**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Onnea paljon kaikille plussanneille ja toivotaan, että ne viivat vahvistuu ja paljon tarrasukkia matkaan! :)

Alexa Toivotaan, että sielä se roskishaamu muuttuu plussaksi!

ON: Tosi kiva oli kuulla mieheltä, että juuri kun minulla olisi ovis tuloillaan eli kp 19-21 hän olisi muutaman päivän työmatkalla. Mikään ei oo huonompi ajankohta kun juuri tuolloin. : / Mä niin toivon, että ovis olis aikaisemmin. Ja miehelle tietentään en voi tästä mitään mainita, tulee liikaa paineita.
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Kunnolla talletuksia ennenkuin mies lähtee ja samoin kun tulee takaisin. Siittiöt voi elää jopa 5 päivää odottamassa munasolua ;) Ainakin olisi sitten talletettu varmuuden vuoksi ja miehelle vaan että haluaa rakastella kun on poissa niiiiiin kauan :D Meillä kun mies oli reissuhommissa niin rakasteltiin aina kun lähti ja heti kun tuli ja kerran todistetusti tärppäsi...
Itsellä piinailut vaan jatkuu... Jokin ihme superovis ollut varmaan kun oviskivut jatkunut aikalailla pitkään ja ihmeellistä sisäreisien vihlomista ollut ja nipistelyä oikealla ja "repäisykipuja" yskäistessä ja nopeissa liikkeissä ja kävelyllä sellainen "pomppiva möykky"mäinen tunne mahassa... Outoa, mutta katsellaan mitä tapahtuu...
 
Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille :heart::flower::heart:

Miwwi Juuri ennen kuin mies lähtee reissuun niin kellistät hänet sänkyyn :D Tuo on totta että siittiöt (varsinkin tyttösiittiöt, jotka sitkeämpiä) voivat elää mamin kehossa jopa 7 päivää ja odottaa munasolua. Itse olen tämän todistanut kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla tulikin tytöt. Silloin tunsin todella selvästi ovulaation. Silloin oli silloisen miehen kanssa pupuilua sen verta harvoin, että ei ollut oikein muuta mahdollisuutta kuin että tytöt sai alkustartin noin 5-6 päivää ennen ovulaatiota.

Mulla tänään kp 13 ja aloin eilen tikuttamaan ovista. Jos mun kierto on 30-31, niin eikös se ovi pitäis kohta kolkutella? Eilen ainakin tuli nega eli ihan haalea viiva. Tänään tikutetaan uudestaan. Vähän on nyt aamusta nippaillut munasarjojen kohdalta, mutta eipä muita oireita.
Täälläkin toi mies viekoteltu lakanoiden väliin ihan vaan varmuudenvuoksi :D Mies sanoikin että hengen sä multa vielä viet, lupasin että oviksen jälkeen saa vähän huilata ;)
 
miss_piggy
Fujin: Jippii! Jatka vaan tikuttelua, jos se ovis sieltä ois tulossa, niinku mullaki vähän se tuli tolleen ylläripyllärinä :D
Ite en enää sen perjantain jälkeen saanu plussaa tikutettua, mutta jotain juilintoja on muniksissa ollu edelleen ja limoja, joten nyt sitte on pupuiltu torstaina, perjantaina ja sunnuntaina :p Toivottavasti riittää ;)
 


Vasemman puolimmainen eilen illalla ja oikean puolimmainen otettu tänään eli olenko nyt oikein ymmärtänyt että huomenna olis ovis? Vai tänään? Alamahaa nippailee.....tänään taas mies piti kellistää, ihan varuilta :D Ja tietty taas aamu alitetaan petipuuhilla :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 9.4.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 29/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 13/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 19/27-30
miss_piggy__31v___KKM 02/13_____________________KP 45/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13____________________KP 34/28
Fujin______KKM 03/13____________________________KP 1/?
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 13/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 10/25-27

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_____KP ?/?
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_______________KP 46
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12__________KP 23/28
Alien_1____KKM10/12, KM02/13______________________KP 23/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13________________________KP 14/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 4/26-27
sydänx3___25v____KKM 1/13________________________KP ?/?
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)___________________KP 9/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12___________KP 24/29
coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 03/13______________KP 20/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 21/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 34/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12____________________KP 14/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 35/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 9
carolina30+ dpo 6
Pölö- dpo 6
miss_piggy dpo 4
mamuska7 dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
coffeeBreak
Minnah88
_Kenguru_


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, Taru81, dyddö, kanella
Huhtikuu: Miirabell, Equus

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Perun pyhästi kaikki puheeni niukasta ensimmäisestä vuodosta keskenmenon jälkeen. Täällä flow -tila saa aivan uuden sisällön :O Kuukuppi kun on käytössä, vuodon määrä todella konkretisoituu.

Alexa, voi kökkö. Tosin _niin_ tiedän tunteen, itsekin ehdin tehdä testejä noin tsiljoona ennen kuin tämä vuoto alkoi. Toivo nousee helposti ja pudotus tuntuu kurjalta. Tsemppiä.

mamuska, näyttäisi ainakin mun silmiin käytännössä tasavahvoilta oikeanpuoleisessa, eikös se tarkoita, että ovis olisi seuraavana päivänä. Mutta tuo kellistän ja talletan -strategia kuulostaa joka tapauksessa loistavalta :)

carolina, josko siellä olisi jotain suurempaa tekeillä kun on niin vahvat oireet, peukkuja!

miss piggy, pidetään peukkuja että talletuksista olisi toivotunlaisia tuloksia!

miwwi, luotat vaan supersiittiöihin ja huolehdit reissun molemmin puolin huolellisista talletuksista ;)

zannukka, oletko malttanut olla testaamatta? Mitä oloja?

Plussatuulosia ja tarrasukkia!
 
Oikeesti voihan työyö. Mun tekis just nyt mieli olla kotona tekemässä jotain ihan muuta kuin duunia. Eli jos pitää paikkansa se, että halut kasvavat ovista kohti niin baby here I come! Tosin tikkuohjeita lukiessani pitäisi kai ovista metsästellä samoihin aikoihin aina, mikä on erityisen helppoa näin kolmivuorolaisena.

Joku muukin beibibuumi menossa, jo toinen duunikaveri ilmoitti raskautumisestaan. Ensimmäinen ajatus oli että "et oo tosissasi", mutta aika nopeasti se vaihtui kuitenkin iloon ja onneen työkaverin puolesta. Fiilikset nousee jotenkin näistä uutisista :)

miwwi: mä komppaan täällä muiden sanoja, talletukset kuntoon vaan sekä ennen että jälkeen reissun :)

Alexa: Voi perse. Mä en ees osaa sanoa tähän mitään fiksua.
 
_Kenguru_ Vielä oon malttanu olla testailematta, tänään tai huomenna vien tuon kontrollinäytteen teekoohon. Ei mitään raskauteen liittyviä oloja, eilen taas pupuilun jälkeen tuli verta ja iltaa kohti se loppu ja tuli enään semmosta ruskeeta vanhaa tuhrua. No aamulla vessassa käydessä tuli enemmän menkkamaista vuotoa paperiin mutta nyt ei taas mitään. Tosin menkkamaista juilintaa nyt sitten ihan kunnolla. En mää enään tiijä mikä tätä kroppaa vaivaa. Jos ne kunnon menkat ei ala viikonloppuun mennessä niin sitten kipasen testin hakemassa, muuten aattelin vaan ootella ja katella mitä tuleman pitää. En haluais testata ku se nega ois niin pirun iso pettymys sitten :|

Mamuskalla Hienot viivat, nyt vaan talletukset kuntoon ;)

miwwi tallettelee nyt vaan siellä kans ahkerasti ja toivotaan, että tulosta tulee :)

miss_piggy Toivotaan kovasti että talletukset ois tuottanu tulosta, kaikki peukut ja varpaat pystyyn nyt :heart:

coffeeBreak Oottavan aika on pitkä ja nyt tuntuu jotenkin vielä palijon pitemmältä varsinki ku kroppa elelee ihan omaa elämäänsä eikä tästä ota mitään selkoa. No päivä kerrallaan ja katellaan mitä tuleman pitää.

Plussatuulia kuumeilijoille :)
 
Viimeksi muokattu:
Eli kun eilen sain ovistestiin plussan niin onko näin että tänään on dpo0? Korjatkaa jos olen väärässä =)
Alamaha taas kosketus arka, kipuilee kävellessäkin. NYt on vaan toivottava että eilisestä ja edeltäneistä päivistä ois virkeitä ja sinnikkäistä simppoja jäänyt pinnisteleen sisään. Ei oikein kipu antanut periksi, että ois aamulla ukon kellistäminen onnistunut. No jospas kipu hellittäis iltaan mennessä. Testipakkauksessa luki että kun saa positiivisen tuloksen, niin siitä jopa 48h on mahdollista että munasolu hedelmöittyy.

Nyt peukutuksia meille kaikille, jotka olemme tallettamassa perillistemme tarpeita tai jotka ovat jo askelta pidemmällä ja toivovat ettei täti tule kylään :D
Kaikille oikein aurinkoista päivää!!!!! Pidetään lippu korkealla vaikka se välillä kyllä meinaa laahustaa pohjamudissa. (Ite kärsin kauheaa ikäkriisiä, en muuten mutta tää tuleva jälkeläinen saisi alkaa jo asettua taloksi, ennen kun olen liian vanha koko puuhaan)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja Piki80
Onnea plussista Equus ja verppu :flower::flower::heart:

Tervetuloa uusille :hug:

miss_piggy hienoa, että kierto käynnistyi sit viimein ja sait oviksesta heti kiinni ;)

Fujin täällä toinen kolmivuorotyöläinen, kyllä minä oon ainakin saanu tikutettua oviksen, vaikka testiaika onkin vaihdellu töiden takia. Toivotaan, että sinulla myös onnistuu! Paras tärppiaika meillä on muuten ollu yövuoron jälkeen aamulla, kun mies on aamusta 'pirteä' ja itse jään sitten suoraan nukkumaan ;):whistle: ...eikä oo edes välttämättä ollut just ovisaikana :O

(.) Kai minä sitten oon jo uudessa kierrossa, vielä viikko sit näytti digi raskaana 1-2 viikkoa ja kävin neuvolan kautta vielä veritestissä torstaina, hcg enää 11. Vuotohan ei oikeestaan loppunut missään vaiheessa, mutta oli jo ehkä enemmän menkkamaista. On kyllä v**un hienoo, kun km todettiin jo 3kk sitten ja vieläkin oli hormonia jäljellä :mad: . Mutta jospa se nyt viimein olis ohi... Miun pitäis lopettaa kahvin juominen, taas : / . On nimittäin fakta, että neljästä raskaudesta kolme viimeisintä on tärpänny vasta sitten, kun oon jättäny kahvin pois :confused: . Eikä ollu kuin vuosi yritystä tässä viimeisimmässä ja sit ku kahvi jäi niin heti ekasta kierrosta tärppäsi :O

Eli tänne vois päivittää arviosta vaikka kp9/28-32
 


Te ketkä olette enemmänkin käyttäneet noitaovistestejä. Kauanko toi viiva pysyy vahvana? Mulla siis sunnuntaina tuli tuo haalea viiva eli nega ja eilen ja tänään vahvat viivat. Tänään vahvat ovistuntemukset mahassa, joten varmaan nyt se sieltä irtoo, mutta pysyykö toi viiva vahvana useamman päivän?

(keskellä eilinen testi ja vasemmassa reunassa tämän päiväinen)
 
miss_piggy
mamuska:Mulla yleensä ne vahvat viivat on pysyny about 2 päivää.

).( toivottavasti ei menkat ala! Tuli vähän punertavaa valkkaria, ja silloin ei sitte tosiaankaan oo pienintäkään toivoa että kiinnittyminen ehtis tapahtua :(
 
mamuska, mulla myös pysyy jopa neljä päivää nuo testit tuon näköisenä (en tosin km jälkeen ole testannut nyt), joten oon kanssa vähän ymmälläni noiden kanssa. Ehkä niihin tuntemuksiin kannattaa luottaa eniten, mutta tosiaan minäkin mielellään kuulen viisaampien kommentteja noiden testien kanssa?

Alexa, tosi harmi :(
 
Voisko miss_piggy olla kiinnittymisvuotoa?

Miulla ovistestit näyttää yleensä plussaa useana päivänä ja sitten oonkin tehny niitä niin pitkään, että viiva haalistuu. Oviksen pitäisi tapahtua ilmeisesti silloin, kun luteiinihormonitaso romahtaa. Virtsassa romahdus tietysti näkyy vähän viiveellä, mutta kuitenkin testaamalla tietää ovishetken noin suunnilleen...
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi uudelleen yrittävä, vaikka ehkä hieman heikommalla innolla, kun km:sta kulunut reilu kuukausi ja nyt on menossa KP 10/25-27. saa laittaa mut mukaan jos vaan mahtuu :) Niin ja haaveissa siis ensimmäinen

Ovista oon tikuttanut nyt pari päivää ja nyt jännittää et onko kierto muuttunut kun tärppikierron ovis oli kp 11 ja nyt ei sitten minkäänlaisia ovistuntemuksia (?) ja haaleeta viivaa vaan näyttää...

Onnea tooosi paljon plussanneille :flower: :)
 
Viimeksi muokattu:
Mamuska7: Ovistestit voi näyttää sen kaks kolmekin päivää plussaa, joillain taas näkyy vaan pari tuntia. Itse ovistestin ohjeista luin näin: Ovulaatio tapahtuu siis noin 1-2 vuorokauden kuluttua siitä, kun ovulaatiotesti on ensimmäistä kertaa positiivinen edellyttäen, että testi tehdään vähintään päivittäin. Tämä oli itsellekin aiheellinen, ku näytti kahta päivää plussaa ja tuntemukset oli ensimmäisen päivän aikana...

Piki80: Jostain luin että jos ovisplussan saa yli 3 pvän ajan, se on jotenkin huono asia. Elimistö yrittää irrottaa munasolua joka ei sitten irtoakaan niinkuin pitäisi. Mutta tästä varmasti löytyy jostain parempaa tietoa ja se ei välttämättä aina ole se huono asia.. Varsinkin ku meillä jokaisella on eri se hormonimäärä, että sitten kannattaa kokeilla niitä isomman pitoisuuden testejäkin :) Hassu tuo sun kahvijuttu :)

Miss_Piggy: Älä heitä kirvestä kaivoon! Sulla on DPO 4... Ettei vaan olis sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa?! :) Tai kovaa yritystä ainakin siellä. Menkat tuskin vielä noilla DPO:illa itestään ilmottelis ;)

Tervetuloa Villemo, toivottavasti visiittisi on lyhyt. Ihan rauhassa vain jatka tikuttelua, km:n jälkeen kierrot voi muuttua paljonkin, itselläni lyheni monella päivällä ja toisilla taas on pidentynyt. Kyllä se keho siitä normalisoituu.

Fujin: Itse en oo kertakaan niin kellontarkkaan niitä ovistestejä tehny. Sen verran että heti herättyään niitä ei sais tehdä. Eli oon tehny aina n. 3 tuntia heräämisen jälkeen tai sitten vaan jossain vaihees päivää kun on muistanu.

Minalolle kiitokset listan päivityksestä. Onko ollu ny mitään "oireita"? :D Sulla on jo hyvät DPO:t.. Itse laskeskelin uudestaan ja uskon että mulla oiskin dpo 6.. Ja mulla on jo oireita! :eek: Tuun ihan hulluksi, kun mielestä tässä vaiheessa ei pitäis olla :headwall: On rinnat kipeet ja täyteläiset, ei oo tullu kuivaa kautta ja ja ja :D Ja tänään unenpöppörös tein jotenkin vaan tottumuksesta testin ja haamujen esiäitihän se siellä.. Mitä ihmettä!! Nyt on kyl niin pieles tuo testi jos haamujen haamua näyttää dpo 6 :LOL:
 
Pölö- Onhan mulla toki oireita! :D Mulla kans tissit kipeenä ja valkkaria tulee lorisemalla. Ja sain kans haamujen haamun dpo 6. Mutta...ja se on ISO mutta se..tänään dpo 9 eikä näy kuin viivanpaikka. Joten kyllä oon heittänyt pyyhkeen kehään jo. :( Sen verran monta monituista kertaa olen testejä tehnyt ja tiiän et dpo 9 mulla näkyis jo jotain jos olis tärppi käynyt. Toivotaan että sulla viivat lähtee vahvistumaan! :)
 
Minalo: Mä en nyt halua antaa mitään turhia toiveen rippeitä.. Mutta mä näin sun kuvas punertavaa viivahkoa.. Ku tuossa noita kuvia pläräilin pidemmältä aikaväliltä ihan vaan sen takia millasta kokemusta ihmisillä on ollu... Ja viimesenä katsoin sun kuvaa ja heti pälähti silmiin jotain punertavaa.. Toivottavasti parin päivän päästä sulla on selkeempää jo tulossa :) Itse aattelin kokeilla perjantaina seuraavan kerran tai sit viikonloppuna.. Ellen saa unenpöppöröös jotain päähänpistoa taas :D
 
Pölö- Ei ne toivon rippeet mitään turhia oo! :D Mä oon sen verran kokenut tällä saralla, että kestän kyllä pettymyksen ellei ne viivat vahvistu! Itsepähän aiheutan tämän joka kierrossa, kun aloitan testailut liian aikaisin..Aina vaan toivoen sitä kunnon plussaa siihen tikkuun! :stick: Toivotaan, että meistä kumpikin saisi sen plussan tästä kierrosta! :heart: Ja kaikki muutkin tässä ketjussa!
 

Yhteistyössä