**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

Nimenomaan sano joo kaikista kalaöljyistä.. En tiedä joo.. En oo itkeny sen keskenmenon perään pitkään aikaan, mutta eilen se sit taas tuli. Jotenkin vaan en oo lakannu etsimästä syyllistä... Oon ollu vihanen kaikille lääkäreille, koska kukaan ei tutkinu mua sen keskenmenon jälkeen. Olin ihan varma, et mulla oli toksoplasmoosi ja listeria ja sit aattelin, et se johtu tosta kalsiumlisästä ja nyt toi kalaöljy.. Sit syytin itteeni, kun en liikkunu yhtään odotusaikana, mutta en siltä wc-pöntön halailulta kyllä olis kyennytkään liikkua yhtään enempää, mitä liikuin. Mä haluan vaan syyn sille: Miksi meijän vauva ei jaksanu pidempään???
Ehkä tää tupakkilakko herkisti. Ainakin eilen teki koko päivän mieli polttaa. Etenkin sen apteekkireissun jälkeen...
No ehkä tässä nyt on muutama takapakkipäivä. Ens kerralla en syö mitään erikoista ensimmäisen kolmanneksen aikana. Meillä kuitenkin on niin hyvä ruokavalio, että en usko multa puuttuvan mitään vitamiineja.
Nyt ylös taas. Ei se murehtiminen ja syyttely tuo vauvaa takasin.
 
miss_piggy
kukkurukuu:Söin normaalisti ennen keskenmenoa mutta en mitään kalaöljyä, liikuin myös normaalisti. Eihän noihin keskenmenoihin välttämättä oo mitään syytä. Ja yleensähän se syy on joku kromosomipoikkeavuus, että ei siitä lapsesta koskaan olisi ollut eläjäksi.
Kyllä itekin mietin välillä, että miksi niin kävi. Nyt ois jo joku rv 20 menossa.. Viime yön olin mun lapsuuden kodissa ja nukkumaan mennessä mulle tuli joku itkukohtaus...Mietin vaan että mulla on ikävä mun vauvaa, ja että miks en saanu kantaa sitä loppuun asti, mietin että oon jo näin vanha ja saankohan koskaan lasta ja kuinka elämä on niin helvetin epäreilua. Multa ei oo koskaan kukaan kysyny että miten mää jaksan tai miltä musta tuntuu. Ei ees oma mies. Se vaan sano että "no pitää yrittää uudestaan". Ei paljon lohduta.
 
kukkurukuu Huutelen kommenttia tuolta odottajien puolelta tuohon kalaöljy-hommaan. Todella kummallisen neuvon olet apteekista saanut, ja kurjaa että se toi itkun takaisin keskenmenosta. Anna surulle aikaa, se ei mene pois mutta helpottuu ajan kanssa. :hug:

Itse olen syönyt kaikissa raskauksissa kalaöljyä, siis sellaista jossa ei ole A-vitamiinia. Kaksi meni kesken ja kolmas on nyt onnistunut. Mitään muutakaan eroa ruokavaliossa tai elämäntyylissä ei ole ollut, ne kaksi ensimmäistä vaan jostain syystä eivät saaneet jatkaa kasvuaan.

Suosittelen Möllerin Omega 3-valmistetta Möller Omega-3 - omega-3-rasvahapot - Vahva - EPA - DHA - omega-3 - terveys - kalaöljy - puhdas - vahva omega-3 - vahva omega3, siinä paljon DHA:ta ja EPA:a, jota raskaana ollessa juuri pitäisi saada. Kysyin vielä neuvolasta saako syödä ja sanoi että on ihan hyvä että syön koska en ole mikään kalaruoan ystävä. Ainoa on että syöminen pitää lopettaa pari viikkoa ennen LA:ta, juurikin sen takia jos joutuu leikkaukseen.

Kovasti toivottelen voimia muillekin menetyksen kohdanneille ja onnea plussaukseen! Toivottavasti tavataan pian odottajien puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Minel, hui kuinka jännää! Varsinkin nuo rinnat... itsellä se on ollut sellainen selkein merkki mitä ei koskaan muulloin ole :) Toivottavasti tarkoittaa sitä itseään!

miss_piggylle :hug: Miehen voi olla jotenkin vaikea käsittää/sisäistää tuota asiaa, ainakaan naisen näkökulmasta. Ainakin itsestä tuntuu että mies vaan koittaa löytää mahdollisimman suoraviivaisen ratkaisun asiaan ja se on tietysti "yrittää uudelleen".. Yritä siinä sitten puhua ovulaatiosta ja hormoneista ja kiertopäivistä kun ne on toiselle täyttä hepreaa.. Mutta tottahan se, että uudelleen pitää yrittää jotta voi sen vauvan saada :) Olikos se niin että sinulla tuli ne clomit käyttöön? Toivottavasti niistä on apua!
 
Minel, hyviltä kuulostaa noi sun oireet -kun maaliskuussa plussasin, minua paleli ihan koko sen viikon ja olo oli flunssainen, mutta flunssa ei kuitenkaan puhjennut. Ihan eka, mistä ajattelin, että nyt on tärpännyt, niin muutamaa päivää (4-5) ennen menkkojen alkua hajuaistini terävöityi eli haistoin kaikkea sellaista, mitä tavallaan en -ja varsinkin kaikki epämiellyttävät hajut hyökkäsi päälle.

Keskiviikkona verikoe, tulokset saa perjantaina -ja sitten taas vaan odotellaan menkkoja, ties kuinka kauan. Että on tylsää, onneksi on sentään kevät ja pääsee kaivelemaan kukkapenkkejä eli ilmaiseen terapiaan:D
 
miss_piggy
coffeeBreak: Tänään aloitin clomit ja huomenna käyn prolaktiini-kokeessa :) Omega3 tuli vielä mieleen, että ite syön tuota vehnäalkioöljyä, sehän sisältää "luonnon omaa" omega-3 rasvahappoa/happoja ja e-vitamiinia.
 
Kalaöljyistä, söin kyllä edellisessä raskaudessa sekä omegaa että mustaherukkasiemenöljyä. Ei ongelmia raskauden tai synnytyksen kanssa. Verta kyllä vuosin synnyttäessä jonkin verran mutta veristä touhua tuo tuppaa normaalistikin olemaan :) Eli eivät ihmetelleet veren määrää tms. Nythän on juuri näitä raskauden aikana syötäviä enkä usko että niistä on haittaa. Syön nytkin kolmenlaista öljyä (omega, helokki sekä vehnäalkio) joista ainakin kahden viimeisen pitäisi auttaa hedelmällisyyden/kohdun limakalvon kanssa mutta eipä vaikuta olevan minulle hyötyä. Arvelen että jos on muita ongelmia hyytymisen kanssa niin saattaa edesauttaa, mutta en usko että aiheuttavat keskenmenoja. Plussattuani meinasin taas vaihtaa noihin raskauden aikana suositeltuihin, ajattelen että ne on laadukkaampia ja helokki- ja vehnäalkioöljyn meinasin lopettaa kun ne ovat sitten tehneet tehtävänsä. Itse en ole itseäni syytellyt keskenmenosta koska toimin mielestäni niin "oikein" kun vaan mahdollista. "Karmaa", "jumalaa" ja vaikka mitä muuta olen kyllä mielessäni keskenmenojen kanssa syytellyt koska jonnekin se raivo on täytynyt purkaa, mutta onneksi itseäni en ole osannut syyttää vaikka kaikessa muussa olen ylikriittinen itseäni kohtaan. Onneksi näin, on tämä muutenkin liian vaikeaa.

Pikkusukalle ja Fujinille osanotot menkoista, koville otti itselläkin viimeksi joten tiedän mitä se on :I

Väpä08 kovasti kivinen tie sinulla ollut, osanotot :(

miss_piggy hyvä kun pääsit uuteen kiertoon ja tsempit clomejen kanssa :)

Minel83 millos testiä? :)

(.) Perjantaiaamuna tein taas ovistestin ja negahan se edelleen eli oma ovis ois jääny pistoshoidojen takia väliin. Normaalit ovisoireet onkin loistanu poissaolollaan, yleensä vatsaa jomottaa oikein urakalla. Pistin pregnylin illalla kuten gynen kanssa sovittiin, se siis kypsyttää ja irrottaa munasolun 24-48h päästä, munarakkula oli nätti 18mm torstaina. Nyt dpo1. Huomenna aloitan Lugesteronin aamuin illoin. Ne aiheuttaa kunnon raskausoireet ja sepä käy kunnolla mielenpäälle kun niitä on jo monesti oireiltu ilman sitä ihanaa tuhisijaa lopputuloksena keskenmenojenkin takia :( Vasta raskaustestillä tietää onko oireet oikeita vai lääkkeistä johtuvaa, huoh. Jos tällä kierrolla ei tuloksia niin sitten vaihtuu lääkitys kun limis tosiaankin pistoksista huolimatta ohut.
 
Sunnuntai 5.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 21/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 8/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 17/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 3/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 2/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 10/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 36/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 21/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 9/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 25/29
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 20/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 20/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 14/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 27/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 3/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 5/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 10/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 8/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 19/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 3/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 61/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minel83 dpo 10
MiNalo dpo 6
kukkurukuu dpo 6


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Jaa-a, eilen alkaneet menkat oli jälleen sellaset kerrasta poikki ja pinoon -tyyliset. Eli no, elän nyt siinä unelmassa että ne tosiaan alkoi eilen, vaikkei vuotoa enää olekaan tullut..

Mää en kestä enkä käsitä tätä kroppaa!
 
Väpävoi ei minkä koettelemuksen olet kokenut! Voimia :heart:

Löytyykö ovistestejä tavallisista kaupoista tai apteekista? Tilasin joskus tuolta mammaksi-nettikaupasta, mutta tähän kiertoon se on myöhistä, kun pitäis aloittaa testailu alkuviikosta.
 
MiNalo Jess, kiitos! =) huomenna sitten ovistestejä shoppailemaan! Saas nähdä tuleeko tää testaileminen kalliiksi, jos kierrot venyy, viimeksikin ovis oli vasta joskus kp23. Testaileminen on kuitenkin pakko aloittaa jo kp12, kun on ollut niitä lyhyitäkin kiertoja välillä.
 
Kiitos kun vastailitte tohon mun "pahanlaatuinenkalaöljy"-juttuun. Ihan oikeesti ylireagoin siinä. Olis pitäny kysyä, että mitä se meinas sillä, kun se tollasta mulle puhu.
Mutta siitä huolimatta päätin olla syömättä kalaöljyä.. Mä syön 1-3 kertaa vikossa kalaa, niin ehkä se on vaan ylimääränen.. Vitamiineja otan vaan ja kalsiumia, jos maitoo en oo muistanu/ ehtiny juomaan, siis sitten, kun tärppää ja miks ei jo nytkin... :)

Voi kun te saatte mulle aikaan hyvän olon. Te otte ainoita, jotka ymmärtää kaikki ylireagoinnit ja ikävät vauvaa kohtaan!
En mä toivo kenellekkään keskenmenoo, mutta oon mä silti tyytyväinen, että täällä on tää ryhmä! Ja just kun teilläkään ei välttämättä oo ketään kelle puhua, niin täällä voi avautua ja miettiä tuntemuksia...
Ootte tärkeitä :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Täältä pikainen päivitys, että testasin tänä aamuna Prisman halpistesti PregCheckillä, ja kyllä se nega taisi olla. :( Tietyssä valossa ikkunan edessä tietystä kulmasta (kuinka hullulta tää kuulostaa?) olin erottavinani ikään kuin paikan, johon plussa viivan olisi tarkoitus piirtyä. Se oli semmoinen haalea "varjo". Eli taisi olla pelkkä viivan paikka, jonka ehkä olisi voinut nähdä testissä jo ennen testaamistakin. Nyt siis DPO 11. Joten meni mieli ihan apeaksi, ja tuntuu siltä että menkatkin alkaa kohta. Mahaa juilii, rinnat yhä turvonneet mutta siinäpä se oireista. Kai nyt olisi jo pitänyt olla plussa, jos nää kaikki oireet olis sitä itseään? Onkohan enää toivoa?

Fujin: Kylläpäs kuulostaa merkilliseltä. Tsemppiä tilanteeseen!

Kukkurukuu: Todella ymmärretään! Onneksi on tämä paikka ja te kaikki ihanat ihmiset, joille pääsee purkamaan mieltä vaivaavia asioita ja kyselemään tyhmiä. :) :heart: Mulle ainakin korvaamaton apu ja henkireikä.
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
miss_piggy
Täällä on nyt kp 4 ja menkat alkoi nyt sitte oikein rytinällä, eli täällä kyllä muutui nyt suhteellisen runsaaksi tää vuoto ekoissa kuukautisissa kkm:n jälkeen :D Toivottavasti vaan loppuu sitte ovikseen mennessä :kieh:
 
Kiitos CoffeeBreak! :hug: Juu, en mä ihan vielä luovuta. :) Valmistaudun henkisesti vain tädin vierailuun.
Ja meiltä testit Prismasta löytyy vähän hassusti karkkiosaston yhteydestä, siellä on samassa paikassa myös vitamiineja, luontaistuotteita jne. Ja alimmalla hyllyllä. :)
 
Maanantai 6.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 22/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13______________KP 9/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 18/27-30
miss_piggy__31v___KKM _2/13_____________________KP 4/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 3/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 11/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 37/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 22/25-31
saraah___27v____KM 2/2013_______________________KP 10/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 26/29
Praia_____KKM 3/13______________________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 21/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 21/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 15/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 28/28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 4/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 6/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP ?/?
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 11/28-37

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 9/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 20/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 4/25-26

HAAVEISSA KUUDES


HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_______________KP 62/30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minel83 dpo 11
MiNalo dpo 7
kukkurukuu dpo 7


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Praia
Minnah88
Taru81
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu:

Linkki edelliseen kuumeilukeskusteluun (talvi 2012-2013):
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Plääh, täällä edelleen tylsää odottelua -joko on täysin ovuloimaton kierto tai sitten kierrosta tulee megapitkä tai pahimmassa tapauksessa molempia:mad:Onko teillä muilla miten kierrot venyneet miten hirveesti km:n tai kkm:n jälkeen?

Minel, tsemppiä -tosiaan niin kauan kuin ei näy punaista, on toivoa ja kyllähän joillakin on menkatkin ja silti ovat raskaana.

Haa, sellainen työvoitto miehen epäröinnille, että katsotaan nyt muutama kierto -itsellä takaraja on joulukuu, sit uskon, ettei enää onnistu (ja joulukuussa muutan taas mieleni...)
 
Ollakovai...?: Mä kokosin nyt tähän vähän päivämääriä siitä, millaista macarenaa mun kroppa on tanssinut kkm:n jälkeen:

6.3 np-ultra. Sikiöllä ei sydänääniä. Tyhjennyslääkkeet kotona saman päivän aikana.
7.3 KP1 Keskellä yötä tyhjennysvuoto alkaa. Kesto normaalien menkkojen verran.
21.3 KP15 raskaustesti negatiivinen
24.3 KP1 (kp18 tyhjennysvuodosta) kuukautiset
25.3 KP2 jälkitarkastus, koska epäilys siitä, että kohdussa edelleen rakausmateriaalia. Todettu eilen alkaneiden kuukautisten olevan kuukautiset ja kerrottu, että yleensä ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen on usein niukat.
26.3 KP3 Kuukautiset loppuu. Niukathan ne oli.
9.4 KP 1 Kuukautiset (kp 32 tyhjennysvuodosta, kp 17 minimenkoista). Kesto kuusi päivää, eli allekirjoittaneelle ihan sairaasti.
18.4 KP10. Epämääräinen välivuoto. Kestää vajaan päivän. Vituttaa.
4.5 KP 26, välivuodosta laskettuna kp17. Kuukautiset alkaa.

Oikeastaan tää oli aika mielenkiintoista koota nää kaikki yhteen. Eli sekaisinhan täällä edelleen ollaan kuin seinäkello konsanaan.. Nyt siis kp 3 menossa ja nämäkin menkat olleet sellaiset "tulen toki kun pyyhitään" -menkat. Eilen ei tullut mitään, toissapäivänä tuli ja tänään toki heruu kun vaan jaksaa ahkerasti tutkailla paperin väriä... Ihan mielenkiintoista nähdä, millainen tää kierto tulee olemaan.
 
Viimeksi muokattu:
kukkurukuu Söin myöskin omega3- kapseleita ennen raskautta. Möller tuplaa söin, ja lopetin sen sitten melkein heti plussan jälkeen kun huomasin, että siinähän on A-vitamiinia. Onkohan niissä kaikissa sitten niin paljon A-vitamiinia, ettei niitä vain siksi suositella :O Muuten luulisi, että ne olisi vain hyödyksi, paitsi tietysti ihan loppuraskaudesta.

ON Anteeksi hiljaiselo, tuntuu että vieläkin mennään vähän sumussa jotenkin.

Täällä mennyt 5,5 viikko KKM:ästä, ja mulla jatkuu pienet alamaha tuntemukset. R- testi negatiivinen, vuoto loppunut noin 5 päivää sitten, ja olen siis käynyt tyhjennyksen kahdesti ja parit antibiootit saanut kohtutulehdukseen. Lääkärin mukaan ei varmaankaan ole tulehdus uusinut, jos oireet on kohtalaisen lievät, mutta mistä ihmeestä tällaiset alamaha tuntemukset voi johtua? Voiko kohdunalue olla vaan niin herkkä tuosta viiden viikon vuotamisesta, että olisi sitten limakalvotkin jotenkin niin arat? Ei tämä kyllä mikään vti:kään ole, hohhoijaa, päästäänköhän näistä ikinä eroon:(

Voishan sitä tietysti salaa toivoa, että olis tässä mukana vaikka jotain ihmetuurilla kiinnittymiskipuja:D

Jännään piinailijoiden kanssa, ja toivotan kaikille kärsivällisyyttä ja hyvää onnea tähän kiertoon:hug:
 
CoffeBreak meidänkin Prismassa testit on jännässä paikkaa, ei hygieniaosastolla vaan osastolla missä on luontaistuotteita ja vitamiineja.

Ollakovai....? mulla on ollut nyt 2 menkat KM:n jälkeen, ja kyllä olivat pitkät epätavallisen pitkät kierrot. Muutenkin tuntuu ettei kroppa ole oma itsensä, ja esim. PMS oireet ovat vahvistuneet tosi paljon.

Fujin sulla on kyllä aika jännällä tavalla heitellyt noi kierrot. Onko noi kaikki vuodot sitten ollut oikeesti menkat? 9.4. ainakin. Olisko toi kp 10 välivuoto voinut olla ovulaatiovuoto? Ja jos nyt vuoto on noin outoa menkkavuodoksi, ootko tehnyt raskaustestin? En nyt halua herättää turhaa toivoa, voihan se tosin olla että hormonit on vaan sekaisin. Mietin vaan että ovistestihän voi reagoida raskauteenkin, ainakin mulla teki niin. Toivottavasti tilanteesi selkiytyy pian.
 

Yhteistyössä