Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

:(hcg 525..hoitaja soitti ja pahoitteli että minun kohdalla tämä näkyy venyvän(??)..huokaisin vaan luuriin,olin kaupassa joten en kehannu rueta meuhkaamaan.Ja lääkäri oli TAAS todennu että seurataan..eli ennen uuttavuotta taas testeihin:unsure:
Lääkkeellisen tyhjennyksen ekasta lääkkeestä nyt tasan 5viikkoa.Se hoitsu vielä sano että 3:ssa viikossa olisi pitäny tippua niin että testi olisi nega.
 
:(hcg 525..hoitaja soitti ja pahoitteli että minun kohdalla tämä näkyy venyvän(??)..huokaisin vaan luuriin,olin kaupassa joten en kehannu rueta meuhkaamaan.Ja lääkäri oli TAAS todennu että seurataan..eli ennen uuttavuotta taas testeihin:unsure:
Lääkkeellisen tyhjennyksen ekasta lääkkeestä nyt tasan 5viikkoa.Se hoitsu vielä sano että 3:ssa viikossa olisi pitäny tippua niin että testi olisi nega.
Mikseivät voi ultralla tarkistaa. Ihme juttu, että näin vaan seurataan ja seurataan.. Voimia sulle!
 
:(hcg 525..hoitaja soitti ja pahoitteli että minun kohdalla tämä näkyy venyvän(??)..huokaisin vaan luuriin,olin kaupassa joten en kehannu rueta meuhkaamaan.Ja lääkäri oli TAAS todennu että seurataan..eli ennen uuttavuotta taas testeihin:unsure:
Lääkkeellisen tyhjennyksen ekasta lääkkeestä nyt tasan 5viikkoa.Se hoitsu vielä sano että 3:ssa viikossa olisi pitäny tippua niin että testi olisi nega.
Siis täh, eikö vieläkään ultrata? huh huh, kyllä miullekin hoitaja sanoi että neljässä viikossa pitäs olla jo alle 10. Ei ollu, oli reilu sata ja kaavintaan sit mentiin. Jaksamista ihan älyttömästi!

Onko muille tehty hirvittävää määrää verikokeita kun on näitä keskenmenoja ollut kolme peräkkäin? Itsellä tässä on nyt kaikki otettu, ja niitä oli helkutin paljon. Tänään lähti viimeiset tutkittavaksi. Onko kellään tietoa kuinka kauan kromosomitutkimuksissa menee et ne valmistuu?
 
:(hcg 525..hoitaja soitti ja pahoitteli että minun kohdalla tämä näkyy venyvän(??)..huokaisin vaan luuriin,olin kaupassa joten en kehannu rueta meuhkaamaan.Ja lääkäri oli TAAS todennu että seurataan..eli ennen uuttavuotta taas testeihin:unsure:
Lääkkeellisen tyhjennyksen ekasta lääkkeestä nyt tasan 5viikkoa.Se hoitsu vielä sano että 3:ssa viikossa olisi pitäny tippua niin että testi olisi nega.
Sinuna menisin ultrattavaksi vaikka yksityiselle minäkin kävin tiputtelu vuodon ja r-testien positiivisuuden takia yksityisellä kun naistenklinikka ei uskonut mua ettei kaikki ole hyvin. mulla ei siis seurattu edes hcg . mut siis suosittelen vaikka maksaa...
 
misu74, meillä meni kromosomi verikokeiden tuloksissa n. kuukausi.

Tukutuku, tuhruttelee joo edelleen on/off, kohta 9 vkoa tyhjennyksestä. Ja ultrattu siis viime viikolla, että jotain siellä edelleen on, mutta lisätutkimukset/toimenpiteet tiedossa vasta viikkojen kuluttua.

heikura79, suosittelen myös vaikka yksityisellä ultrassa käyntiä jos eivät julkiselle ota! Turhaan vain pitkittyy.

Kiva kuulla Kinder_Kitty hyviä uutisia!
 
Siis täh, eikö vieläkään ultrata? huh huh, kyllä miullekin hoitaja sanoi että neljässä viikossa pitäs olla jo alle 10. Ei ollu, oli reilu sata ja kaavintaan sit mentiin. Jaksamista ihan älyttömästi!

Onko muille tehty hirvittävää määrää verikokeita kun on näitä keskenmenoja ollut kolme peräkkäin? Itsellä tässä on nyt kaikki otettu, ja niitä oli helkutin paljon. Tänään lähti viimeiset tutkittavaksi. Onko kellään tietoa kuinka kauan kromosomitutkimuksissa menee et ne valmistuu?
Onko hyytymistekijätutkimuksen tulokset jo tulleet? Mun pitäisi saada ne tällä viikolla. Kromosomikokeita meiltä ei kuulemma oteta..
 
truudy, eiköhän se mene sama aika sitten meilläkin, kuukausi on pitkä aika odottaa. ööö, jos sulla jotain vielä on siellä kohdussa niin miksi sitä ei poisteta niinkun nyt heti, inhottavaa tollanen pitkitys ihan oikeesti, vai odottaako ne että se tulee itekseen pois?

Jutska, en usko että hyytymätekijätutkimuksen tulokset on nekään vielä valmiit. otettiin viime viikolla. Kerralla ne kuulemma ne sitten kertoo. mitenkä sulle? menetkö lääkärille kuulemaan tulokset vai kertooko puhelimessa?
 
Siis täh, eikö vieläkään ultrata? huh huh, kyllä miullekin hoitaja sanoi että neljässä viikossa pitäs olla jo alle 10. Ei ollu, oli reilu sata ja kaavintaan sit mentiin. Jaksamista ihan älyttömästi!

Onko muille tehty hirvittävää määrää verikokeita kun on näitä keskenmenoja ollut kolme peräkkäin? Itsellä tässä on nyt kaikki otettu, ja niitä oli helkutin paljon. Tänään lähti viimeiset tutkittavaksi. Onko kellään tietoa kuinka kauan kromosomitutkimuksissa menee et ne valmistuu?
No siis minuthan ultrattiin 1.12 ja silloin lääkäri sano ettei kaavinnalla tyhjemmäksi saada..
 
No siis minuthan ultrattiin 1.12 ja silloin lääkäri sano ettei kaavinnalla tyhjemmäksi saada..
truudy, eiköhän se mene sama aika sitten meilläkin, kuukausi on pitkä aika odottaa. ööö, jos sulla jotain vielä on siellä kohdussa niin miksi sitä ei poisteta niinkun nyt heti, inhottavaa tollanen pitkitys ihan oikeesti, vai odottaako ne että se tulee itekseen pois?

Jutska, en usko että hyytymätekijätutkimuksen tulokset on nekään vielä valmiit. otettiin viime viikolla. Kerralla ne kuulemma ne sitten kertoo. mitenkä sulle? menetkö lääkärille kuulemaan tulokset vai kertooko puhelimessa?
Anteeksi, muistankin nyt lukeneeni tuosta, en muistanut, mut miten hitossa sit antaa viel tollasia hgc lukemia..kylläpä se kestää ja sua nyt koetellaan.
 
Voimia Heikura79!
Onnittelut plussanneille :)
Menkat alkoi sitten perjantaina..Eli ei plussatuulet puhaltanut tänne suuntaan. Nyt kun osaisi asennoitua silleen et tulee jos on tullakseen..Ei jaksa noita turhia toiveita.
En tiiä olisko mitään järkeä gynellekkään aikaa varalla. .viimeks kun kävin ja puhuin mahdollisista vauva haaveissa, tuumas et mulla näyttäis kaikki olevan ok ja ovis silloin parhaillaan menossa..tuumas silloin et jos haluais asiaa ruveta tutkimaan olis seuraava askel sperman tutkiminen. No kai siellä jotain ui..Kun yksi tm raskaus on aikaan saatu ja toisaalta jos siellä se vika olis niin yrittämisen olis siinä. Vai voiko sperman laatua jollain parantaa?
 
Hipitin kuulumisia tänne tulin kurkkimaan , huomennako se ultra oli?
Hienoa Kinder_Kitty että kystat oli pienentynyt, toivotaan teille luomutärppiä

Omaan napaan ei ihmeitä. menkat myöhässä pari päivää (tai no jos ovista ollut kp.18, niin pitaisi alkaa huomenna) onestep näyttää ihan puhdasta negaa , edes viivan paikkaa ei näy. mitään oloja ei ole, ei menkkojen suuntaan , eikä raskauden suuntaan. tod. näk. vuotoa alkaa just jouluaattona tai vähän ennen.

Naadis kp. 31/28-30 dpo 13 (?)
 
http://aijaa.com/GGERVB tässä kuvaa tän päivän ovis testistä.. onpa jo tumma viiva ja nyt vasta kp12..nyt vaan mietin et irtoaako liian aikasin et ehtiikö kypsyä.. kun lekuri sano et ovis luultavasti vasta loppuviikosta... kun eilen rakkula oli sen 13-15mm.. nyt kyllä jomottaa jo munasarjaa.. eihän se kai nyt vaan ole irtoomassa..ei tuo ehkä ihan vielä plussa ole muttei kaukana siitä.. kun viimeksi oli myös niin ettei ollut ihan yhtä tumma ja ovis tapahtui.. limoja ei oo kyllä vielä tullut.. viimeksi tuli limat juuri ennen kuin irtos munasolu..
 
http://aijaa.com/GGERVB tässä kuvaa tän päivän ovis testistä.. onpa jo tumma viiva ja nyt vasta kp12..nyt vaan mietin et irtoaako liian aikasin et ehtiikö kypsyä.. kun lekuri sano et ovis luultavasti vasta loppuviikosta... kun eilen rakkula oli sen 13-15mm.. nyt kyllä jomottaa jo munasarjaa.. eihän se kai nyt vaan ole irtoomassa..ei tuo ehkä ihan vielä plussa ole muttei kaukana siitä.. kun viimeksi oli myös niin ettei ollut ihan yhtä tumma ja ovis tapahtui.. limoja ei oo kyllä vielä tullut.. viimeksi tuli limat juuri ennen kuin irtos munasolu..
Ovis tapahtuu 1-2 päivää ovisplussasta eli voi hyvinkin loppuviikosta irrota. Onnea tulevasta ovisplussasta!
 
:whistle:Olkaa kuin ette huomaisi koko viestiäni...tai oikeastaan takokaa JÄRKEÄ tähän kaaliin.
Semmosta rupesin tässä hcg pöllyssä miettimään että onko mahdollista tulla raskaaksi jos on hcg:tä veressä,mutta kohtu ultrassa todettu 1.12 tyhjäksi..Eli tuo lääkkeellinen tyhjennysvuoto alkoi 16.11.Ollaan kyllä ukon kanssa touhuiltu sillon loppukuusta kun vuoto näytti loppuneen.Tässä on vaan parina päivänä ollu kaikkea outoa kuten nivus kipuja,väsyttää ja paleltaa..
Mä tiedän mitä ajattelette,mutta tällanen hölmöläinen minä olen;)
 
Ovis tapahtuu 1-2 päivää ovisplussasta eli voi hyvinkin loppuviikosta irrota. Onnea tulevasta ovisplussasta!
kiitos! mulla siis viimeks ovisplussasta meni alle 24h et munasolu irtos.. tänään täytyy talletella varmuuden vuoksi.. (y) katotaan tuleeko huomenna vahvempi viiva ovistestiin ja jos ei tule niin oletan tämän päiväsen testin olleen ovisplussa
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
:whistle:Olkaa kuin ette huomaisi koko viestiäni...tai oikeastaan takokaa JÄRKEÄ tähän kaaliin.
Semmosta rupesin tässä hcg pöllyssä miettimään että onko mahdollista tulla raskaaksi jos on hcg:tä veressä,mutta kohtu ultrassa todettu 1.12 tyhjäksi..Eli tuo lääkkeellinen tyhjennysvuoto alkoi 16.11.Ollaan kyllä ukon kanssa touhuiltu sillon loppukuusta kun vuoto näytti loppuneen.Tässä on vaan parina päivänä ollu kaikkea outoa kuten nivus kipuja,väsyttää ja paleltaa..
Mä tiedän mitä ajattelette,mutta tällanen hölmöläinen minä olen;)
ovista ei tapahdu ennen kuin hcg on alle 5 eli normaali.. näin olen monesta paikkaa lukenut..
 
http://aijaa.com/TMNN8i tässä tämän päivän o-testi.. on se mun mielestä haaleampi kuin eilen.. yöllä 1-3 välillä tuntu muutma tylppä vihlasu munasarjassa oisko sillon sitten puhjennut munarakkula ja munasolu irronnut.. tämän jälkeen ei mitään kipuja oo ollu.. ja nyt on myös päivälämmöt nousussa.. yleensä mulla päivisin normisti joku 36 tai alle lämpö ja nyt on 36.4.. jos huomennakin lämmöt koholla niin kyllä se ovis varmaan tapahtui.. mulla kertoo lämmöt kyl tosi hyvin sen et tapahtuku ovis oikeasti.. kun elokuussa oli semmonen kierto et ovis yritti tapahtua lämmöt nousi hetkeks mut ne sahas kokoajan.. ja sillo mulla olikin kysta ilmestyny eli ovista ei tapahtunu yrityksestä huolimatta..

onneks talleteltiin jo sunnuntaina kahesti :D ja eilen niin luulis riittävän.. eipä tartte nyt stressata et ovis osuu viikonlopulle kun ei olla viikonloppua kotona :D eli hyvä ajoitus..
 
Kyllä mä nyt teen niin et eilinen oli ovisplussa. kun nyt on lämmöt lähteneet nousuun aamulämpö sekä päivälämpö nytkin lämpö 36.5.. eli täällä alkaa piinapäivät ja tänään dpo0! mutta hei nyt on vasta kp 13 ja mulla tapahtu ovis! :LOL::ROFLMAO::giggle::love: nyt tulee pitkät 2vkoa.. että saa testata jos siis täti ei kurvaa paikalle..
 
Ehkä joudunkin perumaan puheet tuosta oviksesta.. lämmöt ovat laskeneet normi tasolle tuosta 36.5.. no katotaan jatkuuko sama tilanne jos jatkuu niin ovista ei sitten tapahtunut :( meinaan vielä huomenna testata ovistestillä ja kattoa et millanen viiva tulee..
 
Ehkä joudunkin perumaan puheet tuosta oviksesta.. lämmöt ovat laskeneet normi tasolle tuosta 36.5.. no katotaan jatkuuko sama tilanne jos jatkuu niin ovista ei sitten tapahtunut :( meinaan vielä huomenna testata ovistestillä ja kattoa et millanen viiva tulee..
Monesti lämmöt on korkeimmillaan iltapäivästä ja iltaa kohti laskee. Minulla ainakin oviksen jälkeen nousee lämpö just iltapäivästä..
 
Monesti lämmöt on korkeimmillaan iltapäivästä ja iltaa kohti laskee. Minulla ainakin oviksen jälkeen nousee lämpö just iltapäivästä..
mulla yleensä pysynyt kokoajan suurinpiirtein ylhäällä illalla sekä päivällä.. eikä ole illalla ruvennut laskemaan. nyt lämpö taas 36.5 pysyis nyt ylhäällä.. yksittäinen lämpö oli vaan palannut normaaliksi.. jatkan mittailuja ja jos nyt pysyy ylhäällä niin eiköhän se ovis tullut... kauheeta panikointia :D nyt lopetan tähän nää mun lämpöpäivittelyt :D näkeehän sen sitten 2von kuluttua et oliko ovis vai ei jos menkat alkaa..
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,
Pyyydän saada liittyä joukkoone. Tiistaina todettiin alkion kehityksen pysähtyneen rv 9 ja nyt lääkkeellinen tyhjennys käynnissä. Mullekkaan ei mitään kontrollia määrätty, mut aattelin yrittää päästä ultraan sanomalla, ettei tullut niin paljoa verta :whistle:

Mut missä vaiheessa kannattas rueta ettii ovista? Miten kauan teillä on vuoto ja kropan normalisoituminen kestänyt?
 
  • Tykkää
Reactions: heikura79

Yhteistyössä