~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Voi, oon pahoillani KoiKoi!!!
Se vaan tuntuu niin pahalta kun matto vedetään alta ja joutuuki käsittelemään taas uuden pettymyksen, kun teille kaikille toivois jo sitä pientä nyyttiä syliin!! :/ Jaksamisia sulle! :hug:
 
Ambrosia, mulla keskenmenon jälkeen yritettiin keltarauhashormonilla käynnistää kiertoa mutta tarvitsi estrogeenit + lisää keltarauhashormonia että alkoi menkat. Limakalvot oli ihan olemattomat silloin eikä nytkään viime ultrassa kohdun limakalvo paksuunnu niin hyvin kuin pitäisi :( hormoneilla mennään vieläkin, kun ei ovulaatiota muuten kuulu.

KoiKoi, voihan nenänreiät! Jännitin niin sun puolesta. Höh.

ON: huomenna testauspäivä, pidempään en pysty nyt olla. Oireina alavatsassa päivittäiset kivut, turvotus (niin alhaalla vatsassa kun mahdollista) ja hassu tunne välillä rinnoissa. Odotukset on tosi korkealla.
 
KoiKoille pahoittelu :(

Kiitos vastauksista - vähän jänskättää kuinka nyt käy. Osahan tietää ja tuntee mun historiasta jotain, mutta ekaa raskautta yritettiin 2 vuotta. 1 vuos luomuna (terolutien kanssa), puoli vuotta clomeilla ja sitten raskaus tärppäsi ekasta pistoshoidosta. Tää kuitenkin piti keskeyttää ja sen jälkeen kierto olikin sen 30-32 päivää (ennen clomeja joutu poikkeuksetta käynnistämään teroilla). Ja tää keskeytynyt oli tosiaa luomukierrosta.
Jos jotain hyvää niin ilmeisesti tuo eka raskaus korjasi jotenkin kroppaa. Se, ettei tässä raskaudessa alkio jatkanu kehittymistään yhtään ei taas välttämättä ole lainkaan mun kropan vika (en ainakaa suostu niin uskomaan ;) ).

Jatkossa mennään luomusti. Meillä on edelleen miehen kanssa hoitosuhde julkipuolelle voimassa, mutta mä en halua ihan heti niihin hormoonipistoksiin lähteä varsinkaan jos tää kierto edelleen pysyy aisoissa. Heinäkuussa käytiin keskeytyksen jälkeen pistoshoidoissa, mutta siitä ei tultu raskaaksi ja se oli mulle tosi kova paikka (toki keskeytyksestäkin oli aikaa vasta pari kuukautta).
Ajateltiin että keväällä/kesällä katsellaan niitä hoitoja jos ei siihen mennessä tärppiä tule. Jaksan kuitenkin uskoa tällähetkellä entistä enemmän luomumahdollisuuteen (jos kierto ei ala heittelemään).

Ehkä mä voisin uskaltautua listoillekin ? Jossainhan sitä on pakko roikkua ;) ?

Mun rivi voisi mennä tonne haaveissa esikoinen (sylistä se kuitenkin edelleen puuttuu, vaikka taivaassa tyttönen onkin)
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 2/30-32 <- nyt tän lauantain tiedot

Fiksaillaan tuota sitten tarkemmin kun jotain näyttöä on :)
 
Onnea Rosuliina! Mulla tärppäs esikoinen heti aukiolotutkimuksen ja kilpparilääkkeen alotuksen jälkeen! :)

Eilinen oli aikalailla päätä seinään-päivä, mut jo paljon parempi fiilis :) Kyllä me kaikki vielä onnistutaan <3
 
Ambrosialle tulin kommentoimaan: mulle tehty 2 kertaa lääkkeellinen tyhjennys keskeytyneen keskenmenon jälkeen, toinen viikolla 9+, toinen 10+ ja kierto meni ihan sekaisin. Varsinkin luteaalivaihe jäi olemattomaksi. Meni kuukausia kunnes kierto palautui normiin. Marraskuussa todettiin tuulimuna eli tyhjä kohtu, ei asukkia. Vuoto alkoi itsestään eikä lääkkeitä tarvittu ja ovulaatio tuli kp 17 ja siitä tärppäsi. Toivottavasti teilläkin pian tärppää uudelleen! Tsemppiä!
 
^ Mä nään tossa kyllä kaks viivaa! =) Itekki täällä piinailen ja luen/yritän lukee, kun ollu poiss täältä, niin noita teidän juttuja, paljon piinoilijoita ja toivottavasti plussia! Ja ne joilla menee ens vuodelle yritys, niin olkoon vuosi täynnä taikaa ;) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maikkki
VanillaLady pahoittelut :( jos ei oo menkat vielä alkanut niin jos plussa näkyisi sitten vähän myöhässä? toivotaan parasta: /

Carolina30+ mäkin näen tossa kaksi viivaa! Toisen toosi haaleana mutta silti:p

ON: täällä tänään dpo9 ja niin puhdas nega testattu että mitään en siihen saanut vaikka kuinka yritin kuvitella.:ashamed: Viimeksi sain siis samaan aikaan jo selvän punertavan haamun/plussan. Ajattelin jo antaa olla mut testaanpa kuitenkin vielä ylihuomenna uudestaan varmuuden vuoksi. Sit aloitan kyllä ne terot, jouluaaton kunniaksi jee. Oireita ei mitään oo, ei ees kuviteltuja, ainoa että lämmöt edelleen koholla ihan kunnolla. Ja vatsa + selkä niiin kipeät, vatsa melkein ihan kosketusarka ja turvonnut. En tiiä mitä tää on, toivottavasti ei sentään mikään tulehdus.:(
 
Viimeksi muokattu:
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Sunnuntai 22.12.2013



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 24/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 16/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 26/26
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 31/28
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 21/29
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 6/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP 31/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 31/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 31/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 25/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13______KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 3/30-32



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 25/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 3/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 7/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13______________________KP 23/?



sydäntähti__27v__KM 9/07,12/07,8/13,KEM 3/13ja12/13___KP 11/34
millamaria14___29v____KEM 3/13,KKM 8/13_____________KP 35/30
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 2/28
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 13/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13_________________________KP ?/?



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 3/28-32



millamaria14 dpo 13
VanillaLady dpo 12
Mimmimiina dpo 9
Maikkki dpo 12
Mariah33 dpo 8





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
Silvia Logo
eemiliah
sapu




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Carolina30+ kyl siellä taitaa haamu olla!

verppu JEE! arvasin! Onnea niiiiiiin paljon, kyllä tällä kertaa saisit päästä maaliin asti onnellisesti. Kerro sitten kun uskallat siirtyä plussanneisiin. Kyllä niin komee plussa on! ihanaa :heart:

Mariah33 miten voi olla aina virhe sun kohdalla!! ei helvetti sentään.. no korjailen huomiseen oikein :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
evaparadise Taitaa olla kaikilla piinailijoilla vanhat dpo:t tämän päiväisessä listassa. Ei pelkästään mulla... :) Mutta edelleen; kiitos paljon sulle että jaksat päivitellä! Ei se mitään haittaa että joskus sattuu virheitä. :)
 
Onnea plussista verppu ja carolina30+! Onnittelinkohan kaikkia? Onnea kaikille kuitenkin taspuolisesti! Näitähän tulee taas kuin sieniä sateella. =)

VanillaLady: :hug: Jospa se plussa sieltä vielä tulisi, kun ei kerta vuotoakaan ole ilmennyt.

Kirppu.81: Juuri näin, ei luovuteta, vaikka vähän haikeaksi vetäseen kierron alku. Tulee se meidänkin vuoro vielä.

ON. Mä jo ehtisin toivomaan ettei kierto sittenkään ois alkanut alusta, kun vuotoa tuli niin vähän eilen. Tänään ei tullut mitään ennen kuutta illalla ja sitten taas tuli. Tosi outoa. Ei sinne mitään ole voinut tarttua, kun kerta limakalvot niin ohuet, että ei ole oikeen mitään mitä vuotaa pois. Millähän niitä saisi vahvemmiksi seuraavassa kierrossa?
 
ÄÄÄÄÄÄRSYTTÄÄ. Niin on toiveet taas korkealla, mutta jo kaksi finniä naamassa ja alaselkää välillä särkenyt->Taitaapi menkat alkaa taas ihan pian...mä niin olisin halunnut joulu plussan. Kuten varmaan kaikki muutkin täällä. No ens vuonna sitten...
 
Mimmimiina älä nyt luovu toivosta ennen kuin ne menkat alkaa, mulla ainakin pukkas viime raskaudessa finnejä enemmän ku murkkuiässä ja särki alavatsaa ja -selkääkin välillä.. Lippu korkealla kunnes täti tulee! Jos tulee! :)
 
Menkkauilinoja ja pc:ssä olin niin näkevinäni viivan alku, mutta ei sitä siinä kyllä oikein näy. En nyt käsitä, mksi apteekin oma antoi haamun ja pc ei näytä edes kunnon haamua. Kumpaa sitä oikein uskoo? Kaverilla pc negaa apteekinoma haamua ja vauva tuli, toisilla taas toisinpäin ja kokemuksia on monia. Miten teiläl kokemukset noista? Kumpaa uskoisin?!
 
No nyt on totuuden hetki ollu! Tämmösen sain!

23.12.13 - Aijaa.com

Onko se haamu vai selvä plussa? Kun eihän se tasavahva viiva missään nimessä ole, mut puhuttiin et uusin testin parin päivän päästä ni jos sillon saatas sit jo tosi vahva viiva!! Et OONKO nyt sit raskaana vai en :D :D :D IHANAAAA!!! <3

Ei vielä silti plussanneisiin!! :D
 
Siks tässä nyt vähän epäilyttää kun tein toisenkin (noita mammaksi.fi:n halppistestejä) raskaustestin niin siinä oli ihan haamuistakin haamuin. (Kuvassa myös kaks ovistestiä joista tuli ihan selvä tumma viiva samantien kun neste ylsi viivan kohtiin) :D

DSC03160 - Aijaa.com

Mut kai se on uskottava apteekista ostettua kalleempaa testiä! Oivoi, ei tiä millai päin olis nyt!! x) <3 Kiitos Mariah ja ihanaa joulunaikaa kaikille muillekin!!! Ihan sama vaikken yhtään lahjaa sais, tälle joululle parhaan mahdollisen sain jo! <3 Voi kun tämä pysyis kyydissä syliin asti!
 

Yhteistyössä