**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Torstaina 11.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 31/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 29/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 17
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 14/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP 6/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 35/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 36/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 28/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12______________KP 26/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 4/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 65/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 47
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 11/28-31
Nöhvi___33v___KM 10/12____________________________KP 9(?)/24-28

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 6/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 30/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 47/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 28/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 17/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 75/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 8/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 9/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?

***Piinailijat***

Miwwi - dpo 5
Tanita - dpo 7

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, Maniokki, Starhope

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Taidan täällä yksin jutella...!? No, viis siitä!

Kuinka kauan teidän jälkivuotonne on kestänyt km:n jälkeen?? Mulla viimme viikon keskiviikkona siis alkoi kirkas vuoto, joka sitten torstaina rv11+2 (myös vuotopäivä) todettiin keskenmenoksi (rv6+3). Nyt vuoto on välillä tosi niukkaa ja sit välillä runsaampaa. Ajattelin lähinnä koska tässä mahdollisesti pääsee uudelleen raskautumaan... tai ainakin harjoittelemaan sitä!?

Hyvää yötä kaikille!
 
Mosmos: :hug:

Alexa: Tuo menee käsittääkseni milloin mitenkin. Itselläni edellisen km:n jälkeen vuoto kesti pari-kolme viikkoa, itse tapahtumakin kyllä oli tosi kivulias, piti ambulanssilla mennä sairaalaan ja pihdeillä vetivät kanavaan jumiutuneen alkion ulos. Tämä viimeisin tapaus tyhjeni itsestään aika nopeasti pois ja vuoto oli loppujen lopuksi ajallisesti kuin menkat.
Toivottavasti sinulla se loppuu pian ja pääset uuteen koitokseen. :) Oma piinailu jo aavistuksen jännittää, mutta oikeasti tuntuisi ihmeeltä raskautua samantien uudestaan ilman menkkojakaan, kun viime kertojenkin väli oli yli puoli vuotta. Tosin en tuona aikana bongaillut ovista tai kokeillut mitään kikkakolmosia. Nyt olen heti ja kaikkeen valmis ettei aikaa vaan tuhlaannu yhtään.
 
EVO
Äh, kirjoittelin pitkät pätkät ja kaikki katosi jonnekin bittiavaruuteen....

Mosmos pahoittelen uutta kiertoa :(

Alexa: Mulla myös kesti vuoto sen pari viikkoa, välillä tuhrua ja sit taas vuotoa. Hyytymiäkin tuli useampi päivä. Mulla siis lääkkeellinen (to-del-la kivulias) tyhjennys kun todettiin kkm np-ultrassa 12+3. Seuraavat menkat tulivat ihan ajallaan mutta olivat tosi kivuliaat ja nyt toisen menkat kkm:n jälkeen ovat myös olleet varsin kipuilevat ja meinaankin mennä lääkäriin jos tästä kierrosta ei tärppää sillä kipu on sellaista enemmänkin repivää kuin jomottavaa menkkakipua.
Me odoteltiin silloin kkm:n jälkeen että vuoto loppui kokonaan ja sit alettiin heti taas "harjoittelu"....

Nyt kp12 ja ovista yritän tikutella. Pregcheck antaa joka päivä samanvahvuista, kontrolliviivaa vähän haaleampaa ja ohuempaa testiviivaa....tulispa nyt tässä kierrossa jotenkin ihan selkeä ovis bongattua, se on ollu vähän hakusessa ja siksi nämä tikut otinkin käyttöön. On jotenkin niin epäileväinen olo - en osaa tuon kkm:n jälkeen oikein tulkita omaa kroppaani, on jotenkin vieläkin niin pettynyt omaa kehoa kohtaan kun en yhtään silloin arvannut ettei raskaus sitten edennytkään hyvin vaan sikiö oli lopettanut kasvunsa jo 8+5 :(
 
Moikka kaikille. Ajattelin ruveta tätä listaa hieman seurailemaan kanssa ja joskus vaikka saatan jakaa tunteitanikin :)

Eli 7yk:n jälkeen tuli plussa, joka meni sitten kesken viikoilla 7+3. KM alko pikka reilu kuukausi sitten nyt menossa ns. kp35. Olen laskenut päivät verisen vuodon alkamisesta. Ja nyt odottelen miten pahasti keho meni tästä sekaisin.
 
Mä oon ollut vaan ihan hiljaa täällä, oon kyllä käynyt muiden juttuja lueskelemassa. Niin paljon kaikkea menoa koko ajan, nyt on onneksi edessä viikonloppu ilman suunnitelmia! :)

kultakimpale2 Onnea plussasta! :heart:

Kurjan paljon tänne on uusia viime aikoina tullut. Voimia teille surun keskelle ja tervetuloa joka tapauksessa!

Mulla on tässä nyt aktiivinen töiden haku menossa. Oon kyllä vakituisessa duunissa, mutten oikein viihdy. En tiiä onko pöljää hakea uusia töitä näiden raskaushaaveiden keskellä, mutta on tässä elämä opettanut että mikään ei ole varmaa, joten en anna niiden jarruttaa muita asioita.
 
Heips taas!

Menossa eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen (kp36/?) ja tuhruilua tullut nyt viikon. Tänään päätin tehdä raskaustestin. Lähinnä minimoidakseni sen mahdollisuuden, vaikka ei ole oikein ollut aikaa olla romanttinen ja kroppakin sekaisin ehkäisyn jäljeltä.
Siihen testiin tuli viivanpaikka. Odotin selkeää negaa tms. Mutta eeeeih. Viivanpaikka. Ensin sitä joutui katsomaan valoa vasten, mutta kyllä sen sitten näki mieskin. Tämäpä nyt kamalaa, ollaankos tässä nyt raskaana vai ei. Kuvittelinko mä sittenkin sen viivanpaikan. Pitäiskös tässä nyt sitten aloittaa lugesteron+klexanekuuri vai pitääkö odottaa pari päivää ja tehdä uusi testi... Apuaaaah. Mä en nyt ollut yhtään valmistautunut tälläiseen pohtimiseen. Jaiks.
Ja kun tämä kiertokin on nyt aika pitkä, jos näillä kp:illa tulee vasta viivanpaikka.

Hämmentävää.
 
Alexa Mulla km vuoto kesti reilu kolme viikkoa, ja siihen perään tuli heti menkat jotka kesti muistaakseni reilun viikon, kun norm vuoto kestää viis päivää. Minä siis vuojin yhteensä vajaa viis viikkoa.
 
Täällä sitä itsekin... Nt-ultrassa viime pe ei sykettä, viikkoja 11+3 olisi pitänyt olla mutta koko vastasi 8+0. Raskausoireet jatkuivat aina vaan eikä vuotoja, joten kkm tuli aivan puskista. Väsymys oli kyllä järkyttävää odotusaikana mutten tiedä liittyikö kkm:ään. Tässä sitten viikon päivät olen yrittänyt pureskella asiaa vaihtelevalla menestyksellä. Lääkkeellinen tyhjennys osastolla su, kohtu tyhjeni 8 tunnin jälkeen, puolen tunnin supistelu puolivälissä. Täysi tarkoitus yrittää raskautua uudelleen mahdnop. Henkinen prosessointi jatkuu varmasti pitkään. Olimme myös ehtineet kertoa aika monelle joten on ollut raastavaa informoida kaikkia sitten myös takaiskusta. Seuraavalla kierroksella menen varmasti varhaiseen ultraan, en halua enää näin ikävää yllätystä noin pitkällä vaikka rankkaa varmasti kuulla ikäviä uutisia myös varhain. Nyt sitten ensi vuoden suunnitelmat täysin uusiksi. Jälkivuoto alkaa vähitellen hiipua vaikkakin vielä veristä. Yksi lapsi 12/10 ja myös ensimmäinen km. Heinäkuussa kierukan poisto ja yhdet kuukautiset välissä ennen raskautumista. Elin kyllä niin "nätisti", oli raskausvitamiinit ja -omegat, ylimääräiset lääkkeet ja kemikaalikuormitukset karsittu eikä nautintoaineita minkäänlaisia, ruokavaliokin mahd terveellinen, hieman epäoikeudenmukaiselta tuntuu.

Anteeksi, aika töksähtelevää tekstiä, mutta sellaiset on tällä hetkellä fiiliksetkin, vereslihalla mennään. Onnea kaikille uuteen yritykseen ja tsemppiä kanssasisarille. Luottamus elämän jatkumiseen kuitenkin vahva, kyllä se tästä pikkuhiljaa.

t. Alien kohta 37v, KP6 (laskettu lääkkeellisestä tyhjennyksestä)/28? (esikoisen imetys loppui vasta toukokuussa ja kierto hakee vielä itseään)
 
Tervetuloa (ja pahoittelut tietysti) uudet tulijat! :flower:
Jaahas, täällä alkoikin menkat tasan 2 viikkoa kaavinnasta. Odotin jotenkin että niihin menee se 4-5 vkoa?! Nyt on sellainen olo taas että mitäääh? :O No, kai tääkin on normaalia. On kyllä hiukan ristiriitainen olo, uskaltaako sitä tässä kierrossa vielä mitään "yrittää", jos se kohtu ei olekkaan kunnolla vielä parantunut ja sitten menisi sen takia kesken seuraavaksi..puuh. Toisaalta, mulla on ne hyytymistekijät vielä katsomatta, joten ehkä katsotaan ne vielä ensin. Otan siis rennosti tämän kierron ainakin.
 
iitu Onpa jännää! Mä olisin niin malttamaton että testaisin heti seuraavana päivänä uusiks! :D

alien_1 :hug:

Pippari Mullakin tuli ekat menkat vaan jotain pari viikkoa kaavinnan jälkeen. Soitin naistenpolille ihan paniikissa että voiko muka olla, vai onks se joku tulehdus. Sanoivat että ihan normaalia on. Tosi niukat kyllä oli ne ensimmäiset.

Täällä kyllä nyt (oletetun) oviksen hyödyntäminen ollut vähän niin ja näin. Mutta kyllähän se kertakin riittää, jos vaan on oikeeseen aikaan sattunut! ;) Katsotaan... Kohta alkaa taas se piinailu. Viikon päästä oon varmaan jo ihan hermona taas! :D
 
**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

Lauantaina 13.10.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12__________________________KP 33/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP 2/30-32
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 19
Cattibrie___25v__KKM 4/12___________________________KP 16/28-30
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12_______________________KP 8/26-32
iitu85__27v___KKM(rv18)11/11,KKM 1/12,KKM 5/12_______KP 37/?
Simpu83___29v___KMM 9/12_________________________KP 38/26-42
Miwwi___21v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 30/28-36
Tanita__38v___KM 8/11,KM 12/11,KM 9/12______________KP 28/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12___________KP 6/30-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11_________________________KP 67/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 49
Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
EVO_____KKM 7/12__________________________________KP 13/28-31
Nöhvi___33v___KM 10/12___________________________KP 11(?)/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 6/28?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 8/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12_________KP 32/28-33
Mirrimami___TM 7/12________________________________KP 49/28
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 30/28-30

HAAVEISSA NELJÄS

Lapinmaria___37v____KM 1/12________________________KP 19/28-32
Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12____________KP ?

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 77/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 10/28-30
piuu__30v__KU 3/12_________________________________KP 11/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP ?

***Piinailijat***

Miwwi - dpo 7
Tanita - dpo 9

:heart: :heart:PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2

TAUSTALLA:
mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, duello, Vinku85, kattikati, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse, miuku9, Marlin, Maniokki, Starhope

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon tsemppihalauksia uusille tämän pinon löytäneille:hug: ja onnittelut plussanneille :flower:!

Mulle voi päivittää kp 2

Ihmeen neutraalisti nyt suhtaudun tähän. Elämä on. iitukin tuolla aiemmin kirjoitti miten uusi raskaus on ajatuksena jopa hieman pelottava. Ehkä siis tavallaan huokaisen helpotuksesta, ettei vielä tarvitse alkaa jännätä. Tai ainakin kovasti uskottelen itselleni niin. Sulle iitu toivon toki plussaa ja jännäilen miten ne viivat kehittyy :) Niinkuin tietysti kaikille meille.
 
Hei kaikki!

Myös täällä lisää joukkoonne yksi kuumeilija:) Taustasta sen verran että meillä on entuudestaan äskettäin 2-vuotta täyttänyt poika. Kesä-heinäkuun vaihteessa tm raskaus (rv10+)ja tästä seuraten kaavinta. Tuohon saakka meininkimme oli vielä vähän sellaista puolileikillistä, mutta kyseinen raskaus nostatti nähtävästi kuumeilun molemmissa:)

Minut voisi siis laittaa tuohon toiveissa toinen, tartsu74, 38v, tm 6/12, kp15/28-30

CB ovistestillä hymynaama eilen aamulla (kp14), joten miestä kellistetty eilen ja tänään. Samoin kp 13, 11 ja olikohan 8:) Vitamiineja olen koettanut popsia ja testailla tuon paljon puhutun greippimehun vaikutusta
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikki uudet, pahoittelut että jouduitte kuumeilun pariin uudestaan! :hug:

Iitu Onpas siellä jännää aikaa! Itse olisin kyllä testaillut jo monen monta testiä. Toivottavasti ei ole kierto mennyt sekaisin vaan olisi raskausoireita.

Alexa ja Tanita vaikka tuo nollaaminen viinillä/tupakalla/muulla paheella olisikaan aina niin hyväksi kropalle, luulen että pää vain täytyy saada jollain tavalla kasaan menetyksen jälkeen. Sekin on tapa surra.

Tanita toivottavasti saisit kertoa lääkärille ilouutisia ja testituloksissa ei olisi mitään ihmeellistä!

Mosmos :( :hug:

Alexa itsellä vuoto 12. viikon kkm:ssä kesti kaiken kaikkiaan 5 viikkoa, nyt kemiallisessa ensin 2 viikkoa, jonka jälkeen kaavintaan. Kaavinnan jälkeen viikkoa jälkituhrua, 3 päivää väliä ja menkat. On todella yksilöllistä miten tuo vuoto menee. Tuossa ensimmäisessä vuoto oli välillä vähäistä, sitten taas runsaampaa.

EVO allekirjoitan myös tuon epävarman olon oman kropan tulkitsemisessa. Kkm:n jälkeen olen niin epäileväinen kaikkeen tuntemuksiin. Toivottavasti saisit nyt ihan selkeän ovisplussan. :)

Cattibrie itse ajattelin myös että on tyhmää hakea uutta työtä raskaushaaveilun aikana, mutta koska elämä ei mene ihan suunnitelmien mukaan, niin aattelin että mikä jottei. Itsekään en ole vanhassa paikassa viihtynyt pitkään aikaan. Sanon että hae ihmeessä! Ei ole kiva viettää puolta hereilläoloajasta tehden epämiellyttäviä asioita.

Pippari eikös ollut vain hyvä ettei kierto mennyt sekaisin? Kai se kroppa nyt sitten menkkojen jälkeen on valmis taistoon taas... :) Kannatan rentoa meininkiä, välillä itsellä ihan pääsee koko kuumeilu unohtumaan kun niin rentona porskuttelen. :D

tillukas Toivon niin kovasti että kaveri pysyisi nyt kunnolla kyydissä, ei taas sinulle kemiallista! Minulla varpaat ja sormet ristissä sinun puolestasi!

Simpu Pahoittelut uudesta kierrosta, häntä pystyyn ja kohti uutta taistoa! :hug: Ehkä tämä oli ihan hyvä antaa mielelle ja keholle vähän huilia.

Tartsu tervetuloa ja onnea ovisplussasta! Hyvin olette sen myös hyödyntäneet. :D

Täällä on hirmuinen kiire ollut työn suhteen, viimeiset viikot käsillä vanhassa paikassa, joten yritän kovasti saada kaiken siellä valmiiksi lähtöä varten. Viime viikolla munasarjojen kohdalla (molemmilla puolilla, oikealla vahvemmin) vihlontaa ja painetta, aivastuksien aikana kunnon viiltokipu. Muuta en ole ehtinyt huomata. :) Katsotaan sitten kun kierto etenee loppua kohti, jos vaikka vähän jännäisikin.
 
Kiitokset kaikille tsemppaajille! :heart:
Perjantaina tuli siis haamuilija ja tänään sunnuntaina samanlainen haamuilija. Molemmilla kerroilla testinä First Signal. Oliskos mulla kiertopäiviä nyt joku 38? Eli pitkä kierto. Jollei menkat ole alkaneet tiistai-aamuun mennessä, niin teen uuden testin ja soitan lapsettomuuspolille (jonne on soittoajat sopivasti tiistai-aamuna).

Teille ehkä kehtaan tunnustaa: Onko väärin jos toivon negaa? Mä haluan lapsia, mutta en raskautta. Perjantain jälkeen ajatukset päässä ovat pyörineet taas kuin tivolissa ja aloin kaipaamaan kesää, jolloin ehkäisyn johdosta sain pitää oman kroppani ja pääkin oli suht selväjärkinen. Enkö vaan voisi sulkea silmiä ja herätä kun sylissä on elävä vauva?
 
Viimeksi muokattu:
Hatunnosto zapatalle! :flower:

Ihailtavaa, miten jaksat paneutua näihin viesteihin, ja jaksat jokaiselle osoittaa muutaman sanan ennen omia kuulumisia.
Minä kirjoittelen tänne hieman salaa, joten en millään pysty samallalailla kommentoimaan kaikille. Se harmittaa, kun lukee muiden upeita tekstejä. Kaikkien kirjoitukset kuitenkin luen. Useimmiten kännykällä, kun on hetken omaa aikaa.

MiNalon päivittämä lista on myös hyödyllinen. Vaikka suurimman osan ajasta yritän olla ajattelematta koko hommaa, niin sieltä pystyy nopeasti tarvittaessa päivittämään oman tilanteen ja päivät. Se on hassua miten usein pystyy huijaamaan itseään mukamas luulemalla ettei stressaa ollenkaan. Vaikka kuitenkin ne ajatukset on mukana, taustalla, kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: zapata
harmittavaa kun tänne uusiakin on taas ilmaantunut, tervetuloa silti mukaan ja jakamaan ajatuksia ja tunteita.

pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, lippu korkealle nyt ja uutta yritystä kovasti!

JA ISOT ONNITTELUT PLUSSANNEILLE! toivottavasti nyt kaikki sujuu hyvin!

itellä nyt menossa kp 26/28 ja ei oireita......välillä menkkamaista jomotusta..toiveet on korkealla mutta jotenkin ei jaksa uskoa.....ovis oli kp 14, tikutettu ja hyödynnetty..

iitu: ihan normaaleja ajatuksia mielestäni.kyllä tässä asiassa tunteet ja ajatukset heilahtelee ihan laidasta laitaan, eikä ihme onhan kyse niin isosta asiasta.
 
Oi miksi, miksi pitää olla niin malttamaton ja hölmö. Mulla viime kierrolta jäi kaks herkkää testiä kaappiin, ja la dpo10 testasin, ja negahan se oli. No, tänään sitten testasin taas uudestaan, ja hyvin hailakka viiva, ei tarvi etes tihrustaa. Mutta nyt siis vasta kp25 ja menkkojen "pitäs" alkaa to. Ei mulla koskaan oo kemiallista ollu, tai ainakaan en oo tietonen, mutta kyllähän se nyt jotenki kummittelee tuolla takaraivossa. Nyt pitäs vaan malttaa oottaa ainakin sinne torstaille ennen ku uudestaan alan testaileen. Sori ku tälleen puskista tuun huuteleen yhtäkkiä, mutta ku ei oikein kellekkään viitti vielä hehkuttaa. Miehelle toki kerroin heti, mutta eihän se riitä ;)
 
iitu ei mun mielestä noissa sun ajatuksissa ole mitään hävettävää tai pahaa, on ihan luonnollista olla peloissaan kun oma kroppa käyttäytyy koko ajan kummallisesti. Itse haluaisin myös vaan nukkua seuraavan raskauden ohi, ei tarvitsisi pelätä joka hemmetin sekunti! :hug: Toivottavasti tuo haamu nyt kuitenkin sen vauvan toisi.

Simpu itse huomasin myös tänään listaa katsellessa että päiviähän on itsellekin kertynyt tähän kiertoon jo mukavasti, ja samalla mielen perukoilta ryömi jännitys ja piinailu. Niin kovasti olen sen poissa ajatuksista yrittänyt pitää... :ashamed:

Heisu sinultakin odottelen loppuviikosta sitten testituloksia... :D

Marlin voi että, toivottavasti hailurainen viiva siellä vahvistuisi. :heart: Maltatko odottaa seuraavan testin kanssa loppuviikkoon?

Kaikille piinailijoille toivottelen malttia. Ja tietty plussatuulia! :D
 
Heippa!

Ensinnäkin: mulle voi päivittää kp3. Eli kuten arvelinkin, niin km-kierto olikin vähän sekaisin, eikä oikein antanut raskautumismahdollisuuksia. kumpa tämä kierto menisi jo normisti.

Marlin hui, viivan vahvistumista toivottelen!! :)

iitu varmasti monikin ajattelee juuri noin! vaikka mä itse odotan nyt myös itse raskausaikaa, niin lyön vetoa, että parin viikon jälkeen olisin valmis hyppäämään suoraa vauvaosioon :) en myöskään ole osannut nauttia raskauden mukanaan tuomista muutoksista omassa kropassa.. vaikka ajatus vauvasta siellä vatsassa onkin mitä parhain.

heisu tsemppiä piinailun loppumetreille! Tuloksia ootellaan :)


zapatalla on kyllä ihailtava tapa huomioda kaikki! Kiitos siitä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
Hei kanssasisaret.

Kovasti mieltä mietityttää, että miten teillä muilla on KM:n jälkeen menkat tullut. Itsellähän siis ihan spontaani KM (7+3) ja kaikki tuli ulos itekseen. Nyt kierto on toki venynyt viikon pidemmäksi mitä yleensä ja toissa päivänä alko tulla silloin tällöin pyyhkiessä hieman tuhrua/hieman ehkä hyytymän tyylistä ja nyt tulee vähän enemmän, menkkakipuja, ja pönttöön tiputtelee veripisaroita, mutta kuitenkin pikkuhousunsuojaan ei tule oikeastaan mitään.

Onko muilla ollu tällaista? Onko KM:n jälkeen menkat ollu runsaammat/niukemmat?

Ärsyttävää kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu. Varsinkin kun minussa asuu pieni kontrollifriikki.
 

Yhteistyössä