Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kinder-Kitty; mä käytän primolutteja, ovat vahvempia kuin tuo terolut.. Primolutit ainakin aiheuttavat mulle kuumia aaltoja ja nostattaa lämpöä jossain kohtaa kiertoa. Primolutien lopetuspäivästä noin 2 viikkoa niin pitäisi alkaa viimeistään menkat.. Mulla alkaneet yleensä 3-5pvä lopetuksesta.
Juu terolutit on entuudestaan tuttu lääke eli pitäis alkaa kyllä 2vkon kuluessa jos siis oma estrogeeni on riittävä...ainaki aiemmin ollut.. kiitos siis vastauksesta.. on vaan sillain hieman pepusta kun ei oo vielä alkanu kun viikon päästä lähtö kreetalle... enhän mä malttanu olla testaamatta r-testiä..pc kyseessä ja aika selkee harmaa viivanpaikka... noh täytyy testata vielä ens viikolla... aiemmat pc:t ei oo antanu ees tuota viivanpaikkaa... mulla on samanlailla kokoaja hiki kun mitä oli sillon kun olin raskaana...mut joo ei auta liikaa innostua.. helpommi sanottu kun tehty...

fujin pahoittelut menkoista!
 
Mulla pc:t näyttivät aina välillä viivan paikkaa ja taas välillä ei. Kun oli niin pitkä kierto nyt, niin testasin varmuuden vuoksi aina välillä. Toivottavasti sinulla Kinder-Kitty viivan paikka alkaisi vahvistua ja punertua! (y) Fujin, pahoittelut menkoista. Täällä kp 2 ja tässä kierrossa ajattelin ottaa hormonilääkkeet (Letrozol)avuksi, kun oli niin pitkä tuo viimeinen kierto..
 
Mulla pc:t näyttivät aina välillä viivan paikkaa ja taas välillä ei. Kun oli niin pitkä kierto nyt, niin testasin varmuuden vuoksi aina välillä. Toivottavasti sinulla Kinder-Kitty viivan paikka alkaisi vahvistua ja punertua! (y) Fujin, pahoittelut menkoista. Täällä kp 2 ja tässä kierrossa ajattelin ottaa hormonilääkkeet (Letrozol)avuksi, kun oli niin pitkä tuo viimeinen kierto..
Jep toivotaan! Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
sanzzes _ 36 _ kkm 5/16 kem 6/16 kem? 7/16 Ensimmäinen toiveissa
Minut saa lisätä myös joukkoon.
Omaa napaa.... Tänään todellakin juhlitaan minun kp viisikymppisiä. Maanantaina ajattelin varailla aikaa terveyskeskukseen, kun välillä tuntuu kuin joku tökkäisi neulenpuikolla alavatsaan, samanlaisia tökkäyksiä oli keväällä alkuraskaudessa. Vihlaisu kestää sen sekunnin kymmnensosan, mutta tuntuu vaan ettei kaikki ole niin kuin pitäisi olla. Nyt en ole enää sen viikon takaisen plussan ja kahden negan jälkeen testaillut, eiköhän tuo turhaa ole.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut fujin. Ajattelin jo, että kohta täällä tulee kilpailu siitä, kuka kerkiää avaamaan uuden ketjun, kun avaajille tuntuu olevan plussia tarjolla. Toivottavasti nyt sitten tästä kierrosta teitä onnistaisi.

Mä en malttanut enää olla testaamatta, dpo 11 ja ihan kuin pientä haamua olisi testiin piirtynyt..täällä on ollut niin paljon näitä kemiallisia, että jotenkin se tuntuu omallekin kohdalle todennäköisimmältä. Mut kyllä mä silti vähän jaksan toivoa, että se bussipysäkin juoppo olisikin ollut oikeassa...
 
Tänään seksin jälkeen tuli kuin tulikin nyt sitä tuhrua, vaikka niitä raskausoireita on kyllä taas lähipäivinä ollut ihan kiitettävästi... No, saa nähdä miten tämä tästä. Ei tuo mikään keskenmeno ole, ja jos on keskenmeno tullakseen niin saisihan se mielellään ihan itsekseen sieltä tulla. Rv 6+5 tänään.
 
KevätTähti, seksin jälkeinen pieni vuoto on kyllä varsin normaalia. Minä uskon sinun raskauteesi, usko sinäkin :love:

Iinaelinalle tsempit, voi kun olisi vauva kyydissä (y)

Minähän en luonnollisesti piinaile (right..) mutta niinpä on taas kierron viimeiset päivät käsillä ja mielikuvitus laukkaa :rolleyes: Tänään mennään kp27/29 ja vaikka en ovista testannutkaan niin viime kiertojen mukaisesti olisi dpo11.
Tuhrua ei ole vielä kuulunut, yleensä se on alkanut dpo9 mutta viimeksi vasta dpo11 eli voi olla että hyvinkin seuraavalla vessakäynnillä jo ilmestyy :unsure: Valkovuotoa on eilen ja tänään tullut jännästi(?) klimppeinä. Menkkamaisia vatsakipuja on kyllä.

Tää on taas niin tätä. Negatestiä en jaksaisi nähdä joten testaan varmaankin vasta menkkojen oletetun alkamisen jälkeen jos siihen vielä tarvetta on. (tai sitten sorrun viimeistään huomenna pissimään tikunnokkaan..)
 
Kevis, miulla oli myös vähäistä ja vaaratonta tuhruttelua seksin jälkeen, tosin muistaakseni myöhemmillä viikoilla. Myös lumien luonti ärsytti tuhruamaan. Neuvolan täti kertoi että limakalvot vaan ovat niin herkillä. Juu, kyllä masenti nähdä tuo negatesti eilen illalla. Tänään sitten kp1. :(
 
Kuinka hölmöä voi ollakkaan se että kaivan eilisen r-testin esiin ja tiirailen sitä ja huomaan et se viivanpaikka on tullut selvemmin esiin... no maanantaina täytyy hakee uusia testejä.. en oo ikinä saanu noin selkeetä viivanpaikkaa pc:llä.. mutta ei siinä väriä ollu...tänään ois ehkä dop12... lämmöt pysyy ylhäällä eilen oli jopa 36.8 mut sitten laski vähän siihen 36.6.. outoa sanon minä vois nyt pliis alkaa ne menkat jos en oikeesti oo raskaana... en vaan tajua miks elimistö ylläpitää keltarauhasta jos en oo raskaana.. no näistä asioista ei ota aina selvää... anteeks tää omanapaisuus :ROFLMAO:
 
Hitto noita halpistestejä..testasin OneStepillä uudelleen tänä aamuna, hyyvin hailuran haamun erotti kun oikein yritti. Vaaleampi oli silti kuin eilen. Aattelin jo että siinä se sit oli, aiemmin nuo on kuitenkin toimineet ihan hyvin. Äsken oli pakko sitten kuitenkin vielä kokeilla PC:llä, ja sehän on jo ihan selkeä plussa!! Että raskaana ollaan, nähtäväksi jää, kuinka pitkään tällä kertaa...
 
onnea plussanneille! (y)

Toivottavasti tuun perässä...heräsin aamuyöllä siihen kun paleltaa.eikun peitto korvin ja sitä ennen ollu kuuma/hiki ja palelukohtauksen jälkeenkin kuuma...tota samaa mulla oli kerran kun olin raskaana..siiis tota et vilutti hetken niin et piti peitto laittaa päälle... jos tää johtuu vaan hormooneista niin ei terve sanon minä..muissa tero kierroissa ei oo ollu tämmöstä.. no huomenna kauppaan hakemaan testejä..
 
Omanapa Kp 16 ja oviksesta ei tietoakaan.. Olen nyt testannut kp 14, 15 ja 16. Aikaisemmin en testannut, oltiin reissussa. Ikinä ei ole vielä ovisplussa tullut myöhemmin kuin kp 17, paitsi keskenmenon jälkeen kp 20+.. Näinköhän kemiallinenkin raskaus myöhästyttää ovista sitten..

Miten muilla kemiallisen kokeneilla on ovis tullut seuraavassa kierrossa?
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihanaa teitä joille plussa pärähtäny! Onnea kilokaupalla ja pitoja pienelle pystä mukana!! <3

Mulla menkkajomottelun tyyppisiä tuntemuksia ollu koko päivän. Tänään siis kaiken jären mukkaan dpo1 vai 2, en muista :D
Tissitki tuntuu kipuilevan lievästi ja alaselkäki tuntuu ärsyttävälle.. Jännä, miten mulla yleensä koskee oikeeseen rintaan ni nyt vasen on kipeempi. Vasen puoli mahasta kipuili oviksen aikaan myös. Voi ku nyt minäki saisin ilmottaa plussanneeni kuhan sen aika koittaa..
 
Onnea hirmuisesti plussanneille! Liimaa, pihkaa, erikeepperiä, pikaliimaa, superliimaa, sinitarraa, maalarinteippiä, ilmastointiteippiä, askarteluteippiä, tapettiliisteriä, purkkaa, tarroja.....ihan mitä vaan jotta kaverit pysyy kyydissä!!!!!!!!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:(y)(y)(y)(y)(y)(y)

Omaanapaa: kp 6 ja menkat loppui. Hiljaiseloa vietellyt tältä palstalta jokusen päivän, mutta lukenut olen kaikki...jotenkin vaan on nyt omalla osalla sellainen fiilis, että kuinka kauan tätä jaksaa....joka kierron lopussa jännätä ja sitten pettyä.....

Tässä kaupungissa oli kaikenlaista ohjelmaa pilvin pimein viimeisten päivien aikana ja tuntuu, että isoja vatsoja on tullut vastaan enemmän kuin laki sallii....kyllä se jotenkin joka kerta kirpasee kun raskaana olevan näkee.....
 
No mutta mitä mun silmät näkevätkään! Iinaelina ja Boch onnea ison ruusukimpun kera!

Boch eikös tiellä ole takana pitkä ja mutkikas tie? Mulle tuli niiiiiiin hyvä olo tästä uutisesta :love:

Minttumar kiitos taas, kun kysyt sitä mitä munkin piti kysyä. Ovista siis odotellessa täälläkin. Tyhjennyksen jälkeen maaliskuussa mulla tuli ovis 2,5 viikon päästä. En tikuttanut silloin, mutta limat oli aikamoiset. Yleensä mää en siis limaile, oon jo niin wanha harppu.

Mulla kesti 19 päivää vuoto kemiallisesta. Mut kestipä vähemmän kuin keskeytyneestä, silloin kesti 5 viikkoa. Ei hajukaan koska ovis tulee. Ylihuomenna lääkäri, kertoilen sitten kuulumisia.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos teille ihanaisille, vaikeaa tätä on uskoa mutta ei kai ne viivat valehtele :rolleyes: Varhaisultra on todellakin jo varattuna, ensimmäinen helpotuksen huokaus sitten toivottavasti sen jälkeen.

Olihan tämä pitkä ja mutkainen tie, kyllä monet katkerat kyyneleet ehdittiin itkeä. Itku pääsi tänäänkin, syy vaan oli toinen.

Iinaelinalle myös onnenrutistus, ehkä kohdataan vielä synnärillä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Oi ihanaa lisää plussia, onnea plussaajille :love::love::love:

Vaikka kuinka pahalta ne menkat tuntuikin, niin kyllä me aiotaan silti jatkaa yritystä yhtä tarmokkaasti kuin ennenkin. Greippimehua litkiten ja lakanoissa heiluen :LOL:

Ei voi luovuttaa, eihän! Jatketaan niin kauan kun voi, pakkohan se on vaan meidänkin vuoro joskus olla, PAKKO!!
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Jutska

Yhteistyössä