Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Voi itku @haavelapsi - tarinasi kuulostaa keskenmenon suhteen tosi samalta kuin mulla, paitsi täällä vuoto alkoi vasta viikolla 8... gynekäynnillä lääkäri myös tokaisi, että ihan kuin ei olisi raskautta ollutkaan ja seuraava oviskin oli jo tulossa!

Tervetuloa mukaan jatkamaan kuumeilua, toivotaan että pian tärppäisi uudelleen :)

Voi ei, Joka ikinen päivä siinä väärässä tiedossa että on raskaana on liikaa :(

Tsemppiä meille!
 
@Fritang mun ystävistä/tutuista kolme saa tässä ihan lähiaikoina/alkuvuodesta lapsen.. en kellekään heistä ole kertonut että yritetään lasta tai että vasta saatiin km.. yritä siinä sitten suhtautua näihin ympärillä oleviin vauvajuttuihin.. no kyllä tämä ajan kanssa helpottaa ja uus yritys vain päälle :)

@haavelapsi voimia teille ❤ tutun kuuloinen on sinun kertomasi juttu. Meillä km alkoi pari päivää aikaisemmin kuin sinulta ja oltiin viikolla 6+4.. olin tehnyt vahvan plussan jo marraskuun 23 pv, pari päivää ennen kuin menkat olis pitänyt alkaa. Ehdin tietää raskaudestani useamman viikon siis.. :( joulu meni vähän niin ja näin mut uutta yritystä kohti on asennoiduttu ja vähän jo aloiteltukin..

Omaa napaa: aamulla tein r-testin (normivahvuisen) ja se oli nega. Tänään kävin vielä verikokeessa ja ensiviikolla on lääkäri ja ultrataan kohtu, et se on tullu tyhjäks. Samalla saan tietää joko hcg on normi, viimeviikolla oli vielä 45. Vuoto mulla kesti n viikon ja sen jälkeen kyllä on joulun aikaan vähän huolimattomasti peittoa heiluteltu eikä ehkäisyä ole ollut (viini, mikä ihanaa tekosyy), eikä siis tietoa joko paikat on puhtaat ja peittojen heiluttelu turvallista.. tuleekohan meille noottia tästä :rolleyes:
Tiedän tunteen! :( Samana päivänä kun oma keskenmeno alkoi sain tietää että siskoni odottaa heinäkuussa syntyvää vauvaa :cry: tyhmää mutta tunsin kyllä kateutta ja kiukku kun itsellä meni kesken ja toisella kaikki hyvin, vaikka eihän se meiltä pois ole... serkuksille olis tullut ikäeroa 5 viikkoa :(


Mää oon koittanu tikuttaa ovista mutta en ole sitä onnistunut löytämään, olosta päätellen ovis olis kuitenkin ollut... peittoja on heilutettu vähän miten sattuu. Aika näyttää miten käy

Plussatuulia kuitenkin ! :love:
 
Voi itku @haavelapsi - tarinasi kuulostaa keskenmenon suhteen tosi samalta kuin mulla, paitsi täällä vuoto alkoi vasta viikolla 8... gynekäynnillä lääkäri myös tokaisi, että ihan kuin ei olisi raskautta ollutkaan ja seuraava oviskin oli jo tulossa!

Tervetuloa mukaan jatkamaan kuumeilua, toivotaan että pian tärppäisi uudelleen :)

Niin siis sanoiko sulle lääkäri että ovulaatio oli jo tulollaan vaikka raskaus oli vasta keskeytynyt ? (y)

Kiellettiinkö teiltä yrittäminen ?
 
Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :love:

Se olisi tänään testipäivä. Keskiviikkona testasin dpo10 siis jotakin, seuraavana päivänä testasin samanlaisen ja ajattelin, että kyseessä on kem jos ei hcg nouse. Sitten jätin testaamisen kokonaan. Ja eilen myöhään illalla tajusin, että olen laskenut dpot ihan väärin, nyt tänään vasta olisi dpo11 eikä dpo13. Eli sen jonkin testiin olen testannut vasta dpo8.. Ja nyt nousi toiveet jälkeen korkealle :cry: kohta valmistautumaan kauppaan lähtöä varten!
Edelleen siis piinaillen.... Iik!
 
Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :love:

Se olisi tänään testipäivä. Keskiviikkona testasin dpo10 siis jotakin, seuraavana päivänä testasin samanlaisen ja ajattelin, että kyseessä on kem jos ei hcg nouse. Sitten jätin testaamisen kokonaan. Ja eilen myöhään illalla tajusin, että olen laskenut dpot ihan väärin, nyt tänään vasta olisi dpo11 eikä dpo13. Eli sen jonkin testiin olen testannut vasta dpo8.. Ja nyt nousi toiveet jälkeen korkealle :cry: kohta valmistautumaan kauppaan lähtöä varten!
Edelleen siis piinaillen.... Iik!
Voi! Toivottavasti plussa vahvistuu ja kaikki menisi hyvin :love: Kuinka mones kierto sulla on km jälkeen ?

Kerro sitten mitä testi näytti! :rolleyes:
 
Niin siis sanoiko sulle lääkäri että ovulaatio oli jo tulollaan vaikka raskaus oli vasta keskeytynyt ? (y)

Kiellettiinkö teiltä yrittäminen ?

Joo, keskenmenosta oli varmaan viikko tai maksimissaan kaksi, kun kävin ”keskenmenoneuvolassa” purkamassa erikoislääkärille tuntojani :D en paljon kysellyt että onko kiellettyä jatkaa heti yrittämistä, vaan ilmoitin että uusi yritys on jo alkanut... gyne näki sitten ultrassa tuloillaan olevan oviksen ja ennusti sen muutaman päivän päähän. No, sitä ei työreissujen takia päästy hyödyntämään.

Ei kai siihen mitään syitä ole kieltää yrittämistä heti km:n jälkeen, jos muuten tuntee olonsa fyysisesti ja henkisesti terveeksi. Jotkut toki haluavat surra rauhassa ja jatkaa vasta sitten yritystä.

Lisää omaa napaa - Vajaan viikon päästä alkaisi menkat... jos alkaisi! Ärsyttävän jännää :D
 
Voi ei pakko panikoida tännekkii..kp28 ja menin tekemää testin ja se näyttää positiivista. Ei mitään raskauteen viittaavia oireita, voi itkun itku tää on varmaa joku kemiallinen, tuulimuna tai muu häiriö, miks menin testaa tää tuskastuttaa vaa enemmän mua :cry:

Ja kp 24-25 tuli ruskeeta vuota pyyhkiessä.. sekä ei lupaa mitään hyvää eikai pitäs sillo mitää vuotaa.

http://aijaa.com/pWwAXg
 
@Kiira29 Ymmärrän ahdistuksen :( Toivotaan, että olisi kuitenkin ihan harmitonta vuotoa ja raskaus jatkuisi siitä huolimatta!
Toivotaan, tää oireettomus ei vaa lupaa hyvää.. sama oli sillon yk3 että oireet oli ihan olemattomat, nyt ei oo niitä vähiäkään :( pitää testailla miten viivan käy ja jos taas menee kesken ni sit haluun kunnon syynii että missä mättää.. vai voisko toi olla kemiallinen? Joku kiinnittymisyritys plussa?
 
Voi ei pakko panikoida tännekkii..kp28 ja menin tekemää testin ja se näyttää positiivista. Ei mitään raskauteen viittaavia oireita, voi itkun itku tää on varmaa joku kemiallinen, tuulimuna tai muu häiriö, miks menin testaa tää tuskastuttaa vaa enemmän mua :cry:

Ja kp 24-25 tuli ruskeeta vuota pyyhkiessä.. sekä ei lupaa mitään hyvää eikai pitäs sillo mitää vuotaa.

http://aijaa.com/pWwAXg

Muista ettei oireettomuus aina tarkoita mitään hälyttävää! Toivotaan että pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin (y):)
 
Onnea! :love::whistle: Äkkiä kyllä raskauduit km jälkeen, antaa toivoa meillekin :rolleyes:
On tämä kyllä uskomatonta. Kymmenen vuotta sitten sain pcos diagnoosin, esikoisesta oltiin hoidoissa, kun en ovuloinut. Ja viimeviikolla tosiaan lääkäri ultrasi ja totesi munasarjat terveiksi. Ei jälkeäkään pcosta. Mietin, jos ovat vaan lopettaneet toimintansa ja meinasin ensi kierrosta ottaa ovulaatiotestit käyttöön. No ei tarvitse, toivottavasti. Saisi tämä pysyä nyt kyydissä mukana :love:
 
@haavelapsi kiitos tsempeistä :) on tää ihana paikka kun saa purkaa tuntojaan ja tietää että te ymmärrätte ettekä pidä ihan hulluna :D

Mulla on kaks digiä kaapissa ja pähkäilen et millohan olis järkevä tehä.. oottaako että pitäs olla 2-3 ja sitten toinen 3+ vai mitenhän.. en tiiä kyl ovulaatiosta mitään eli hedelmöittyminen on mysteeri :)
 
Voi ihanaa onnea plussanneille ja muille plussatoiveita <3 pahoittelut keskenmenon kokeneille :( mua on surettanu ku selkee ovis tuntui ja kukaan ei kuitenkaa halua mun kanssa yrittää uutta raskautta :'( huooh... niin kurjaa... uusi vuosi vaihtuu ilman vauvamasua, nyt olisi jo pitkät viikot ja isp massu ja nyt mulla ei ookkaan mitään :'(
 
Ihanaa, plussia! (Tähän sellainen sydänsilmäemoji, en osaa :D ) Kyllä me kaikki plussataan vielä!

@Wimpsula voi itku mikä tilanne. Täälläkin kun sovitusti mennään tjot-meiningillä, paitsi että meitsi kyllä menee aika ”plussa mittariin tai muuten”-omalla tyylillään, niin harmittaa aivan sairaasti jos miestä ei kiinnosta petipuuhat just silloin kun olis tärkeetä. Mutta ei voi painostaa tietenkään, ei viitsi tehdä asiasta härkästä. Sitten iltaisin itku kurkussa sellaisin ajatuksin, ettei me ikinä saada lasta.

Mut kyl me saadaan. Joskus vielä.
 
@Pamsku Onnea hirveästi! :love:

@Kiira29 oletko testannut uudelleen? :)

@Wimpsula kovasti haleja :( Toivotaan, että mies vielä muuttaisi mieltään.

@Santso me ei edes tjottailla, mutta tuntuu silti ettei miestä kiinnosta koskaan oviksen aikaan. Tai kiinnostaa, mutta ei todellakaan joka toinen päivä vaan enemmänkin mennään sillä ajatuksella että toivottavasti kerta riittää. :cautious: No, onneksi se on ennenkin riittänyt, mutta kyllä sitä haluaisi ottaa varman päälle kun kerran kolmessa kuukaudessa ovuloi oikealta puolelta.

Tänään letropäivä nro 3. Päätä särkee vuorokauden ympäri, mutta se on ihan siedettävän rajoissa kuitenkin. Mielialaoireet olisin kyllä voinut jättää väliin, masentaa jatkuvasti. Mutta tiistaina menee viimeiset, toivottavasti sivuvaikutukset loppuvat samalla :)
 
@Fritang testasin aamulla, ja oli vahvempi kun iltaviiva mutta ei vielä tasavahva kuitenkaan.. pitää tässä ootella ja testailla mut taidan uv skumpan skipata minkä olin ennättänyt ostaa sillon vuotopäivinä :D

Äh onpas ikävä et tulee sivuvaikutuksia niistä letroista :( toivotavaa et riittäs et kerran kärsit ja nyt tulis vihdoin ovulaatio oikeelta puolelta. Oliks niin että teil on tärpänny joka kerran ku ovulaatio on tullut oikeelta puolelta?
 
Kuukautiskalenterin mukaan pitäs alkaa menkat keskiviikkona.. ehkä siis ens viikonloppuna vois uskaltautuu testaa sen digitaalisen jos vuoto ei oo alkanut. Jos nyt yrittäs joka toine pvä testata tolla liuskalla et mihi suuntaa menee (n)

@Fritang onneks teillä raskautuminen tuntuu käyvän käyvän suht helposti :)
 
Miten teillä muilla, onko km jälkeinen ovulaati ollut jotenkin poikkeuksellisen kivulias? Mulla taisi ovis olla vasta tänään kivuista ja... kröhöm muusta päätellen:rolleyes:, mutta tuntui paljon kipeämäpänä kuin aikaisemmin (n) Positiivista tietysti jos olikin ovis eikä muuta kipuilua... toivoa siis ehkä on :love:
 

Yhteistyössä