Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018


Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme ja saamaan vertaistukea! :love::love::love:


Aiemman ketjun löydät linkistä:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat.2497519/page-48



Meitä on täällä kirjoittelemassa:



* kosmo, 34v. ya 8/17, kkm 06/18 rv 19, yk 2 km jälkeen

* Marlen, 36v. ya 4/18, tm 8/16 rv 12


* Minji, 32 v. ya 8/17, kkm 4/18 rv 7, yk 6 km jälkeen

* Ninnu118, 31v. kkm 4/18, tm 8/18, yk 1 km jälkeen

* Noups 27v. ya 9/17, kkm 6/18 rv11

* Emppuelkku, 30 v. ya 9/17, km 3/18 rv 12, yk 6 km jälkeen


* Salty, ya 12/17, kkm 6/18 rv 11, yk 2 km jälkeen

* Joulutoive, 24v, ya 11/2017, tm 01/18 rv 11 ja km 06/18 rv 11

* Nonsk 28v/ya 9/15/ km 9/18

* Keijukuningatar, 29v, km rv5 12/15, ya 5/18, km rv7 6/18, yk2 km jälkeen

* tylleröinen_21, ya 5/2018, kkm rv 10+1 9/2018

* Päppyrä, ya 1/18, yk2 KU, yk 3



Plussanneet :love::love::love::love::love::love::love::love: :

* Ipanainen +9/18


* Ruska82, 36v. ya 5/18, kkm7/18 rv 11, yk 1 km jälkeen + 9/18


* mira.flower, 35v. ya 10/17, km 2/18 rv 11, yk 7 km jälkeen + 9/18

* joojoo1 + 9/18






 
Viimeksi muokattu:
Josko minäkin listalle eli
kosmo, 34, ya 8/17, kkm 06/18 rv 19, yk 1 km jälkeen. Kp 16/28-30

Jos laittaa kierron pituuden ja yritys kerrat jonkun täytyy olla aina sillon tällön valmis päivittämään listaa, jos ei vapaa ehtoisia ole, voi nuo kiertopäivät jättää laittamatta listalle..

Täällä eilen alotettu terolutit ja tänään ei enää tullut välivuotoa. Olisikohan sitten jotain keltarauhashormonin puutetta tämä tiputtelu..
No tässä kierrossa ei taida plussaa tulla meille, ollaan oltu vatsataudissa joten eipä ole tullut puuhailtua mitään sitten kp 10 jälkeen..
Mutta ehkä ensi kiertoon voisin kokeilla ovistestejä. Mitä suosittelette ja mistä tilaatte, jos tilaatte netistä?

Mulle tullaan tarjoamaan töitä tällä viikolla, kuulin tämän siis etukäteen "salaisuutena" olen siis kotona vielä kotihoidon tuella.
Ja nyt olenkin tässä pähkäillyt mikä olisi järkevintä.. Tää olis kyllä ihan huippu duuni, mutta olin ajatellut palata omaan työhöni vasta reilu vuoden päästä.
Vaikea tilanne..
Noo eihän sitä tänään tarvitse päättää..
 
Marlen 36, ya 4/18, tm 8/16 rv 12
En osaa laittaa punaisella

R-testi jo negaa, ovistestissä viivaa, digi edelleen nega eli ovista odotellessa. Menkkamaisia juilintoja on viime päivät ollut. Ennen ollut kierto varmaan noin 14/28, katsotaan millaiseksi muodostuu nyt.

@kosmo mulla on nyt precheckin tikkuovistestit ja clearbluen digi, lähden vähän kartoittelemaan riittäiskö tikut, mutta digit tällä hetkellä apuna tulkinnassa. Ne on tyyriitä, joten jos yritys pitkittyy, niin tikut varmaan sit ensisijainen.
 
@kosmo käytin Pregcheck luiskoja aluksi ja sitten tilasin Kiinasta, kun ovat aika paljon halvempia. Ja hyvin toimivat molemmat. (y) Epäherkemmillä testeillä en onnistunut viivoja saamaan esim. Frsu. Nyt kun ne loppuivat niin en ole enää hankkinut niitä. Aika hyvin pääsin jo perille missä vaiheessa ovis olisi tulossa ja minkälaisia oireita sen aikana minulle tulee. Joten katsoin paremmaksi olla ilman. Aika monta kiertoa tikuttelinkin... :sneaky:
 
Liityn kans listalle! :)

Noups, ya 9/17, kkm 6/18 rv11

Odottelen edelleen ekan kierron starttaamista keskenmenon jälkeen. En ymmärrä yhtää mitä mun kroppa tekee tällä hetkellä! 13dpo menossa ovistesti plussan mukaan, eilen rtesti negaa. Ihmettelen kun 9dpo tein ekat testit ja ovistesti tuolloin näytti vahvaa viivaa, ei ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ajattelin, josko enteilis rtestiin plussaa. No rtesteihin ei oo ilmestyny mitää ja tänää katoin huvikseen mitä ovistesti näyttää ja oli tooooosi hailura testiviiva. Miksi se viiva oli vahva 9dpo ovistestissä??o_O onko kellään kokemusta vastaavasta?? Yleensä mulla alkaa tiputteluvuoto ihan viimestää 2päivää ennen menkkoja, eikä mistään vuodosta oo nyt tietoakaan!! Menkat pitäs alkaa normi luteaalivaiheen mukaan ylihuomenna kuitenkin. Kaavinnasta nyt siis huomenna tasan 6viikkoa ja oviksen bongasin oireilla ja testillä. Miks musta tuntuu että en oo raskaana eikä menkat tuu siltikään alkamaan torstaina. Haluisin vaan jo ekan kierron starttaavan et päästäis eteenpäin ja yrittämään kunnolla :cry: täällä pientä epätoivoa tällä hetkellä siis :ROFLMAO:

@kosmo mä käytän raskauskeijusta tilattuja onestep ovulaatiotestejä. Kätevää, kun saa aina isomma satsin tilattua kerralla ja valittua vaikka paketin, mihin tulee onestepin raskaustestejäkin. Itselläni on toiminut oikein hyvin yhtä kiertoa lukuunottamatta, jolloin noilla ovisplussa jäi vähän epäselväksi :) aion noilla testeillä jatkaakin.
 
@Noups Voisko olla mahdollista, että munasolu on yrittänyt irrota, mutta on mennyt kauemmin? Odotan mielenkiinnolla itsekin millainen kierto nyt tulee, kun käsittääkseni voi mennä hetki ennen kuin normikiertoon pääsee. Mulla on kans ollut vaihtelevan vahvuuksia ovistestejä nyt, en tiedä onko jäännöshormoneja vai yrittääkö munasolu irtoilla.
 
Niinpä totta @Marlen !! Eihän se lh-huippu tosiaan takaa, että munasolu varmasti irtoaa(n) toivottavasti ei ois hirveesti myöhässä irronnu (no 9dpo melkeen positiivinen viittaa kyl reilusti myöhässä irronneeseen) ja jos ei oo irronnu ollenkaan niin toivottavasti kroppa tajuu kuitenki ne menkat alottaa! Onko jollain kokemusta ovuloimattomista kierroista? Jos ei niitä menkkoja ala kuulumaan niin pitää varmaan kävästä gynellä. On tää odottelu turhauttavaa!! Ootko saanu Marlen vielä kunnon ovisplussaa?
 
Kiitos @mira.flower Kun laitoit tämän uuden ketjun pystyyn. :)

Emppuelkku, 30 v., ya 9/17, km 3/18 rv 12, yk 5 km jälkeen

Miten olitte ajatellu, että listaa päivitetään? Päivittäisikö jokainen sitä mukaa, kun tulee uutta päivitettävää vai pidetäänkö ketjun alussa etusivulla? :)
 
Oho @Keijukuningatar , siinä on munasolu pitkään miettiny, ennen ku on irronnut :eek:

Mulla muuten unohtui ikä tuolta, sori! :DEli
Noups, 27, ya 9/17, kkm 6/18 rv11

Oisko sellainen mukana kulkeva lista hyvä, kun jos sinne merkataan kiertopäivät ja dpo:t? :) niin pysyis sit niistä paremmin kärryillä jos ne kulkis mukana?
 
@Emppuelkku minulla ei ole oikeastaan väliä miten listaa päivitellään. Tosin jos halutaan kiertopäivät sinne näkyviin niin mieluusti siihen voisi osallistua jokainen. ;) Silloin olisi hyvä roikottaa listaa mukana jolloin jokainen tietäisi milloin on viimeksi päivitetty, ettei tule päällekkäisyyksiä. Samallahan voi lisätä yhden kp lisää jokaselle, kun omaansakin päivittää. (y) Sama juttu tietysti muissakin jutuissa mitä listaan ikinä halutaankaan laittaa. :) Eiköhän me saada siitä kokemuksen kautta vielä ihan toimiva! Kertokaahan mielipiteitänne! :rolleyes:

@Noups epäilen myös, että munasolu olisikin irronnut vasta tuolloin dpo 9? Eli taas pitää aloittaa laskeminen uudestaan. :X3:

@Marlen kyllä se sieltä vielä tulee! (y) Minkälaiset kierrot sinulla yleensä on? Antaisi vähän osviittaa milloin voisi olla tulossa... (n)

On: Meikä odottelee menkkoja joko huomiseksi tai viimeistään ylihuomiseksi. :unsure: Välillä kutkuttaisi ostaa taas r-testi, mutta en jaksaisi millään katsella sitä plancoa läpyskää. Lisäksi odotukset on sen verran matalalla, kun Thyroxiniakin olen syönyt vasta vajaa kaksi viikkoa. Eikä se voi noin nopeasti ihmeitä tehdä... :notworthy: Kilpparihormonin puoliintumisaika on kuulema kuusi viikkoa, joten jospa ensi kierrolla voisi enemmän jo jännäillä! :LOL:
 
Kierrot on ollut aika se perus 28, katsotaan milloin ne ekat menkat tulis. Ei pysty ennustamaan, varsinkaan, kun tyhjäys tapahtu kahdessa osassa.

En oo ikinä ollut mikään pms-oireilija, mutta jotain hormonimyrskyä on menossa, kun aika ajoin ihan puskista alkaa käsittämätön ketutus tai itketys...
 
@Marlen nuo valtavat PMS oireet ovat kai suht normaaleja km jälkeen. Ainakin minulla... o_O Ja mitä seuraillut niin nähtävästi aikas monella muullakin. Ennen kuukautisia olin aina todella itkuherkkä ja tajuttoman väsynyt. Onneksi ovat jo hiukan lieventyneet siitä mitä olivat alkuun. :rolleyes: Tosin tuo kilpparikin aiheuttaa voimakkaita oireita, joten ehkä senkin vuoksi minulla on ne kestäneet pitkään... Niiden takia on ikävä välillä hormonaalista ehkäisyä! :LOL:
 
Oi kiitos linkkauksesta tänne!
Ja kiitos onnitteluista kierron alkamisesta, eipä endometrioosin kanssa eläessä oo osannukkaan näin iloita kuukautisista :D !
Tosiaan täällä eka yritys kierto kaavinnan jälkeen ja yksi keskenmeno taustalla. Eilen kävin tukostaipumus kokeissa ja sieltä odotellaan tuloksia.
Jospa jokin päivä tulevaisuudessa meillekkin suotaisiin oma käärö <3
 
Kp6. En malttais yhtään odottaa ovista.
@Noups Näinköhä tällä kertaa tulee ajoissa, tulispa "jo" kp21 niinku kerran pari eikä vasta kp 45 :X3:

Toivotaan hyviä tuloksia @ipanassu :love:

@mira.flower jospa lääkkeet tehois nopeesti! Edes sitten jo ens kierrossa! Ite mietin mitä ihmettä tehdä ehkäisyn kanssa sitten kun lapset tehty kun hormonaalinen mulle ei sovi eikä itellä siten ikävä sitä oo!

Mulle käy miten vaan ton listan kanssa!
 
@mira.flower toivottavasti sun arvot normalisoituis nopsaa ja pääsisit tuijottelemaan kahta viivaa rtestissä! Tai jospa menkat ei tuliskaan nyt! Onko ollu osviittaa antavia oireita mihinkään suuntaan nyt? Minäkin haluaisin kyllä ne kilppari arvot mittauttamaan!

En kyllä ymmärrä yhtään mitään jos se munasolu irtosikin 9päivää myöhässä, tänään on ollu niin menkka olo et huh! Tai oli, johki se juiliminen ja muut oireet hävis. Plus alko ruskea tuhruttelu joka kans loppu (n) ja täällä kans @Marlen jotain omituista hormoni heittelyä meneillään, oon ollu tosi surullinen viime päivät ja liikuttunut tosi helposti ja iltasin on ahdistanu! Ja oon kyl paljo helpommin ärtyvä ku yleensä, voi mies raukkaa täälläkin:ROFLMAO: mut hyvä tietää mira.flower et on ihan normaalia tälläinen km jälkeen!

@ipanassu päivittele miten käyttäytyy eka kierto kaavinnan jälkeen, kovasti kiinnostaa kun täällä sama tilanne heti kun kierto starttaa! Pääsittekö tukostaipumus kokeisiin heti yhden km jälkeen? Saitteko muitakin tutkimuksia? Varmasti saatte tekin oman käärön syliin!

@Keijukuningatar toivottavasti ovis tulee tässä kierrossa ajoissa! Olitko ajatellut hakea pitkiin kiertoihin apua, en muista enää olitko aiheesta jo kirjoitellut.
 

Yhteistyössä