Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Onnea plussanneille!!

Täällä taitaa kans kystat vaivata :( menkoista asti jomottanut vasenta munasarjaa, nyt kp8
Ei kai se muutakaan voi olla.. Hienoo jos tämäkin kierto menee ohi kystien takia prkl... Toivottavasti se ovis kuitenki tapahtuis.. Mulla on muutama ovistesti niin täytyy varmaan jaksaa testailla sitä niin tietäis vaikka tunnen sen kyllä kun munasolu irtoaa..

Greippimehusta: Mä join lasin päivässä sitä tropicanan mehua missä on hedelmälihaa ja huomasin että ovislimat oli tosi runsaat eli voi sillä jotain vaikutusta olla.. Sitä vaan ei tahdo löytää mistään kaupasta.
 
Teetkö itse, vai minkä valmistajan mehua käytät? Ensi kiertoa varten jos kävis kohta jo ostamassa kaappiin täytettä :)
Tropicanan greippimehua juon. Se on parasta oman kokemuksen mukaan.

Mirrix: super paljon onnea!

1986/13 Monet sanoo että antaa herkästi viivanpaikkoja mutta oman kokemuksen (4) vuoden testailun aikana ei ole antanut kertaakaan vääriä tuloksia tai viivoja. Joten varovainen onnittelut jos oot saanut haamun siihen :)
 
  • Tykkää
Reactions: MirriX
Kiitos onnitteluista, mutta kyllä se nyt tosiaan tais olla vaan joku vittuilu viiva.. rsfu:n testi tänä aamuna ei olis negatiivisempi voinu olla..

Tultiin kovaa ja korkealta alas, hetken saa taas keräillä itseään..
 
http://aijaa.com/Are85I

Aamulla säikäytti, pyyhittäessä tuli hieman vaaleanpunaista..Lienee edellisillan seksistä johtuvaa..mut Sepä se kun ei voi tietää. Tänään iltapäiväliä taas uusi testi..Ihan hyvältä näyttää. Mä olin niin päättänyt etten testaile uudelleen, ainakaan viikkoon...mut tää keskenmenon pelko on kamalaa.
 
http://aijaa.com/Are85I

Aamulla säikäytti, pyyhittäessä tuli hieman vaaleanpunaista..Lienee edellisillan seksistä johtuvaa..mut Sepä se kun ei voi tietää. Tänään iltapäiväliä taas uusi testi..Ihan hyvältä näyttää. Mä olin niin päättänyt etten testaile uudelleen, ainakaan viikkoon...mut tää keskenmenon pelko on kamalaa.
Mulla alko vuoto viikko plussan jälkeen. 5viikkoa vuotoa, 4 viikkoa kirkasta verta ja sen jälkee enemmän j vähemmän.. Silti edelleen kaikki hyvin.. Nyt menos 11+4.. Mutta keskenmenon pelko on kyllä edelleen kamala :/ mutta ei vuodot aina tarkota huonoa!
 
Onnea plussanneille! Täällä kans keskenmenon pelko kova, mutta eilen ultrassa nähtiin hyvin kasvanut sikiö. Ultran mukaan viikkoja 8+4, mutta mun laskujen mukaan 8+1. En siis ymmärrä, miten voi olla isompi... No, kuitenkin ajattelin uskaltautua nyt vihdoin ja viimein laittamaan tänne tiedon, että minut voi siirtää plussanneisiin. Tiedoksi @Fujin , että jos voisit lisätä. Muille toivon kovasti kaikkea hyvää, sinnikkyyttä ja voimia yritykseen! Käyn täällä edelleen lukemassa teidän kuulumisia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: truudy
Onnea plussanneille! Täällä kans keskenmenon pelko kova, mutta eilen ultrassa nähtiin hyvin kasvanut sikiö. Ultran mukaan viikkoja 8+4, mutta mun laskujen mukaan 8+1. En siis ymmärrä, miten voi olla isompi... No, kuitenkin ajattelin uskaltautua nyt vihdoin ja viimein laittamaan tänne tiedon, että minut voi siirtää plussanneisiin. Tiedoksi @Fujin , että jos voisit lisätä. Muille toivon kovasti kaikkea hyvää, sinnikkyyttä ja voimia yritykseen! Käyn täällä edelleen lukemassa teidän kuulumisia. :)
Onnea Jutska!! Toivottavasti pääsette nyt maaliin saakka!

1986/13 Niin kauan kun menkkoja ei näy niin on toivoa, tsemppiä!

MirriX, alku raskauden vuodot normaalia mutta uskon että pelottaa ja säikäyttää. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
:unsure:Olen tuossa huvikseni tikutellu ovista,vaikka tarkotus on siis ne yhet menkat odotella ennen uutta yritystä.No nyt on kp16 jos kaavinnasta lasketaan.Testiin tulee haalea viivanpaikka joten taitaa taas tulla piiiitkä kierto.Vai tuleeko ovista ollenkaan.Mites muilla kaavinnan kokeneilla? Tikuttelitteko ja bongasitteko oviksen eka kierrossa?

:love:Onnea kaikille plussanneille!
 
Omanapa: ei menkkoja nyt on siis kp 37. dpo:ta en oo enää ees jaksanut laskea.. oon satavarma kystasta.. oispa tää elämä edes joskus helpompaa mutta kun ei.. seuraava kierto kun alkaa niin en kyllä jaksa nyt testata ovista..kun kuitenkin palataan hoitoihin niin ovista saa/joutuu testamaan joka kk :D maanantaihin asti odotan menkkoja ja jos ne ala niin alotan primolutit.. oon niin tympääntynyt kystiin ja mun kehoon muuta ei osaa tehdä kun kystia... no jos jotain positiivistä niin pillerien lopetuksen jälkeen mun keho ei edes yrittänyt ovuloida ja nyt se sentäs yrittää..
 
Just kun pääsin sanomasta et ei menkkoja :D niin nyt alkoi lievät menkkajomotukset ja tullut jo punertavaa :D jes! nyt ei tartte enää stressata et missä taas mättää kun ei menkkoja.. täällä siis tänään alkaa kp 1 ja yk 6 km jälkeen!
 

Yhteistyössä