Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Ai niin, piti laittaa vielä @N93 että mullahan tyhjennyksen jälkeen ei tullut ollenkaan ovisplussaa, enkä tuntenut ovista selvästi. Kiertokin oli tosi pitkä, normaalisti 29 päivää mut sillon oli 38 (n) Meni pari kiertoo et palas normaaliks. Toivottavasti sulla palautuu nopeasti ja tärppää pian :love:
 
N93
ja muuten heti ku pääsin valittamasta niin töiden jälkeen tein ovistestin nii tuli hailakka viiva. OHHOH :eek: oon ennen tehnyt vaa hymynaama testejä, en oikein osaa viivoja tulkita.
 
Hurjasti onnea @kookospieni !! Luinkin aiemmin noita oireita että taitaa plussaa tulla, mulla oli ennen plussaa samat oireet :)

Taustalla oon lueskellu kyllä kaikkien viestit ja tsemppiä kovasti kaikille jotka joutuu nyt taistelemaan edelleen plussaa odotellessa!

Omaa napaa sen verran että täällä alkoi nyt ekat menkat tyhjennyksen jälkeen ja oon todella tyytyväinen että tässä asiassa nyt kroppa onneksi toimii. Eli nyt kp 3. Kierto jäi 33 päivään ja mun normi kierto on ollu muistaakseni 26-31. Menkat on tosi runsaat siihen verrattuna että yleensä on tosi niukat ja rusehtavat ja kestää vaan 2-3 päivää. Nyt tulee ihan täysin punaista verta kokoajan ja välillä oikein holahtaa vuotoa.. Jospa tää nyt ois hyvä merkki ja limakalvot alkais olemaan kunnossa. Yllättävän hyvillä mielin oon vaikka jo haaveili että olis jo tärpänny ekasta (ehkä hieman epätoivoinen haave :D ), mutta ajatuksia on vienyt pois nyt meidän uusi koiranpentu niin saa hoivaviettiä käyttää johonkin jo olemassa olevaan <3 Toivottavasti tää nyt antais voimia myös tuleviin kiertoihin ja vähentäis yrittämisen ressiä. Luulen että se ressi oli aiemmin esteenä ettei tärpännyt.
 
En nyt kyllä kestä tätä :cry::cry: Tänään aamusta paljon haaleempi viiva kun eilen :( Näinkö sitten siinä käy että pelkkä kemiallinen... Jotenkin oli huono aavistus tästä valmiiks. No pidetään toivoo yllä vielä josko lähtis siitä vielä vahvistumaan mutta pelottaa tehdä testiä
 
@kookospieni selvä plussa on.tee se digi viikonloppuna saat varmistuksen ittelleskin ps mutta on se totta!

Tein testin ja nega...eilen illal oli kyllä kovaa menkkakipuilua vatsassa aloin kallistumaan että ehkä ne menkat onkin alkamassa..täällä tarvitaan kohta tsemppausta!! Kp22/24-30
 
Varovaiset onnittelut @kookospieni :) Mun mielestä näytti, että tämän päiväisessä väriä oli siellä ylhäällä, mutta alhaalla ei. Eilisessä väri oli tasaisempi, mutta todella haalea. Varmaan kännykkä ja aijaa vei värit? Eiköhän se vahvistu. Minä luin jostain englanninkielisestä jutusta, että kolmen päivän välein hormonin määrä tuplaantuisi, joten ei peräkkäisinä päivinä juurikaan taida eroa nähdä. Viikonloppuna uutta testiä, sanoisin minäkin :)

Voihan harmi, @Bea.S ! Oli niin lupaavia oireita. Ehkä se vielä plussaksi muuttuu. Kuinka varma oot oviksen ajankohdasta? Entä oliko se herkkä testi?

Ja sitten @hill4 ja samalla omanapa, sun tilannehan kuulostaa hyvältä. Mitä hormonia olet syönyt? Mä kävin eilen (kp2) gynellä, ja huomenna käyn verikokeessa, missä tutkitaan fsh-taso. Kysyin, että voiko tuo arvo muuttua eri kierroissa, mutta kuulemma se on aina sama. Mulla lähetteessä lukee, että tuo pitää ottaa kierron 3.-5. päivä. Jos tuo arvo on ok, voidaan jatkella vuoden loppuun asti yrittämistä, ja sitten tutkitaan enemmän.

Mulla limakalvon paksuus oli (vain) 3 mm, mutta kuukautisethan oli jo alkaneet ja sanoi, että normaali se olisi. Ultratessa kaikki näytti normaalilta. Kolme pientä myoomaa oli, mutta sanoi, että eivät vaikuta raskautumiseen. Suurin niistä oli 16 mm. Pikkusen meinaa jännittää tuon verikokeen tulos, tietenkin. :X3: Ultrakuvat saan vielä kotiin, ilmeisesti postitse.
 
@Maaria1980 syön siis Femostonia joka on hormonikorvaushoito, eli 2 vko estradiolia ja 2 progesteroni+estradioli. Ajatuksena oli boostata lisähormonilla limakalvon kehitystä koska se jäi mulla niin ohueksi, oli vähän vajaa 5mm ovulaation aikaan viimeksi. Eli nythän se on kyllä parempi. Progesteroniosion aloitan dpo 4. Tänään muuten hymynaama CB:n testissä eli ovulaatio justnytkohta.
 
@Maaria1980 ihan tasasesti on väriä kyllä, mutta kamera näköjään häivyttää osan pois (n) Mutta tein nyt kuitenkin vielä yhden pc liuskan kun semmonen sattu kaapissa olemaan ja kyllä se vaan hiukan selvempi eiliseen nähden on joten lopetan turhan stressailun :LOL: Tässä vertailukuva:

http://aijaa.com/Cq2Arp

Kiitos kaikille tsempeistä ja onnitteluista :love: Viikonloppuna teen vielä digin jos nyt postissa ehtii huomiseen mennessä tulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Leikkuri ja Fritang
@kookospieni Oisko parempi ettet nyt enempää niitä testejä vielä tee, ettet turhaan ala murehtimaan viivan vahvuudesta, odota vaikka muutama päivä? Kun onhan tuossa jo ihan selkeä merkki! ;) Mutta ymmärrän, että niitä on vaikea malttaa olla tekemättä.

Onko kenelläkään kokemusta kellertävästä, vetisestä limasta ovulaation jälkeen? En muista että ois tällasta aiemmin ollut. Vähän hajuakin siinä on. Tulee aina vessassa käydessä paperiin ja tänään tunsin pienen "holahduksen" vaikkei sitä paljoa kerralla tule. Vitsi ku tällaset saa mielen laukkaamaan, vielä pitäis malttaa vko ennen testailuja..
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@kookospieni kyllä vähäset on päivät vielä. Maltetaan molemmat pärk päivää odottaa uudelle testille.

@Maaria1980 en tikuttanut ovista. Oireet viittas et olis ollu pien hetki kuukautisten loputtua,myös sovellus laski niin...tosin km jälkeen pari sekavaa kiertoa puhelimessa muistissa...netti laskurit perus 28pv kierrolla veikkas ovista paaaljon myöhemmäksi...eli nyt olis dpo 7-12 :ROFLMAO: että naureskelenpa vain täällä ittelleni kun ees testejä vielä yritän tehdä:LOL:

Mut hei mä sorruin kaivamaan roskiksesta aamulla tehdyn testin ja vielä avasinkin sen..ihan vain varuiks kurkkasin jospa...:whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä