~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 18.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 20/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 8/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 25/26
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 19/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 19/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 58/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 52/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 30/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 27/33-35



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 25/?
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 30/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 8/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13______________________KP 19/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 4/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 25/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 4/28-38



sydäntähti__27v__KM 9/07,12/07,8/13,KEM 3/13ja12/13___KP 38/34
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 14/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 17/28-30



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 20/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 10/28-32



Mimmimiina dpo 9
Mariah33 dpo 7





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
sydäntähti Onnea! Joko sut olisi saanut lisätä plussanneisiin?

Mäkimeirami päivittelin sulle viimeksi jo uuden kierron alkaneeksi... :ashamed: mikähän se sun kiertopäivä nyt sit oikeasti on niin saan listalle oikein jos ei uusi kierto alkanutkaan?

Täällä elellään hiljaiseloa menkkojen jälkeen. Postissa kolahti iso kasa testejä eilen. Makuuhuoneessakin on ollut hiljaista, olen ollut niin uupunut töistä ettei ole oikeen mikään muu innostanut peiton alla kun nukkuminen. No eiköhän tässä vielä tunnelmaan päästä kun vapaapäivät alkaa =) Hyvät viikonloput kaikille ja toivottavasti ehtisi tulemaan vielä monta plussaa nyt tammikuulle!
 
evaparadise, eipä se ollut mikään moka kun niin ilmoittelin. Kp 28 on nyt. Mutta enpä tiedä, uus kierto voi alkaa milloin vaan. (Paitsi että mua oksettaa. En ole uskaltanut miehellekään sanoa mitään koska tuntuu et kehittelen tämän itse päässäni.) Meinasin tehdä testin aamulla mutta maltoin mieleni ja odotan nyt siihen maanataihin, vaikka mikä olis.
 
Viimeksi muokattu:
Näyttäisköhän raskaustesti vielä jos olisin raskaana?
Menkkojen pitäisi alkaa vasta vähän yli viikon päästä.
Mä olen ihan järkky kiukkuinen ja tyttö näytti omaa lippuaan tarkastajille metrossa ja mä kyynelehdin. Alle 7v. saa leikkilipun ja tarkastaja tarkasti sen ihan kuin oikean.
Vähän vieläkin juimii, mutta ei enää mitenkään järkyttävästi.
 
Tänään aamulla vessassa käydessä tuli paperiin kunnolla ruskeaa vuotoa... sekä verta vuotanut hetkittäin pitkin päivää... *miljoona kirosanaa*.... :( oon ollu koko päivän tajuttoman herkkä ja kireä... Tiistaina nähdään onko peli menetetty. Ja jos on, aion pyytää minulle sopivan ehkäisyn.

Onneksi meillä on tuo ihana, kohta 11 kk vanha tyttö... meidän silmäterä... <3

Anteeksi oma napa.

Onnea plussanneille, tarrasukkia matkaan! Pahoittelut ja halit pettyneille.
 
Evaparadise Ehkä mä haluan nähdä ensin digissä sen 3+, ennen kuin siirryn plussanneisiin. Musta tuntuu, että oon sekoomassa, kun koko ajan ootan menkkojen alkamista...

Silvia logo Ehkä joudut vielä muutaman päivän odottelemaan, että vois näkyä :)

Onnea Kirppu.81

Tyntti Todella kurja juttu :( Samaa pelkään joka hetki
 
sydäntähti ja kirppu81 ilmottakaa sitten vaan kun haluatte plussanneisiin niin tiedän siirrellä. eipä sinne mikään kiire ole, ja joikainen keskenmenon kokenut varmasti pelkää että sama tapahtuu uudelleen, toivon kuitenkin sydämeni pohjasta että pääsette nyt onnellisesti raskauden loppuun asti =)

Pohdin tässä pitäisiköhän testailla ovis tässä kierrossa, en edelleenkään ole "ajoitetun yhdynnän" kannalla, kun en osaa itseäni oikeaan tunnelmaan väkisin viritellä :LOL:
Mutta pysyisipä vähän enemmän perillä omasta kierrosta kun nyt yhdessä kierrossa tikuttaisi oviksen ja seuraisi tarkemmin kiertopäiviä.. tälläistä pohdintaa täällä ennen ovista. Ihanaa kun täällä ketjussa koko ajan plussaillaan =)
 
Tänne nyt minäkin.
Vajaa viikko sitten kirjoittelin Syyskuun sydänkäpysissä, mutta torstaina alkoi pieni vuoto. Tilasin samalla ajan ultraan illaksi, mielenrauhan vuoksi. Kotona olin varma, että kaikki on kunnossa. Mutta ultrassapa selvisi, että alkio ei vastaa viikkoja (piti olla 7+0) ja sydän ei lyö. Ennusti menevän kesken. Vuoto alkoikin sitten illalla ja vuotaa tietysti edelleen.
Kaikki jo innoissaan näyttävät täällä pongailevan oviksia ja plussailevan, mutta vieläköhän jaksaisitte kysymyksiin keskenmenosta vastata?

Jos siis oikein ymmärrän nämä termit, itsellä on ihan spontaani km. Onko yleisenä käytäntönä käydä jossain tarkistuttamassa tämän jälkeen, että kaikki on tullut ulos? Ja onko käytäntönä myös seurata verikokeissa hcg:n laskua? Ja hoitaako terveyskeskus jälkiseurantaa vai kätilöopisto? Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Entä onko kivut ja vuodon määrä aina yksilöllisiä? Itsellä ei juurikaan ole kipuja, menkkakivutkin kovemmat ja vuotokaan ei ole hurjaa. Merkitseekö se ettei kaikki tule itsestään pois? Onko vuodon värillä väliä?

Meillä siis yritystä 9kk takana, ja joulukuussa plussa, 01/14 KM, toiveissa toinen, esikoinen on syntynyt 04/12. Seuraavasta kierrosta tai ovulaatiosta ei tietty tietoakaan, mutta testit on jo tilattu postitse. Mä kun ehdin jo luulla, että niistä pissatikuista olisi päästy.... : /
Ikää meillä on 40v, sekä mulla että miehellä. Joten ei tässä aikaa ole hukattavaksi. Eli hommiin, heti kun voi...

Listaan voisi lisätä
Tyydeli 40v KM 01/14 toinen lapsi toiveissa
 
Tyydeli, pahoittelut ja jaksamista, Yleensä jälkiseurantaa ei ole jos ei tule jälkikipuja ja kierto alkaa normaalisti km jälkeen. Näin ainakin meillä. Ekassa samoilla viikoilla keskenmenneessä pääsin jälkitarkastukseen kun epäilin vatsakipujen takia noin kk. myöhemmin et kaikki ei olisi tullut ulos. kaikki oli kuitenkin ok.
Jos sulla ei vielä ole kovia kipuja niin varmaan alkavat kohta. Jos vuoto pysyy pitkään melko niukkana menisin uudestaan läkäriin ja pyytäisin tsekkaamaan tilanteen ja cytotekejä, että lähtee kunnolal käyntiin. Välitilassa on inhottavaa olla pitkään.


Pahoittelut myös tyntille. Toivottavasti on väärä hälytys! Tiedät että täällä kaikki tiedämme miltä susta tuntuu..


Jees, mulla ne menkat taitaa tehdä sittenkin tuloaan. Vähän tuli taas verta. Vaikka oireita on tosi paljon, mutta se on sellaista kun oikein toivoo.... :(
 
Heippa kaikille, minä voisin ilmoittautua mukaan ketjuun jos vielä mukaan huolitaan? :)

Minulla ikää 33v ja kolmannesta lapsesta haaveillaan. Edelliset lapsemme ovat 05 ja 08. Sain keskenmenon n.2viikkoa sitten, rv12+3, olimme niskap-ultrassa jossa mitat vastasivat viikkoja, mutta sykettä ei löytynyt. Mitään oireita ei ollut minulla. Lääkkeellinen tyhjennys sitten seuraavana päivänä kättärillä ja hyvästelimme pienen :'(

Kaikesta huolimatta nyt tuntuu, että haluamme yrittää uudestaan ja odotellaankin vain että jälkivuoto loppuisi.. sitten en tiedäkään, että pitäisikö odotella suositusten mukaiset yhdet kuukautiset vai antaa mennä vain. Tuntuu olevan kovin erilaista tietoa tästä, jotkut ovat yrittäneet heti ja kaikki menneet hyvin ja lääkäritkin ovat sanoneet ettei tarvitse odotella ja toisille lääkärit on taas suositelleet yhden kk-kierron odottelemista.
Onkos täällä millaisia kokemuksia?
En ole vielä kerinnyt kaikkia sivuja lukea, joten sori jos tätä samaa on jo keretty kysyä moneen kertaan.
Mutta joo, jälkivuoto tuntuu olevan vähän on/off ja niukkaa jo nyt ja naamaan ilmestyi hormonifinnejä, joten ehkäpä se kroppa alkaa hiljalleen toipua. Jälkitarkastukseen varasin ajan omalle gynelle tammikuun lopulle.
Aiemmat raskaudet ja tämäkin keskenmennyt raskaus on tärpänneet lähes heti, ja kaksi aiempaa raskautta olivat normaalit, joten onnekkaita olemme olleet siinä mielessä. Tuntuu nyt siltä, että kun edellisestä raskaudesta on nyt jo 5vuotta niin eikö kroppa toimikaan niinkuin pitäisi enää..
Pelottaa tulla uudestaan raskaaksi, mutta vielä enemmän nyt keskenmenon jälkeen haluaa saada sen kolmannen lapsen ehjänä ja elävänä syliinsä.
Listaan voisi päivitellä:
kaneli-80 33v KKM01/2014 kolmas lapsi toiveissa kp?/?

Voimia Tyydelille ja toivottavasti on väärä hälytys tyntti, onnea plussanneille ja peukut pystyssä plussaa odottaville!
 
Viimeksi muokattu:
Tyydeli Voimia keskenmenoon :( Minäkin olin syyskuun söpöläisissä ennen keskenmenoa. Ja ihan samat kysymykset pyöri mielessä, kun eka keskenmeno kyseessä vielä. Täällä ainakin neuvolan hoito oli lähinnä että voivoi, soittele taas kun tulet raskaaksi. Eli ei minkäänlaista jälkihoitoa tai tarkistuksia.

Minä onnekas pääsen kuitenkin keskiviikkona ultraan tarkistamaan että kohtu on tyhjentynyt, koska soitin terveyskeskukseen että on kipuja. Olen ollut muuten lähes täysin kivuton, paitsi yhtenä päivänä tuli alavatsalle kova kipukohtaus. Sellainen että koko jalka puutui. Siksi soitin terveyskeskukseen ja pääsin omalääkärille. Teki sisätutkimuksen ja antoi lähetteen tuonne ultraan, koska hänestä se ultra pitäisi tehdä aina rutiinisti (vaikka sitä ei todellakaan tehdä!).

Vuodoista sen verran, että mulla on ollut kaikenlaista vuotoa nyt yli viikon. Se tulee sykleissä, esim. öisin ei yleensä vuoda ollenkaan. Sit taas päivällä voi hulahtaa jotain pönttöön. On kirkasta ja tummaa, juoksevaa limaa, kirkasta ja klönttimäistä. :x Vois todellakin loppua jo, että sais jatkaa elämäänsä. Ilman että joka vessakäynti muistuttaa keskenmenosta :stick:

kaneli-80, pahoittelut myös sinne ja voimia :( Täällä ainakin aiotaan yrittää heti uusiksi. Käsitin että lähinnä siksi suositellaan tuota yksien kuukautisten odottamista, että mieli ehtii toipua ja seuraavan raskauden kesto on helpompi määrittää jos tärppää heti. Jossain nettisaitilla sanottiin että kohdun limakalvon pitäisi saada parantua, toisaalta sanottiin myös että raskaus ei ala ennenkuin se on fyysisesti mahdollista. Tiedä näistä sitten :D Ajattelin että luonto hoitaa asian, tärppää jos tärppää tai sitten ei.

Pahoittelut myös muille vuotelijoille, toivotaan parasta teille kenellä vielä mahiksia! :hug:

Paljon onnea plussanneille! pidetään peukkuja :heart:
 
Kiitos. Ja kiitos Mäkimeirami ja Äiti88. Tuota tietoa minä juuri kaipasinkin.
Ei ole kiva olla välitilassa, ei. Luulenpa hyvinkin, että oman mielenrauhan takia tilaan uuden lääkäriajan ultrauksineen, vaikka yksityiseltä jossei kunta sitä tarjoa. 76€ on pieni summa siitä, että tietää kaikki on poistunut ja tietää missä mennään. Mutta ehkä tätä välitilaa on siedettävä ensin vielä viikko, toinen, tai jotain.

Äiti88 :wave: Ei ole kiva kohdata nyt tällaisissa merkeissä, edellinen ryhmä olisi ollut parempi.... mutta on siis joku, joka kokee juuri nyt samaa kuin minä. Ja pahoillani olen tietysti koko ryhmäläisten puolesta. Itsellähän on jo ikää. Lääkärikin sanoi, että nelikymppisillä 20% raskauksista päättyy keskenmenoon. Niin ymmärränhän minä sen. Mutta kun teitä nuoria on täällä niin paljon. Ja teitä, jotka toivotte esikoista. Se on surullista.
Jos tuota ihanaa, 1v9kk tyttöämme ei olisi, olisin varmasti paljon enemmän hajalla, kuin mitä nyt olen. Elämähän olisi aivan riittävän täydellistä näinkin. Rakkautta vaan riittäisi vielä yhdelle vauvalle....
 
Toiveet on taas niiiiiin korkealla, jopa kuvittelen itselleni pahoinvointia (joka johtunee vaan ylettömästä sokerin syönnistä), MUTTA finniä pukkaa taas naamaan, valkovuoto olematonta ja ne mulla merkkejä alkavista menkoista. Plaah ja silti toivon vaan, taas tiputaan kohta ja kovaa....
Tsemppiä kaikille ja pahoittelut tänne joutuneille! Itse suosittelen kanssa käymään yksityisellä (jos ei julkiselle pääse) jälkitarkastuksessa, koska mulla esim ei poistunut matsku lääkkeillä vaikka kovasti niin mulle väittivät (puhelimessa kun soitin ja kerroin vuodon mitättömyydestä)
 
Kp 1.

No, jotain hyvää tässäkin risukasassa. Tajusin tänään, että tässä kierrossa ekan kerran lokakuisen kkm:n jälkeen oikeasti toivoin tulevani raskaaksi. Sitä ennen lähinnä pelkäsin. Ja taitaa olla niin, että en pääse noista keskenmenoista yli ennen kuin tärppää ja raskaus jatkuu normaalisti loppuun saakka. Tuo keskeytynyt vaivaa kyllä edelleen, kun mulla oli vauvamahat ja kaikki. Kuvittelin tuntevani ensimmäisiä liikkeitä päivä ennen kuin vuoto alkoi.

Tajusin myös että vuosi sitten jäi pillerit pois (jotenkin harmittaa että edes söin niitä sen muutaman kuuakuden, mutta alle vuoden ikäero oli ajatuksena mulle liikaa). Imetin toki vielä pari kuukautta sen jälkeen.

Onneksi on tuo yksi lapsi. Toiseen tulee jämään meidän lapsiluku melko varmasti, jos sitä ikinä tuleekaan. Onneksi, enpä jaksaisi vuosi tolkulla tätä tikkujen tihrustamista ja pari kertaa vuodessa raskautumista. Miten teillä muilla, onko toiveita lapsiluvun suhteen? Toki, tiedän että jokainen varmaan ajattelee, että kun nyt edes tämän yhden kerran (vielä/edes) tärppäisi ja onnistuisi raskaus, mutta onko haaveita?

Pahoittelut kaneli-80 ja tervetuloa.
 
Minullakin esikoinen (1,5v) lievittää surua paljon. Ollaanhan me jo yksi ihana lapsi saatu :) Ja onhan tämä vasta meidän ensimmäinen km + raskautunut olen aina heti. Voin vaan kuvitella kuinka hirveältä keskenmeno tuntuu vuoden yrityksen jälkeen, tai jos keskenmenot on toistuvia :( Ei sitä toivo kenellekkään.

Lapsiluvusta tuntuu tällä hetkellä juurikin siltä että kunpa yhden vielä saisimme. Mutta kyllä minä aina kolme lasta olen halunnut. Se olisi minun luku. Miehen luku on kuulemma kaksi (se on kivunnut pikkuhiljaa nollasta kahteen :D). Aika näyttää. Jos tämän toisen yrityksestä tulee kovin vaikeaa, niin kolmannesta ehkä en uskaltaisi enää edes haaveilla.
 
Meillä haaveilleen toisesta ja 2-3 olisi hyvä lapsi luku. Yksi ihana prinsessa jo on ja jos ei toista tule, niin onneksi on sentään 1.

Mä podin aamulla pahoinvointia, bussin hajut... oli inhottavia. Testi näytti negaa ja mä kuvittelen itselleni oireita :whistle:

Ukon kanssa olemme sentään jo puheväleissä ja jos vaikka ensi kuussa voisi taas yrittäminen alkaa.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 20.1.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 22/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 10/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 27/26
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 21/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 21/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 60/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 54/28
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 32/30-32
*Stina_______25v__________KM 12/13__________________KP 29/33-35



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 27/?
Kirppu.81______KKM 08/13____________________________KP 32/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 10/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 21/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 2/22-30
Jetta_________29v_____KM 7/13, KM 10/13______________KP 27/30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 6/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



sydäntähti__27v__KM 9/07,12/07,8/13,KEM 3/13ja12/13___KP 40/34
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 16/28
Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 19/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14_________________KP ?/?



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 22/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 12/28-32



Mimmimiina dpo 11
Mariah33 dpo 9





TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
No niin. Kun peruin aikaa neuvolaan, niin sain ohjeeksi olla yhteydessä Kättärille. Siellä sitten päivystyksessä ja sain lääkkeet tyhjennykseen. Ne on nyt otettu ja odotellaan vaikutusta. En viitsinyt jättää aamuun, kun olen silloin yksin tytön kanssa kotona. Kärsin sitten mieluummin tämän yön.
KM oli lähtenyt ihan hyvin käyntiin.Alkiota ei enää ollut, mutta raskauspussia oli kohdussa vielä. Eihän se kovin paljoa ollut vuotanut. Kohta varmaan sitten vuotaa... : /

Meillä lapsiluku olisi täynnä, jos vielä toisen ihanaisen saisi. Ja sitten jos ei enää saa, niin on täynnä jo nyt.
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut keskenmenosta, tähän ryhmään ei kyllä toivoisi kenenkään joutuvan.. Lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen itselle sairaalassa sanottiin että saa yrittää uudelleen heti vuodon loputtua mikäli siihen itse on valmis. Jostain olen myös lukenut että keskenmenon jälkeen hedelmällisyys olisi "huipussaan" ja monilla tärppää ennen ensimmäisiä kuukautisia. jälkitarkastuksesta en oikeen osaa sanoa spontaanin keskenmenon kohdalla, itsellä sikiön sydän oli pysähtynyt 11+0 ja tämä selvisi ultrassa kaksi päivää myöhemmin, tyhjennys tehtiin sairaalassa, sen jälkeen ultrattiin että suurimmat tulleet ulos ja muutaman viikon päästä piti mennä verikokeisiin joista soitettiin tulokset. Neuvolaan kun soittelin ja peruuttelin aikoja halusivat vielä että käyn siellä juttelemassa ja jälkitarkastuksessa. Itse sain siis hyvin apua ja tukea silloin, tutkittiin hyvin. Mutta suosittelen kyllä jos ei julkinen tarjoa jälkitarkastusta varaamaan aikaa omalääkärille tai yksityiselle. Ja kipuja jos tulee niin päivystykseenkin kannattaa hakeutua. itsekkin kävin alaselkäkipujen vuoksi kertaalleen.

tyntti Voi ei.. pahoittelut ja voimia ihan hirveesti! ilmottele jos haluat takaisin listalle tai taustalle, sitten kun olet valmis. Tsemppiä toipumiseen!

Itse ajattelin huomenna aloittaa ovistestailut, mies haluaa että testaan niin tehdään nyt hänelle mieliksi.. katsotaan ilmestyyky plussa ja jos niin milloin.. =)
 

Yhteistyössä