Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Taidan itsekin liittyä tänne vaikka vielä ei varsinaisesti yritetäkään ja päätettiin vieläpä mennä kesällä naimisiin joten voi olla että yrittäminen siirtyy sinne :) Mulla sellainen tilanne, että olen ollut ison kasvaimen takia isossa leikkauksessa vajaa vuosi sitten ja alunperin meidän piti odottaa tammikuulle/helmikuulle ennen kun annetaam vauvan tulla mutta toisin meni ja päätettiin sitten lokakuun alussa että vauva saa tulla ja plussa pärähtikin lokakuun lopussa. Raskaus kuitenkin keskeytyi rv 9+ kun sydänäänet lakkas kuulumasta kotidopplerilla ja se todettiin vasta rv 12+1 np-ultrassa. Siitä reilu viikon päästä vasta pääsin tyhjennykseen ja nyt siitä aikaa 4vkoa ja ensi viikolla jälkitarkistus. Oon yrittänyt bongailla ovista tikuttamalla mutta en oo saanut vielä plussaa. Kuinka pian teillä muilla on tyhjennyksen jälkeen tullut eka ovis/menkat? Aloin vasta muutama päivä sitten testailla, joten voipi olla että missasin sen, koska nyt viiva alkanut hälvetä.. Raskaustesti oli viime viikolla nega joten se kai hyvä merkki että tyhjennys onnistunut? Voimia kaikille kovasti ja paljon plussatuulia! :love:
 
Tervetuloa uusille, mutta tietty olen pahoillani!

Mulla oli se kohtutulehdus alkuvuodesta kun istukkaa jäi kohtuun. Leikkausaika 3.2 sovittu sen poistoon, mutta tadaa taas kaksi päivää pitänyt kuumetta ja huomenna Kysiin aamulla. Ei mahu päähän nyt ku, että masentaa.
 
Tervetuloa uusille, mutta tietty olen pahoillani!

Mulla oli se kohtutulehdus alkuvuodesta kun istukkaa jäi kohtuun. Leikkausaika 3.2 sovittu sen poistoon, mutta tadaa taas kaksi päivää pitänyt kuumetta ja huomenna Kysiin aamulla. Ei mahu päähän nyt ku, että masentaa.
Ei ole todellista! Toivottavasti nyt saat homman päätökseen.Itsehän olin Kysillä uudenvuoden embolisaatiossa ja kaavinnassa.Ja tulehushan siitä tuli,onneksi en ehtiny kotiin lähteä kun kuume nousi.Kovat oli lääkkeet mutta tulipa asia loppuun käsiteltyä.
Ite bongasin oviksen viikko sitten joten kaipa ne menkatki joskus alkaa.
 
Voi hitsi, tänne on liittynyt kovin moni uusi keskenmeno kokenutta! Olen kovin pahoillani mutta tervetuloa keskustelemaan! Tämä on ihan paras keskustelupaikka!

Myrtti85: ompas sulla komeat viivat! Ei muuta kuin hyödyntämään :)

Itsellä ei uutta, kp25 meneillään ja dpo8-9. Niin, sen verran uutta että ivf jonoon laitettiin joten sitä kohti syksyllä..
 
Kookospieni, olitko sinäkin heinäkuun hellevauvoissa facebook ryhmässä? Olen pahoillani sinunkin menetyksestä..
Tämä viimeinen kuukausi on ollut tunteiden myllerrystä.. Tyhjennys oli kaikenpuolin raskas kokemus ja siihen nämä pitkät vuotelut päälle.. :(
Unelma kesävauvasta on valunut vierämistä alas :(


Ovistestailusta;pienestä tuhruvuodosta huolimatta, ja vielä aavistuksen haaleampi viiva oli, joten saattaa olla että muutaman päivän päästä voisi olla hetki.. Voi kumpa ovuloisikin ja vuodot loppuisi..

Myrtti82 on ihan selkeä ovis :)
 
Kookospieni, olitko sinäkin heinäkuun hellevauvoissa facebook ryhmässä? Olen pahoillani sinunkin menetyksestä..
Tämä viimeinen kuukausi on ollut tunteiden myllerrystä.. Tyhjennys oli kaikenpuolin raskas kokemus ja siihen nämä pitkät vuotelut päälle.. :(
Unelma kesävauvasta on valunut vierämistä alas :(


Ovistestailusta;pienestä tuhruvuodosta huolimatta, ja vielä aavistuksen haaleampi viiva oli, joten saattaa olla että muutaman päivän päästä voisi olla hetki.. Voi kumpa ovuloisikin ja vuodot loppuisi..

Myrtti82 on ihan selkeä ovis :)
Juu olin, heinäkuun alussa olis ollut laskettu aika :( Oli se kova paikka vaikka kova stressi olikin miten kroppa kestää raskauden kun leikkauksesta ei kauaa vielä ole. Mulla tyhjennys onneksi sujui hyvin eikä ollut kovin kivulias, harmi että sulla ei mennyt näin. Voimia sinne paljon!
 
Tänään tuli ovistestiin melkein yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva.. eli täällä ovuloidaan siis 6vko keskeytyksestä kumma tää kroppa.. pakko luottaa testiin kuitenki.. huvikseen testasin ovistestin vajaa 2vkoa sitten niin silloin ei tullu ku haamu.
 
Pahoittelut kaikille uusille ja paljon voimia :( @felessa, voimia myös sinulle, kuulostaa todella ikävältä.

Mä olen nyt vuotanut reilusti yli kuukauden (1,5kk..) ja sain vasta nyt vängättyä itselleni ajan tarkistukseen! Kunnallinen ei aiemmin ottanut, kun kuulemma voi normaalisti vuotaa useammankin viikon, mutta nyt siellä vihdoin joku otti mut tosissaan. Loppuviikosta aika, kunpa saisin vihdoin vastauksia mikä tässä tilanteessa on vialla ja pääsisin tästä keskenmenosta vihdoin eroon...
 
Omaanapaa..Täällä dpo9 menossa.Meillä oli siis tarkotus odottaa menkat,mutta sattui pieni vahinko juuri ennen ovista:unsure: nyt isäntä tuskailee koska teen rtestin.Hänellä kova pelko että jos olisin raskaana niin menisi taas kesken ja sama kuukausien rumba alkaisi alusta.No sama pelko minullakin:(
Koskahan uskaltaisi testata..
Felessa kuinka Kysillä meni?
 
Omaanapaa..Täällä dpo9 menossa.Meillä oli siis tarkotus odottaa menkat,mutta sattui pieni vahinko juuri ennen ovista:unsure: nyt isäntä tuskailee koska teen rtestin.Hänellä kova pelko että jos olisin raskaana niin menisi taas kesken ja sama kuukausien rumba alkaisi alusta.No sama pelko minullakin:(
Koskahan uskaltaisi testata..
Felessa kuinka Kysillä meni?
Just oottelen kysillä leikkaukseen pääsyä. Jännittää
 
Mä tuun tänne kans. @Bea.S sun kanssa oltiinkin samassa odotusryhmässä. Mulla siis spontaani km 12+0 pe 13.1. ja fyysinen toipuminen oli tosi nopeeta, kivut pari päivää ja vuoto kokonaisuudessaan alle viikossa ohi. Ultrassa kävin tiistai 17.1. ja silloin oli jo ihan tyhjä ja vuoto loppumassa. Nyt vaan mietin että miten tästä nyt sitten eteenpäin? Seksi aloitettiin heti vuodon loputtua ja ehkäisyä ei tokikaan käytetä. Mutta miten helvetissä ihmisen pää kestää tällaista?! Mitä jos ei onnistukaan? Mitä jos taas käy huonosti? Ja kun toikin oli oli jo noin pitkällä niin siinä saisi pelätä viikkotolkulla! Voi kun nyt tärppäisi pian! Miten tätä kiertoakaan nyt sitten lasketaan? Apuva!

KeepGoing, pää sekaisin kaikesta
 
Voi @KeepGoing kuinka kurjaa, ei tähän ryhmään toivoisi lisää jäseniä vaikka hyvä tukipaikka onkin :(
Mä olen kp 28/28-29 eli aika piinallista on. Näin aiemmin viikolla unta että olin raskaana. Väsyttää ihan älyttömästi, mutta se voi johtua ihan vaan unenpuutteestakin. Ajattelin että sunnuntaina testaan jos ei kuukautisia aiemmin kuulu. Ei sitten ehkä tule turhaan testattua jos kierto vähän venyy.
 
Keepgoing olen pahoillani menetyksesi johdosta! Samat mietteet täälläkin.. mullakin melki oli viikkoja kasassa 11. jotenkin olin ajatellut että kun ei vuotoja oo ja vahvat raskausoireet nii kaikki olis hyvin.. no kkm se sitten oli.. ja 2 viikkoa sykkeettömänä kellunu..
Kyllä taas elämä näytti huonot puolet.
Felessa kuinka lekuris meni?
 
@hill4 jännää! Tulethan kertomaan miten kävi? Toivotaan parasta! (y)

@Pia87 mulla oli myös tosi vahvat oireet ja yrjösin siihen edelliseen päivään asti ja kärsin kyllä kaikesta mahdollisesta! Ja muistan ku joku ilta nukkumaan mennessä miehellekin sanoin että ainakin kaikki pitäisi olla pienellä hyvin kun mulla on näin hirvee olo! Vaan kuinkas kävikään :cry: pahoittelut sulle myös, ihan kamalaa kun on kuvitellut kaiken olevan hyvin!

Kyllä mua on joka kerta jännittänyt, mutta koskaan en ole osannut pelätä. Meillä siis neljä lasta. Ja kun on jo ajatuksissa elänyt sitä tulevaisuutta johon se pieni kuuluu ja sitten sen tajuaminen että ei tulekaan... Kuinka voikaan ihmistä ahdistaa!

Nukkuminen on tosi vaikeeta mulla kun aivot kelaa tätä hommaa ihan koko ajan. Miten muilla, saatteko nukuttua/tehtyä mitään ilman asian jatkuvaa ajattelua? Ja jos, niin kauanko aikaa se vaati? Tämä on varmasti yksilöllistä mutta kysyn kuitenkin :unsure:
 
Mullakin oli muutama viikko keskeytyksestä uniongelmia.. sit alkoi pikkuhiljaa helpottaa.. nyt oon huomannu et tullut muutaman kerran mietittyä et pian olis jo puoliväli takana... pääkoppa..
Mullakin tosiaan 2 lasta ja niistä ekan raskauden saanu nauttia ilman pelkoja..
Ilman lapsia en olisi päässyt suht. Nopeesti arkeen takaisin ❤
 
@KeepGoing ❤ Joo muistan samassa ryhmässä oltiin

Kyllä saa hammasta purra kun aiheesta puhun ystävien kanssa jotka raskaudesta tiesivät ja aina ei pysty edes pidättelemään itkua, herkässä on vielä. Mulle toipumisessa myös auttoi se että ääneen puhuttiin miehen kanssa et jos vain minä niin toivon ja haluan niin lähdetään uudestaan yrittää...mutta joo se ei vie niitä pelkoja jotka putkahtelee aika ajoin tämänkin jälkeen, että mitä jos sekään ei onnistuisi...ja ja...mulla jeesas myös kyllä pitkä saikkukin mikä annettiin automaattisesti mitään pyytämättä, 1viikko, lisäksi esimies kannusti hakemaan herkästi lisää jos tarve... Raskaana olevia naisia näkee nyt ihan joka paikassa, se vähän kirpasee sydäntä...

Vuodosta kysymys. Mulla lääkkeiden otosta nyt 10pv ja vuoto vain rusehtavaa satunnaista tippavuotoa...saattaa aktivoitua runsaammaksi urheillessa...pitäiskö olla huolissaan vai voisko olla jo ohi/tyhjentynyt...kipuja yms ei ooo...raskaustestit näyttävät varmaan vielä plussaa...josvuoto nyt lakkaa niin teen testin ja taidan käydä ultrassa...
 

Yhteistyössä