Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Pahoittelut kolmaskerta. <3 Toivoa ei silti saa menettää. Mulla on taustalla useita km. Ymmärrän epätoivon. :( Kolmen peräkkäisen keskenmenon jälkeen pääsee tutkimuksiin esim. tukostaipumusten osalta. Olen itse myös "vanhempi" kuumeilija, ikää kohta jo 37. Mutta en aio luovuttaa. Toistuvat peräkkäiset keskenmenot saa mielen matalaks :cry:, mutta kyllä sieltä suosta sit vaan aina noustaan ylös. Ja se palkinto mikä lopussa häämöttää on kaiken sen paskan arvoinen. Voimia ja tsemppiä. <3
 
  • Tykkää
Reactions: KolmasKerta3
Omaa napaa. Km vuoto alkaa loppumaan ja huomenna aattelin testailla josko olis jo ihan negatiivinen. Ilmeisesti niistä kovista kivuista on jotain hyötyä et kohtu tyhjenee tosi nopeesti. En olis kyllä koskaan uskonut että ootan negaa testiin. Toivon et olis jo nega ja pääsis uus kierto käyntiin. Jotenkin sitä jostain kolosta saa ne toivon rippeet taas kasattua kokoon ja pistettyä uutta uskoa tähän vauvaprojektiin. Vauvakuume on entistä kovempi. Oon nyt nähnyt muutamaa ystävää joilla on ihan vikat metrit raskaudessa menossa. Ne mahat. :love: Mäkin haluun. Paska olo tulee edelleen välillä, mutta en aio lannistua.

Sintssa eikös sovita et tää seuraavat kierrot on meidän ja saadaan kesävauvat 2017. ;) Täällä kaikki peukut pystyssä että saadaan lisää plussia tähän ketjuun. (y)(y)(y)(y)

Muuten miten teidän miehet (tai kumppanit) on ottaneet nää keskenmenot?
 
Meillä mies on sanonut km:n ja kemiallisen raskauden jälkeen, että hänellä on aina ollut huono säkä elämässä. Välillä ollaan keskusteltu siitä, että musta tuntuu, ettei mies aina ymmärrä, miten kova paikka on mulle. Hän sanoo, ettei varmaan ymmärräkään, koska asia ei ole hänelle tullut raskausaikana vielä niin konkreettiseksi. Paljon on puhuttu, itketty, halailtu, uskottu tulevaan ja myös pelätty. Silti ei ole kertaakaan tullut sellainen olo, että luovutettaisiin. Ja vaikka kuinka joku sanoo, ettei saisi tekemällä tehdä, niin meistä se on ainakin ihan hauskaa ollut kaikkine pitkine ja pikaisine sutaisuineen.

On varmaankin paikkakuntakohtaista, kuinka tutkimuksiin pääsee ja kuinka km:t hoidetaan. Itse asun pienessä paikassa, jossa hoidettiin sekä km että kemiallinen raskaus hyvin jälkitarkastuksineen. Jälkitarkastuksena oli hcg:n mittaus ja km:stä kävin vielä polilla varmuuden vuoksi ultrassa. Poli on siis viereisessä suuremmassa kaupungissa, mutta neuvolan terkka on pitänyt huolen, että asiat hoituvat.

Pääsin lapsettomuustutkimuksiin jo yhden kkm:n ja kemiallisen jälkeen, vaikka yritystä oli takana vasta 8 kk. Luulen, että terkalla on iso vaikutus asiaan. Häneltä voi kysyä mitä vaan ja joskus kun en pysty soittamaan töistä, niin olen laittanut tekstaria ja vastaa pian takaisin. Olisi myös soittanut tyhjennyksen jälkeisellä viikolla kuulumisia, mutta ehdin soittamaan ensin. On sanonut, että sydänääniä saa käydä kuuntelemassa niin usein kuin haluaa eikä tarvitse aikaa varata sitä varten. On myös kiva, kun ei tarvitse alusta lähtien selostaa kaikkea (tämä on kolmas raskaus kun otin yhteyttä) ja kun menin ekaa kertaa lääkäriin lapsettomuusasioissa niin terkka oli käynyt jo puhumassa lääkärille ennakkoon ilman mun pyyntöä.

Toivotaan että maalaispitäjässä jatkuu palvelu näin hyvänä.
 
Meillä mies on sanonut km:n ja kemiallisen raskauden jälkeen, että hänellä on aina ollut huono säkä elämässä. Välillä ollaan keskusteltu siitä, että musta tuntuu, ettei mies aina ymmärrä, miten kova paikka on mulle. Hän sanoo, ettei varmaan ymmärräkään, koska asia ei ole hänelle tullut raskausaikana vielä niin konkreettiseksi. Paljon on puhuttu, itketty, halailtu, uskottu tulevaan ja myös pelätty. Silti ei ole kertaakaan tullut sellainen olo, että luovutettaisiin. Ja vaikka kuinka joku sanoo, ettei saisi tekemällä tehdä, niin meistä se on ainakin ihan hauskaa ollut kaikkine pitkine ja pikaisine sutaisuineen.

On varmaankin paikkakuntakohtaista, kuinka tutkimuksiin pääsee ja kuinka km:t hoidetaan. Itse asun pienessä paikassa, jossa hoidettiin sekä km että kemiallinen raskaus hyvin jälkitarkastuksineen. Jälkitarkastuksena oli hcg:n mittaus ja km:stä kävin vielä polilla varmuuden vuoksi ultrassa. Poli on siis viereisessä suuremmassa kaupungissa, mutta neuvolan terkka on pitänyt huolen, että asiat hoituvat.

Pääsin lapsettomuustutkimuksiin jo yhden kkm:n ja kemiallisen jälkeen, vaikka yritystä oli takana vasta 8 kk. Luulen, että terkalla on iso vaikutus asiaan. Häneltä voi kysyä mitä vaan ja joskus kun en pysty soittamaan töistä, niin olen laittanut tekstaria ja vastaa pian takaisin. Olisi myös soittanut tyhjennyksen jälkeisellä viikolla kuulumisia, mutta ehdin soittamaan ensin. On sanonut, että sydänääniä saa käydä kuuntelemassa niin usein kuin haluaa eikä tarvitse aikaa varata sitä varten. On myös kiva, kun ei tarvitse alusta lähtien selostaa kaikkea (tämä on kolmas raskaus kun otin yhteyttä) ja kun menin ekaa kertaa lääkäriin lapsettomuusasioissa niin terkka oli käynyt jo puhumassa lääkärille ennakkoon ilman mun pyyntöä.

Toivotaan että maalaispitäjässä jatkuu palvelu näin hyvänä.
On tosiaan hyvin siellä asiat! Ja ihana terveydenhoitaja. Täällä kaupungissa ei terveydenhoitajan yhtään kiinnostanut, kun soitin ja kerroin tuulimunaraskaudesta silloin viime keväänä. Ei kysynyt mitään, että miten jaksan tms. Nyt otinkin toiseen terkkaan yhteyttä ja pyysin lähetettä hcg-mittaukseen. Täällä on valinnanvaraa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Meillä mies on sanonut km:n ja kemiallisen raskauden jälkeen, että hänellä on aina ollut huono säkä elämässä. Välillä ollaan keskusteltu siitä, että musta tuntuu, ettei mies aina ymmärrä, miten kova paikka on mulle. Hän sanoo, ettei varmaan ymmärräkään, koska asia ei ole hänelle tullut raskausaikana vielä niin konkreettiseksi. Paljon on puhuttu, itketty, halailtu, uskottu tulevaan ja myös pelätty. Silti ei ole kertaakaan tullut sellainen olo, että luovutettaisiin. Ja vaikka kuinka joku sanoo, ettei saisi tekemällä tehdä, niin meistä se on ainakin ihan hauskaa ollut kaikkine pitkine ja pikaisine sutaisuineen.

On varmaankin paikkakuntakohtaista, kuinka tutkimuksiin pääsee ja kuinka km:t hoidetaan. Itse asun pienessä paikassa, jossa hoidettiin sekä km että kemiallinen raskaus hyvin jälkitarkastuksineen. Jälkitarkastuksena oli hcg:n mittaus ja km:stä kävin vielä polilla varmuuden vuoksi ultrassa. Poli on siis viereisessä suuremmassa kaupungissa, mutta neuvolan terkka on pitänyt huolen, että asiat hoituvat.

Pääsin lapsettomuustutkimuksiin jo yhden kkm:n ja kemiallisen jälkeen, vaikka yritystä oli takana vasta 8 kk. Luulen, että terkalla on iso vaikutus asiaan. Häneltä voi kysyä mitä vaan ja joskus kun en pysty soittamaan töistä, niin olen laittanut tekstaria ja vastaa pian takaisin. Olisi myös soittanut tyhjennyksen jälkeisellä viikolla kuulumisia, mutta ehdin soittamaan ensin. On sanonut, että sydänääniä saa käydä kuuntelemassa niin usein kuin haluaa eikä tarvitse aikaa varata sitä varten. On myös kiva, kun ei tarvitse alusta lähtien selostaa kaikkea (tämä on kolmas raskaus kun otin yhteyttä) ja kun menin ekaa kertaa lääkäriin lapsettomuusasioissa niin terkka oli käynyt jo puhumassa lääkärille ennakkoon ilman mun pyyntöä.

Toivotaan että maalaispitäjässä jatkuu palvelu näin hyvänä.
Oi teillä on noin hyvä palvelu. Täällä pääkaupunkiseudulla on turha kuvitella saavansa minkäänlaista hyvää palvelua keskenmenoihin liittyen (oman kokemukseni mukaan) voi tietysti olla että mulle on sattuneet ne mulkuimmat tyypit. Eikä terkkaa kiinnosta pätkääkään. Pienten paikkakuntien etu on varmasti tuo ihmisläheisyys. :love:

Meillä mies ottanut aika raskaasti myös nämä km, vaikka eihän se raskaus niin helposti alkuvaiheessa miehelle konkretisoidu eikä joudu kokemaan niitä km kipuja, mut mun mies on niin :love:.
 
Omaa napaa. Tein sen testin. Prkl:mad: on edelleen haalea plussa. Vuoto melkeen loppu? Eikö pitäis olla jo negatiivinen? Oonko yhteydessä polille, et onko kaikki tullut pois? Vai kauan menee että on nollissa. En muista yhtään edellisistä, enkä oo pitänyt mitään kirjaa. (n)
 
Meillä ei mies myöskään ole ottanut keskenmenoa niin raskaasti mitä minä. Sanoikin itse ettei ole vielä päässyt odotukseen kunnolla mukaan edes ja se on varmaan syy miksi menetys ei tunnu niin isolta. Sanoo aina että onhan se surullista mutta kyllä meille vielä kolmas lapsi saadaan ja yrittää tsempata mua.

Varasin ajan yksityiselle gynelle. Pakko saada selvyys että kohtu on oikeesti tyhjä ja kaikki hyvin uutta yritystä ajatellen. Mulla siis keskenemenosta pian jo 2kk mut vuodot edelleen omituisia. Vuotoja tullut pitkin kiertoa, välillä ruskeeta klimppiä, välillä kirkasta verta ja välillä ihan verihyytymiä. Nyt kierto jäi siis 24 päivään ja nämä on toiset "menkat" km:n jälkeen. Alaselkä mulla on kipeä, samaan tapaan koskee kun sillon ku km alkoi. Eikä tämä ole mulla normaali menkkaoire.

Harmittaa ja suututtaa. Menetys on edelleen isosti mielessä, nyt olisin ollu jo melkein puolessa välissä odotusta! Turhauttaa odottaa uutta plussaa, varsinkin kun kropps on aivan sekaisin. Ei siis ovulaatioita eikä muutenkaan mitään normaalia :(
 
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan plussanneille! Toivotaan että pienet ihmeet pysyy tällä kertaa kyydissä. :love:

Päivittelempä omaakin tilannettani tänne pikaisesti. Tässä viikon aikana miulla on ollu kolmena päivänä jo milloin ruskeanpunertavaa, milloin ruskeaa ja milloin punaista tuhruvuotoa. Nyt tänään viimeksi tuli selvästi punaista tuhruvuotoa. Kipuja ei ole ollut, joten yritän jaksaa vielä uskoa, että kaikki olisi hyvin. Neuvolaan en ole soitellut, sillä huomenna miulla on varhaisultra. Siellä sitten nään, onko ketään enää kyydissä. Oireet on kyllä edelleen olleet voimakkaat, ja päinvastoin vaan lähiviikkoina lisääntyneet, kuin vähentyneet. Mm. minulle aiemmissa raskauksissa puuttumaan jäänyt pahoinvointi ja oksentelu on saapunut tänne. :sick:

Tänään rv 7+2.
 
Omaa napaa. Tein sen testin. Prkl:mad: on edelleen haalea plussa. Vuoto melkeen loppu? Eikö pitäis olla jo negatiivinen? Oonko yhteydessä polille, et onko kaikki tullut pois? Vai kauan menee että on nollissa. En muista yhtään edellisistä, enkä oo pitänyt mitään kirjaa. (n)
Mulla loppui vuoto vajaassa kahdessa viikossa, mutta negan sain vasta 8 viikon kuluttua :confused:
 
En tiedä miten päin olisin. Eilen illalla malttamattomana testasin ja plussahan sieltä tuli! Tänä aamuna tietenkin uusin testin(saman merkkinen) ja aivan hailakka viiva tuli oitkän odottelun jälkeen.. :eek:
Oliko tämä nyt tässä :cry::cry:
Huomenna taas uusi testi..
 
Iiik! Mun miehen sisko on just tällä hetkellä synnyttämässä ensimmäistä lastaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin :love:

Dpo 8

Eilen illasta se alko. Tissikipu nimittäin.. Ja nyt parasta aikaa etova olo päällänsä. Nää nyt on niin selviä oireita mulle myös negakierroissa, et ei uskalla toiveita nostaa hirveen korkeelle..
Hirveet ilmavaivat alko myös eilen, jotka jatkuu edelleen :D Hyvä haista ku kärpänraato. Uujeeee:X3::whistle:

Tulee himo taas alkas tehä testejä, vaikka vannotin et liian aikaseen en testaile :LOL: Ostin jo kuitenki valmiiks ;)
 
Täällä sama juttu, hirveä himo alkaa testailla... Nyt dpo7. Torstaina aion tehdä ekan testin ihan jo siksikin, että jos taas tulee kemiallinen niin tiedän siitä gynelle kertoa. Kaikenlaisia vatsa tuntemuksia eilen ja tänään ollut, ilmavaivoja myös... Ja tänään ihmeellinen adrenaliiniryöppyolo ja kainalot ihan hikiset :p Työkaverille eilen suutuin, eikä kiukku meinaa millään laantua, onneks hän on vapaalla tänään :devil: muuten ihan loistofiilis ja aamullakin tuntui, että teki mieli pussata mies ihan puhki ja rutistaa tyttö rusinaksi :LOL::love: hiukan on siis kaikenlaiset tunteet valloillaan...
 
Missäs vaiheessa negakierrossa ne lämmöt romahtaa? Mä oon huviksee mittaillu lämpöjä sillontällön, en todellakaa joka päivä, enkä ees joka toinen. Alko vaan kiinnostaa kun mullon selkeesti koholla ja päätä kuumottaa kokoajan! Lämmöt mulla yleensä 35.7-35.9 välillä, nyt ollu oviksen jälkeen 36.3-36.4.

Oliks rfsu:n testit ihan susia?? Eikös ne näyttäny useemmin turhia viivoja?
 
Missäs vaiheessa negakierrossa ne lämmöt romahtaa? Mä oon huviksee mittaillu lämpöjä sillontällön, en todellakaa joka päivä, enkä ees joka toinen. Alko vaan kiinnostaa kun mullon selkeesti koholla ja päätä kuumottaa kokoajan! Lämmöt mulla yleensä 35.7-35.9 välillä, nyt ollu oviksen jälkeen 36.3-36.4.

Oliks rfsu:n testit ihan susia?? Eikös ne näyttäny useemmin turhia viivoja?
Mää olen tehnyt tässä raskaudessa 2 rfsu:n testiä ja viivoja ne näytti. Tosin oli haaleat kun tein niin aikaisin. Mut oon tehnyt 17 muutakin testiä ja viivat/tekstit on tullut niihinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Dpo11. Mulla alkoi dpo8 vuoto ja aattelin, että menkat alkaa, koska mun luteaalivaihe on ollut 8-9 päivää. Vuotoa tuli siis paperiin pyyhittäessä yhden-kahden päivän ajan. Luulen, että olisin saanut plussan jo dpo10, ehkä dpo9.

Sama homma oli viime helmikuussa ekassa raskaudessa. Vuoto tuli dpo8 ja kesti pari päivää. Silloin tein plussan vasta dpo13, koska en uskonut, että olisin voinut olla raskaana.

Sain plussat digeillä. Helmikuussa liuska ei näyttänyt samasta purkista mitään. Nyt liuska näytti haaleaa viivaa samasta purnukasta.

Mää oon tosiaan tehnyt noita testejä yhteensä 19 ja yksi on vielä ja sitten riittää. Ne on tuonut mulle varmuutta. Digejä ollut 4 joista 2 viikkonäytöllistä, puikkoja 3 ja liuskoja 13.
 
Meillä mies ei osannut varautua yhtään keskenmenoon, itse itkeskelin jo ultraa edeltävän illan ja mies tsemppasi, että kaikki on hyvin. Mutta kun vaan tiesin, ettei siellä mitään elävää enää ollut. Ultraaja sanoi heti, että pahoittelut, mutta täällä ei kaikki ole hyvin. Meille sanottin että saa ja pitää surra, mies itki, minä säästin myöhemmäksi. Tiesin, jos tuossa vaiheessa alan itkemään, siitä ei loppua tule. Kotiin päästyä mies kysyi, että haluanko yrittää vielä, sanoin että kerta näin äkkiä onnisti, niin eiköhän saada vauva ja äkkiä syliin.
Siitä päästäänkin tämän päiväiseen. Tänään elämäni ekan kerran gynellä tai paremminkin lapsettomuuslääkärillä, jännitin aivan valtavasti. Lyhyestä virsi kaunis, kaikki ok. Munasarjat siistit, johtimet auki, kohtu pieni - mutta ei pitäisi olla vaikutusta, miehen simpat liikkuvaisia, tupakointi kokonaan pois kummaltakin, ulkoilkaa, nauttikaa toisistanne, älkää stressatko, syökää terveellisesti ja säännöllisesti, hyvä että olen luopunut vuorotyöstä. Jos ei vuoden alkuun ala plussaa näkyä, katsotaan sitten uudestaan. Kauhistelin meidän ikää, kyllä ne paljon vanhemmatkin saa lapsia ja ihan terveitä. Nyt on mieli hyvä ja kevyt. Ja päänsärky valtava.
 
Missäs vaiheessa negakierrossa ne lämmöt romahtaa? Mä oon huviksee mittaillu lämpöjä sillontällön, en todellakaa joka päivä, enkä ees joka toinen. Alko vaan kiinnostaa kun mullon selkeesti koholla ja päätä kuumottaa kokoajan! Lämmöt mulla yleensä 35.7-35.9 välillä, nyt ollu oviksen jälkeen 36.3-36.4.

Oliks rfsu:n testit ihan susia?? Eikös ne näyttäny useemmin turhia viivoja?
Mulla rfsu:n testit näyttäny sitä mitä pitääkin, kun taas pc:n testit näyttää hailuraa viivaa joka kierron lopussa. Kierron alussa, ylläri, en oo testannu, joten en tiedä näyttäisivätkö silloinkin hailakkaa viivaa. Joko minussa tai testeissä vika, tiedä häntä.
 
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan plussanneille! Toivotaan että pienet ihmeet pysyy tällä kertaa kyydissä. :love:

Päivittelempä omaakin tilannettani tänne pikaisesti. Tässä viikon aikana miulla on ollu kolmena päivänä jo milloin ruskeanpunertavaa, milloin ruskeaa ja milloin punaista tuhruvuotoa. Nyt tänään viimeksi tuli selvästi punaista tuhruvuotoa. Kipuja ei ole ollut, joten yritän jaksaa vielä uskoa, että kaikki olisi hyvin. Neuvolaan en ole soitellut, sillä huomenna miulla on varhaisultra. Siellä sitten nään, onko ketään enää kyydissä. Oireet on kyllä edelleen olleet voimakkaat, ja päinvastoin vaan lähiviikkoina lisääntyneet, kuin vähentyneet. Mm. minulle aiemmissa raskauksissa puuttumaan jäänyt pahoinvointi ja oksentelu on saapunut tänne. :sick:

Tänään rv 7+2.
Iik... Tsemppiä ultraan ja toivottavasti näät siellä pienen jonka sydän sykkii. <3

Mä tässä tilasin mieheltä kaupasta jo greippimehua. Mhh... Milloinhan alkais taas "liukastemehua" juomaan (miehen nimitys mehulle). Kuulema huomaa, että runsaammat limat mehukierroissa. :-D

Ovista voisi lähteä testailemaan myös ehkä joskus loppuviikosta. Nooh kassellaan.
Lämpöjä en oo mitannu, kun mittari hukassa. Äsken löysin. Joten huomenna aamusella alkaa sekin.
Eli sitä kesävauvaa kohden yritetään.
Kp 4.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Iik... Tsemppiä ultraan ja toivottavasti näät siellä pienen jonka sydän sykkii. <3

Mä tässä tilasin mieheltä kaupasta jo greippimehua. Mhh... Milloinhan alkais taas "liukastemehua" juomaan (miehen nimitys mehulle). Kuulema huomaa, että runsaammat limat mehukierroissa. :-D

Ovista voisi lähteä testailemaan myös ehkä joskus loppuviikosta. Nooh kassellaan.
Lämpöjä en oo mitannu, kun mittari hukassa. Äsken löysin. Joten huomenna aamusella alkaa sekin.
Eli sitä kesävauvaa kohden yritetään.
Kp 4.
Onnea yritykseen! Ja Armadillolle ja Hantta81 tsemppiä testaukseen. Pidän peukkuja teille, että sieltä tulisi plussa! Itse sain one step-testiin haamun dpo 9. Mun piti olla testaamatta liian aikaisin tässä kierrossa, mutta kun Vauveli vanhalle sai silloin plussan, niin ajattelin kans kokeilla. Aina löytyy selitys, kun on himotestaaja.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81
Onnea yritykseen! Ja Armadillolle ja Hantta81 tsemppiä testaukseen. Pidän peukkuja teille, että sieltä tulisi plussa! Itse sain one step-testiin haamun dpo 9. Mun piti olla testaamatta liian aikaisin tässä kierrossa, mutta kun Vauveli vanhalle sai silloin plussan, niin ajattelin kans kokeilla. Aina löytyy selitys, kun on himotestaaja.:LOL:
Mää en olis ilman nettiä varmaan edes tietoinen, miten lapsia tehdään :ROFLMAO:

Jossain vaiheessa on tuntunut, että voisi lopettaa kaiken Googlailun ja lukemisen. Mutta mää olen ihminen joka kaipaa tietoa joten ei tulisi mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Rima toivotaan että viiva vahvenee (y)

Pahoittelut uusille <3

Törkeä oma napa vaan kopioitu muualta:

Nyt on maca-tabletit ja gelee royal-kapselit tullut. Niitä nyt otan päivittäin ja mieskin otta macaa. Eipä noista haittaakaan ole vaikkei hyödyttäiskään. Mulla ne auttaa henkisesti, olo että tekee edes jotain yrityksen eteen.
Kävin tänään terveysaseman lääkärillä muissa asioissa, uus terkkari kun ollaan muutettu niin eka kerta oli koko paikassa. Ihana lääkäri, kuunteli kaikki mun vaivat ja myös aiotaan hoitaakin kokonaisuutta ei vaan sitä yhtä oiretta.
Lapsettomuusasioissakin edettiin vaikka luulin ettei kunnalliseen ylipainoisia oteta. Aamulla mulla ja miehellä edessä labraan meno, ottavat ties mitä kokeita. Katsellaan kaiken maailman hormoneja ja muitakin perusasioita. Jos ei niissä häikkää niin eiköhän tästä päästä jonottamaan lapsettomuuspolille ja tämä lääkäri kyllä aikoo auttaa tässäkin asiassa niin paljon kun voi. Suuren suuri paino putosi harteilta tämän käynnin jälkeen, me saadaan oikeesti apua. Mä en ole liian lihava saamaan lapsia. Tietysti laihdutan tässä samalla myös sairauksienkin takia. Ai että, voi lopettaa stressaamisen siitä ettei apua saa. Ehkäpä nyt tärppää tästä kierrosta kun ei oo kamalaa stressiä yrityksestä, apua on nurkan takana :love:

Voi se lapsentekokin olla hauskaa, eihän sitä muista kun pitkään on tehty sitä vaan hampaat irvessä kamalalla pakolla vaikkei oo mieli tehnytkään. Nyt tekee mieli ja KOKO AJAN :LOL::whistle:
Huomaako että stressi lievittynyt, osa stressistä loppui jo kun menkat alkoi. Ei se lapsi pakottamalla tule, sen opin vasta tän kierron alkaessa. Käännän katseen ammattikorkeakoulujen hakuun ja itseni kuntouttamiseen :)
 
Mullon sykkiny koko päivän oikeeseen pakaraan!!! Mistä ihmeestä voi johtua?? Ei koske, mut tuntuu semmonen lievä sykähdysmäinen vihlasu vähän väliä!! Hiton ärsyttävä tunne! Ja samoin tuntuu välillä myös reisissä. Ihan kun olis kipeeks tulossa!! Hartiatkii ihan perhanan hellät ja niskat aamusin aivan jäykät.. Myös oikeelle alamahaa alkanu tylppää kipua tuntumaan aina sillontällön..
Suussa on muuten ollu tänään semmonen viilee tunne ja välillä tuntuu et kieli jää kitalakeen kiinni :LOL::LOL: Aivan hullu tunne! Sylkee kyllä riittää, et ei niinku tunnu et olis kuivakaan..

Toivottavasti tämä olis the kierto ja sais sen pysyvän plussan tikkuun!!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Jutska

Yhteistyössä