~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Onnea Syssy plussasta :)

Täällä ei mitään uutta, masennuksen multihuipentuma, seksi ei maistu ja mies ärsyttää ihan suunnattomasti.. En tiiä kyllä että miksi (?!) eilen repi kohdun aluetta, sillain viilsi mutta levossa rauhottuu.. Valkkaria puskee kans ja välillä on pakko käyä vessassa kattoon alkaisko vaikka hyvällä tuurilla menkat mutta pelkkää valkkaria. Tänään pitäs olla dpo8-9 ja aamulla sorruin testaam pregcheckillä mutta ei siihen tullu ehkä ku kuviteltu viivanpaikka.. Ja vaikka toista viivaa ei tullukkaa ja sen osasi ennustaa niin kyllä se vetää mielen matalaksi :( jos joudun vuodon alottaan teroilla niin menee pitkälle joulukuulle ennenku on taas mahkuja yritykselle.. Plaah, joka tapauksessa hyvää isänpäivää!

Muoks. O-testejä oon kans tuon märän olin vuoksi tehny mutta niihin ei tuu toista viivaa juuri ollenkaan, mikä on meikäläiselle aika outoa :D
 
Viimeksi muokattu:
Oho johan taas tuli plussia, hyvähyvä. :heart:

Täällä se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta omalla kohdalla. Ajattelinkin näiden niukkujen kuukautisten (jotka kestivät taas 1,5 vuorokautta...) olla yhteydessä naistentautipolille. Kun ei ole ollut kuukautiskipuja eikä tosiaan kummoista vuotoa.

Onko täällä vielä ketään blogin kirjottajia? Itse olen taas ruvennut purkamaan tuntoa hieman blogiin.. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Onnea plussanneille! Saadaan heinäkuulle vauvoja syntymään. =)

Täällä kiertopäivät vaan lisääntyy, mutta ovislimoja ei näy. Kumman kuivaa on olo. Päätin, että en tässä kierrossa vielä tikuttele. Mennään fiilispohjalta. Fiilis nyt vaan on semmoinen, että kroppa on vieläkin ihan sekasin. Vasemmalta puolelta nipistelee. Joopa joo, siellähän ei ole edes sitä torvea. Noh, kahtellaan.
 
evaparadise Minä kirjoitin blogia ja joskus varmaan taas menen sinne tuskaani purkamaan, mutta oli pakko ottaa etäisyyttä siihen kun ei oikein enään osannut pukea kaikkea sanoihin, mutta nyt on sellainen olo että kohta taas sinnekin kirjoitan jotain tai sitten ihan henkilökohtaiseen päiväkirjaan... Joskus haluan vain tämän kaiken ulos, mutta en muistaa tätä tuskaa...
 
Onnea Syssy ja Sydänx3!!!!! :hug:

evaparadise saako kysyä mikä sun blogin nimi on? Olen miettinyt pitäisikö blogiin kirjoittaa tästäkin, mulla kun blogi jo on mutten ole näin henkilökohtaisia sinne vielä kirjoittanut, se kun ei ole mitenkään salainen blogi vaan tutut, sukulaiset ja kaveritkin tietää.

ON mullakaan ei ole sen kummempia tapahtunut, tässä menkkoja odotellaan eikä ole kovin touhuiltukaan kun haluais nyt sen kierron taas alkaa uudelleen ennenkuin yritystä aletaan. Vauvakuume on ihan hirmuinen ja aika on jo nyt kullannut raskausajastakin muistoja melkoisesti, ajattelee että eihän se pahoinvointi nyt NIIIIN pahaa ollut eikä ruokarajotuksetkaan nyt NIIIIN kauheasti ärsyttänyt vaikka muistaa että toisin oli.. :D
Ei meillä silti mikään kiire olekaan, mutta olis se hieno plussata vaikka ennen joulua, jos sellainen flaksi kävisi että heti uudestaan tulis raskaaksi. Saas nähdä. Mut ihanaa plussa-aaltoa ollut täällä!!! <3 Innoissani aina lueskelen teidän kuulumisia, oli sitten hyviä tai huonoja, ihana ryhmä!!
 
Kiitos kiitos! Tulkaa pian perässä! :) Oli oikein mukavaa täällä jutskailla ja varmaan tulen seurailemaan jatkossakin tämän porukan juttuja.

Koikoi Minäkään en oikein kunnon ovislimoja bongaillut tässä kierrossa, mutta näemmä tärppäs ja toivotaan, että tällä kertaa mennään loppuun asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Maikkki keskenkaikenblog.blogspot.fi löytyy mun sepustukset.

Carolina30+ onko blogisi julkinen? mietin että pääseekö lukemaan.

Täällä palailtu ristiäisistä haikein mielin. Tuntuu pahalta vaikka olenkin onnellinen heidän puolestaan. Mutta kyllä niin kaipaan mahdollisuutta olla äiti, pahinta on kun siitä annettiin nauttia vain hetki ja otettiinkin kerta ryminällä pois. Tällästä tää on, täytyisi vaan pitää toivoa yllä, kaikesta huolimatta. :|
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 11.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 11/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 4/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 7/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 31/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 48/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 18/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 8?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP ?/?
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 25/29
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 16/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 1/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 39/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 9/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 23/30
pauliinak______KM 6/13_____________________________KP 28/29



Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 28/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 40/28
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13_____________KP 9/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 27/26-28
millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 22/26-30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP ?/?
Koikoi___32v_____KM-08,KU 8/13______________________KP 14/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 19/27



Viivi__ dpo 18
Tähtisilmä* dpo 9
Kirppu.81 dpo 8
millamaria14 dpo 2




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Täällä KP 28/29 ja kauhee sota miehen kanssa näin isäinpäivän kunniaks... Oli kiva ku tyttö oli kertonu siitä anoppilassa, JES! Oon ollu kauheen kiukkunen pari päivää, mies raukka, oli kyllä toisaalta ihan hyvä syy räjähtää, ei tosin ehkä niin massiivisesti :saint: Menkat alkaa toisin sanoen näillä näppäimillä, niitä odotellessa, kohti uusia pettymyksiä!

Onnea plussanneille ihanaa ihanaa! :flower:
 
sydänx3 Voi miten ihanaa kuulla joskus noinkin onnellisesti päättynyt tarina..sittenkin sykkivä sydän! :heart: :) Paljon onnenpipanoita matkaan ja ihanaa masunkasvatusaikaa!

Syssy^^ Onnea plussasta! :heart: Pysykööt pikkuinen kyydissä loppumetreille saakka!

Viivi__ Tulehan sitten heti huomenna kertomaan miten kävi! Ootko tehnyt vielä testejä? Onko viiva vahvistunut? :)

).( Punaista havaittavissa! :) Ei ole vielä kunnon veristä vuotoa, mutta semmosta punaista liirua kumminkin. Joten huomenissa kp 1. Kyllä se aina on mukavaa päästä uuteen kiertoon tämmösen jahkaamisen jälkeen! Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus ja tää pettymys on vaan pakko niellä..

Onko teillä muilla muuten tää sivusto muuttunu viime päivinä oudoksi? Mä en enää löydä viestiä kirjottaessa niitä väri- ja lihavointi ym. painikkeita. Samoin kun yrittää "lainata" niin ei se teksti kopioidu omaan viestiin..??
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
Heips! Olen tuo: neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP ?/?

Mun KP on huomenna maanantaina 11.11.2013 25/29.
29 on normi, kerran kaksi ollut 37 mutta mennään ton normin mukaan!

neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 25/29

Ovis oli tän viiko alussa, tunsin sen.. nyt kattellaan, tjottaillaan :heart:
 
Onnea plussaneille!!:flower:

Viivi onko verikokeen tulokset jo tulleet? Toivotaan että olis tärpännyt!!=)

Täällä aika masentuneet fiilikset myös. Jotenkin tuo isänpäivä oli aika surullinen..olisin niin halunnut olla silloin raskaana ja olisin ollutkin ilman tätä keskenmenoa.. Olin jotenki tyhmänä ajatellut ton jälkeen että kyl mä jouluun mennessä luultavasti oon jo taas raskaana. Haha. Ei kyllä näytä siltä. Tulee kyllä surullinen joulu, pitäis vaan jotenki olla ajattelematta asiaa, mutta ei sille vaan voi mitään, kyllä te varmaan tiedätte..:ashamed:

Luulen myös että ne menkat alkaa tässä ihan lähipäivinä. Mul oli superlyhyet kierrot pillereiden jälkeen, joku 21pvää. Nyt näyttää vähän samalta. Viikon ollu rinnat ihan älyttömän kipeät ja menkkasärkyä varmaa 5 päivää. Tänään lämmöt tippunu alas eli varmaan parin päivän sisällä alkaa. En tiiä onko ovista ees ollut kun testit ei oo mitään näyttäny. Ens kiertoon aattelin kokeilla gelee royaleja josko ne auttais ovista:)
 
^ Minähän söin Gelee Royaleja, ja ainakin mulla plussakierto oli normi 28pv. Toki asia varmistuu vasta tulevaisuudessa, onko tosiaan ihan kohillaan ollut ovulaatio, mutta sopii ainakin vuotelun alkamisen ja plussauksen kanssa.. Liekö siis ollut vaikutusta ;) Mene ja tiedä! Eipä se haittakaan tee, jos vähän ohessa niitäkin nappailee :) Ja siis parisen kuukautta olen niitä nyt syönyt.
 
eemiliah mä kans kauhulla odotan joulua, mun laskettu aikahan olis ollut joulupäivänä.. ajattelin että silloin ei tuntuis niin pahalta jos olisin uudelleen raskaana mutta ei hyvältä näytä. Siitä tulee kyllä vaikea päivä. Ootko muuten ajatellut kysästä gyneltä esim teroluteja ton kierron pidentämiseksi ns. normaaliksi? Kuitenkin lyhyessä kuten myös liian pitkässä kierros raskaaksi tuleninen voi olla haastavampaa. Tsemppiä!

Mä soittelin polille noiden mun niukkojen kuukautisten takia. Lääkärin pitäis soitella mulle huomenna.. tuntuu vaan että ei oo vieläkään paikat otolliset raskautumiselle kun pelkään että en edes ovuloi.
 
Hei kaikille!
Mä haluan heti tunkea itteni tähän porukkaan, tarvin vertaistukea, ja tää tuntuu oikealta kuumeiluryhmältä.

Mä sain tänään ultrassa surullisia uutisia: pikkuisen sydän oli lakannu sykkimästä ja kasvu oli pysähtyny 7mm:iin. Nyt ois ollu menkkojen mukaan 9+1. Myös edellinen raskaus päättyi keskenmenoon heinäkuussa rv 7+3. :( Sillon tuli itsestään pois. Nyt varmaan joudutaan tyhjentään lääkkeellisesti, se selviää keskiviikon ultrassa.

En tiedä millon pääsee taas yrittään. Aamulla vuolaan itkun keskellä päätin jo, että luovutan. Nyt kuitenki oon jo kasannu itseni ja tajuan ettei se maailma tähän kaadu. Vituttaa ja harmittaa ja itkettää silti. :mad:
Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo. :)

Sais ny äkkiä kohdun tyhjäks nii pääsis jatkaan harjotuksia...
 
viiva ei vahvistunut enään ja veritesti oli negatiivinen. Lääkärin kanssa juttelin ja totesi että jotakin kiinnityksen yrittämistä on pakolla ollut, noh nyt alkoi kuukautiset tänään ja kohta taas pääsen ovista tikuttelemaan. Mutta parempi että kuukautiset tulivat kun km tapahtui 31 päivää sitten. Nyt on helpompi pysyä kalenterin kanssa päivissä mukana :D
 
Onnea Syssy ja Sydänx3!! :heart:

Ja pahoittelut taas uusille. :hug:

Taas kuulin yhden tutun odottavan vauvaa ja laskettuaika on samaan aikaan ku itellä olis ollu..tuntuu niin pahalta :( miks ja miks ja MIKS!?
pakko ajatella posiitivisesti...huoh. kauheena oireita, tosin kaikki on selitettävissä terolut kuurilla. jonka sitten alotin lääkärin määräysten vastisesti oviksen jälkeen kp20... viimeks ku niitä söin niinku piti, niin meni kaikki ihan sekasi.sitte söin yhden vasta oviksen jälkeen ja toinen lapsi sai alkunsa. toivottavasti nytki käy niin. joo, nyt tiedän et joku aattelee et ei noin saa tehdä, mut teinpä nyt kuitenki.
 

Yhteistyössä