~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Keskiviikko 6.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 6/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 29/28
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 2/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 26/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13______________________KP 57/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13________________________KP 25/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 43/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 13/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 3?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 27/28-30
-pansku- ____25v_____KKM 7/13______________________KP 22/28
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 34/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 4/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 18/30



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 23/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 35/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 4/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 22/26-28
Millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 17/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP ?/?
Koikoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 9/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 14/27



Viivi__ dpo 13
MiNalo dpo 12
Syssy^^ dpo 12
Tähtisilmä* dpo 4
Kirppu.81 dpo 3




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Miminda
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu:



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Palveleeko tuo sivusto myös tämmösiä kierroltaan epämääräisiä? :D kattelin niitä testien kuvia ja oli kyllä kiva sivusto, ja varsinki ne ku sai niitä kuvan kontrasteja muutettua! Ja voi paska tuota negaa :( Kannattaa kyllä lekurissa vaatia kaikki, kun sulla on kuitenki "niin hyvä kierto" ja ihan selvästi yritystä kiinnittyä niin mikä siinä on ettei kunnolla sitä tee ja toivottavasti saat avun =)
Kyllä mun mielestä palvelee ketä tahansa! :) Joo kuvien muokkaus napin painalluksella! Huippua! :D
Samaahan sitä itsekin aina miettii et miksei se alkio kiinnity! Kierto on säännöllinen ja ovis ainakin tapahtuu testien ja oireiden perusteella..Siksihän tässä ei haluis antaa periksi. Ku tuntuu et pakkohan sen joskus on tarttua kiinni kunnolla..
 
Onnittelut plussista ja haamuista!!

ON: mähän kävin viime pe kontrollikäynnillä gynellä ja käytiin läpi alkukierrossa tehdyt verikokeet. Tulokset olivat ok. Ultrassa näkyi oikeassa munasarjassa 14mm folli eli sopivan kokoinen kp 10 nähden. Aloin tikuttamaan ovista pe-aamusta. Yleensä olen tehnyt testin heti aamupissasta, mutta nyt kun kysyin lääkärin mielipidettä, niin hän sanoi, että ei kannata testata ekasta pissasta vaan esim seuraavasta. Eikä ole väliä onko aika seuraavaan pissaan esim vain tunti tms.

No tein testit tähän tyyliin ja ensimmäistä kertaa ikinä en saanut ovisplussaa. En liuskoilla enkä CB digillä. Molemmilla olen saanut AINA. Eilisestä eli kp14 lähtien viivat lähtivät selvästi haalenemaan. Keskimäärin olen saanut plussan kp14.

Täytyy sanoa, että nyt ottaa päähän. Sovittiin nimittäin, että käyn verikokeessa otattamassa S-PROG-testin 10 päivää oviksen jälkeen. Taidan nyt tehdä siten, että menen kuitenkin seuraavan viikon perjantaina testiin joka tapauksessa. Epäilen, että ovis olis ollut maanantaina tai tiistaina.

Ens kierron alussa pääsenkin sitten aukiolotutkimukseen, jota odotan kyllä "innolla". Tarkoitan, että kun takana on kohdunulkoinen raskaus, niin on hyvä nähdä onko siellä tukoksia. Ja joidenkin kohdallahan se tärppi on käynyt aukkarin jälkeen aika nopeastikin. Toivossa on hyvä elää sano lapamato.
 
Perjantaina raskaustesti verestä, clearbluella sain todella oudon tuloksen joten nyt tarkistetaan kunnollisesti onko kyseessä raskaus vai ei. IIIIK jännittää. Huomenna kaiken järjen mukaan kuuluisi siis tulla tädin kylään, toivottavasti pysyy kaukana tästä huushollista :D
 
Pippuri85* siis nimenomaan aamulla pitää mitata ENNEN sängystä nousua samantien silmät avattuaan koska se on ainoa hetki jolloin lämmöistä voi nähdä ovulaation. Juurikin siks että sängystä noustua lämmöt nousee ihan minuuteissa sinne normaaliin päivälämpöön joka ei kerro mitään, eli illalla on turha mitata jos ovulaatiota metsästää! Aamulämmöistä mä näen ainakin ihan tarkalleen ovulaation ajankohdan! :)
 
Viivi_ kyllä tuolla haamu vilkkuu, toivotaan parasta!

Täällä ei olla uskattu testata.. ei niin millään. Testit kolahtivat kyllä aamulla postilaatikosta, tuolla ne kuumottaa vessan hyllyllä. Äh, hieman menkkamaista juilintaa havaitsin aamulla ja ylös noustua olikin aika kostee tunne, no eipä se kyllä verta ollut. Katsotaan nyt rohkaistunko testaamaan vai alkaako ne menkat sieltä, odotin niitä tosin jo eilen alkaviksi..

muoks. nega eikä epäilystäkään. Nyt vaan odotellaan kiertopäivä numero ykköstä!
 
Viimeksi muokattu:
Pölölle tulin vastailemaan että en testannut välissä digillä, mutta kaikilla mahdollisilla muilla testeillä kyllä ja piinasin itseäni niiden viivojen vertailulla. Jotenkin ne oli vielä eri vahvuiset kaikissa testeissä. Mikä siellä on tilanne?

Alien ja Joosukka, isot onnittelut! :heart:
 
Hurja määrä tuli lokakuussa plussia tähän pinoon. Onnea vielä kaikille! Ja viivan vahvistumista epävarmoille.

Täällä ovis taitaa lähestyä. Yllättäen oon tuntenut vasemman (torvettoman) puolen jomotuksia. Saa nähdä merkkaako mitään, koska limojakaan ei ole vielä kuulunut. Kerkee ne jomotuksetkin vaihtaa vielä puolta. Keskenmenon jälkeen on kyllä tylsää, kun ei voi yhtään luottaa omiin tuntemuksiinkaan, kun kroppa on ihan sekasin.
 
Hööh, kyl mä aika monta päivää pystyin olemaan täältä poissa mut nyt on taas kuumeilut pahasti päällä:D moni onkin plussaillutkin, onnea!!=)

menkkojen alettua oon pystyny pitkästä aikaa ajattelemaan jotakin muutakin välillä, mutta pari päivää sitten tuli kaveri lapsensa kanssa kylään ja se oli menoa sitten se. Yritin vähän hillitä itteäni mut taas noilla vauvavaatesivuilla yms hulluna surffailen. Apua:LOL: Samaan aikaan mulla on tosi vahva sellanen olo että ei tuu kyllä vähään aikaan tärppäämään, että mitäköhän hittoa mä tässä jännäilen. No ehkä jos se ovis tulisi jossain vaiheessa nii voi taas ruveta keksimään niitä valeoireita. Pari päivää ollut ihan menkkatuntemuksia alaselässä mutta tänään vasta kp13. Ovistestejä en oo tehny kun en oo päässy ostamaan. Viimeksi oli kyllä ovis vasta kp21 että.. äääh tulispa aikaisemmin, en jaksa piinailla että tuleeko sitä vai ei: /
 
Just mietin koska tulis eka marraskuun plussa. :) Onnea! Tekis mieli kans niin testata. Testi kummittelee kaapissa. Jos malttais huomiseen tai perjantaihin. Tosi turvonnut olo masussa ja valkovuotoa tullut jonkin verran.
 
Mut vois lisäillä kans tuonne listaan: Miminda____31v____Ennenaik. synnytys 9/13________________________KP 11/28

Kiva lukea että plussia on tullut! Onnea matkaan kaikille plussanneille oikein kovasti :)

Täällä odotellaan innolla ja vähän pelollakin ovulaatiota. Vauvatoive on kova, mutta tieto siitä että raskausaika on varmasti pelottavaa tuo mukanaan vähän murhettakin. (Edellinen raskaushan siis päättyi raskausviikolla 22 ennenaikaiseen synnytykseen). Kovasti koitan ajatella positiivisesti ja ilolla touhuta nyt tätä vauvaprojektia.
Onneksi on muutakin ajateltavaa, kun ensi viikolla tehdään asuntokaupat :) Pääsee tapiseeraamaan ja sisustamaan. Ja on siellä se vauvahuonekin sitten olemassa, mutta sen sisustaminen saa nyt vielä odotella...:)
 
Sain siis positiivisen (heikko) raskaustestituloksen just ennen menkkoja (ekat menkat keskenmenon jälkeen ja toive oli että testi olisi ollut jo negatiivinen), tietääkö joku, milloin testin pitäisi olla negatiivinen, jos viimeisetkin rippeet poistuu näiden menkkojen aikana (kuten lääkäri arveli)? Ja jos teen ovistestejä, niin voiko ne näyttää valheellisesti plussaa (eli ei oliskaan ovista), jos raskaushormonia on vielä veressä eli mistä hitosta voin olla varma, että uutta yritystä voi lähteä aloittamaan?!?!?!
 
Täälläpä poristaan kyl tiuhaan :) Itsellä on nyt muuton takia ollut vähän hiljaiseloa, niin tuntuu että tipahtaa kyydistä.

Mimmimiina Eikö ne sieltä lääkäristä pyytäneet viemään virtsanäytettä 5vko:n päästä? Minulla ainakin pitää viedä sellainen, jotta tarkistetaan että onhan raskaushormoni kadonnut. Päähän on myös jäänyt sellainen mielikuva, että joku on puhunut 8 viikon rajasta. Kyllähän raskautta voi alkaa yrittämään, se ei vain välttämättä lähde alulle jos elimistössä on raskaushormonia.

ON Tänään pitäisi täti kyläillä jos mennään vanhalla kierrolla eli 27 päivää. Ei kyllä yhtään ole sellainen olo että ne alkaisi, mutta ei ole sellainen olo että olisi uudestaan raskaana :|
 
Mitähän h*elvettiä tämä mun kroppa oikein taas säätää |O :confused: tänään on puskenu kunnolla valkkaria.. ei oo kirkasta mutta kävi mielessä että voisko olla ovulointiin liittyvää? jos se viime kerralla vähän yritti mutta jäi yritykseksi ja nyt koittais taas.. pakko kai hakia o-testejä lisää ja kattoa mitä näyttää.. Alamahaa nippailee ja välillä tuntuu painon tunnetta. Lämmöt oli aamulla 36,6 (ja tuntuu että viluttaa vähän väliä) ja en oo koskaan mitannu aamulla tuommosta lukemaa. Ja nythän pitäs vissiin olla DPO 5-6...voi huoh :ashamed: Voi toki olla että oon tulossa kipiäksi ku viluttaa ja nenäki tuntuu kuivalta ja välillä taas tuntuu että vuotaa.. miksi ei voi olla semmosta skannaus laitetta kotikäyttöön joka analysois sitte missä tilassa keho on?!

muoks. Tervetuloa Miminda

Ja kiitti nuista lämpökäyrä-sivuista, pakko kokeilla ens kiertoon :D

Mimmimiina Mulle lekuri sano keskenmenon jälkeen että testaa 5 viikon päästä ja pitäs olla nega.. no ei mulla vaan ollu ja km vuoto kesti muistaakseni 8 viikkoa yhteensä. . ja hcg pysy ylhäällä viimoseen asti ja tipahta sitte parissa päivässä ja vuoto loppu.
 
Viimeksi muokattu:
Viivi__ Mulle on toi testi näyttäny samanlailla ja se ei todellakaan ollu positiivinen!!! Käy hakeen joku muu testi! noi on ihan sieltä! Älä luota!
Sitten vasta, kun joku muu testi näyttää kanssa niin sitten saa hihkua! Ja toivottavasti näyttää!!! :heart:
 
Moikka moi ,vieläkö mahtuu joukkoon?

Luin eilen illalla kooookoooo tän teidän viesti ketjun (melkein 900 viestiä), muutama tunti siinä meni mutta tuntu heti paremmalta että kohtalo tovereita on monia, valitettavasti :/ Aivan ihania plussa uutisia oli monia, jännityksellä luin etiä päin tätä ketjua :heart: Voimia kaikille yrittäjille, kyllä me vielä täältä ponnistetaan! :)

Itselläni on 4 vuotias tyttö, eli toinen yritteillä (eri miehen kanssa jos jotain tieto kiinnostaa) Keskenmenon sain 6/2013 viikot oli ihan alussa 5+jtn... Oltiin yritetty sitä ennen kolme kuukautta... Hirveältä tuntui vaikka koko raskaus tuli töysin yllätyksenä. Mulla oli ollut päivän myöhässä menkat ja tein testin joka oli nega, sit alko menkat... Raskaudesta sain siis vasta tietää kun sairaalaan menin valittamaan kovia kipuja ja veristä vuotoa, luulin että mulla on joku kohtu tulehdus tai vastaava. Siellä tekivät sitten testin ja kertoivat että olen raskaana, sanoivat että oireet voivat viitata keskenmenoon tai sitten on ihan normaalia... Ehdittiin 4pv elää toivossa kunnes kivut alkoivat taas , ensiapuun jossa tutkivat hcg:n joka oli laskussa, se siitä sitten, tuntui että matto olis vedetty jalkojen alta :( Olen toivonut lasta jo 2 vuotta mutta oon saanu miehen vasta tänä vuonna leikkiin mukaan

Mulla oli muuten ensimmäisessäkin raskaudessa ihan normaalisti menkat enkä tiennyt olevani raskaana, kuin vasta seuraavasta kierrosta jolloin ne jäi väliin, oon joku luonnon oikku :LOL:

Nyt ollaan yritetty sitten taas useampi kuukausi ja aina ne menkat vaan alkaa, siitä huolimatta mulla on aina pieni toivo yllä kun tämmönen luonnon oikku olen... Nyt mennään jänniä aikoja dpo 10... Koko ajan se on mielessä että mitä jos! Mutta samaan aikaan koittaa puotella itteensä takasin maan kamaralle ettei putoo taas liian korkeelta... Naama kukkii, kohta ne menkat sieltä taas tulee, vittu jes! :( Oloa ei auta yhtään että alle vuosi sitten lapsen saaneet kaksi kaveriani kyselevät vähän väliä että joko on tärpännyt, NO EI OLE! Blaah... peukkuja kaikille uuteen yritykseen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille, pahoitteluni että ylipäätään olette joutuneet tänne. Täällä on kuitenkin kiva porukka ja itse koen jotenkin terapeuttiseksi keskustelun täällä.

Juuri kirjoitin että olen päässyt yli keskenmenosta. Sitten kun nämä menkat taas alkoi niin vollotin ja haistattelin universumille koko illan, ja söin levyn suklaata. Ehkä vähän helpotti.

Olin yhteydessä lääkäriin ja aloitin taas menopur-pistokset folleja kasvattamaan, ensi viikolla tsekataan ultrassa tilanne. Kokeillaan näin kuulemma pari-kolme kiertoa vielä. Yritän nyt vähän höllätä ja olla ajattelematta asiaa niin paljon kun mahdollista. Toki jokapäiväiset piikit ja tiheät lääkärikäynnit pitävät asian pinnalla mutta täytyy yrittää keksiä muitakin asioita joihin keskittyä. Tää syksy on ollut aika rankka ja stressaava, onko kellään hyväksi havaittuja keinoja hölläämiseen? Olen liikunta-alalla lisätyönä joten ainakin täytyy karsia iltatreenejä että viikkoaikataulu helpottaa hieman. En koe treenaavani liian kovaa mutta ehkä olisi parempi vähän rauhoitella varsinkin kun olen alkanut itse kokea sen hieman stressaavaksi?
 
Minä tulen tänne mukaan. Tammikuussa olenkin viimeksi mukana ollut kun oli kkm ja nyt sitten tuulimuna :(((

rv 5+3 alkoi illalla ihan yllättäen ruskeata vuotoa, jonka jälkeen rupesi verta tulemaan. Kauheen itkupotku raivarin jälkeen veren tulo loppukin kuin seinään. No tietenkin usko nousi taas asian suhteen että kaikki menisi hyvin. Viime lauantaina 5+6 menin kovien mahakipujen takia päivystykseen. Koko vasen puoli mahasta ja selästä särki. Ja kylkeen pisti kovin. No 5 tunnin tutkiskelun jälkeen suostuivat ultraamaan jakohdussa näkyi vain tyhjä pussi.. Kotiin odottelemaan vuotoa joka alkaisi niinä päivinä. Nyt siis pitäisi olla 6+4 ja eipä sitä vuotoa vieläkään näy :/ Ruskeata vuotoa tullut kyllä aina välillä. Tai enemmänkin sellaisia ruskeaita rämmäleitä. Lääkäri määräsi tämän viikon saikullekkin kipujen takia. Sunnuntaina loppui kivut ja siitä asti välillä voinut vähän mahaa vihlasta, eli turhaan olin saikulla tämän viikon. Huomenna vihdoin pääsen gynepolille käymään ja toivottavasti saan tyhjennyslääkkeen ja pääsee tästä olosta. Varsinkin kun kaikki raskausoireet on niin vahvasti vielä päällä!

Marraskuuhan on kai eniten plussaineiden kuukausi eli plussatuulia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä