~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

MiNola, hienoa ja onnea haamusta...toivottavasti ne siitä ottaa vahvistuakseen..:flower:

(.) Minä tein kanssa, selkeän ja värillisen haamusen apteekin omaan testiin..syy testin tekoon on se että näin yöllä unta plussasta ja vaikka olin tehny pari tyhjää ni pakko oli testata jotta josko se vaikka kertoisikin jostain, uni meinaan... Nyt on hieman mielenkiintoinen fiilis...
Keväällä tapahtui paljon kaikkea ja jo viime plussasta etiäpäin mulla on ollu kaikenlaisia ajatuksia.. Ja luulen että se oli äidin vaistoa mutta se jäi hieman mieleen kummittelemaan, nimittäin jo hyvin aikaisessa vaiheessa tuli viimeksi mieleen ja ajatus että jos meidän enkeli-poikamme olisi syntynyt niin toinen tän hetkisistä lapsistamme otetaan pois...
Nyt ajatuksissa on koko ajan pieni pelko jotta mitähän pahaa tapahtuu seuraavaksi, toivottavasti ei kukaan sairastuisi mihinkään ja mitenhän kauan minun perheeni voi olla terve ja ja...
Nyt sitten pelkään että tulen varmaan hulluksi jos saadaan tämä haalea plussa vahvistumaan ja raskaus jatkumaan...
Varsinkin kun vissiin joulukuun alusta etiäpäin ei enää savonlinnassa synnytellä ja kai minä olen jo tavallaan riskiraskaana olija...:/

Aurinkoista alkavaa viikkoa naiset...:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Oonkohan mä ainoa josta tuntuu tältä, mutta kaikki ympärillä olevat raskautuu ja esimerkiksi koko facebook tuntuu olevan täynnä toisten vauvauutisia ja ite kärvistelee naama virneessä, kun ärsää oma tilanne että kesken on menny. V*tuttaa mutta myös hymyilyttää kun toisilla on käynyt hyvä onni :LOL:

Oi ihania plussa- ja haamujuttuja täällä! Väpä, itsekin joskus pelkää ja mietiskelee tuonlaisia ajatuksia.. Koita olla pelkäämättä, et voi itse vaikuttaa noihin asioihin, että sairastuuko joku, tai tapahtuuko jotain ikävää.. pitäisi vain osata nauttia hyvistä hetkistä, helpommin sanottu kuin tehty! Aurinkoista viikkoa sulle kans :hug:
 
Tuuuli+ Joo epäilen kanssa että riippuu paikkakunnasta kuinka toimitaan. Itselleni tämä km oli ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen!!) mutta silti on tutkittu perusteellisesti. Muutenkin mulle jäi tosi hyvä fiilis kohtelusta täällä oman paikkakunnan sairaalassa. Ainut oli naistentautien osaston lääkäri (mieslääkäri) joka oli ilmeisesti niin rutinoitunut työhönsä että ei omannut kyllä minkäänlaista empatiaa. :( Mä sain km:n aamuyöllä siellä osastolla, päivällä hän tarkasti ultralla onko jäänyt mitään ja hyvä ettei samalla puhunut toisella kädellä kännykkään jostain tykypäivästä kun ultras mua!!! :mad: Mun teki mieli potkaista sitä päähän, mutta mä olin niin voimaton ja hajalla että hyvä kun jaksoin kävellä.. Tai no en oikeastaan jaksanutkaan, pyörätuolilla mut sinne vietiin ja hoitaja talutti kokoajan... Mutta kaikki hoitajat jotka oli osastolla, oli ihan huippuja! Varsinkin yöhoitajat. :heart:

Km:n jälkitarkastuksessakin ultrattiin yms. ja puhuttiin henkisestä puolesta. Siellä oli lääkärin (naislääkäri) lisäksi hoitaja joka oli hoitanutkin mua silloin kun olin osastolla. Heiltäkin sain todella hyvää kohtelua ja kovasti tsemppiä tulevaan ja uuteen yritykseen. Verikokeissakin kävin vielä sen jälkeen koska haluttiin tutkia seuraavaa raskautta silmällä pitäen että onko mulla mitään tukostaipumusta tms. Jos olis ollut, niin sitä olisi tiedetty hoitaa kun seuraavan kerran raskaudun. Mutta onneksi ei ollut mitään, eikä muutenkaan oo löydetty mitään vikaa. Niin kuin lääkärikin siellä jälkitarkastuksessa sanoi, kysymyksessä oli ainoastaan todella huono tuuri, ei mikään muu.

Muoks! Sitä en muuten tiedä että onko vielä siinäkin sitten eroa että kuinka pitkällä raskaus on kun menee kesken... Meinaan jos mulla olisi ollut viikkoja puolet vähemmän niin olisiko sitten annettu vain pillerit käteen ja passitettu kotiin... : / Mä sain nimittäin myöhäisen keskenmenon rv 15+6.
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa, olen ollut pari päivää poissa koska meillä perheessä saatiin suru-uutisia, miehen äiti kuoli yllättäen ja ollaan koko viikonloppu oltu niin poissa tolaltaan ja järkyttyneitä että ei olla muuta ajateltukkaan. Päivä kerrallaan mennään eteenpäin. :(

ON: Nyt mennään jo kp 25/28-29 ja välillä nippailee mahaa, rinnat arat mutta odottelen taas mitä tapahtuu. :)

Sanna-M kp 25/28-29
 
Mulla kkm 18+6 ja otettiin verikokeet ultrattiin. Hoitajat ja lääkärit oli ihania joka kerralla kun sairaalassa käytiin. Ainoo, että mun termini oli väärä kun puhuin jälkitarkastuksessa synnytyksestä. Sitenhän vauva pihalle tuli ja niin minä siitä puhun enkä mistään tyhjennyksestä.

Ultratessa näky, että olin juuri ovuloinu ja ekaa kertaa elämässäni sen tunsinkin! Saa nähdä saatiinko kuitenkaan vielä tulosta :) En kyllä usko enkä nyt ekassa kierrossa petykään.

Niin ja onnea kaikille plussista ja haamuista <3 Perässä tullaan me kaikki loput :)

Nyt ois kirpulla kp25/30
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Sanna-M Oikein paljon voimia teidän perheelle ja osaanotto suureen suruun :hug:

Haamulaisille Oikein paljon vahvistumisia! Mä lupaan vaikka uhkailla tota kesäkuun plussajunan junakuskia, että napaa täältä mahdollisimman monta mukaansa! Taitaa Heinäkuukin kohta löytyä odotuspuolen ketjuista? Toivon kunnon ryntäystä täältä tuonne odottajien puolelle!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo ja Mariah33
Minä en uskalla testailla, en sit millään... Nyt dpo11. Odotan että kk on myöhässä ennen kun alan testailemaan. Eikö se tädin kyläily pitäisi ajoittua 14pv oviksen jälkeen, jos meinaa ollenkaan tulla??

Onnea Väpä08 ja muut plussanneet!:flower:
 
miss_piggy
Sanna-M, osanotot suruusi :(

Vielä tuosta käytännöstä keskenmenon jälkeen, mulla siis kkm todettiin nt-ultrassa 11+1, alkio oli menehtynyt joskus rv 8. Kotiin mukaan tyhjennyslääkkeet + polilla suuhun ensilääkitys. Kahden päivän kuluttua kotona lääkkeellinen tyhjennys, ja kuukauden päästä verikokeisiin jolloin katsottiin onko hormoni laskenut. Ei sen kummempaa jälkitarkastusta. Itse varailin sitten aikaa yksityiselle ultraan sillä halusin varmistua että kohtu oli tyhjentynyt (välissä kun tuli omituisia hajuja ja vuotoja), kaikki kuitenkin oli ok.

Onnea uusista plussista! :)
 
Hei! Josko joukkoon mahtuisi vielä? Jonkunlaista kanssaseuraa kaipailee. KKM todettiin tossa reilu kuukausi sitten, joskus 11 viikolla. Ei ollut kehittynyt juuri lainkaan masussa alkio, ihan satavarmaa ei siis edes ole oliko tuulimuna vai ei. Mutta siis itsestään ei ulos tullut, ensin tehtiin lääkkellinen tyhjennys ja sitten vielä jouduin kaavintaan kun pieni pala oli jäänyt kohtuun. Nyt on ensimmäiset kuukautiset takana(todella runsaat semmoiset), ja ovulaatiota odotellen ja kovasti yritystä olisi haaveissa. Ajatukset ovat kovin odottavaiset, mutta pelottaa ja jännittää kamalsti josko tämä kaikki uusiutuu taas tai sitten tätä odottelua kestää taas ikuisuuden(2lasta ennestään ja niitä yritetty reilu puoli vuotta molempia). En nyt ole perillä mitä täällä tapahtuu, mutta josko tästä pikkuhiljaa.
 
Tervetuloa mukaan millamaria14 :hug: ja pahoittelut siitä mitä oot joutunut kokea. :(

MiNalo!!! :) Kävin kurkkimassa hätähousujen puolella ja voi että kun näyttää lupaavalta!! :) Oon niin iloinen sun puolesta että et uskokaan!! :) Nyt vaan kovasti puuhkin täällä viivalle vahvistusta!! ++++++++ :whistle: Ihanaa! :heart: :kiss:
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 7.10.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 63/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 4/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 31/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 49/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 27/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 53/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13______________________KP ?/?
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_______________KP 13/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_______________________KP 14/?
Tuuuli+____21v____KM 9/13_________________________KP ?/28-30?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 26/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 26/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 26/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 42/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 35/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP 4/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 23/28-29



Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 26/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 29/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 33/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 17/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 11/27



bumbis dpo 13
MiNalo dpo 12




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81
millamaria14




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Mariah33 Juu u, lupaavalta näyttää! Mutta katsotaas nyt kaikessa rauhassa, mitä tässä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Inhoon tätä oloa, mikä tästä seuraa!! Kutkuttavan jännittävän pelottavan tramaattista touhua! :ashamed: Huomen aamulla uutta testiä kehiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33

Yhteistyössä