**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

MiNalo Joo ajattelin kanssa, että kyllä se gyne tietää mistä puhuu, mutta tosiaan, toi Terojen syöminen ennen ovulaatiota, estää oviksen, ja kyllä mielummin rupean syömään oviksen jälkeen sitten, vaikka gyne sano, että ei pitäisi estää.. mutta, mutta.. Se oli gynelle ihan ok. Mäkään en noista teroluteista paljoakaan tiedä, mutta mitä oon lukenu niin tuntuu, että ne ei kyllä sovi mulle, kun kierron pituuden kans ei oo niinkää ongelmia eikä luteaalivaiheen vaan oviksen. :)

Equus TÄH? Kyllähän toi ihan plussa on!! :O
 
miss_piggy
Minä epäilen että täällä vois olla ovis tuloillaan, liuskatestissä oli aikas vahva viiva, toisessa liuskassa taas ei, cb digi antoi tyhjän ympyrän mutta mahassa on jotain tuntemuksia ja limoja... Ja täähän on sitte niinku terolutiton päivä nro 11 :D ja menkkoja ei oo ollu.
 
Equus Toihan ON plussa!! :) :heart: Onnittelut! Testihän on Pregcheck? Etenkin siinä tuo viiva vahvistuu kuivuttuaan selkeemmäks..Ja varmasti saat vahvemman viivan jo ylihuomenna! Ihanaa! Kevättä ilmassa! :)

Miwwi Toi on varmasti hankalaa miettii et miten tekisi. Niin mäkin oon aina ymmärtäny et Terolutit määrätään, jotta saataisiin vuoto alkamaan. Mun yhdellä ystävällä, jolla on PCO, määrättiin ne kun kierto vaan venyi ja venyi. Eikös sitä ole olemassa lääkkeet siihenkin et saadaan aikaistettua ovista..keltarauhashormooniko se siihen auttas vai mikä? Mä oon kyllä ihan pihalla noista, joten en tiiä..:D
 
miss_piggy
MiNalo:Terolutit lyhentää just kiertoa, mutta jos on ongelmia ovuloinnin kanssa niin sitten tarvii lisäks myös Clomifenit. Itellä oli nuo terot ja kierto kyllä lyheni, mutta saattoi vaikuttaa myös negatiivisesti ovikseen, clomeja en oo koskaan saanut käyttööni mutta ehkäpä nyt sitte ku se lääkäri on 30.4 niin sais jotain apuja terojen lisäks vielä.
 
No sitä mäki tässä vähän ihmettelen et miks mulle ne terolutit kirjotettiin :/ mutta eikö noihin clomifeineihin tarvi ihan lääkärintarkastuksen, että ne voi kirjottaa ne? Mä tosiaan en edelleenkää tiedä mihinkä olisin täälä päin yhteydessä kun pääsisin sinne julkiselle puolelle ja tuo yksityinen gynekään ei mitään ehdottanut että mihin voisin olla yhteydessä.
 
Equus: ihan kyllä näyttää jo lupaavalta, kyllä siinä viiva jo on! :) kaikki sormet ja varpaat on täällä ristissä kaksin kerroin että viiva vielä vahvistuu! Kovin on yksinäistä tuossa huhtikuussa plussanneiden kohdalla joten siihen perään tulet sitten sinä!

Kiitos vielä kaikille onnitteluista! Vielä en ole odotuspuolelle uskaltautunut kirjoittamaan, mutta josko tästä vähitellen uskaltaa... Oreita ei pahemmin ole, vatsassa hieman kiristelee ja nippailee epämääräisesti ja kovin on turvonnut olo. Janottaa ja pissattaa :)

Voimia teille ihanat naiset, ette tiedäkään kuinka toivon plussia teille jokaiselle! Paljon voimia!
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Voisin liittyäkin piinailijoihin, mutta en oo nyt aivan varma tosta DPO:sta.. Tänää tuli meinaan vielä vahvehvampaa vahvempi viiva ovistestiin, se oli jo eilen tasapaksu kontrollin kans, niin nyt siittä tuli paljon vahvempi.. Mutta mulla oli eilen illalla alavatta kipee.. Oon ymmärtäny et tikkuplussasta se ovis tuli 12-48 tunnin päästä, mut mun mielestä toi oli kyl samaan aikaan, voiko näin olla? No, se on joko Dpo -1 ta 0... Ihan kysymysmerkkinä oon :D

Equus: Nuo tikut on aina :stick: Ku ei niistä ota selvää ja käyttäytyy kaikkien kans eri lailla. Mutta noi on tikuiksi kyllä todella hyvät viivat :) Kyl se siitä vahvistuu :)

ON: Kauan odotetut uutiset oli hyviä. Jotenkin toive nousi että kaiken tän alkuvuoden kankeuden jälkeen, ehkä se aurinko paistaa vielä tänne :) Mutta tuli myös uusia yllätyksiä, mun työkuviot vaihtuu... Ensi viikosta alkaen mun työpiste vaihtuu ja joudun päivittäin olla tekemisissä aineiden kanssa joiden kans raskaana ei saa. En nyt oikein tiedä miten tähän suhtautuisin. On varmaan parempi vain oottaa että jos tulee raskaaksi ja sanoa sitten että työpiste vaihtoon.. Eikai sitä etukäteen kannata murehtia.. Ja kyllä tää ovis pistää pään sekaisin :D Maailma olis parempi paikka jos kaikki naisilla oli samas fiilikset ympäri kierron :D
 
:D mie oon kauhee epäilijä. Joo, precheckin testi toi on ja katoin sit joskus vartin jälkeen uudestaan sitä testiä ja tosiaan, siinä viivat tummenee selkeesti kuivuttuaan. Mie en vaan millään malttais uskoa tai siis en haluis antaa itelleni lupaa innostua ku miuta pelottaa. Toivottavasti ens viikolla sais jo selkeempää viivaa testiin :)
 
Equus: Onnea! On toi mun silmiin ihan selkeä plussa!

Pölö-: Onnea uudesta duunista! Ajattele miten ihanaa kun pääset sitten jossain vaiheessa (ehkä jo pian!) sanomaan, et pitäis vaihtaa duunipistettä :)

ON: Täällä ei ole vieläkään menkat alkaneet, mutta kokoajan sellainen fiilis, että kohta lähtee. Alaselkäkin jo "lupaavasti" kipeytynyt ja joka vessareissu sellainen olo, että jokohan. Jos on alkaakseen niin sais kyllä alkaa nopeasti, oon surkea odottamaan muutenkin ja etenkin nyt. Tänään teki jumalattomasti mieli hakea apteekista muutama raskaustesti, mutta maltoin mieleni. Ehkä huomenna sitten ja lauantaina testataan jos ei tilanne nyt muutu siten, että päästään starttaamaan kierto alusta..

(ps. onko ON=oma napa?)
 
Viimeksi muokattu:
Fujin: Kiitoksia kovasti :) Työ on samassa firmassa, mutta oon kauan haaveillut tuohon työpisteeseen siirtymistä.. Viime aikoina se ei tosin oo ollut mielessä juurikin näiden aineiden vuoksi :D Mutta en nyt viitsi etukäteen stressata asiaa... Muutenkin nyt on jotenkin ylikierroksilla positiivista energiaa että en muista koskaan kokeneeni tälläistä :O Koitan nyt nauttia tästä hetkestä kun on ollut pitkään vain huonoja uutisia.
ON = oma napa = (.)
Ja toivottavasti Fujin nyt tulis ne menkat tai sitten vaikka ylläriplussa sulle sinne :) Mutta tiedän, kun jotain odottaa, niin olis kiva kun sen sais heti :)
 
Huomenta :)

Mun täti sitten pissi mua linssiin. Eilen jo muka tuli semmosta vuotoa, että sieltä ne kohta rymähtää kunnolla ja maha oli ihan piivelin kipiä. No mutta eipäs rymähtänykkää, illalla ei mitään merkkejä enään eikä tänä aamuna:( Eli KP30 ja taas ootellaan. Nyt on kyllä huumorintaju ihan finaalissa tämän mun kropan kans :mad:

Equus Sullahan on ihan selkee plussa, huippua :heart:

Pölö- Onnittelut hyvistä uutisista :) Mää oon joskus miettiny että huonojen uutisten ja p*skan tuurin määrä on vakio kaikilla. Eiköhän meillä täällä ketjussa olevilla ala olla se vakio täynnä ja nyt ei enään tuukkaan ku hyviä uutisia.
 
Onnea Miirabell ja Equus!! :flower:

Praia ja coffeerBeak Tervetuloa mukaan:) Ja pahoittelut tänne joutumisesta. :hug:

Kanella toivottavasti kaikki ois hyvin siel! ja vuoto harmitonta. :)

Eleonoora onnea uuteen yritykseen, nyt ku lupaki siihe saatu! :)

Zannukka Ootko sä raskaustestiä tehnyt? Jos ootki raskaana!

Ja mitäs tänne, hiljaiseloa pitänyt. En oo kirjotellu mutta käyny lukemassa joka päivä useammankin kerran teidän kuulumisia. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja voimia muiden ongelmien kanssa painijoille! :heart: Niin paljon tullu tekstiä että ei millään pysty nyt kaikkia erikseen kommentoimaan. :(

Ja täällä kiertopäivät paukkuu... Vuodoista ei merkkiikää.. Tein sitte raskaustestin just ja plussa tuli. Ja mä idiootti en tehnyt raskaustestiä ton keskenmenon jälkeen että en nyt sit tiedä onko tää uutta raskautta vai vanhoja hormooneja näyttää! :( Viimeks ne oli laskenu jo 2 viikos.. Teen sunnuntaina uuden testin ja jos lähtee vahvistuu niin voi varmaan uutta raskautta vähäse toivoo... vai? Ja mitä sit jos oon raskaana taas! Ei yksiäkään kuukautisia täs välissä..... apua! :ashamed: Pysyykö siel kukaa mukana.. :(, onks limakalvot jo kerenny vahvistuu? Se km oli vkoil 6+5 et tosi alus nii eihä siel paljo tavaraa viel ollukaa. Onks tääl ketää joka suoraa ois raskautunu km jälkee?


verppu joka on yhtä isoa :confused:
 
Perjantai 5.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 25/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 9/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 15/27-30
Equus___27v____KKM 1/13________________________KP 30/24-31
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 42/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13____________________KP 30/28
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 29/28
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 9/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12___KP 50/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12________________KP 42
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 19/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 19/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 10/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 27/26
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 35/27-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP 20/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13_______________KP 16/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 17/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 30/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 10/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 31/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 5
carolina30+ dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, Taru81, dyddö
Huhtikuu: Miirabell

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
verppu :hug: Kyl mie uskon, että jos sie oot taas uudestaan raskaana, niin edellinen km ei siihen enää vaikuta. En usko että kroppa raskautuu heti km jälkeen ellei ole siihen valmis. Kävitkö sie km jälkeen jälkitarkastuksessa? Siuna tekisin niin, että testaisin uudelleen loppuviikosta ja ens viikosta ja jos viivat vahvistuu niin sitten soitto nlaan ja pyyntöä päästä varhaisultraan tai sitten varaile aikaa yksityiselle gynelle tilanteen tarkastamista varten. Mie muistelisin että täälläkin oli joku (anteeks dementia nyt en muista kuka..) oli kuitenkin saanu haaleeta plussaa aika pitkän ajan päästä (useita viikkoja) keskenmenosta ja se oli ihan niitä km jälkiä vielä. Voin muistaa väärinkin. Yritä jaksaa odottamista vaikka se on ihan hanurista, tiedän..

Miulla on nyt menny ihan omanapailuks tää homma ku oon niin hämmentynyt. Noh, tänään kp30 ja tätiä ei näy eli hyvä merkki. Toisaalta oon ihan pienesti paniikissa jo nyt. APUVA!! Selailin miun tekstejä taaksepäin ja miullahan on ollu kyl aika vahva mutu-tuntuma aikasemmin kiertoa että tästä kierrosta ois saattanu tärpätä. Aika jännä juttu muuten! Omituista kun viimeeks plussasin kerran kp30 ja tuli selkee plussa ja se oli siinä niitten miun testailujen osalta, ei tullu ees mieleen varmistella sitä viivaa enää uudestaan. Nyt jotain joogamaista tyyneyttä tähän hommaan. Ens viikolla testaan sitten uudestaan ja katotaan mitä se näyttää, eiks vaan? Pitäisköhän törsätä suoraan digitestiin niin ei tarvii arvuutella noita viivoja mihinkään suuntaan?
 
Equus En käyny jälkitarkastuksessa vielä, piti varailla tällä viikolla aikaa, mutta ku menkat ei antanu ittestään mitää merkkiäkään niin en soitellu. Aattelin oottaa niitä kuukautisia että ei tarttis sit peruilla sitä aikaa jos ois vuotoo ollu sillo. Mut teen niin ku sanoit, soittelen sinne neuvolaan ens viikol tai sitä seuraavalla jos toi plussa lähtee tosta tummuu..

Ja nyt saatki omanapailla! Ei sillo mieles paljo mitää muuta pyöri ku se oma plussa. :heart:
 
Verppu miul alko just sillon jälkitarkastuspäivänä aamulla menkat :D Onneks oli niin pientä tuhrua sillon ettei haitannu vaikka olikin se tarkastus. Mut kuule, sehän ois ihan mahtijuttu jos sie ootkin uudestaan raskaana :heart:
 
Equus Onneks vuosit nii vähä ettei haitannu. :p ku lukenu jostain et voi olla runsaatki kuukautiset keskenmenon jälkee nii sitä mä vähä pelkäsin..
Kyl ois mahtavaa olla raskaana uusiks! On kyl vähä oireitaki.. Tissit on kipeet ja jotenkin sellanen olo että ollaan mutta ihmismieli voi tehä kummia asioita. ;)
 
miss_piggy
Ovulaatio! Digiovis antoi :) Liuskoihinki tuli suht vahva viiva! :D Jee mun kroppa heräs henkiin! Tänään on muuten kp 41 ja dpo 0 , listassa yks päivä liikaa. Tosi myöhänen ovis kyllä, mutta ku tyhjennysvuotoki kesti noin 12 päivää, niin ei oo varmaan yhtään epänormaalia. Ei muutaku mies hommiin illalla, eilen onneks jo touhuiltiin :)
 
Mä tuolta odottajien puolelta käyn lukemassa tätä ponoa, johon mun piti joulukuisen keskenmenon jälkeen ilmoittautua, mutta en ehtinyt...

Verpulle ja miksei muillekin piti tulla kirjottamaan, että itse raskauduin juurikin suoraan keskenmenosta (ja siinä syy miksi en koskaan ehtinyt tähän pinoon ilmoittautua) Eli itelläni meni joulukuussa kesken rv6+3 ja siitä 28päivän päästä tein uuden positiivisen raskaustestin. Alussa mukana oli 2 alkiota, joista toinen oli np-ultraan mennessä kadonnut tyystin. Hyvinkin voi kyytiläinen pysyä mukana =) Nyt mennään ns. varmoilla viikoilla 15+2.

Plussaus onnea toivotan teille kaikille. Itse olen vanhoissa km:n jälkeen kuumeilijoiden pinoissa kirjoitellut ennen kolmosta ja nelosta. Meillä on takana geneettinen keskeytys rv23, pari alkuraskauden keskenmenoa ja tuulimuna, nyt tulossa viides pienokainen.
 
Täällä tänään testailtu CB:n digillä ja selkeäsanaisesti kertoi, että: "Inte Gravid - Ei Raskaana". No, huvin ja urheilun piikkiin voinee laittaa myös sen, että oon hankkinut niitä ovulaatiotikkuja, joihin myös ilmestyy vain ja ainoastaan yksi punainen viiva, eikä edes hailakkaa toista viivaa.

Omalla tavallaan olo on ehkä jopa hieman helpottunut. Nyt ainakin tiedän, ettei siellä ketään ole ja ah autuutta - kunhan daami suvaitsee tulla vierailemaan niin pian koittaakin taas mukulan väännön paras puoli :D Sitä odotellessa!
 
Verppu Mulle juuri kokenut naistentautien lääkäri kertoi, että ei voi tulla raskaaksi, jos keho ei ole siihen valmis. Itse mietin tuota samaa, kun en millään jaksaisi odottaa ensimmäisiä kuukautisia. Onnea plussasta!:)

Minulla jo toisen kerran taisi tyhjennys epäonnistua, hohhoijaa. Kuinka paljon tätä epäonnea voi olla matkassa? En kyllä kaavintaan uskalla mennä, eihän se minun tuurilla sekään sitten onnistu:O Ihan ristiriitasta tietoa olen nyt sieltä saanut, että onko siihen kaavintaan nyt mentävä jos tuo jäänyt materiaali ei tule, vai tuleeko se sitten jossain vaiheessa sieltä itsekseen, jos yleiskunto paranee:|
 
Miten pitkään tätä vuotoa voi jatkua? Ärsyttää kovin, kun nyt viikon tiputellut. Pari ekaa päivää tuli reippaammin, mutta nyt pärjää ihan pikkuhousunsuojalla.. Kysiltä piti soittaa jonkun ja kertoa jatkosta, mutta ei kuulunut mitään, enkä muistanut itsekkään sinne enää soitella.. Menee maanantaihin sitten..
Mies käy sääliksi, kun tämän tiputtelun takia ei tee mieli seksiä, tai yleensäkkään mitäään hellyyttä..


Verppu keho tuskin toimisi, jos ei olisi raskauteen valmis. Itse uskon näin..

Praia voi itku.. Toivottavasti saisit sinäkin homman päätökseen, ja uutta yritystä kehiin sitten.. Ultraako ne vielä, että onko kohtu tyhjentynyt vai miten etenette?
 
Kai mun nyt sitten pitää siirtyä maaliskuun plussanneisiin. Ultrassa tänään viikkoja (7+0) vastaava alkio, jolla oli vahva syke. Pieni hematooma ihan kohdunkanavan sisäsuulla, alkuperä epäselvä. Mutta gynen mukaan siitä lähdetään, että normaali raskaus tää on. Pelko perseessä kyllä mennään vielä pitkään. Pahoin pelkään, että palaan pian tänne.
 
kanella: hienoa! Onnea hyvistä uutisista! Ymmärrän, että huoli on vielä suuri mutta mahtavaa että syke näkyi! Ja syy vuoteluunkin löytyi, eikö toivottavasti vaikuta raskauteen sen enempää. Koeta usko että hyvin menee! Voimia!
 

Yhteistyössä