Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Joo luteaalivaihe on ollut nyt ton km jälkeen 8-10 pv, joten en kovin toiveikas jaksa olla. Ajattelin jo että se olisi lähtenyt pidentymään, mutta ei kovin lupaavalta näytä... Tietty kaikki on vielä mahdollista.
Mä oon päättänyt myös jos seuraava kierto on lyhyt niin menen lääkäriin. Keskenmenon jälkeen ollut siis 24 ja 26 päivää. Nyt ovulaation metsästys ajat käynnissä.
 
Hei onko teillä kenelläkään muulla niukat menkat? Mulla on ja tuntuu vaan niukentuvan koko ajan.. En ymmärrä mikä sen tekee.. Nytkin eilen alkoi tuhruttaan ja tänään on dpo15 jolloin mulla aina alkaa vuoto niin pelkkää sellasta punaruskeaa limaa tulee ja pikkuhousunsuojalla pärjää! (sori jos liian ällöä)
Viime kierrossa tuli kyllä veristä vuotoa mutta niukalti.. Kai sitä täytyy gynelle varata aikaa.. Toivottavasti ei olis mitään vikana.. :(
Luin että ei pitäis olla haittaa jos kuitenkin ovuloi ja kierto säännöllinen mut en tiiä kyl mietityttää silti...
 
Täällä nyt dpo7 ja vatsajomotteluja ollu neljä päivää, välillä särkee ihan kunnolla että liikkuminen on inhottavaa,. Valkovuotoakin tulee välillä ihan haitaksi asti.. Menkkojen pitäis alkaa tossa ensviikonloppuna eli vielä reilu viikko odotella. Oon huvikseni kirjoittanu ylös näiltä päiviltä jos on ollut outoja tuntemuksia. Toisena hetkenä oon varma et tärpänny ku olo niin ihmeellinen ja toisena hetkenä oon varma et kroppa vaa reagoi voimakkaasti ensimmäiseen kiertoon km jälkeen. Jokatapauksessa jännää ja hermojaraastavaa. Pelkään jo valmiiksi sitä pettymystä jos menkat alkaakin ajallaan. :/
 
Truudy: mä käytin yli kymmenen vuotta pillereitä ja kun lähdettiin lähes 4 vuotta sitten yrittämään lasta niin lopetin pillerit. Sen jälkeen kierto ollut miten sattuu eli kovin epäsäännölliset kiertopäivät voi vaihdella siis 28pvä-120pvä välillä. Nyt tm.n jälkeen kaavinnasta jälkivuoto kesti sen 2pvä. Sen jälkeen ei mitään. Maanantaina tuli 8viikkoa täyteen kaavinnasta niin aloitin primolutit käynnistämään menkat. Nyt on aika turvonnut olo mutta menkkoja voin odotella 1.5-2viikon päästä.

Kinder-kitty: voimia kystien ja ajatusten kanssa! Lapsettomuus ottaa koville ja on ihan sallittua itkeä ja vaipua epätoivoon. Kunhan sen jälkeen mustat nousta sieltä ja uskoa tulevaan! Luotan siihen että meille suodaan se lapsi kaiken tämän jälkeen <3

Hipiti: voi ei! Toivottavasti vuoto ei yltynyt ja kaikki edelleen hyvin! Voimia päiviin!

Muille lähetän lämpimät välit ja paljon voimia! Tsemppiä uusiin kiertoon joutuneille. Piinapäiviä eläville pidän peukkuja että tulee se alussa!

Mä syön nyt primolutia vielä viikon verran. Sitten odottelen menkkoja. Mulla pco niin ovulaatio ei tapahdu ilman hormonilääkkeitä joten raskautta en odota ennen seuraavia hoitoja jotka ovat ties milloin ensi vuonna. Joulukuun lopulla on sitten hyytymistekijäkokeet vielä. Eli elämässä tältä saralta ei tapahdu mitään uutta kuin odotusta. Käyn päivittäin lukemassa kuulumisianne! Tsemppiä!
 
Mä sain tänään ihania uutisia, paras ystäväni, joka on miehensä kanssa yrittänyt toista lasta puoli vuotta plussasi tänään aamulla <3
Olen oikeasti todella onnellinen hänen puolestaan, mutta silti pieni haikeus(? kateus?) nousi pintaan ja jäin miettimään omaa keskenmenoani ja sitä, että saadaankohan me toista, mitä jos raskaudun uudestaan ja saan taas keskenmenon ja ja ja...
Meillä ei tosiaan ole sitä yritystä tämän toisen suhteen kauaa vielä takana (ya 9/16 km 10/16 nyt kp13/30 ja ovis näillä näkymin ihan kohta tulossa) mutta kun olen toivonut ja kuumeillut tätä toista lasta jo yli kaksi vuotta, ennen kun mies näytti vihreää valoa, niin jotenkin vaan mieli tekee tepposiaan.

No, yrityksen puutteeseen tämä kierto ei ainakaan tule tyssäämään, talletuksia lähes joka päivä, tai edes joka toinen, ja näillä näkymin pystytään jatkamaan samalla tavalla myös oviksen yli :)

Ihanaa viikonloppua kaikille teille vahvoille naisille :love:
 
Mä sain tänään ihania uutisia, paras ystäväni, joka on miehensä kanssa yrittänyt toista lasta puoli vuotta plussasi tänään aamulla <3
Olen oikeasti todella onnellinen hänen puolestaan, mutta silti pieni haikeus(? kateus?) nousi pintaan ja jäin miettimään omaa keskenmenoani ja sitä, että saadaankohan me toista, mitä jos raskaudun uudestaan ja saan taas keskenmenon ja ja ja...
Meillä ei tosiaan ole sitä yritystä tämän toisen suhteen kauaa vielä takana (ya 9/16 km 10/16 nyt kp13/30 ja ovis näillä näkymin ihan kohta tulossa) mutta kun olen toivonut ja kuumeillut tätä toista lasta jo yli kaksi vuotta, ennen kun mies näytti vihreää valoa, niin jotenkin vaan mieli tekee tepposiaan.

No, yrityksen puutteeseen tämä kierto ei ainakaan tule tyssäämään, talletuksia lähes joka päivä, tai edes joka toinen, ja näillä näkymin pystytään jatkamaan samalla tavalla myös oviksen yli :)

Ihanaa viikonloppua kaikille teille vahvoille naisille :love:
Mulla on vähän samanlainen tilanne! Paras ystävä plussasi muutama päivä mun jälkeen! Olen niin onnellinen hänen puolestaan. Mutta jotenkin kauhistuttaa että jos tämä oma nyt menee kesken niin voi olla hankalaa kun hänen raskaus viikot ja sitte myöhemmin vauva muistuttaa tarkasti koko ajan missä kohtaa itsekkin olisi..
 
Hipiti Voi ei. :( Toivotaan, että se nyt kuitenkin olisi harmitonta! Oliko sulla mitään kipuja?

ON: On se hyvä, että täällä aina löytyy joku, joka jaksaa ajatella positiivisesti. Olin eilen ihan varma, että menkat alkaa, mutta Pyllerölyllerön kommentin jälkeen päätin kuitenkin tehdä r-testin tänään (dpo10). Ja viivahan siihen ilmestyi! :love::love: Nyt sitten pääsee jännäilemään, josko kolmas kerta toden sanoo!
 
  • Tykkää
Reactions: virvatulia
Hipiti Voi ei. :( Toivotaan, että se nyt kuitenkin olisi harmitonta! Oliko sulla mitään kipuja?

ON: On se hyvä, että täällä aina löytyy joku, joka jaksaa ajatella positiivisesti. Olin eilen ihan varma, että menkat alkaa, mutta Pyllerölyllerön kommentin jälkeen päätin kuitenkin tehdä r-testin tänään (dpo10). Ja viivahan siihen ilmestyi! :love::love: Nyt sitten pääsee jännäilemään, josko kolmas kerta toden sanoo!
Ihanaa! Paljon onnea! :)

Vihlontaa ja juilimista, jota pidän kuitenkin normaalina. Eli ei oikeastaan kipuja oo! Pääkoppaa helpottaa jotenki se että nyt dpo25 ja edellinen meni todennäköisesti kesken dpo23/24 vaikka vuoto alkoikin paljon myöhemmin..
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Välillä tosiaan on huonompia päiviä.. onneks mulla on kuitenkin muuten asiat tosi hyvin :) on ihana mies ja ihana kissa :) :love: ja mun päivissä on paljon ilon hetkiä ja naurua. kyllä aina nousen ylös huononkin päivän jälkeen. päivä kerrallaan eteenpäin. Siskoni sanoi mulle aika ihanasti näin: et en usko et paska sataa ikuisesti samaan paikkaan.. osaan nauttia elämästä ja asioista.. mutta vieläkun sen nyytin sais niin sit ois kaikki kohdallaan.. kyllä mä sisimmässäni haluan uskoa et me kyllä saadaan se nyytti joskus mutta raastavaa vaan odotella sitä hetkeä mutta eipä sitä muuta voi kun odottaa.. ja niin onneks oon tosiaan vielä nuori.. ja mulla oli tuo amh arvokin 3,5 joka siis kertoo munasarjojen toimintakapasiteetistä..lääkäri mainitsi että yleensä noin hyvällä arvolla munasarjat reagoi parhaiten kakkiin lapsettomuushoitomuotoihin ja ei tarvita välttämättä mitenkään kauheen isoja annoksia hormooneita :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska ja Hipiti
Pavi, täällä juuri niukkojen menkkojen kanssa painiskelen.. menkat olleet aina 5päivää, tuulimunan jälkeen kahdet ensimmäiset myös.. viimeksi lyheni neljään päivään,mutta muuten melko normaalit.. nyt näyttää jäävän kolmeen ja kaikin puolin muutenkin todella niukoiksi.. o_O(n)
 
Jotenkin on sellainen fiilis..et tuskin tässä enää raskaaksi tullaankaan. Vuosi kuitenkin yritettiin tm raskauttakin..Ja sitä seksiä harrastettiin kyllä tosi paljon. Mietin tuossa, et kuinka paljon tää vuorotyö mahtaa vaikeuttaa raskautumista. Viimeksi tärppäsi kun olin kolme viikkoa lomalla, liekö sattumaa.
Aattelin, etten enää testaile..Kylläpä se sitten selviää, jos menkat jää pois. Tosin tästä kierrosta joutunee testata, kun menkojen alkamisen aikana pitäs lähtee reissulle Tallinnaan..tietää sitten mitä valitsee ruokajuomaksi.
 
Jotenkin on sellainen fiilis..et tuskin tässä enää raskaaksi tullaankaan. Vuosi kuitenkin yritettiin tm raskauttakin..Ja sitä seksiä harrastettiin kyllä tosi paljon. Mietin tuossa, et kuinka paljon tää vuorotyö mahtaa vaikeuttaa raskautumista. Viimeksi tärppäsi kun olin kolme viikkoa lomalla, liekö sattumaa.
Aattelin, etten enää testaile..Kylläpä se sitten selviää, jos menkat jää pois. Tosin tästä kierrosta joutunee testata, kun menkojen alkamisen aikana pitäs lähtee reissulle Tallinnaan..tietää sitten mitä valitsee ruokajuomaksi.
Oon ainakin lukenu jotain tutkimuksia siitä että vuorotyö vaikeuttaa raskaaksi tulemista ja jopa nostaa keskenmenojen riskiä :/ sitä en nyt muista mistä oon lukenut ja oliko kuinka luotettavia tutkimuksia..
 
Mamaboo Onnea vielä, oletko jo uudelleen testaillut?
Ja voimia Hipitille piinaavaan tilanteeseen, onko mitään selvinnyt?
Täällä menossa dpo 8.. En saanut plussaa ovistestiin mutta ff kalenteri silti merkkas oviksen(n) joten odottelua, vaikkei mitään tuntemuksia olekaan..
 
Vuodot jatkuu edelleen.. Välillä enemmän, välillä vähemmän.. Hcg mitattu nyt kaks kertaa.. Neuvolasta laitettiin tänään lähete naistentautien polille ultraan, viikon sisällä pitäis kuulemma aika tulla..
 
(n)hcg yli 1500.Vuodon alusta tasan 3vk.Tasan viikko sitten jouduin käymään yön yli päivystyksessä kun verta tuli kun sankosta kaatamalla.To aamuna ultrssa lääkäri sanoi että eipä tätä kaavinnalla tyhjemmäksi saada ja lähetti kotiin.Ma pitää taas käydä kokeissa.
:mad:Että minä olen vihainen tälle minun kropalle kun ei juutas tajua että raskaus on menetetty.
Onko muilla venyny tuskailu hcg:n kanssa?
 
Kiitos onnitteluista! :)

Testasin maanantaina päivällä digillä ja onestepin "herkällä" testillä. Digi näytti Raskaana 1-2 ja onestep tosi haaleaa viivaa - huomattavasti haaleampi kuin viime pe pc:llä testattu. Ei oo yhtään mitään oireita, enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia. Keskenmenneissä on tässä vaiheessa ollut jo selvemmin tuntemuksia. Meen varhaisultraan vasta kolmen viikon päästä, joten pitkä odottelu on edessä...

Hipiti onneksi sait ultralähetteen! Toivotaan parasta lopputulosta!
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Hipiti
Onnea MamaBoo! :)

Heikura79, kuulostaa että viimeisimmän vuodon mukana tullut vasta loppu raskausmateriaali ulos, siihen nähden raskaushormoni pitoisuus kuulostaisi sopivan. Jospa se hCG nyt sitten laskisi! Mulla kesti laskussa kauan, vaikka ihan "normaalisti" vuoteli. Tsemppiä odotteluun ja toivottavasti ei tule mitään takapakkeja!

Täällä tilanne edennyt jo niinkin, että menossa kutakuinkin kp 8 tjsp. Menkat oli suht normaalit, mutta kummallista tuhruttelua tuntuu jatkuvan.
En yhtään jaksa että kaikki alkaa taas alusta ja ei ole mitään intoa tikutteluun tms. Hiljaiseloa siis täällä päässä.

Tsemppiä kaikille!
 
Omaanapaa: jes, ehkäpä täällä alkaa pian menkat.. meinaan nyt on ruvennut olemaan valkovuodon seassa rusehtavaa.. kyllä niitä on odotettu! Tiistaina söin siis vikan primolutin.. et luulisin et menkat alkaa tässä viikonlopun aikana :)toivottavasti! kiertopäiviä en ees tiedä enää :D mut joku 50+ on nyt menossa...

haluan sanoa kaikille meille et ollaan kyllä niin supernaisia ja vahvoja sellaisia! Vaikka lunta sataa tupaan niin ei luovuteta siitä haaveesta mikä meillä kaikilla on eli saada se nyytti! Vaikeuksien kautta voittoon toivottavasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Huoh . . tuun nyt tänne marisemaan kun masentaa.. Ens viikon pe pitäis menkat alkaa jos alkaa.. ovis bongattu ja hyödynnetty , mut silti aivan varma että menkat alkaa :cry: Kaikki lähi piirissä raskaana . koko ajan uusia ilmoituksia ja yksi ystävä odottaa niin että laskettu aika viikkoa aikaisemmin kuin minulla olisi ollut. vituttaa niin paljon kun mun keskenmeno kesti sen melkein 4 kk. siihenkin tuhlaantu aikaa . . Äh... mua masentaa tämä aihe niin paljon ettei varmaan senkään takia raskaudu uudestaa. kauhea pelko ettei toista lasta tule:cry: en tiedä miten siitä yli pääsisin . ja jos tulen raskaaksi en uskaltaisi yhtään iloita tai edes toivoa että se menisi hyvin . ..
 
@Haavekesä en tiedä mitä sanoa, mutta surettaa sun puolesta ja sen puolesta mitä tunnet:cry: mutta kaikki tunteet on sallittuja. Tsemppiä!

Arvatkaa mitää!?? mulla on tänään KP1!! :ROFLMAO::D(y):LOL: miten voikin olla näin iloinen siitä et menkat alkoi.. eilen illalla myöhään ennen klo24 alko jomottelut ja yöllä sitten oli vuoto alkanut.. ja joo eihän se kierto ollut kun vaan 53pvää pitkä :LOL: mulla on semmonen tunne et kyl ne kystat on lähteny pienentymään kun ei oo ollu mitään tuntemuksia tuolla alavatsalla. mut ei mulla muuta :ROFLMAO: saas nähä tuleeko ovista nyt ollenkaan kun en nyt syö mitään hormoneja.. voihan se olla et ovis tapahtuu jos keho muistaakin nyt et nyt pitäis ovuloida.. mut en kyllä rupea sitä nyt testailemaan.. no 19.pvä siellä ultrassa kyllä näkyy sitten et jos siellä on munarakkula kasvamassa.. mutta kun kystatkin saattavat häiritä siellä niin niidenkään takia ei välttämättä ovista tule.. mut en stressaa siitä ja toisaalta ehkä tekeekin ihan hyvää omalle keholle olla nyt yks kierto ilman ovulaatiota avustavia hormoneja..saa vähän levätä..
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Hipiti

Yhteistyössä