~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Rosuliina joo pahoin pelkään että noi on kans mulla noita keskenmenon jälkeisiä oireita. Ainakin samanlaisia mulla oli heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja silloinkin luulin olevani raskaana:D haha on tää mieli vaan tälläinen ku jotain niiiin toivoo! ehkä sitä palautuu taas maanpinnalle ku parit menkat tulee ja pääsee käsittelemään tätä asiaa vähän "rauhallisemmin ja järkevämmin" ;)
 
Tervetuloa uusille ja voimia!

Minä pääsin vihdoin uuteen kiertoon, nyt menossa kp 12. Olen touhuillut kaikenmoista joten en ole tänne kuulumisia päivitellyt. Aloitin 2 x clomit kp 3-7 ja eilen oli ultra. Ei munasolua kypsymässä :( sain heti menopur-nimiset pistoshoidot ja metforemit kun verikokeilla varmistettiin se pco-epäilykin.

Nyt on tytöllä mieli maassa. Ei tän näin pitänyt mennä! Tiedän ettei pco ole mikään paha tuomio ja ovuloimattomuus on yleensä suhteellisen helppo hoitaa. Sainhan mä heti jo tähän kiertoon rankemmat aseet käyttöön. Silti tuntuu ettei tämä ikinä onnistu..

Perjantaina ultrataan mikä vaikutus pistoksilla on, sitten tietää taas enemmän.
 
Uusille pahoittelut tänne joutumisesta, mutta täällä teistä pidetään hyvää huolta :)

Kaikille oikein paljon plussaonnea :)

).( Tänään oli eka neuvola ja tätskä suostui kokeilemaan joskos sydämensyke saataisiin kuuluviin ja saatin se! Voi että, itkettää vielläkin. Mä olen koko tän ajan ajatellut, että mitään lasta ei oo eikä tuu. Mutta ilmeisesti kovaa vauhtoia olisi tulossa. Eihän tää viellä mitään takaa, mutta enpä ole kasvatellut mahaani kuolleen ihmisenalun vuoksi vaan sentään on ja löytyy elämää :)

Joosukka ja MiniMuru 9+5
 
VanillaLady: mulla on kans tuomiopäivä perjantaina ja veikkaan että kuulen samat uutiset ku sinäkin :( syön jo metuja mutta mikä tuo pistoshoito on? Mulla oli annostus nyt kans 2tabl kp 3-7 ja edelliseen kiertoon ei tullu vastetta yhellä pillerillä
 
Menopur-niminen valmiste mikä pistetään piikillä mahamakkaraan (ai!). Se sisältää muistaakseni suoraan fsh- ja lh-hormonia. Astetta kovempi keino ilmeisesti siis kun clomit.

Näillä pistoksilla on vaan hyperstimulaation riski eli kerralla kypsyykin iso määrä munasoluja. Sen takia uusi ultra on jo parin päivän päästä mulla. Nää on ihan uusia juttuja mullekin, vähän pihalla..
 
Ihania uutisia Joosukka!!! Onnea ihan hirmuisesti (jos saa onnitella äänistä).

Itsellä ollut ihan hiukan tapahtumaa tässä. Eilen kivut yltyivät ihan hirveiksi (pe siis lääkk. tyhjennys) ja soitin päivystykseen mitä tehdä. Käskivät heti tulla paikalle, ja saavuttuani sinne ohjasivat Satakunnan keskussairaalan päivystykseen. Kaasu pohjassa ajettiin sinne ja ottivat verikokeita ja muita testejä mutta kaavintaa ei tehty koska vuotoa ei ollut liikaa.... Aamulla menin taas päivystykseen, gyne ultrasi ja olihan siellä vielä jäljellä kiinteääkin raskausainesta.. olisivat halunneet uusia Cytotec-tyhjennyksen mutten suostunut niillä kipulääkkeillä, joten tänään olen odotellut jos tyhjenisi itsestään loppuun, jos ei niin huomenna ultrataan taas ja kaavintaan jos ei ole tyhjä. Tänään on tullut tosi paljon kipua, vuotoa ja hyytymiä (anteeksi yksityiskohtaisuus), jos olisi vaikka tyhjä jo!! Onko toipuminen kaavinnan jälkeen hitaampaa kuin lääkkeellisen jälkeen?
 
maikki, no hö ku noin nyt menee! Toivottavasti tulis pian kaikki pois. fyysinen toipuminen oli ainaki itellä nopeaa, kipuja ei ollut ollenkaan toimenpiteen jälkeen ja pääsin kotiin samana päivänä ja vuoto oli aika minimaalista. vuoto kesti 2viikkoa, mikä kai nosmaalia molemmissa. menkat alkoi reilun viikon päästä jälkivuodon loppumisesta ja kierto palasi normaaliksi heti. Fyysinen juttu onki sit eri. Ainakin itselle kaavinta oli henkisesti todella raju kokemus. en ole ikinä ennen tarvinut käydä leikkaussalissa eikä minua ole nukutettu. Mutta tulipa kaikki ainakin pois. Tyhjennystä en kyllä myöskään suostuisi kotona tekemään(ensin siis tehtiin se), sairaalassa saa niin paljo kipulääkkeitä ku tarvii ja ultraavat onko tavaraa tullu ulos ja seuraavat muutenki olotilaa(kuume jne.). se on mun mielipide.
 
Maikkki, voihan hitto.. Musta tuntu et kun alko vuoto ma, ja pe vasta tuli istukka ja ma iltana alkio ja pussi, et jos oisin menny lääkärille niin ne ois saattanu kaapia mutkin!!?? Toivotaan että kaikki tulee ulos sulta nyt eikä jouduta kaapia! :hug:
 
Onnea Joosukka :heart:

VanillaLady kiitti informoinnista.. mulla on tosiaan perjantaina meno ja joudun menemään eri gynelle ku oma on lomalla niin en tiiä että alkaako antaan edes sitte tuhtimpaa jos siellä mitään ei näy :'( en tiiä pitäskö olla jotaki oireen tynkään jo että siellä jotaki kasvais, ku ei mulla oo mittään havaittavissa ja kolkuttelee se edellinen tuomio takaraivossa niin miksipä ne nyt yhtäkkiä villiintyis niistä clomeista..
Toivotaan että sulla tuottaa tulosta tuo pistos :) ja onneksi ei joudu montaa päivää ootteleen uusinta ultraa. Tämä odottaminen on ehkä kaikista tympeintä tässä hommassa..

Oottelua oottelua ja vielä kerran oottelua.. huoh :ashamed:
 
Kiitos tsempeistä ja haleistanne <3 Kovasti onnea matkaan plussanneille!

Eilen kävin jälkitarkastuksessa ja nyt on sitten saatu ihan virallinenkin lupa yrittämiselle. Salaa tietysti jo toivon että siellä ultrassa näkyisikin jo ylläri, mutta aikas epätodennäköistä se olisikin ollut. Nyt sitten vaan odotellaan menkkoja saapuvaksi. Laittelen noita kiertopäivä yms. kunhan tässä nyt pääsee kunnolla kärryille että missä mennään.
Tässä on vaan vähän liikaakin aikaa miettiä ja odotella kun olen tosiaan äitiysvapaalla...(ja vauva on pilven päällä), mutta toisaalta nyt on hyvin aikaa saada pääkoppakin tasapainoon :)
 
Täällä masentuneena valmistaudutaan tuleviin menkkoihin.:( tänään dpo 9 ja aamupissasta olin ehkä näkeväni mahdollisesti haamujen esiäidin tai viivanpaikan. Viime kerralla oli jo vahva plussa tässä vaiheessa.. Eilen illalla alkoi kamalat selkä ja vatsa säryt ja tänään ei koko päivänä oo ollut yhtään mitään oireita kropassa. Lämpö vähän laskenut että menkkoja päin mennään. Toivotaan nyt ettei tää menis sit sellaseks superpitkäks kierroks vaan pääsis pian uuteen yritykseen vaikka se aika masentavalta tuntuu:(
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 23.10.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 20/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 15/28
Emeli-____22v_____KM 6/13__________________________KP 65/29
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 12/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 43/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 11/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 29/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 30/?
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP ?/28-30?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 13/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 8/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13__________________KP 51/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 20/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13_____________________KP ?/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 4/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 9/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 21/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 8/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 3/26-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 27/27



sydäntähti dpo 16
eemiliah dpo 9
Mariah33 dpo 5




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Ei mitään uutta. Raskautta en epäile, menkat ei ole alkanu. Eli joko kierto muuten vaan sekaisin tai sitten mennään oli taas ovulaatio ja nyt siis mentäis jossain dpo3. Mut voi muuten poistaa tuolta piinailijoista, kun ei tästä kierrosta ota tolkkua...

Mulla on ekaa kertaa elämässäni näin sekaisin kierto, vaikka jo kolmas keskenmeno kuitenkin... ärsyttää...
 
Terveisiä kaavinnasta! Tiedoksi että jos joskus samanmoinen tilanne vielä tulee niin menen kyllä suoraan kaavintaan, sen verran miellyttävämpi kokemus oli kuin lääkk. tyhjennys! Leikkuun jälkeen sai suoraan suoneen kipulääkkeet mitä tartti, mä tarvittin aika paljon, ja vaikka niistäki tuli allergiareaktio, sekin hoidettiin nopeasti ohi ja sit vaan nukuin enkä ole paljoa särkylääkkeitäkään enää tarvinnut. Kaikinpuolin miellyttävä kokemus. Nyt sitte vaan odottelemaan jälkivuodon loppua ja menkkojen alkamista!! :)
 

Yhteistyössä