKM 1/13________________________KP 29/24-31
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 41/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13____________________KP 29/28
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 28/28
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 8/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12___KP 49/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12________________KP 41
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 18/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 18/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 9/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 26/26
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 34/27-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP 19/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13_______________KP 15/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 16/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 1/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 9/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 30/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 4
carolina30+ dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, Taru81, dyddö
Huhtikuu: Miirabell

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
kwaidanille Onnittelut tytöstä :heart:

Miirabell Hyppää nyt vaan sinne plussanneisiin oottelemaan meitä muita ja pitää siellä meille paikkoja varattuna ;)

Kanella Toivotaan että vuodot olisi kuitenkin täysin harmittomia ja pienellä olisi tiukat tarrasukat jalassa :heart:

Pahoittelut uusille pinoon joutuneille :hug: ja tervetuloa. Toivotaan että visiitti tänne olisi mahdollisimman lyhyt :)

Kaikille piinailijoille pitelen peukkuja ja varpaita pystyssä, että olisi tärppi käynyt :)

Mulle voi päivittää KP1 kun tuo täti suvaitsi kurvata paikalle tänään. Miten voikaan olla ihminen onnellinen tädin vierailusta :LOL:
Nyt vaan ootellaan, että tuo täti suvaitsee poistuakin ja sitten aletaan tallettaan ja ootteleen ovista :)

Aurinkoista torstaita kaikille :)
 
coffeeBreak, Praia ja Minnah88 Toivotan teidät tervetulleiksi mahtavaan ryhmäämme! Täältä jos jostakin saa sitä vertaistukea raskaan keskenmenon jälkeen. Pahoittelut tänne joutumisesta! :hug:
Laitoin teidät taustalle, mutta laittakaa vaan tietojanne heti jos ja kun haluatte listalle! Eikä haittaa jos ei saa punaisella..minä yritän bongailla tiedot! :)

Pölö- Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut..Oon usein miettinyt samoja asioita kuin sinä. Ja varmasti moni muukin täällä oleva. Mutta kiva kun ovis piristi mieltäsi! ;) Mukaan vaan piinailijoihin?? :popcorn:

Miwwi Mukavaa kuulla sinustakin täällä välillä! :) Onnea oviksen metsästykseen! Noihin Teroihin en osaa ottaa kantaa, kun ei ole tietoa mulla niistä. Mutta eiköhän se sun gyne tiedä mistä puhuu..luulisin?
 
Alexa Sulle piti sanomani, että joo-o, vaikeeta on pitää näppinsä testeistä erossa! :LOL: Sitä vaan on niin tyhmä, vaikka tietääkin ettei mahdollista kiinnittymistäkään ole vielä tässä vaiheessa tapahtunut! :D Laitetaankos sinutkin piinailulistalle??! :popcorn:

zannukka
Pitäisikö sanoa, että onnittelut tädistä!? :D Tsemppiä tulevaan kiertoon!
 
coffeebreak Pahoittelut tänne joutumisesta :hug: mutta samalla tervetuloa mahtavaan vertaistukijoukkoon! :heart:

Fujin Kärsivällisyyttä!

Miwwi :hug: tsemppiä!

Pölö Ihana ku sie oot tommonen :heart: Jooo, tuli pupu pöksyyn aikasemmin mut tänään tein kuitenkin yhen.

zannukka Onnea tädistä!!!

Huoh, mie en ala noitten testien kanssa, tein kuitenkin tänä aamuna yhden. Testiajan sisällä miusta siinä oli enemmänkin viivan paikka ku oikee viiva ja varsin haalee sellanen ku miettii että mie sunnuntaina kuitenkin tein suht samanlaisen haaleen ja kun meni se testiaika ja testi alko kuivuu ni viivasta tuli selkeempi. Mutta tuohon testiajan ulkopuolella selkeentyneeseen viivaan ei voi luottaa.

tässä tää viivan paikka

ja testiajan jälkeen

Eniten miuta häiritsee se, ettei toi viiva oo yhtään tummentunut sunnuntaisesta! Mie alan mököttämään :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä