~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

evaparadise ja millamaria14 kiitos neuvoista!:) toivotaan et kävis tollai että kierto venyisi että olis ees mahdollisuuksia johonkin. Tai sitten jos se "jää kesken" nii seuraava kierto pelaisi sitten normaalisti. Jos tää olis vaan tällainen km jälkeinen kierto.:) Pitää painaa noi terolutit mieleen, aion kans ens kierrossa yrittää bongata tota ovista ku niin innostuin kun sen kerran löysin nii jos ovis tulee taas myöhässä ja jos kierto liian lyhyt sen suhteen niin aion kyllä kipittää sinne gynelle ja kysella tota hormonia!:D

Soitin äsken muuten terveysasemalle ja kyselin että saisko lähetettä verikokeisiin r-hormonin mittaamista varten. Mua palloteltiin hoitajalta hoitajalle ja vihdoin sain luurin päähän kiinni hoitajan joka halusi tietää ihan kaiken, millä viikoilla meni kesken, milloin oli lääkkellinen, miksi tehtiin kaavinta yms yms. Olin ihan hämmentynyt kun yhtäkkiä rupesi tollai kyselemään kun ketään muuta ei ollut kiinnostanut. Sanoi sitten että laittaa mulle lähetteen labraan ja että haluisinko tulla tän viikon loppupuolella juttelemaan hänen kanssaan, puhuttaisiin vähän mun henkisestä hyvinvoinnista tän kokemuksen jälkeen ja hän haluaisi kysellä kaikista vuodoista yms että voi kirjata kaiken ylös sitten seuraavaa raskauskertaa varten. Ilmeisesti mitään tietoja musta ei sieltä oikeen kauheasti löytynyt. Olin kyllä tosi yllättynyt kun tollaista tarjottiin, missään muualla ei ole tollaisesta puhuttu mitään, ohjeeksi olin vaan saanut että verikokeisiin. Vielä muutama viikko sitten olisin menny tosi mielelläni sinne tapaamiseen mutta nyt en oikein tiedä. Tuntuu että on jo vähän aikaa ollu parempi olo, pelkään kun rupeen muistelemaan kaikkia päivämääriä että tulee kaikki muistot taas kunnolla pintaan. Aion kuitenkin nyt mennä kun tollasta tarjotaan, sittenpähän voi kerrankin kysellä ihan kaikkea niin kauan kun aikaa mun käynnille on vaan varattu:kieh:
 
On totta, että liian lyhyellä luteaalivaiheella kohtu ei ehdi valmistautua riittävän vastaanottavaiseksi alkiolle. Mutta tämä on ymmärtääkseni hoidettavissa melko helposti, joten älä Tuuli+ stressaa. Kannattaa hakeutua gynelle ja verikokeisiin.

Täällä ootellaan malttamattomana menkkoja. Nyt olis kp 28 ku:n jälkeisestä vuodosta alkaen. Normikierron mukaan menkat alkaisivat torstaina. Voi kunpa.
 
Pippuri85, mulla esikoisesta tuli ainakin kunnon kiinnittymiskipu; heräsin kesken yötä ihan kauheaan kramppiin ja vihlaisuun alavatsalla. Kesti muutaman minuutin ja meni ohi. Jospa olisi jotain positiivista :)

Huoh. Täällä edelleen testit negaa (jotain saa ehkä hyvällä mielikuvituksella kuviteltua) eikä menkkoja näy. Nyt kp 33. Mulla vaan nännejä/rintoja vihloo ja samoin alavatsaa ja on sellasia sukkapuikkotuikkasuja.. Niin ja paleltaa! Ovis oli kyllä kaiketi aika myöhäinen, että jospa se kohta selviäis suuntaan tai toiseen missä mennään..
 
Viimeksi muokattu:
Rosuliina, kiitos, ressaa vaan kun on jo menty taas ilman kumia, ja täällä ei meinaa saada gyneaikoja ollenkaan, ellei mee yksityiselle.. Aaark, ei kiitos toista KM:a... Outoa ettei varhaisultrassakaan puhuttu tommosesta eikä neuvolassa, kun sanoin että ovuloin tosi myöhässä. Ärgh :headwall:
 
Tuuuli+, tosiaan älä tuota nyt ressaa suuremmin. tabletit auttaa siihen ja mun ymmärtääkseni se ei kyllä tohon keskenmenoon taas pitäisi mitenkään vaikuttaa, koska testissähän koko raskaus ei edes näy jos se ei ole kiinnittynyt mihinkään.
ja se ei tarkoita etteikö silti voisi tärpätä, kyllä munllaki esikoinen on saannu alkunsa luomusti, laskettu aika vain heitti pari viikkoa :) täytyy vaan ymmärtää harrastaa seksiä kierron loppupuolella :D ja tosiaan kannattaa varata aika gynelle jos testeissä näkyy et tulee myöhässä eikä raskautta kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
ja mulle vois päivittää varmaan tiedot tonne eli
Millamaria14_29v_KKM 8/13_kp ?/26-30 ja tonne kolmatta haaveileviin. Katotaan nyt millanen kierto sieltä tulee. en tiä oisko pitäny laskea lääkkellisestä tyhjennyksestä vai kaavinnasta. no katsotaan tän tulevan mukaan paremmin sit.
 
Pippuri85, mulla esikoisesta tuli ainakin kunnon kiinnittymiskipu; heräsin kesken yötä ihan kauheaan kramppiin ja vihlaisuun alavatsalla. Kesti muutaman minuutin ja meni ohi. Jospa olisi jotain positiivista :)
Mua ei kyllä yllättäis enään mikään, paitsi se raskaus :D on tämä kropan tutkiskelu vaan semmosta puuhaa että lääkäriksi tässä pitäs alkaa melkeen lukia..

Tänään 14pv terojen lopetuksesta. Ei kuulu ei näy. Huomenna gynen pitäs soittaa ku jätin soittoajan että sais vähän neuvoja.. v-käyrä hipoo tuolla pilvissä :headwall:

muoks. Punaista havaittu!! JEEE!! ei kovin paljoa mutta alku se on seki.. jospa se kohta vaihtuis kp1 :D
 
Viimeksi muokattu:
millamaria14 Joo itekki menin varhaisultraan kun piti olla rv 8 ja tiesin että ovuloin myöhässä, koska tunsin sen kunnolla.. ja sielä oli alkamassa rv6 ja sydän jumsutti, siitä 4 päivää ja kesken meni..

muoks: sain gyneajan 17.10.. :) Soitin ja kerroin että oli tullut keskenmeno ja ovuloin myöhään, että tarvii tarkistaa asioita, niin virkailija sanoi, ilmeisesti vahingossa, kun kerroin henk.tunnuksen että koskas se keskeytys oli.. AUTS. :headwall: Korjasin vain nätisti uudelleen sanoen, että ei, tää oli ihan todella toivottu ja kesken meni spontaanisti.. Siksi haluaisin gyneajan mahd pian kun saatiin lupa jo aloittaa uus yritys!
 
Viimeksi muokattu:
oisko nyt joku dpo 3, jos osaan oikeen laskee. alavatsalla kamalaa polttoa. menkat ei kyl ihan vielä pitäis alkaa.. toivottavasti ei. sitte tää kusee pahemman kerran. kipu ollu koko päivän. yltyy ku rauhottuu sohvalle. katsellaan.. argh, ku en sais alkaa toivoon liikoja..
 
Hei kaikille!

Minut voisi valitettavasti päivitellä listoille.. Elikkäs esikoisesta haaveilee
Tähtisilmä*, 26v, KKM 10/13, KP ?/?

Sunnuntaina, epäonnistumisen päivänä, alkoi niukka rusehtava vuoto ja kävin sitten maanantaina neuvolassa, jospa sydänäänet olisi kuuluneet vaan eihän niitä kuulunut.. Lähetteen kanssa UÄ:llä tarkistamaan sikiön tilannetta ja sieltähän löytyi pienen pieni kuollut sikiö, joka vastasi kooltaan noin rv 7. Todennäköisesti kuollut siis aika pian varhaisultran jälkeen (silloin 7+3).

Eilen otin tyhjennyslääkkeet ja pahin, fyysinen osuus taitaa olla ohitse. Vuoto on tällä hetkellä lähinnä kuukautisten tapaista. Klönttejä tuli eilen ja kivut olivat ajoittain melkoisia mutta pelottaa ettei kaikki tule ulos ja saan vielä kaupan päälle kohtutulehduksen.. Eilen nousi kuume lähemmäs 38 astetta, joka tod.näk. johtui niistä Cytotec-lääkkeistä, mutta kai ne terveyskeskuksessa katsoo varoiksi tulehdusarvot jos pyytää.. Ymmärsin etteivät tuolla julkisella kontrolloi kohdun tyhjentymistä muuten kuin hcg-arvolla muutaman viikon päästä. Itseä kuitenkin rauhottaisi jos se tarkistettaisiin ultralla.. Näinköhän siihen pääsisi jos vaatimalla vaatisi vai täytyykö varailla aikaa sitten yksityiselle? Lueskelin kuitenkin, että monella, joilla ensimmäinen raskaus ollut kyseessä, on kontrolloitu ultralla kohdun tyhjentyminen. Toisethan ovat jopa olleet sairaalassa tyhjentymisajan.. Niin on erilaiset käytännöt eri paikkakunnilla.

Meillä on yritystä jo monta vuotta takana ja nyt elokuussa päätimme sitten lähteä hoitoihin diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Tämä päättynyt raskaus alkoikin 1. inseminaatiosta. Tapahtunut on henkisesti ollut erittäin raskas ja olemme polttaneet kynttilää aina iltaisin tämän menetetyn lapsen muistolle.. Onneksi minulla on tämä koko viikko nyt sairauslomaa niin saa rauhassa toipua vaikka tämä asia pyörii mielessä varmasti vielä pitkän aikaa.. Hoitoja nyt sitten jatketaan kunhan tästä kkm:sta toivutaan. Päätettiin kuitenkin miehen kanssa, että me ei tästä lannistuta ja kovasti toivotaan, että vielä jonakin päivänä saamme sen oman nyytin syliimme. :heart:

MUOKS. Maanantaina piti siis olla rv 11+2 mutta sikiö vastasi kokoa 7+ .
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Tähtisilmä.

Minulla vuoto kesti 12 päivää. Kuukautiskierto palasi takaisin normaaliksi heti ensimmäisessä kierrossa.
Minulla siis spontaani keskenmeno viikolla 10+4, tosin alkio/sikiö oli kuollut jo pari viikkoa aikaisemmin.

ON: täällä ootellaan menkkoja jo alkavaksi (Mur, toista kertaa tänä vuonna odotan innolla menkkojen alkamista). Ei tosin pahemmin ole tuntemuksia, muuta kuin todella runsasta vetistä valkovuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
Tähtisilmä, pahoittelut!

tuo kume ei kyl mun mielestä kuulosta hyvältä. itsellä tehty lääkkellinen tyhjennys 11viikolla(sikiö ei ollut kehittynyt alkua pidemmälle)sairaalassa, ja kontrolliultrassa(lääkäri halusi itse kontrollin)oli jäänyt pala vielä kohtuun. sitten kaavinta. molempien jälkeen sanottiin et jos kuumetta tulee niin pitäis olla yhteydessä sinne sairaalaan. ja myöskin noilla cytotegeillä käynnistettiin sairaalassa, mut ei mulla kuumetta ollu. onko kuumetta vielä? itse olisin herkästi yhteydessä sinne sairaalaan, mistä lääkkeet on saatukkin. ihan vain varmuudeksi.

muuten vuoto kesti sen 2viikkoa, ei juuri runsaampana kuin menkatkaan. ihmettelinkin niiden niukkuutta. lopuksi tuli aina välillä rusehtavaa ja tuntui että ne loppuivat jo, mutta sitten tuliki aina vähän lisää. ekat kuukautiset tulivat reilun kolmen viikon päästä kaavinnasta ja olivat ihan normaalit.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 16.10.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 13/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 8/28
Emeli-____22v_____KM 6/13__________________________KP 58/29
Sunflower86_____KM 5/13____________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 5/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 36/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 4/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 22/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 23/?
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 6/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_______________________KP 35/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_________________________KP 35/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 51/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13__________________KP 44/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 13/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 2/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 14/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 26/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP ?/26-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 20/27



sydäntähti dpo 9
eemiliah dpo 2




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81
Hipsunpöpsy




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
millamaria, kuume laski jo eilen iltapäivällä mutta liekö johtui sitten särkylääkkeistä eikä sitä ole nyt ollut. Soittelin kyllä eilen sairaalaan mutta sanoivat vain, että seuraile nyt pari päivää ja jos kuumeilu jatkuu niin ottaisin sitten uudelleen yhteyttä. Sanoi kyllä, että noin kovaa kuumetta ei normaalisti niistä lääkkeistä tule.. Nyt en tosiaan tiedä pysyykö kuume poissa koska olen vielä särkylääkkeitä ottanut mutta ajattelin kyllä huomenna varmuuden vuoksi käydä tarkastuttamassa tulehdusarvot. Ehkä ne ultralla sit ainakin tarkistaa julkisellakin puolella jos tulehdusarvoissa on jotain häikkää..
 
Viimeksi muokattu:
Tähtisilmä osanotot ja tervetuloa joukkoon, toi on aina niin rankkaa varsinkin jos on pitkä yritys takana niin sitten meneekin kesken. Tosiaan riippuu paikkakunnasta tuo jälkitarkastus.. mulle määrättiin vaan hcg-arvon mittaus labraan ja omaan terv.keskukseen / neuvolaan soittaan jälkitarkastusta joka oli siis ihan perustutkimus ilman ultraa (siinä kävin sitten yksityisellä kun mulla vuoteli miten sattuu..). Ja jälkivuoto vai kestää viikosta jopa yli kuukauteen, vaihtelevaa ja varmaan vaikuttaa myös se oliko raskaus kuinka pitkällä. Omassa kunnassa lääkkeelliset tyhjennykset hoidetaan keskeytyneissä keskenmenoissa sairaalassa jos sikiön koko vastaa yli kymmentä viikkoa eli tavaraa on enemmän ja raskaus pidemmällä (näin oli itsellä). Tsemppiä! ja tarkkaile nyt vointia että mistä kuumeilu johtaa ja ota rohkeasti yhteyttä hoitajiin/lääkäriin, on sen verran vakavia asioita tulehdukset yms.

Täällä on eletty alipaineessa.. riidelty ja eletty hiljaiseloa makuuhuoneen puolella. Mies ehdotti että pitäiskö mun jutella asioista ulkopuolisen kanssa, kun ei aina osaa mua tukea ja kun nää kaikki vastoinkäymiset on edelleen mulla niin vahvasti mielessä. Kyllä mä taidan ihan omalääkärille varailla aikaa ja kysyä siltä mielipidettä, sais tätä itkuisuutta ja omaan itseen kohdistuvaa kritiikkiä vähemmälle, olo on vaan toisinaan niin epäonnistunut. Viikon päästä sitten olis aika alkaa taas popsia primolutia, jotenkin tuntuu että vaikka se sais kierron tasattua 28päivään niin minkä se sille voi jos en vaan ovuloi, se on enemmän kuin hyvin mahdollista :'(
 
Tervetuloa Tähtisilmä ja pahoittelut keskenmenosta. Tosi rankkaa varmasti :hug:
En halua mitenkään pelotella, mutta mulla tehtiin kans lääkkeellinen tyhjennys kkm jälkeen. Mulla tuli ekana päivänä ihan valtavasti verta ja klönttejä. 6 tuntia vaan suihkusi putkeen ja piti pöntöllä istua ku meni kaikesta läpi. Sit väheni sellaseksi normaaliksi menkkamaiseksi. Sitä oli sit kaksi viikkoa ja aattelin et kohtakohan loppuu. Yhtäkkiä yhtenä päivänä tuli taas kunnolla verta ja hyytymiä. Aattelin silloin et nyt tuli varmaan vikat sitten. No siitä viikko ja taas tuli hyytymiä ja rusehtavaa ja limaista verta. Sit soitin naistentautien päivystykseen ja pyydettiin heti tulemaan. Tehtiin tarkastus ja sanottiin että istukka jäänyt sisään ja kohtutulehdus. Verikokeet otettiin ja tulehdusarvot ei ollut noussut yhtään vaikka kuulemma tosi selkeä tulehdus oli. Vatsakaan ei ollu kipeä, ei kuumetta ei mitään. Jouduin sit samantien ab-tiputukseen yöksi ja kaavintaan + sit lääkkeet kotiin. En tällä nyt tarkoita että sulla todellakaan tulisi olemaan tällainen samanlainen tilanne vaan sitä että jos tuntuu vähänkin että on jotain "outoa" nii kannattaa tosiaan heti soitella ja vaatia tarkistusta yms. Mua harmittaa kun kuukauden ensin tota lääkkeellistä tiputtelin ja sit vielä 2 viikkoa kaavintaa. Eikä toi tulehduskaan ollut kiva. En toivo kellekkään.

evaparadise en nyt sori muista noista aikaisemmista teksteistä mutta kun sanoit ettet ehkä ovuloi nii onko sulle mietitty niitä clomifenejä? Ilmeisesti ne auttaneet monilla:) Mulla pari tuttua jotka tullu niillä raskaaksi kun kierrot olleet tosi epäsäännöllisiä ja ovulaatiota ei oo tapahtunut.

millamaria14
täällä ilmeisesti dpo2 ja samoilla tuntemuksilla mennään.. mullakin alavatsassa ihme polttelua ja kutinaa(?) niin että tekis mieli rapsuttaa vatsaa koko ajan. Ja liikkuessa tuntuu ja sattuu just enemmän. Toivotaan että tää olis nyt sitä/että siellä jotain tapahtuisi;)
 
Pikasesti:

Tähtisilmälle pahoittelut. Tervetuloa joukkoon,joka on kyllä mun mielestä ihan jees joukko ;)

Mulla alkaa tää angsti ja kokopäiväketutus oleen jo voiton puolella.jes!Ehkä tää elo taas iloksi muuttuu:)tai miks ei muuttus,ku laitetaan muuttumaan :D Ja luulen et ovuloinki tänään mikä ois enemmän ku sata jänistä ;)
 
AARGH! Täällä elelllään kp31/30 ja menkat eivät alkaneet vielä viime yönä. Monesti ne alkaa mulla just öisin. Ja eilen kyllä oli menkkoja enteileviä tuntemuksia esim. himoitsin korvapuustia niin paljon, että kävin 3 kauppaa läpi, kunnes viimeisestä löysin lopulta toscapullan. Harmi vaan , että se ei ollut niin hyvä kuin miltä näytti.

Mä niin toivon, että menkat alkaisivat tänään. Saisin sit mennä maanantaina antamaan verikokeen ja päästäisiin mun tutkimuksissa eteenpäin.

Minusta tuntuu, että täällä on keskustelu hiljentynyt sitten syyskuun plussien jälkeen??
 
Minusta tuntuu, että täällä on keskustelu hiljentynyt sitten syyskuun plussien jälkeen??
9 plussaa tullu syys- ja lokakuun aikana niin kyllä se kummasti hiljenee =) Toivottavasti plussa aalto jatkuis vielä lokakuun loppuun. :heart: muoks. ja toki pitemmällekki :D

Täällä kp3 ja aika runsaat on kyllä tällä kertaa :snotty: mutta en valita, en varmasti valita.. niin kauan piti taas ootella :stick: Tänään alotin clomit 2tabl/päivä ja 26.päivä seurantaultra että tapahtuuko vieläkään mittään. Meinaa jänskättää jo nyt että miten sitä pysyy kasassa jos vastetta ei saada vieläkään aikaseksi :confused:

Tähtisilmälle pahoittelut tapahtuneesta ja tervetuloa joukkoon :hug:

Taas sai se pari päivää sitte iltalehdessä julkaista juttu siitä hylätystä lapsesta veret kiehumaan, miten joku saattaa.. ja taas tuli todistettua että ne varmasti sikiää jotka ei halua tai pysty huolehtiin ja ne muut jääki sitten ilman :'(
 

Yhteistyössä