Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

18.11.2017

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Erätyttö………………..….kkm 4/17……………….1. lapsi
Fritang (24v)…………....km 2/17, tm 5/17……2.lapsi
hill4 (37v)………………...kkm 10/16………….....1. lapsi
Kiira29........................tm 01/13 + 7/13, kkm 5/15, km 10/17....2.lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16....1. lapsi
Mrs.Ö (27v)……….….....rk 1/17……………………2. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.. 2.lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Titi-uu89 (28v).............kkm 12/16, kem 5/17 & 8/17........2. lapsi
Toiveinen (24v)...........kkm 6/17....................1.lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17.........2. lapsi

Taustalla:


Plussanneet vuonna 2017:

Tammikuu:
ei päivitetty
Helmikuu: ei päivitetty
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Heinäkuu: Tiituu
Elokuu: Hantta81
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Lokakuu: Miiiii

Edellinen ketju:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kevaet-2017.2488773/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys

kp ?/? = meneillään oleva kiertopäivä / keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päivää ovulaation jälkeen)
dpo -1 = ovisplussapäivä
dpo 0 = ovulaatiopäivä
dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

yk = yrityskierto ja kuinka mones menossa
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä juttu @Kiira29 (y)

Nyt se ovis taisi vihdoin tulla, tai ainakin tärinäkipua on nyt illalla ollut, mikä yleensä on merkannut irtoamista. Väärältä puoleltahan se taas. :(:cry: Hitto kun ehtii aina alkukierrosta innostua että nyt on varmasti jo meidän vuoro...
 
Eilen oli kp19 ja jostain syystä päädyin vielä testaamaan ovulaatiota, tuloksena oli lähes yhtä vahvat viivat, tänä aamuna sama juttu. Testaan vielä illalla uudestaan mihi suuntaa kääntyy viivojen vahvuus. Oliskohan se ovis vasta sittenkin tuloillaan vai meniköhän ohi.. kuinkahan pitkä kierto tästä on tulossa vai jääköhän luteaalivaihe vaan tosi lyhkäseks sitten.

Onko muut löytäneet tiensä tänne? Mitä muille kuuluu? :)
 
Hei! Voisin mäkin tänne kirjoitella. Toiveinen, 24v., kkm 6/17, ensimmäinen lapsi olis kiva. :love: Yk 5.

Mulla menossa vasta kp19/dpo4, ei suurempia tuntemuksia tunnu, mutta ihanku rinnat ois nyt turvonnut ja verisuonet pinnassa. Vv jonkin verran erittyy. Parina yönä selkeät unet. Kovin polttelee jo päästä testaamaan, mutta pakko vaan odotella. :D
 
@Fritang Onko sulla mitään kontrolleja tms tulossa ikinä gynelle? Mietin ku sulla on niin erikoinen tilanne et luulis pääsevän kunnalliselle puolelle? :)

On tää oottaminen hirveetä, joka päivä vaan ajatukset pyörii siinä että olispa raskaana, miten teillä muilla? Oisko vinkkejä miten vois elää normaalisti ja unohtaa asian taustalle? Ennen tota viimesintä keskenmenoa jotenki vielä pysty olee rauhallisin mielin ja ootella vaan, ei ollut kiire. Nyt jotenki jysähti päälle että miten kovin sitä odottaa ja toivoo tapahtuvaksi pian!
 
@Fritang hyvä että kipuilu jo helpottaa! Ovis kivuista en tiiä, että voiko pitkään olla, mutta kai sekin voi vaihdella? :confused: En tiedä, mut varmasti inhottavaa! :(

Mulla on @Kiira29 ihan sama juttu, että ei vaan meinaa jaksaa odottaa. Kun oli nyt kerran jo raskaana, niin jotenki toivoi niin nopeasti raskautuvansa uudelleen. :unsure: Päivittäin asiaa miettii, en oikeen saa asiaa pois mielestä, minä ainakaan. En tiedä onko tää nyt niinkään stressiä, enempi surullinen olo on aina oviksen jälkeen niihin mekkoihin asti ja siitä sit pari päivää on jotenki vihanen olo itselle, että miksi ei nyt taaskaan tärpännyt. Ei sais liikaa miettii ei. :(
 
Viimeksi muokattu:
Hei, ootteko te tutkiskelleet kohdunnapukkaa( vai nupukkako se oli?)? :eek: Oon nyt parina päivänä tutkiskellut, ja löytänyt kaiketi napukan, joka ylhäällä ja hyvin supussa. Onko napukasta mahd. tunnistaa jossakin vaiheessa, että onko ehkä raskaana vai ei? o_O

Kauheeta ku menis vaan piinapäivät nopeasti, et vois testailla eikä sit niin ehkä miettiä tämmösiiki asioita. :D
 
@Kiira29 meidän kaupungilla ei itseasiassa ole kunnallista gyneä. Jep, hullu tilanne. On vain naistentautien poli jonne pääsee lähetteellä tk:sta tai yksityiseltä. Kuulun kyllä YTHS:n piiriin, ja meidän YTHS:llä on myös gyne, mutta en tiedä pääseekö sinne jos ei ole "oikea hätä" :D Mitään hoitokontaktia mulla ei tän kohdun kanssa ole kun ei sille mitään oikein voi tehdä...

Ja jep, kyllä ajatukset pyörii raskautumisen ympärillä melkein jatkuvasti :unsure: Kun alettiin tätä toista yrittämään niin jotenkin uskoin, että vuoden loppuun mennessä vauva on jo sylissä tai ainakin hyvää vauhtia tulossa. No ei ihan mennyt niin... Mulla ei olisi muuten kiire, mutta esikoinen kasvaa kohisten ja olisin toivonut n. kolmen vuoden ikäeroa, maksimissaan neljän. No, ens kierrossa jos raskaudun niin tulee tasan neljän vuoden ikäero, ei paineita... :LOL:

Mulla auttaa kun on paljon tekemistä, komediasarjojen katsominen iltaisin (mulle illat on pahimpia "vatvomisaikoja") ja ennen nukkumaanmenoa teen meditaatioharjoituksen kännykästä (sovelluksen nimi on "Meditation", suosittelen) niin nukahdan aika nopeasti eikä tarvi sängyssä pyöriä :LOL: Tää loppusyksy on muutenkin aina vähän tällaista selviytymistä ja nyt varsinkin. Onneksi kohta on joulu :love:
 
@Fritang pitääkin testata tota meditaatiota kiitos vinkistä (y)
Voiku meillä kaikilla olis ens vuoden lopussa vauvat sylissä :love:

Mun lapsille tulee iso ikäero jokatapauksessa :ROFLMAO: oon alkanut jo haaveilemaan kolmannesta jota alettas yrittää heti kun kakkonen on syntynyt, mut jos nyt eka tulis ees raskaaks ja kattelis miten mielipiteet taas muuttuu :LOL:
 
Jep! Pelottaa jo valmiiks, et paljonko joutuu pettymään, jollei taaskaan onnista. :unsure: Tyhmäähän tämmönen alituinen ajattelu varmaan on, mutkun ei oo sellasta on/off nappia ajatuksille. :D

@Kiira29 voi höh! :(

@Fritang kiitos tuosta meditation -appista, pitänee kokeilla! Se on kyllä, että onneks joulu saapuu pian. Saa ajatuksia sillon ainaki vähä muualle :rolleyes: Ja toivotaan, että viim. seuraavasta kierrosts tärppäisi meillä kaikilla! :love:
 
Nonnii eka meditaatioharjoitus tehty! :)

Olis ollut niin kiva raskautua heti tästä km kierrosta mut olossa ei oo kyllä mitään siihen viittaavaakaan näkyvissä! Kalenterin mukaan menkkojen pitäs alkaa 8pvä kuluttua, sitä odotellessa. Tulevan vkl on pikkujoulut ja pohin josko sitä uskaltaus pitkästä aikaan juoda jotaki alkoholipitosta. En oo yrityksen aikana juonut lainkaan mut nyt on fiilis sellanen että vois tehä terää pari ottaa! Mites te ootte tai aiotte toimia juomisen suhteen? :)
 
@Kiira29 toivon nii samaa, et tästä jo tärppäisi, mut ei kans oloja ajatellen tunnu siltä, että olis tärpännyt..:unsure: Silloin ekasta yk kun raskauduttiin, niin ei kyllä silloinkaan olossa tuntunut oikeen yhtään erilaiselta, vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä tein testin ja oltii ällikällä lyöty, että jopas! Rinnat vasta sitten alko kipeytymään ja väsymystä pukkaamaan, muuten ei mitään. En siis tiedä miksi niin kovin odotan, että olossa se jo tuntuisi, kun itsellä nyt myös 8 vrk olettuun menkkojen alkuun. :D

Aiemmin oon ollut tosi kärsivällinen ihminen, mutta kyllä tässä on nyt oppinut ihan uusia juttuja itsestään! :whistle:

Ja @Kiira29 mäkään en oo oikeestaan juonut yhtään alkoholia nyt parina kk kun on ollut kunnon yritystä päällä, mutta kyllä tossa isänpäivänä tuli omaa isää juhliessa juotua siideri ja hieman punaviiniä ruuan kanssa, ei kyllä sen enempää ois maistunutkaan. :LOL:
 
Mä en oikeastaan juo muutenkaan ollenkaan (=kerran vuodessa yhden annoksen), yritysaikana oon jättänyt senkin pois. Mulle ei alkoholi oikein sovi niin ei ole ollut suuri menetys :)

Mun lempparitatuoijalle aukeaa joulukuussa ajanvaraus ja mietin, pitäisikö varata kevääksi aika. Tulenko heti raskaaksi, jos maksan kalliin varausmaksun, vai harmittaako sitten keväällä kun en varaakaan aikaa enkä ole vieläkään raskaana :D

@Toiveinen jes, ei enää pitkä aika :) Viikonloppu menee aina nopeasti!
 
@Fritang musta sun pitäis varata se aika, jos oot sellasta miettiny! :) Ja kun sen varaat ja varausmaksun maksaa niin nipistät sitten joka kuukausi vähän jostain, niin rahaa säästyy kyllä. Asioilla on tapana järjestyä. (y)

Ja totta kyllä, viikonloput yleensä menee nopsaan, ja oon töissäkin vielä, nii kohta on maanantai! Mut sillonki vasta dpo11..:rolleyes:
 

Yhteistyössä