Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Päivitystä, eilen kovat kivut ja sairaalaan, hcg noussut vaan ja kohtu tyhjä. tänään löysivät jotain epämääräistä munasarjasta ja niinpä siis annettiin se metotreksaatti piikki. Miten teillä on tuo vaikuttanut? millon mm. vuoto yms...
 
tupuna08 Voi ei.. :( Jaksamista!

Hantta81 on niin raskaana! :ROFLMAO::love:

Omanapa Kp 28/28 ja dpo 9-10. Lämmöt taas noussu eilisaamusta 35,2C --> 35,9C. Miulla on ollu nyt monena päivänä etova olo aamuisin ja se on aina puolen päivän jälkeen helpottanu. Ei oo onneks tarvinnu vielä oksentamassa käydä. Mutta tänä aamuna tää oksetus on ollu niin hirveetä, että oon jopa harkinnut sormien työntämistä kurkkuun.. Helpottaispa ainakin olo. Otin just aamuvitamiinit, niin pitää yrittää pari tuntia sinnitellä, ettei ne nyt tulis heti ulos..

Muoks // Pakko tunnustaa että tein eilen illalla ovistestin 3 tunnin pidätyksellä. Negatiivinen oli. :unsure:Raskaustestin tekemistä taidan säästellä sunnuntaiaamuun, jos sillon on enää tarvetta tehä..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi eilen illalla menkat, eivät siis edes myöhästyneet. Yk5 alkakoon ja nyt käyttöön maca ja greippimehu, tänään kauppaan. Ovistesteiksi jotain muuta kuin pregcheckiä, jos saisi oviksen kiinni tässä kuussa ja tänään soitan myös yksityiselle aikaa kunnon tarkastukseen. Ja nyt kun ei plussaa tullut, voi aloittaa kesäkilojen karistuksen, 3-4 niitä on tullut kerättyä.... maanantaina taas alkaa myös salitreeni kesätauon jälkeen :D Eli oon saanut nyt itseni tsempattua uuteen kiertoon ja etsittyä ne hyvät puolet ettei se plussa tullutkaan vielä(sekin kiva, että parin viikon päästä olevissa miehen työkaverin häissä voi siis nauttia muutakin kuin mehua), mutta ensi kuussa sen on jo PAKKO tulla :p
 
Armadillo Pahoittelut uudesta kierrosta. :( Mutta ihana kun siulla on noin hyvä asenne! (y) Kyllä se seuraavasta kierrosta sitten pakostikin jo tärppää! :love: Tuota kiinnittymisdippiäkin mietin jo, mutta pakkaa sekottaa se, että dpo 3-4 tuli teelusikallinen oranssihtavan punertavaa verta (tämäkin ois voinu olla kiinnittymisestä johtuvaa, jos tämä olisi tärppikierto) ja nyt on kuitenkin menossa jo dpo 9-10 kun tuo lämpö nousi uudelleen.. En kyllä oo siitäkään selvillä, kuuluisko kiinnittymisvuodon ja kiinnittymisdipin tulla samana päivänä..

Tietääkö joku tuleeko kiinnittymisvuoto ja -dippi lämmöissä samana päivänä, vai onko välissä useampia päiviä?
 
Ei hitto, tein mamin testille vahingossa tilauksen pariin kertaan, luulin ettei eka mennyt kun olin vaihtamassa maksutapaa ja joku meni mönkään ja sit tein tilauksen uudestaan ja päätin ottaa vähän vielä isomman määrän testejä.... katsoin sähköpostin niin molemmat tilaukset menivät perille, eli testejä saapumassa yhteensä 54kpl... nyt meinaa on mihin pissata :ROFLMAO::D:p
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Ei hitto, tein mamin testille vahingossa tilauksen pariin kertaan, luulin ettei eka mennyt kun olin vaihtamassa maksutapaa ja joku meni mönkään ja sit tein tilauksen uudestaan ja päätin ottaa vähän vielä isomman määrän testejä.... katsoin sähköpostin niin molemmat tilaukset menivät perille, eli testejä saapumassa yhteensä 54kpl... nyt meinaa on mihin pissata :ROFLMAO::D:p
No ompahan nyt mihin pissiä! :ROFLMAO: Saat pystyttää tien viereen testien myyntikojun kun plussaat ens kierrosta. :ROFLMAO:
 
tupuna oon pahoillani. Voimia.

Armadillo
voi harmi että pitää kuseksia tikkuun usein :p Hieno asenne sulla uuteen kiertoon. Voisit kyllä parin viikon päästä vetää kunnon hömpsät ja vahingossa tulla paksuksi ;) Eikös se niin aina onnistu, kun puolihuolimattomasti vahingossa sutaisee ja aamulla ei muuta muistikuvaa kuin että on röörit täynnä :p

minttumar mulla käy varmaan yhtä hyvin itsekurin kanssa kuin sullakin... yritän kyllä nyt ihan oikeasti olla testaamatta. Toivon että jos vuoto on alkaakseen niin alkaa sitten kunnolla eikä mitään kahden viikon tuhrua kemiallisesta johtuen ja sitten vielä kunnon vuodot päälle.

Ihanan raikasta perjantaita kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
tupuna oon pahoillani. Voimia.

Armadillo
voi harmi että pitää kuseksia tikkuun usein :p Hieno asenne sulla uuteen kiertoon. Voisit kyllä parin viikon päästä vetää kunnon hömpsät ja vahingossa tulla paksuksi ;) Eikös se niin aina onnistu, kun puolihuolimattomasti vahingossa sutaisee ja aamulla ei muuta muistikuvaa kuin että on röörit täynnä :p

minttumar mulla käy varmaan yhtä hyvin itsekurin kanssa kuin sullakin... yritän kyllä nyt ihan oikeasti olla testaamatta. Toivon että jos vuoto on alkaakseen niin alkaa sitten kunnolla eikä mitään kahden viikon tuhrua kemiallisesta johtuen ja sitten vielä kunnon vuodot päälle.

Ihanan raikasta perjantaita kaikille! :)
Saahan sita yrittää olla testaamatta. :ROFLMAO: Melko usein käy juurikin näin että repsahdetaan testaamaan, kuten minä, vaikkei kyseessä nyt raskaustesti ollutkaan.. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Hanttaaa!! Testiää...
Kuulostaa lupaavalle.

Itsekurista... Mitä se on. Mä niin oon luvannut itselleni monen monta kertaa, että testiä vasta aikaisintaan silloin ja silloin. Vaan hah... Aina oon lupauksen itselleni pettänyt.

Huoh... 8.päivä tyhjennyksestä.
Tää aika on tylsää.
Tekasin huvikseen r-testin olisko haalistunut. No eipä oo ei haalistunut viimeisimmästä plussasta minkä tein ennen tyhjennystä. Aikaslailla samalaiset viivaset.
Eikös tuon jo luulis haalistuvan edes vähän?
Kuvan olis voinut ottaa, mut viskasin jo roskiin.
Turhaanpa mä tietty testaan. Kun on se verikoekin kuun lopussa.
Mä vaan edelleen ihmettelen miten vähäisellä vuodolla tyhjennys muka voi onnistua. Ei siis ollut mitenköän runsasta ja kivuliastakaan.
Ultrassakin näkyi, että olis tyhjentynyt... tai sanoi että tyhjälle näyttää, sikiöpussia ei ainakaan enää näy ja mittas limakalvon, en muista nyt mitä paksuudeksi sanoi... Voit lähtee kotiin.
 
Hanttaaa!! Testiää...
Kuulostaa lupaavalle.

Itsekurista... Mitä se on. Mä niin oon luvannut itselleni monen monta kertaa, että testiä vasta aikaisintaan silloin ja silloin. Vaan hah... Aina oon lupauksen itselleni pettänyt.

Huoh... 8.päivä tyhjennyksestä.
Tää aika on tylsää.
Tekasin huvikseen r-testin olisko haalistunut. No eipä oo ei haalistunut viimeisimmästä plussasta minkä tein ennen tyhjennystä. Aikaslailla samalaiset viivaset.
Eikös tuon jo luulis haalistuvan edes vähän?
Kuvan olis voinut ottaa, mut viskasin jo roskiin.
Turhaanpa mä tietty testaan. Kun on se verikoekin kuun lopussa.
Mä vaan edelleen ihmettelen miten vähäisellä vuodolla tyhjennys muka voi onnistua. Ei siis ollut mitenköän runsasta ja kivuliastakaan.
Ultrassakin näkyi, että olis tyhjentynyt... tai sanoi että tyhjälle näyttää, sikiöpussia ei ainakaan enää näy ja mittas limakalvon, en muista nyt mitä paksuudeksi sanoi... Voit lähtee kotiin.
Mulla yli 3 viikkoa tyhjennyksestä ja tosi vahva plussa. Hoitajakin sano ettei kannata tehdä r-testiä kun ne niin herkkiä... että näin....
 
Voiku oisinkii raskaana. Ei tullu ainakaa aamupissistä tikkuun kahta viivaa, mitä nyt unisilmillä kerkesin tikkua kahtomaan :/ Heitin sen sit heti roskiin ku ärsytti niin paljon taas!
Tänään siis dpo13. Pitäs kai näkyä jo muutaki ku justjajust käännellen näkyvä hailura viiva/viivanpaikka.
Menkkajomot kadonnu. Tissit edelleen kipeet. Huomenna ne hanat aukee, semmonen pettymys taas :(
 
Ääh... Juu turhaanhan mä tuon testin tietty tein, kun verikoekin tulossa.
Alkoiko sulla miten menkat tyhjennyksen jälkeen?
Ei oo vielä alkanut. Nyt keskenmenon 3 viikkoa ja viisi päivää. Soitin lääkäriin eilen niin sano että ens viikolla sulla varmaan alkaa menkat. Kysyin että entä jos ei niin sanoi että ei haittaa voi mennä 5 viikkoakin. No mä meen yksityiselle ultraan tiistaina kun ärsyttää kun ei kunnan kautta pääse edes verikokeisiin hcg mittaukseen....
 
Mulla alko menkat melkein päivälleen 4 viikkoa keskenmenovuodon alkamisesta. Lasken keskenmenovuodon alkaneeksi vasta kun vuoto oli veristä. Yritän tässä löytää jotain positiivista sen suhteen, että kierto ei venynyt ja eilen verikokeen hcg oli 4. Sairaanhoitaja oikein totesi että täydellinen keskenmeno. Voi että miten lohduttavaa!
Miehen siskon vauvauutiset ahdistaa kovasti enkä haluaisi tavata heitä ollenkaan. Eihän heidän onni minua harmita mutta, tiedättekö mikä tuska riipii rintaa kun katsoo ihmistä jolla on sama tilanne mikä olis itsellä parhaassa tilanteessa ollut?!
 
Haavekesälle tsempit! Aika omituista toimintaa. Itse opin ainekin omalla kohdalla keskenmenoa ennen sen että siihen omaan intuitioon pitää luottaa ja vaatia tarkkailua sen mukaan. Aion täällä joskus jos neuvolan asiakas vielä olen, sanoa asiasta. Suuren surun ja huolen alle jätettiin ihan yksin vaikka olisi voinut ja pitäny ultrata jo sillon. Jossittelu ei auta enää eikä mikään varmasti olis pelastanu sitä raskautta mutta mua olis pitäny kuunnella enemmän ja ottaa tosissaan eikä jättää vaan yksin murheitteni kanssa.
Kävin tänään antamassa verikokeen ja tulos tulee kai kahden aikaan. Mutta tosi niukka menkkavuoto on alkanut että ehkä tää ainekin on selvä peli. Millaisia menkkoja teillä muilla ollu keskenmenon jälkeen heti? Niukkoja vai runsaita? Kivut vai ilman?
Mulla on kai kans menossa/loppumassa tosi niukat ensimmäiset menkat. Kävin neuvolassakin tässä ja siellä hoitaja sanoi että luultavasti hormonikierto on taas käynnistynyt, mutta limakalvo ei vaan ehtinyt vielä tyhjennysvuodon jäljiltä paksuuntua kovin paljoa ja sijsi vuotaa niukasti.
 
Huomenta! Täällä yks malttamaton "En varmasti testaa liian ajoissa!". :D Tällä kertaa ei tarvinnukkaan pettyä testitulokseen, eikä sen puoleen kyllä tiirailla viivoja nenä kiinni tikussa ja hehkulampussa. :D Tuloksena vaalea, mutta selkeästi punertava viiva. :love: Ja nyt menossa dpo 10-11 ja kp 29/28.

http://aijaa.com/k8VBDW

Nyt jännitetään, lähteekö viiva vahvistumaan vai jääkö tämäkin kemialliseksi. Toiveet on kyllä korkealla tämän raskauden suhteen, sillä aiemmissa tärppikierrossa ei ole tullut oksettavaa oloa. Tässä kierrossa sitä on ollut lähes päivittäin.

Haavekesä Voimia! Toivotaan että alkaisivat nyt pian, niin pääsisit uuteen kiertoon. Ikävät toimintatavat terveydenhuollossa teillä päin. :(
 
Huomenta! Täällä yks malttamaton "En varmasti testaa liian ajoissa!". :D Tällä kertaa ei tarvinnukkaan pettyä testitulokseen, eikä sen puoleen kyllä tiirailla viivoja nenä kiinni tikussa ja hehkulampussa. :D Tuloksena vaalea, mutta selkeästi punertava viiva. :love: Ja nyt menossa dpo 10-11 ja kp 29/28.

http://aijaa.com/k8VBDW

Nyt jännitetään, lähteekö viiva vahvistumaan vai jääkö tämäkin kemialliseksi. Toiveet on kyllä korkealla tämän raskauden suhteen, sillä aiemmissa tärppikierrossa ei ole tullut oksettavaa oloa. Tässä kierrossa sitä on ollut lähes päivittäin.

Haavekesä Voimia! Toivotaan että alkaisivat nyt pian, niin pääsisit uuteen kiertoon. Ikävät toimintatavat terveydenhuollossa teillä päin. :(
Onnea plussasta! :love:
 
Omaa napaa: Nyt alkoi sillä tavalla jännittävä kierto, että nyt on "kaikki pelissä". Tänään aloitettu maca ja greippimehu, royal geleetä vielä 5 kapselia jäljellä niin syödään nekin pois. Yksityiseltä varattu gyneaika 22.8 mikä on kp11, joten varmaan näkyy ultrassa mitä siellä kehityy ja millainen limakalvo. Niin ja tosiaan vahingossa tehdyn tuplatilauksen ansiosta saapuu 54 ovistestiä, joten nyt sen oviksen nappaan tikulle. Ajatukseni laitan kuitenkin enemmän maanantaina alkavaan treenikauteen, eli siis siis salikortin kesätauko loppui ja hyvää oloa haetaan nyt sieltä ja siitä, ettei enää mussuteta herkkuja. Päätin myöskin sen että jos ei tästä kierrosta nappaa, "luovutan"... eli sitten tjot- meiningillä ja poistun myös tältä palstalta kokonaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kiitos kaikille. :love: Ärsyttää tuo mies, yritin äsken käydä herättelemässä sitä ja näyttämässä tikkua, mutta ei se suostunu kattomaan sitä kunnolla. Sano vaan että ei näy mitään, mee pois siitä kiljumasta ja kääns kylkee.. :mad::mad:

Armadillo Yritän nauttia. :D Onneks tänään ei kyllä oo vielä yhtään ollu paha olo, vaikka saishan se olla, niin olo ja raskaus tuntus varmemmalta, vaikka eihän se oksetuskaan mitään takaa.. Siulla on kyllä nyt todellakin kaikki keinot käytössä! Toivotaan että teillekin nyt tästä superkierrosta plussa napsahtaa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Täällä haudattiin haaveet maaliskuun vauvasta tällä viikolla. Torstaina varmistui tuulimunaraskaus tai muuten kehitys pysähtynyt pikkuviikoille. Lähete keskussairaalaan.
No sairaalaan asti ei nyt ehtinyt, sillä eilen alkoi runsas vuoto runsaiden hyytymien kanssa, joka kesti kaksi tuntia, jonka jälkeen vain pikkuvuotoa. Mietin vaan, et jos ei olis vielä tienny keskeytyneestä raskaudesta ja olis tuollainen määrä verta tullu..olis ollu aika järkytys. Ajattelis että kaikki olis tullu pois, onko joku tyhjentynyt kunnolla itsekseen vai onko aina tarvittu lääketieteellistä apua?
Kuinka pian olette uskaltaneet yrittää uutta raskautta? Onko tärpännyt helpommin kuin km raskaus?
Mahtaakohan ne ottaa mut tarkastukseen sairaalaan..Jos rehellisesti kerron tuon runsaan vuodon..
 

Yhteistyössä