**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Keskiviikkona 20.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 9/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 30/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 26/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 15/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 22/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 26/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 14/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 34/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 26
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 3/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 30/26-29
Alien_1________KKM10/12, KM02/13___________________KP 3/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_________________________Kp ?/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 11/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 20/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)_________kp 19/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 3
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 23/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 1/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 14/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 25/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 15/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:





:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle on iskeny kurkkukipu ja palellu oon kolme päivää. Viimeks oli samantyyppiset oireet ennen plussausta (taisin olla sairaslomallakin flunssan takia silloin), joten pieni toivo täällä pilkahtaa. Vielä on kuitenkin ihan liian aikasta testailla, yritän malttaa viikonloppuun asti...

Mulle on muuten eksyny yks ylimääränen päivä, eli mun laskujen mukaan tänää pitäis olla kp 22/25-31...
 
Taru81 Peukut pystys et ois raskaus oireluja! :heart:

:confused:
Mä soitin neuvolaa ja peruin ekan ajan siel. Neuvolatäti sano että omalääkärille gynekologin tutkimukseen pitäs mennä noin 1kk päästä. Mistä mä tiedän kuka on mun omälääkäri??? Voinko varata opiskelija terveydenhuollosta ajan, mitä mä sanon ku varaan? perus tutkimus vai millanen? :D Selitän tilanteen? Ottaako ne sinne? Apuvaa! oon kyl iha urpo... :D Ois voinu kysellä paremmin asiasta ku soitti sinne, mut jotenki olin niin lukossa.
Olin kyl positiivisesti yllättyny että suositteli varaamaan tuota aikaa, kun olin aivan varma että asiaan ei "puututa" vielä mitenkään.
 
KP 1/26-28 Aamuinen haamu apteekin testissä ja eilinen viola vaihtuivat TAAS kemialliseksi. Ensi ke lääkärille aika onneksi jos saisi lähetettä jatkotutkimuksiin, koska jotain on pakko olla vialla kun ei pikkuinen jaksa kunnolla edes kiinnittyä...:'(
Kohta en uskalla edes toivoa raskautta, kun alkaa pelottamaan jo ajatuskin että menetän jokaisen :'(
 
miss_piggy
Mulla on pieni lenssu kans päällänsä. Mutta raskaana en oo. Digiovistestit tuli, nyt on lääkearsenaalissa sitte tuota vehnisöljyäki tosiaan, ja hyi hitto minkä makusta :p

carolina30+ voi ei :hug: Toivottavasti löytyis joku syy miksi noin käy, ja saisitte apuja.
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Torstaina 21.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 10/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 31/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 27/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 15/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 23/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 27/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 15/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 35/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 27
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 4/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 31/26-29
Alien_1________KKM10/12, KM02/13___________________KP 4/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_________________________Kp ?/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 12/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 21/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)_________kp 20/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 4
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 24/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 2/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 15/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 26/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 16/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:





:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Verppu: Mukava että olivat sieltä neuvolasta noin mukavia. Kyllähän sitä kannattaa käydä lääkärissä, sanot vaan aikaa varatessa että neuvolassa ohjasivat. Meilläpäinkin on kuulemma jotain omalääkäreitä, koskaan en oo kuullut että sellainen toimisi, paitsi noilla eläkeläisillä jotka vaatii aina samaa lääkäriä :D Mutta eiköhän ne osaa sanoa sieltä tk:sta kun soittelet. Kai ne verikokeita ottavat ja olishan se kiva kun ultraisivatkin :)

Taru81: Pidetään peukkuja et olis ensioireita :)

Oon nyt yrittäny sitä mukaa korjata listaan virheitä kun niitä on ilmoteltu. Huikatkaa vain heti :) Virheitä kun meille kaikille sattuu ja useampi päivittelijä ollu viime aikoina.. Itselläni ainakin saattaa tulla jotain kämmejä

(.) No johan on vasemmalla jomotellu, vihlonu ja kipuillut tänään.. Olisko siellä ultrassa maanantaina se vasen munis ollu kipee keltarauhasen takia? Harmittaa ku lääkäri ei maininnu ollenkaa et näkykö et ovis olis jo ollu eikä tullu kysyttyäkään :/ Ah, ja mun iho!! Se kukkii niin kauniisti!! Aivan roihahtanut kukkaan!! No vielä jokunen päivä ja sitten tietää tuleeko täti vai kaks viivaa :) Säteily vasempaan kylkeen ja alavatsan alueelle on ny niin suurta et saa nähä koska uni tulee..
 
Viimeksi muokattu:
alien_1 :hug: mukavaa että asiat on nyt henkisellä puolella niin hyvin, että listoille tulit takasin.

Taru81 Nyt sitten peukut ja varpaat pystyyn, että ois ihan ensioireita :heart:

carolina30+ Onneksi sulla aika sinne lääkäriin ja toivotaan, että asiat alkais sen myötä sitten selkiytyyn :)

Pölö- No tietenkään se täti ei sieltä kurvaa kylää vaan tulee kaks viivaa :heart:

Mulla oli eilen ihan jäätävä kipu tuolla oikeella munasarjassa. Puoleen tuntiin en voinu muuta tehä ku olla kaksinkerroin. Onneksi sitten helpotti ku otin 1g Paramaxin. Mutta tuska oli semmonen että ei ollu kaukana, että oisin lääkäriin juossu. Liekö siellä sitten taas kysta ollut ja puhennu tai jotain. Niin ja mullahan sitten tähän kaiken lisäksi tuli nuitten antibioottien takia hiivatulehus vielä päälle. No siihen hajin eilen lääkkeen ja nyt jo oireet helpottanu huomattavasti. Joskos nyt vaikka alkais oleen tämä ralli viimein päätöksessä. Mää en ainakaan jaksais nimittäin yhtään enään mitään ylimäärästä juttua tähän syssyyn.

Mutta tänään on hyvä päivä, torstai on toivoa täynnä ja aurinko paistaa :)
 
Nyt taas vaan pikasesti omaa napaa, pitää ihan just lähtee työterveydessä käymään.

Kiitokset verppu, pölö ja zannukka! Täällä iski kunnon flunssan päälle, eilen ja tänää tuntunu nippailuja molemmin puolin alavatsalla, muutaman kerran ollu kevyitä repäsyjä. Jotenki tuntuu, että jännitän vatsaa taas koko ajan. Hyvin paljon siis samat olot ku edellisen plussauksen aikoihin. Meillä on suvussa kaksosia, joten hieman pelottaa olenko mä seuraava kaksosten odottaja... Tänään tein malttamattomana testin, muttei siinä vielä mitään näkyny. Jos oikein oikein oikein tihrusti, niin saatto tietyssä kulmassa jotain näkyä, mutta en usko ennen ku molemmat viivat näkyy tihrustamatta.
 
Kiitos pölö kun oot myös päivittäny listaa. Miulla näköjää eksyny yks kp liikaa eli tänään kp 15/24-31

Ja toivottavasti pölölle ja Tarulle sinne testiin piirtyy kaks viivaa :)
carolina :hug: Toivottavasti saat selvyyttä miksi käy noin.
alien Ihana kun tulit takaisin :)

Pahoittelut tädin saaneille ja tervetuloa uusille kuumeilijoille, täältä saa ihan mahtavaa tukea ja avautua voi kun ahdistaa :heart:

Oon viettänyt tarkoituksella viime viikosta hiljaiseloa, yritän saada nyt vähemmälle tätä vauvavauvavauvavauva-ajattelua. Tuntuu että joko ahdistelen raha-asioita tai sitten pyörittelen tätä vauva-asiaa.. Eiks miun päähän muuta mahdu?! Noh, nyt mennään about puolessa välissä kiertoa, ovulaatiosta ei minkäänlaista hajua. Mie en tunnista yhtään, ei oo ollu mitää kipuja, ei nännien arkuutta, ei mitään. Todennäköisesti ovis on vasta tulossa. Peittoja heiluteltu ainakin joka toinen päivä, välillä joka päivä. Että ei nyt pitäis jäädä siitä kiinni. Eilen ja tänään tuntunut samanlaista painavaa alavatsatunnetta kuin viimeeks plussaamista edeltäneillä viikoilla... Liekö se sitten ovulaatiosta kertovaa, en tiedä. Mutta mie keskityn nyt kodin sisustamiseen ja miehen kanssa lemmiskelyyn, yritän jättää sen lemmiskelyn lopputarkoituksen taka-alalle.
 
Hellouu naiset,. mittees tänne? mä täällä pitkästä aikaa poikkeemassa,.. täs odotellut että täti tulis ,. menossa jo 31 kp ja tätä ei o ennen tapahtunut.. että yli päiviä menee,. nyt siis tooodela jännät paikat. Toivotan onnea kaikille täällä isolla sydämella :heart:
 
Sain eilen elämäni naurut.

Kaverin poikaystävä heitti mut kotiin niiltä. Matkalla sitte puhuttii näistä keskenmenoista ja tää herra selittää mulle näin:
"Eläintenhän on helpompi synnyttää ku ihmisten, koska niiden paikat ei tartte olla niin kireet ku ne on kontallaan. Ku ihmiset taas on pystyssä niin niillä pitää olla tiukemmat lihakset, että vauva pysyy kyydis loppuu asti ja siks ihmisten synnytys on kivuliaampi ja vaikeempi. Ni jos sulla on löysät paikat niin siks ne alut tulee pihalle?!" ihan tosissaan ja hyvin innossaan!

Sehän se, pilluni on löysä.. ilmeisesti myös teidänkin!

:D
 
miss_piggy
verppu:Vähän niinku joskus nuoruusvuosina yks kaveri sai riidan aikaseks yhen jätkän kans baarissa siitä, ku se jätkä ihan tosissaan väitti, että suihinotosta voi tulla raskaaks :D Joo, mahalaukku ja kohtu onki yhteyksissä toisiinsa :LOL:

Kaksosraskauksista...mulle kyllä kelpais jopa kaksoset. Miehen suvussa on noita kaksosraskauksia ollu...Mulla on jotain omituisia maha-oloja, ovistesti nega, raskaustesti nega..
 
Verppu: Että noi miehet on niin ihanan yksinkertaisia :LOL: Joskus jopa käy ihan hitusen kateeksi kun omalla tavallaan ne pääsee joissain asioissa hieman helpomalla..

Kaksosraskauksista voisin sanoa että lapsesta asti olen haaveillut kaksosista. Miehen suvus niitä on, mutta ovat erimunaisia niin tuskimpa tulee sieltä suvusta sitten sitäkään geeniä.. Omassa suvussa ei ole ollenkaan, en sitten tiedä historiaa miten isomummujen äideillä jne. Omalla mummalla ainakin sisaruksia oli aika liuta. Jotenkin nyt kun vaan sais sen yhden, en oo tätä kaksos asiaa miettinytkään enää vuosiin, vanha haave :D.
 
Kaksosraskauksista Minulla äidin ja isän suvuissa kaksosia, minä kaksonen (menehtyi raskausaikana kohtuun) ja miehen suvussa kaksosia ja miehellä yhdet kaksoset. En sitten tiedä onko suurempi mahdollisuus vai ei? Jotku sanoo että olisi kohonnut mahdollisuus alkaa odottamaan kaksosia...
 
carolina30+:hug: Toivottavasti saat selvyyden, voihan kyl olla ettei mitään löydy ja ollut vaan huonoo tuuria. Itelläkin raskauksia alkaa olla melkonen määrä (äkkiseltään laskettuna 14-15), joista viisi onnistunut (joista ainakin kaksi oli kaksosraskauksia, toisessa toinen selvisi, toinen hyytyi jo alkumetreillä). Ja mitään sytä ei ole löydetty miksi keskenmenoja tulee.

Itellä tänään ihme tuikkimista alavatsalla. Välillä pitää mennä ihan kippuraan, kun koskee niin kovaa. Valkovuoto lisääntynyt ja yhdessä vaiheessa oli aikas kellertävän ruskehtavaa (verta mukana?) Liekkö sit menkat alkamassa vai mikä lie?
Jos se mun ovis oli viime keskiviikko-torstaina, niin ei kai ne vielä pitäis alkaa? Joku näppärä vois kertoo että jos se mun ovis oli keskiviikkona, niin onko mulla siis dpo 7 menossa?
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Perjantai 22.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 11/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 32/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 1/27-30
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 16/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 24/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 28/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 16/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 36/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 28
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 5/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 32/26-29
Alien_1________KKM10/12, KM02/13___________________KP 5/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_________________________Kp ?/25-28

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 13/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 21/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)_________kp 21/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 5
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 25/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 3/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 16/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 26/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 17/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

Mamuska7 Dpo9



:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
carolina30+:hug: Toivottavasti saat selvyyden, voihan kyl olla ettei mitään löydy ja ollut vaan huonoo tuuria. Itelläkin raskauksia alkaa olla melkonen määrä (äkkiseltään laskettuna 14-15), joista viisi onnistunut (joista ainakin kaksi oli kaksosraskauksia, toisessa toinen selvisi, toinen hyytyi jo alkumetreillä). Ja mitään sytä ei ole löydetty miksi keskenmenoja tulee.

Itellä tänään ihme tuikkimista alavatsalla. Välillä pitää mennä ihan kippuraan, kun koskee niin kovaa. Valkovuoto lisääntynyt ja yhdessä vaiheessa oli aikas kellertävän ruskehtavaa (verta mukana?) Liekkö sit menkat alkamassa vai mikä lie?
Jos se mun ovis oli viime keskiviikko-torstaina, niin ei kai ne vielä pitäis alkaa? Joku näppärä vois kertoo että jos se mun ovis oli keskiviikkona, niin onko mulla siis dpo 7 menossa?
mamuska - siulla ollut torstaina dpo8=)
..plussatuulosia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Kiitos Verppu:)Kyllä tässä on perhosai vatsassa vaikka sitä koittaa varaututa pettymykseen ja keksitytä kaikkee muuhun,.. kyl sen sitte ajan kanssa huomaa jos ei tärpisi,. mutta ku mä lopettan tupakoinninkin kk sitten ja olen syönyt vitamiineja,. + kaikki muut temput sit taas mitä peiton alle liittyy. Rinnat kipeyty eilisen päivä aikana,. tänään ei enää lainkaan lähinnä hieman arat,.. ei särkyä vatsassa,.. turvotusta? no ehkä joo .. enää oikeen tie olenko vaan saanut läskiä nin vatsalle,.. mul kyl ylees tulee perselle ja reisiin,. ja helttaa yyyyyyh :DDD huh,. mutta joo,.. katsotaan miten mennee. Mutta tulen sitten ensikiivolla joko itkemää tai kertomaan onneani teille. Hyvää ja tärppirikasta vkl kaikille täälllä <3 <3
 
Taru81 Mulla on samoja oireita ollut 4 päivää,.. välilläm päivisin on kuumeinen olo mutta ei kuumetta ,. paleltaa j akurkku on nyt 2 päivää o,lut vaihtelevasti kipeä :) kuvittelisin että tulossa kipeäksi mutta tuota lämpöilyä, en o kuitenkaan mitannut, olen miettinyt että voisiko olla jos nyt sitten raskaana että siitä ilmottelee,. heh taitaa ny vaan mielikuvitus tehä tepot :D
 

Yhteistyössä