**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

No samaa olin määki lukenu miss_piggy, mutta nyt tosiaan törmäsin tuommoseen juttuun. Meillä kyllä on ollu melekosta aktiivinen petielämä miehen kans. Toisinaan jopa aamua iltaa joka päivä. Mutta nyt ku aloin miettimään niin tais nuilla meijän tärppikerroilla olla niin, että kesällä mies oli viikon reissussa ennen sitä tärppiä ja nyt edellisessäkin tärpissä tais olla parin päivän tauko pupuilussa (anteeksi yksityiskohtanen selonteko :ashamed:) Joten pitäskö mun sitten sille ilimottaa että se on kuule semmonen homma, että herra siellä töissä alakaa tyhjentään "kassit" ihan joka aamu ennen töihin menoa niin pysyy siittiöt laadukkaina :LOL:
Niin siis tuossa jutussahan se perustukin siihen, että siittiöitä on vähemmän mutta ne on terveempiä kun pupuilee joka päivä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pölö-
Täällä mieletön kipu oikean puolen munasarjassa, ei auta panadol 1 mg, ei buranat :kieh: Oon varma että ovis oli torstaina (limat ja kipu). Nyt en tiedä mikä on. Liekkö taas kysta vai mikä lie? Mietin kokoajan pärjäänkö huomiseen vai pitääkö lähtee päivystykseen jonottaan (ei huittais kun se on kuitenkin täynnä työläisiä, jotka haluu jatkoa viikonlopulle).
 
Oireet vaan jatkuu, mutta päiväpissasta pc-testi nega. No viime yönä heräsin kun sattui mahaan ihan julmetusti ja menin sitten vessaan ja annoin tulla molemmista päistä pihalle, tänään kyökkinyt vähän väliä ja kuvottava olo kokoajan ja kamala nälkä... Onkohan se mahatautia mulle nyt puskemassa tähän päälle vielä, kuumetta, nenä tukossa ja oksettaa... No eipä voi ainakaan sitten väittää raskaudeksi jos niin on... :LOL:
 
Tänään sitten kp1. Olin niin varma raskaudestani, että tuli hieman "vuotopaniikkia" tuolla kaupungilla... Näin käynyt edellisen kerran joskus teininä! Nyt sitten vaan uuteen kiertoon! Keittää kyllä ihan kunnolla!
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tänne joutuneille. :hug:

Carolina: voi ei! Mahatauti on niin kamalaa! Pikaista paranemista!

Minäkin oon ymmärtänyt että joka toinen päivä olisi hyvä puuhailla peiton alla. Mutta ottaa nyt sitte selvää että että mikä on se paras määrä :confused:

Edelliselläkin sivulla oli jotain mihin piti kommentoida mutta empä nyt sitten näe sinne.

On: Tämäkin tyttö sai nyt innostuksen karppauksesta taas kerran ja mieskin innostui! Saikun aikana tuli painoa sen verran että alkoi jo ahdistamaan. Sovittiin miehen kanssa että mä karppaan plussa testiin asti ja sitten lisään taas puuron, leivän ja muut kuidut ruokavalioon. Olisi mukavempaa jos olisi mahassa se vauva tuomassa sitä painoa eikä herkut!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ite oon nyt silleen ehkä vähän karpannu, mutta en mitään täyskarppia, eli syön kyllä esim. jogurttia, ja juustoa, pekonia, kananmunaa, tummaa riisiä, kasviksia, maitoa, täysjyväleipää, punajuurisalaattia (jossa vähän hiilareita), raejuustoa jne.. Eli ihan kaikkia hiilareita en jätä pois, kun sekään ei välttis oo kovin hyväksi.

Mulle vaan gyne sanoi sillon viime kesänä, että painoa ei sais pudottaa mitenkään hirveesti, että sekin voi vaikuttaa negatiivisesti menkkoihin, mutta ainahan sitä voi tälleen pikkusen nipistellä.
Kerran olin viikon jollain nutrilett-dieetillä ja se oli aivan perseestä! Koko aika oli kauhea nälkä ja ne litkut oli jotain aivan oksettavan makusia :p

Mulla on tänään tullu aika paljon jotain limoja...en tiä johtuuko eilisestä pupuilusta vai mistä ku ei mulla nyt mitään ovistakaan ole. Ja tuskin tässä raskaanakaan ollaan.
 
Pikaisesti tällä kertaa omanapainen päivitys...Mulle voi päivittää huomisellekp 1/28-32! :/ Saas nähä nyt että mihin tää kierto mulla asettuu jatkossa. Nyt kierto siis 27 päivän mittainen..lyhin moneen vuoteen! Mutta se mun ovisajankohta piti siis paikkaansa ja oli sillon kp 12. Täytyy ajoissa tikutella ens kierrossa.

Alexalle myöskin pahoittelut tädistä! Seuraavasta kierrosta sitten jookosta joo!!? :)
 
p.ö.m.p.p.i.s7.3 Mä jäin miettimään tuota sinun testausta. Jos 7.3 HCG arvosi oli 1. Ja sanotaan että joka toinen päivä se tuplaantuu. Niin tuon mukaan ei se mitenkään ole voinut olla 12.3 25?!? Ja sehän se on pitänyt vähintään olla kun sulla tuli kotitestiin plussa. Eli kyllä sulle nyt ilmottivat väärän tuloksen sillon 7.3?
Itse kävin eilen päivystyksessä kun alavatsakivut äityi niin pahaksi. Kystahän siellä taas jollotti, joka aiheuttaa kipuilua. Voi olla että kyseessä keltarauhaskysta, joka voi ulla alkuraskaudessa (pitää yllä raskautta niin kauan kun istukka kehittyy) tai sitten toiminnallinen kysta. Raskaustesti oli kuiteskin nega, mutta jos nyt viime viikolla ois tärppi vahingossa käynyt, niin eihän se vielä testeissä näykkään. Nyt popsitaan litalginia, että voi edes kävellä vähän. HUomenna meen kuvauksiin, jossa ei saisi olla raskaana, joten kai mä voi sanoa ihan hyvin etten ole raskaana, kun eilen on kuiteskin testattu. Ja jos nyois tärppi käynyt, niin eihän se ole ennättänyt vielä edes kiinnittyä, joten kai sitä kuvauksen voi suorittaa? Mahdotonta pähkäilyä nykyään tää elämä:D
 
miss_piggy
Mulla taas tulee jotain rusehtavaa tuhrua :( Voi pylly että tää jaksaa tympästä... Ja tänään ois klo 17 se gyne.. No täytyy sille mainita asiasta, jos jotenki vaikuttaa johonki sisätutkimuksen tekemiseen.
 
miss_piggy Jospas se sieltä vaan vanhoja veriä vielä valuttelee ulos. Tuskin siinä vuodossa on mitään estettä sille sisätutkimukselle kun kerta vaan vähän tuhruilee. Mulla on kans nyt tuo vuoto enään tuommosta ruskeeta tuhrua, niinku vanhaa verta.

mamuska7 Mulla näky siinä lokakuisessa raskaudessa kans kysta oikeella puolen munasarjassa VU:ssa, mutta oli sitten sieltä hävinnyt itekseen NP:hen mennessä. Sillon sanokin siellä VU:ssa, että ne kystat on ihan harmittomia ja katoaa yleensä itsekseen raskauden edetessä. Oireena mulla oli kans sillon ihan hirmuset tuikkimiset tuonne oikeelle puolen ja syykin tosiaan selvis ultrassa. Välillä kun en meinannu päästä liikkumaan sen kivun kans ja kaksinkerroin piti olla.

MiNalo Mullahan kierto kans lyheni sen ensimmäisen keskenmenon jälkeen parilla päivällä ja ainakin pysy siinä tähän keskenmenneeseen. Saa nyt nähä mihin se tosiaan tämän jäläkeen asettuu. Toivotaan nyt että sulla vaikka asettuis tuohon se kierto :)

Alexa ikävää että se täti sitten kurvas sinne kylään :hug:

Mutta melkeempä voisin pitää semmosen tyhjennysvuotopäättyy-tanssin ja alakaa ootteleen niitä menkkoja :D Hassua miten ihminen voi olla onnellinen siitä, että pääsee oottaan menkkoja. Mää ku yleensä en voi sietää sitä aikaa kuukaudesta. Nyt taas vaihteeksi ollu ilmassa jotenki tosi positiivinen meininki uutta raskautumista kohtaan. Voi mua tuuliviiriä ja hormooneja :LOL: Jos nyt sitten oireitten perusteella ois se ovis ollu viikonloppuna, niin täti kurvailis kylään tuossa parin viikon päästä. Edellisen oviksenhan tosiaan pongasin sillon kp11 mistä tämä keskenmennyt sai alkunsa.


Aurinkoista alkavaa viikkoa :)
 
Viimeksi muokattu:
Pikasesti omaa napaa ja illal sit lueskelen jorinat läpi. :)
Mulla vuoto loppu jo viime viikon alus. Ja nyt kans niitä menkkoi ootellessa! Onneks mulla on tyhjentyny itestää molemmil kerroil. Sain jopa itteni lähtee kouluu. Kyl tää näköjää pikkuhiljaa rupee helpottaa. :)

Aurinkoista päivää tyttöset!
 
Otatteko yhden kuumeilijan vielä mukaanne? Keskenmeno kärsitty ja vuodotkin loppuneet. Tein plussa testin 25.2 ja seuraavana lauantaina alkoi vuoto. Viime viikon torstaina ei testit näyttäneet enää mitään. Toista kovasti toivotaan.
 
Carolina: Otan osaa :( Kamalaa tuollainen :( Jaksamisia sinulle oikein kovasti surun keskelle. Ja voimia oksennustautiinkin.. Kyllä sua koetellaan :hug:

Alexa: :hug: Toi on niin inhottavaa jos tulee vielä puskista eikä oo varautunu :(

Piki80 ja niiskunenä tervetuloa joukkoomme :hug:

Minalo: Kovasti pidit jännityksessä, ei auta ku tässä vaiheessa toivottaa tsemppiä seuraavaan kiertoon..

Zannukka: Mukavaa että vuoto vihdoin loppu ja pääseet pian uudelleen yrittämään :)

Miss_piggy: Kovasti sua ny tuhrut kiusaa.. Nyt antaisin vinkin että unohdat seuraaviin menkkoihin asti kaikki ovikset sun muut ja keskityt vain itsesi hemmotteluun :) Sitten kun pääset taas kunnolla yrittämään, niin ei oo stressitasot valmiina katossa :)

Kanella: Aivan, mukava että olet saanut apuja. Miltäs tällä hetkellä vaikuttaa? Toivottavasti nyt pysyis kiinni! :)

Muillekin oli kommentoitavaa, mutta kun on täs monta pvää vaan puhelimella lueskellu niin jotenkin nyt tätä tiedon tulvaa on täälä viime päivinä ollut..

ON: Tänään alkoi sitten talviloma! Heti aamutuimaan gynelle ja sainkin sitten kasan lääkkeitä. Varmaksi ei sanonut mutta meinasi että on niin vahvat tulehduksen oireet, itse sisällä näytti kuulemma oikein hyvältä. Vasempaan munasarjaan sattui kyllä tosi pahasti ku vähä "tökkäs" ja meinasin aivan huutaa kivusta.. Ovis mulla mun käsittääkseni tuli täs kierros oikeelta. Siellä ei näkyny mitään, muutenkin oli kohdun alue tosi arka.. Noh, jospa tästä nyt sitten lääkkeet tepsii!! :) Sitten voi ens kierrosta alkaa tikutteleen ovista ja täysillä yritystä päällensä! :)
 
Viimeksi muokattu:
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Tiistaina 19.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 8/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 29/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 25/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 14/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 22/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 25/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 13/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 33/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 25
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 2/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 29/26-29
Alien_1________KKM10/12, KM02/13___________________KP2/28-31

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 10/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 19/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)_________kp 18/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 2
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 22/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 28/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 13/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 24/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 14/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:


carolina30+ DPO 14


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Eleonoora86
Niiskunenä


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiva ku pömppis ja Pölö- ootte jaksanu päivittää tuota listaa. Ite menisin varmaan ihan sekasi tuossa hommassa. Mulle tosin on tuonne lipsahtanu yks KP liikaa. Tänään siis KP12 menossa. En ois muuten etes huomannu mutta tuossa päivällä laskeskelin just, että kierto taitaa pysyä siinä normaalissa ku tänään ollu niin vahvat ovistuntemukset ;)

Mää taijan jättää ovikset tikuttelematta, mulla kuitenki niin vahvat nuo tuntemukset ollu siitä oviksesta aina. Ja kunhan nyt saan sen miehen sieltä kotia niin ihan taatusti viikkojen erossa olon jäläkeen tulee heiluteltua peittoja ihan joka päivä taas hyvät tovit :ashamed: Eikä meillä tosiaan oo tikuteltu niitä ennenkään ollaan vaan tjottailtu ja hyvin on tärppi käyny :)

Niin juu ja uusille :hug: pahoittelut pinoon joutumisesta
 
Viimeksi muokattu:
Minä myös haluun kiittää kaikkia niitä jotka on listaa päivittäneet! ISO kiitos! :) Mä voin enemmän kuin mielelläni palata siihen rooliin tuossa muutaman viikon päästä. Halusin vaan pitää hieman taukoo ja siis pakostakin kun ei meillä ole tällä hetkellä muuta nettiä ku puhelimissa. Ja tällä tuo päivittäminen on uskomattoman vaivalloista! :D

Uusia km:n kokeneita kuumeilijoita oli parisen kappaletta esittäytynyt. Pahoittelut km:sta, mutta tervetulos tähän mahtavaan tsemppiryhmään mukaan! :)

Mulla on nyt sitten tosiaan hanat auenneet tänään. Runsasta on vuoto, mutta se mikä on uutta niin kipuja ei nimeksikään! Endon poistosta lienee siis jotain hyötyä ollu. :) Ja eipä tuo lyhyempi kiertokaan haitannunna. Mieliala on jotenki korkeemmalla ku pitkiin aikoihin, vaikka ei nyt tärpännytkään..Se on tuo ihana aurinko joka tuo valoa päiviin ja lämpöä sydämeen!
 
miss_piggy
Gynellä käyty.
Oli sitä mieltä että vielä 6kk jatketaan terojen kanssa tai ilman, ja jos ei oo tärpänny niin sitte julkiselle puolelle jatkotutkimuksiin/hoitoihin. Meinasi että kun tämäkin raskaus kuitenkin tärppäs suhteellisen lyhyessä ajassa, niin toivoa on. Kuitenki mulla lähtötilanteena oli se pco, ja olisko nyt niin, että sitä ei enää tällä hetkellä ole. Hän ei clomeja kirjoittanut, koska se vaatii sitten niitä seurantaultria, jotka tulee halvemmaks julkisen puolen hoidoissa.
Oli myös sitä mieltä, että terolutit ei estä ovulaatiota mitenkään, mutta voin itse päättää käytänkö niitä. Terojen kanssa vaan kuulemma ovis on helpompi tikutella, kun kierto on lähes aina saman mittainen.
Kohtu ultrattiin ja oli tyhjä km-materiaalista. Limis oli ohut ja follit pieniä, joten ovista ei kuulemma nyt kannata tikutella, eikä menkatkaan oo ihan heti tulossa :D
 
Moikka!

Ajattelin tulla moikkaamaan, vaikka tuskin kukaan mua enää edes muistaa..:)

Lueskelen juttujanne aina välillä, mutta enemmän minua kiinnostavat tällä hetkellä keskenmenojen tutkiminen/ mahdolliset hokkuspokkuskonstit niiden estämiseksi, kuin piinailu ja raskauden yrittäminen.

Nopsa tausta:

1. KKM 10/2011, 2. KKM 7/2012, nyt kolmatta odotellaan.. sain nimittäin plussan viime viikolla, mutta odotukset eivät nyt kovin korkealla ole.

Raskaudun heti kun bongaan oviksen. Keskenmenot eivät ala itsekseen, vaan ekassa tyhjennettiin lääkkeillä (ei mennyt kovinkaan putkeen, jouduin sairaalaan kun vuosin kuin pistetty sika), toka kaavittiin kahteen kertaan. Kaavinnan jälkeen kierto kestää tasaantua ja limakalvon parantua, myöskään yritystä ei ole ollut keskenmenojen välillä, siksi pitkät välit.

Toisen keskenmenon jälkeen kävin Väestöliiton klinikalla otattamassa perus verikokeet, mutta eipä niissä mitään ollut. Olenkin varma, että kohdussani on vaan jotain vialla esikoisen synnytykestä (istukka jouduttiin silloinkin kaapimaan..) eikä raskaus siksi jatku. Paha vaan, että jos näin on, ei sille oikein mitään voi tehdä :headwall:

Päätin, että jos tämäkin menee kesken, pyydän tutkimaan kohtuni kunnolla. Jos mitään ei selviä, jäämme todennäköisesti yksilapsiseksi perheeksi.

Jos jollain on kokemuksia keskenmenojen syistä/ tutkimuksista/ apukeinoista niiden välttämiseksi, kertokaa ihmeessä! :) Luget aloitin nyt ekaa kertaa, samoin minidisperiniä otan joka päivä.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä vauvaprojekteihin!

-Pippari
 
Olen siis 27vuotias ja yhden lapsosen äiti. KM oli 03/13. Kierrosta ei nyt mitään hajua, ennen keskenmenoa oli 25-28 päivää. Luulen että ovuloin viikonloppuna, ehkä?! Keskenmeno oli kuitenkin ihan heti plussauksen jälkeen ja vuoto loppui jo viikko sitten.

Voin vaan kuvitella mikä pelko on seuraavan kerran jos joskus raskauden kaikki ensimmäiset viikot.
 
Oireet vaan jatkuu, mutta päiväpissasta pc-testi nega. No viime yönä heräsin kun sattui mahaan ihan julmetusti ja menin sitten vessaan ja annoin tulla molemmista päistä pihalle, tänään kyökkinyt vähän väliä ja kuvottava olo kokoajan ja kamala nälkä... Onkohan se mahatautia mulle nyt puskemassa tähän päälle vielä, kuumetta, nenä tukossa ja oksettaa... No eipä voi ainakaan sitten väittää raskaudeksi jos niin on... :LOL:
Ei ollut mahatautia kun ei jatkunut samaa rataa, vaan kuvottavaa oloa ollut ennen ja jälkeen. Pari kertaa joutunut käymään kyökkimässä vessassa, mutta helpottanut heti kun on hiukan jotain taas syönyt. kokoajan saa olla jotain syömässä ettei tule kauhean paha olo...
 
Pippari: Kovasti sua on koeteltu :/ Veikkaan että voisit saada vaikka tuola keskenmeno osiossa vastauksia kysymyksiin jos aloitat oman keskustelun. Veikkaan että ne jotka on jo onnistunut ja saaneet vastauksia keskenmenojen syihin, ei pyöri enää tässä keskustelussa.. Kovasti nyt lähetän täältä sulle oikein vahvoja tarrasukkia!! Toivottavasti se löytäis sieltä ny sopivan kolon mihin kaivautua ja jossa olisi hyvä kasvaa loppuun saakka :)

Miss_piggy: Mukava että gyne ajatteli myös sun kukkaroa, eikä ollut heti valmis yksityisen kautta kaikkine ultrineen yms. Olis tullu varmasti kalliiksi. Mutta varmasti sulle raastavaa tämä tuleva aika. Olen kyllä todella monesta paikasta lukenut että km:n jälkeen keho on vastaanottavaisempi uudelle raskaudelle, toivottavasti nyt sullakin olisi näin :) Koita nyt rentoutua ja jättää tämä vauvakuumeilu hetkeksi taka-alalle ja anna aivojen jäähtyä hetki :)

Niiskunenä: Älä turhaan pelkää vielä mitä pelkäät sitten kun seuraavan plussan saat :) Itse ainakin koitan olla sillä asenteella. Se kun ei auta yhtään mitään vaikka kuinka pelkäis, se pelko ei näissä tilanteissa kuitenkaan estä mitään...

ON: Miksi, miksi mä oon näin hölmö :D Tein aamulla huvikseen one stepin liuskatestin.. Nyt on kuitenkin jotain dpo 8.. Siihen tuli viivan paikka ja sinne reunalle punaasta :D :D Mä oon niin hölmö :D. Mullei edes oo minkäänlaisia raskausoireita :D Ei pienintäkään! No eipä noi viivanpaikat mitään sano vaikka google sanoi toisin. En usko googleen :) Mutta toi testailu on vaan niin hauskaa hupia :D Alkukierrosta aina puristelen päätäni täälä lueskellessani että miksi ihmiset testailee noin ajois!! :D Anteeks, mutta mun on ny pakko nauraa itselleni :LOL:

Tuo aurinko tekee kyllä todella ihmeitä. Mulla on niin levollinen ja ihana olo :D Niinku toinen ovis olis tähän kiertoon ilmestyny :)
 
Tässä on taas ollut sellainen vauhti päällä viime päivät, että en ole tännekään muistanut päivittää tilannetta... Eli menkat alkoi taas viime viikolla :( Ehdin jo toivoa parasta, kun onnistuin jopa bongaamaan oviksen, mutta eipä siltikään tärpännyt. No, ei muuta kuin nokka kohti uusia pettymyksiä.

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 8/34
 
Minäkin voisin tulla takaisin listoille. Menkat alkoi eilen ja kuten gynen kanssa sovittiin menen tarkistukseen perjantaina mikä on kp5. Soittelin sinne jo etukäteen aikaa varatessani ja veriarvot olivat kuulemma viitearvoissa, ei siellä kyllä katsottu kun progesteroni ja kilpirauhasarvo. Katsotaan sitten mitä tehdään, hieman hirvittää jos "luomuna" kehottaa vaan jatkamaan, kaksi edellistä raskauttahan meni km:eek:on... Jos edes jotain henkistä tukilääkettä asperiinin tiimoilta tms ihan mielenrauhan takia :I Limakalvo ollut ohuenlainen mutta en sitten tiedä jos keltarauhastaso on normaali voiko sille tehdä mitään, kakka. Katsotaan. Pahin ahdistus hieman helpottanut nyt kun taas homma etenee ja pääsee yrittämään. Kävin jo kerran siellä psykiatrian sairaanhoitajalla juttelemassa ja tällä viikolla käyn uudelleen. Tuntui kyllä hyvältä päästä puhumaan tilanteesta ja uskon että siellä käyminen auttaa ainakin henkisesti. Jos teillä on mahdollisuus vastaavaan niin suosittelen, jossain luin että tällainen henkinen apu on auttanut paljon uudelleenraskautumisessa. Onneksi hieman vaihtelua vknloppuna, lähdetään kaveriporukalla Adam Lambertin konserttiin. Tekee loven jo tod kapeaan rahapussiin mutta kyllä on mukava päästä vähän viihteelle pitkästä aikaa :)

Pölö, itse olen myös himotestaaja ja vaikka en itse ole ko. ketjuun kirjoitellut niin luen kyllä :) En pysty ikinä odottamaan dpo 10 asti vaan hyvä jos 8 on lasissa kun testejä jo kaivelen :D Noo, tuskallisen ihanaa se vaan on, pettymyksiä ja joskus ensin iloa ja sitten surua... Niin kuin tässä ketjussa olevat tietää että joskus käy.

MiNalo, Alexa ja Hanttuliini, pahoittelut tädistä :(

Pippari, tsemppiä, itsellä myös samat fiilikset jos plussaan jatkossa, pelko varmaan niin suuri ettei uskalla muuta kuin km:a odotella... Syitä keskenmenoille tuntuu olevan todella vaikea löytää (eikä niitä suostuta heti etsimäänkään), useimmilla juuri niitä selittämättömiä eikä testeissä tunnu löytyvän oikein mitään. Tietty jos joskus löytyy niin jos sille ei pystytä esim lääkityksellä tekemään mitään (esim kromosomiongelmat) niin voi olla epätoivoinen tilanne. Meillä tietty yksi lapsi jo niin tietää että kyllä onnistunut raskaus pitäisi olla sen puoleen mahdollista. "Psykolla" asioista jutellessani tuli puheeksi jos vielä uuden km:n joutuu kestämään. Pelkkä ajatus sai sen verran mielen pahaksi et voi ahdistus, kahdessakin on no NIIN tekemistä. No toivotaan et tämä jäis tähän. Usea on tuolla keskenmenopuolella kertonut että seitsemänkin on joutunu kokemaan, huhhuh.

Miss_piggy, Oletkos jo aiemmin syönyt teroja vai onko uutta? Tsemppiä uuteen yritykseen!

Zannukka, mulla kanssa todella vahva kipuilu oviksen aikaan monta päivää ettei voi mennä ohi. Olen varmistukset usein tehny testilläkin, mut se on ennemminkin oman mielenrauhan vuoksi :)

verppu, hyvä kun vuoto loppunut, ei muuta kun uutta matoa koukkuun.

niiskunenä, tervetuloa ja pahoittelut.

mamuska7, minulla oli joskus 10v sitten munasarjakysta mut ei oireillut kun menkkojen viivästymisellä, kipuja ei ollut aikana eikä puhjetessa. Ehdin kyl säikähtää et olenko raskaana mut kysta selittikin sitten sen.

carolina30+, oletko tehnyt testiä kun pahaa olo on ollut? Loppukierrossa kun kuitenkin olet :)

Haaveissa toinen:
alien_1 ____KKM 10/12, KM 02/13______ KP 2/28-31


Tsemppihaleja kaikille, eikun kevättä kohti! :)
 

Yhteistyössä