Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Piinamiina piinailee edelleen. Viikon verran oli ruskeaa vuotoa, onneksi niukkaa. Tänä aamuna vuoto muuttui kirkkaan punaiseksi ja siitäkös suru taas alkoi. Soitin heti kahdeksalta neuvolaan ja neuvolalääkärille olikin peruutusaika, joten pääsin jo ennen yhdeksää kuuntelemaan sydänääniä. Vauvalla (noin grillimakkaran kokoisella) on tiettävästi kaikki kunnossa. Lähipäivinä ultrataan varmuuden vuoksi ja minun pitää käydä labrassa antamassa näytteitä lisätutkimuksia varten.

En siis hirveästi heilu täällä enää, koska hormonipäissäni pelkään keskenmenoa ihan hulluna.

Minttumarille vähän pudotusta, varhaisultrassa ei ainakaan täällä oteta vielä mitään kantaa laskettuun aikaan. Katsotaan vain, lyökö sydän ja täsmääkö noin suurinpiirtein laskettuun aikaan. Kun pituutta on vain sentti tai jotain sinne päin, on hankala tietää päivän päälle missä mennään. Niskaturvotusultrassa (vko 11+) vahvistettiin meillä laskettu aika.

Nyt jos pääsee uudestaan ultraan ennen rakenneultraa, niin on jännää nähdä, josko sieltä jo sukupuoli paljastuisi. Miulla itelläni on hyvin vahvasti poikafiilis.

Mie olen etupainotteisesti hommaamassa jo vaunuja ja turvakaukaloa käytettynä. Vaatteitakin on siunaantunut ihan kiitettävästi. Kolme koneellista olen jo saanut pyörittää pieniä vaatteita - herkkänenäisenä vierastan niin kovasti toisten kotien tuoksuja omassa kodissa. Vaikka pitäähän nuo vaatteet pyöräyttää vielä uudestaan, kun ne muutaman kuukauden muhii käyttämättömänä lipaston laatikoissa. Pesen kuitenkin sitten vain kokoluokka kerrallaan. Ihan pieniä, 50-56 cm:n vaatteitakin alkaa olla jo riittävästi. Ehkä niillä pärjätään.

Ai niin, olen käynyt jo kertaalleen sokerirasitustestissäkin. Selvisin puhtain paperein, vaikka pahoinvointi olikin niin rankkaa, että meinasin oksentaa toisen tunnin aikana. Onneksi sain selkäkivun vuoksi maata laverilla koko odotteluajan.

Täällä siis rv 15+2, miehen kanssa onnellisina odotetaan pientä saapuvaksi vajaan puolen vuoden päästä. :)
 
KevätTähti Onkos tuo rv:n 17 ultra sellainen sekoitus sitten suomalaisia nt- ja rakenneultria? Vai mitä siellä rv:n 17 ultrassa siellä päin tehdään? :) Mielenkiinnosta kyselen.

piinamiina Toivotaan että vuoto oli vain harmitonta, ja hyvä että pääsit kuuntelemaan pienen sydäntä ja pian sinne ultraankin! Jospa saisitte sukupuolenkin sitten etukäteen jo tietää. ;) Toivon ja uskon että kaikki menee hyvin siellä loppuun asti. :love:

Varhaisultrasta vielä. En tiiä, miten täällä päin toimitaan, mutta lukemani perusteella varhaisultra (vai alkuraskauden ultra? onko sama asia kahdella eri nimellä sanottuna?) olisi myös esim. epäsäännöllisistä kierroista kärsiviä tai raskauden kestostaan epävarmoja odottajia varten, että saadaan tietää raskauden kesto.. Toki en sinne ultraan ole hinkumassakaan raskauden keston selvittämiseksi, vaan ensisijaisesti selvittääkseni, onko siellä masussa ylipäätään elämää. Oireet kun ovat melko vähäisiä ainakin toistaiseksi.. Ennen plussaa pahoinvointiakin oli enemmän, nyt vain semmoista pientä etovaa oloa ajoittain.. :cautious:
 
KevätTähti Onkos tuo rv:n 17 ultra sellainen sekoitus sitten suomalaisia nt- ja rakenneultria? Vai mitä siellä rv:n 17 ultrassa siellä päin tehdään? :) Mielenkiinnosta kyselen.

piinamiina Toivotaan että vuoto oli vain harmitonta, ja hyvä että pääsit kuuntelemaan pienen sydäntä ja pian sinne ultraankin! Jospa saisitte sukupuolenkin sitten etukäteen jo tietää. ;) Toivon ja uskon että kaikki menee hyvin siellä loppuun asti. :love:

Varhaisultrasta vielä. En tiiä, miten täällä päin toimitaan, mutta lukemani perusteella varhaisultra (vai alkuraskauden ultra? onko sama asia kahdella eri nimellä sanottuna?) olisi myös esim. epäsäännöllisistä kierroista kärsiviä tai raskauden kestostaan epävarmoja odottajia varten, että saadaan tietää raskauden kesto.. Toki en sinne ultraan ole hinkumassakaan raskauden keston selvittämiseksi, vaan ensisijaisesti selvittääkseni, onko siellä masussa ylipäätään elämää. Oireet kun ovat melko vähäisiä ainakin toistaiseksi.. Ennen plussaa pahoinvointiakin oli enemmän, nyt vain semmoista pientä etovaa oloa ajoittain.. :cautious:
Samaa asiaa nuo tarkoittaa. Ja saahan siinä karkean arvion raskauden kestosta, mutta tuskin ihan päivän tarkkuudella.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
KevätTähdelle lämpimät lämpimät onnittelut, ihanaa että sait nähdä pikkuisen :love::love: Ja että kaikki hyvin! Tuntuuko jo varmemmalta?

Hirveältä tuntuu nuo vuotelut raskausaikana, saisin itse kyllä slaagin heti :confused: Vaikka kuinka olisikin harmitonta ja normaalia.

Mulla tänään 6+2, varhaisultraan vielä vähän yli viikko. Oireet on ja digitestissä viikot nousseet vaikka niinhän ne nousivat viimeksi tuulimunassakin :unsure: Kaikesta huolimatta nyt on jotenkin levollinen ja varma olo, kunpa se ei kostautuisi. Tekisi mieli paljastaa jo jollekin mutta vielä ei vaan uskalla.

Kiva jos itse kukin käy täällä välillä kuulumisia kirjoittamassa!
 
Peukkuja piinamiina että pääset ultraan ja saat siellä hyviä uutisia, ja jospa sitä sukupuoltakin pääsisi kurkkaamaan :)

Mulla ei ole pienintäkään ajatusta sukupuolesta. Olen aina nähnyt itseni tytön äitinä (ja nimi tytölle olisi valmiina). Mutta poika olisi kyllä enemmän kuin tervetullut, kun nautin lasten kanssa usein enemmän sellaisista vähän riehakkaammasta ja poikamaisemmasta menosta, mutta kun jokainen on oma yksilönsä niin eipä sitä sukupuolen perusteella tiedä millainen tapaus sieltä tulee.

Kylläpä sitä taas tuntee menevänsä asioiden edelle. Heti kun tällaista miettii, niin pääkoppa lyö jarrut päälle: ei tällaista saa vielä miettiä, vielä ehtii mennä kesken...

Mä en minttumar ollenkaan tiedä miksi ultra on täällä näihin aikoihin. Vain lähemmäs nelikymppisille tehdään täällä nt-ultra. Eiköhän tuolla näy jo about samat asiat kuin Suomen rakenneultrassa.

Vähän epäilen, ettei musta ole hommaamaan mitään tavaroita ennen tuota viikon 17 ultraa. Sitten toivottavasti.

Kerrottiin kyllä nyt jo lähimmälle perheelle :)
 
Ja kiitos bosch! Kirjoitin tuon jo ennen vastaustasi, mutta jäi vahingossa koneelle lähettämättä pitkäksi aikaa kun puuhailin muuta... Ikävä kyllä olo ei tosiaan ole varmempi. Olisikin!

Peukkuja sulle ensi viikon ultraan :)

Mulla muuten vaihteli mitat välillä 9+0 - 9+3 tänään ("oikeasti" pitäisi olla 9+2). Eli ihan riittävän tarkka arvio :) Oli kuulemma huonossa asennossa selkä kuvaajaan joten mittaaminen oli haastavaa ja yksi noista mitoista (9+3) otettiinkin tyypin päästä :D
 
Mitäs muille keskenmenon jälkeen plussanneille kuuluu?

Mie sain maanantaina testiin tasavahvat viivat, ja uskalsin soittaa sen johdosta neuvolaankin. Eka neuvola 13.9 ja viikko ennen sitä varhaisultra kunnallisella. :love: Oireita ei juurikaan ole, lähinnä nännikipua, jatkuvaa pissahätää ja pientä etomista. Tosin viikkojakin vasta 5+4. Pahoinvointia kyllä toivoisin. Nännit "onneksi" jo kipeät. Enää toinen klassinen raskausoire puuttuu. :LOL:
 
Onnea tasavahvoista viivoista Minttumar! Niitä minäkin toivoisin, muttei ole vielä tullut sellaisia. Minulla on aika naisten polille 13.9. Ja siellä katotaan ultralla. Viime yönä näin unta, että vuosin verta. Että kertoo jotain siitä, että pelko on kova. :unsure: Oireita on jatkuva pissahätä ja jatkuva nälkä sekä rintojen arkuus. Nyt siis dpo 12.
 
Onnea tasavahvoista viivoista Minttumar! Niitä minäkin toivoisin, muttei ole vielä tullut sellaisia. Minulla on aika naisten polille 13.9. Ja siellä katotaan ultralla. Viime yönä näin unta, että vuosin verta. Että kertoo jotain siitä, että pelko on kova. :unsure: Oireita on jatkuva pissahätä ja jatkuva nälkä sekä rintojen arkuus. Nyt siis dpo 12.
Kiitos. :love: Kyllä ne tasavahvat siullekin tulee! Miekin sain ne vasta dpo 19. :) Toivotaan että se ultra helpottaa siun mieltä. Uskon että pelko on kova, niin se on minullakin, ja varmasti muillakin keskenmenon kokeneilla. En yhtään uskalla vielä luottaa raskauteen, ennen kuin elossa olevan vauvanalun/sykkeen nään..
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Apua mikä ihana ketju täällä onkaan! :love::love::love:

Musta on tullut ihan raskaushöppänä :love: Kaikki on ihanaa paitsi äsköinen ruoka, jonka jätin kesken. Saanhan kohta jo oksentaa, saanhan?

Oireita ei ole muuta kuin kiristys nivusissa sekä oikealla että vasemmalla puolella. Tätä on ollut kyllä ilman raskauttakin mutta vain oikealla puolella. Ja öh... mun alapään ominaistuoksu (huom! tuoksu, ei haju :LOL:) muuttuu nenään haisevaksi. Muistan että silloin ekassa raskaudessa oli myös näin.

Tänään aamulla testiin tuli vahvempi viiva kuin aikaisemmin mutta ei silti vielä tasavahva. Tilasin 9 liuskaa lisää netistä ja kaapissa on vielä 2 liuskaa + 2 digiä. Ensi viikon tiistaina hcg ja siitä kahden viikon päästä ultra. Nämä tulevat kunnan puolesta. Ihana terkkatäti meillä, tänäänkin kysyin erästä asiaa tekstiviestillä ja vastasi heti :)

Voi että naiset tää on hienoa! En osaa sanoin kuvailla, mutta taidatte tietää fiilikset :love: Tai osaan kuvailla sanoilla kun oon ihan mestari jauhaan kaikista asioista, mutta säästän teidät siltä :p

Mää elän nyt täysillä tätä raskautta päivä kerrallaan. En pelkää mutta esim. varusteita uskallan hommata vasta viikon 20 jälkeen. No okei, jos nt-ultrassa kaikki on ok niin hmm... kyllä se vähintään yhden kirpparireissun vaatii :LOL: Suurin osa hommataan käytettynä. Uutena tulee hankittua varmaankin vaan sängyn patja ja turvakaukalo.

Mies aloitti lastenhuoneen remontin toissapäivänä. Piti vaihtaa vain lattia, mutta näemmä lähteekin seinät ja kattokin mukana. Kuulemma tehdään kerrankin kunnolla lastenhuone :love: Me ollaan tällaisia vanhoja höpsähtäneitä, varmaan hemmotellaan pilalle koko kakara :barefoot:

Olisi jo huominen aamu, haluan taas uittaa tikkua purnukkaan! :love: Tänään siis dpo14 ja la 3.5.2017.

Naiset onnea ison ruusukimpun kanssa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Apua mikä ihana ketju täällä onkaan! :love::love::love:

Musta on tullut ihan raskaushöppänä :love: Kaikki on ihanaa paitsi äsköinen ruoka, jonka jätin kesken. Saanhan kohta jo oksentaa, saanhan?

Oireita ei ole muuta kuin kiristys nivusissa sekä oikealla että vasemmalla puolella. Tätä on ollut kyllä ilman raskauttakin mutta vain oikealla puolella. Ja öh... mun alapään ominaistuoksu (huom! tuoksu, ei haju :LOL:) muuttuu nenään haisevaksi. Muistan että silloin ekassa raskaudessa oli myös näin.

Tänään aamulla testiin tuli vahvempi viiva kuin aikaisemmin mutta ei silti vielä tasavahva. Tilasin 9 liuskaa lisää netistä ja kaapissa on vielä 2 liuskaa + 2 digiä. Ensi viikon tiistaina hcg ja siitä kahden viikon päästä ultra. Nämä tulevat kunnan puolesta. Ihana terkkatäti meillä, tänäänkin kysyin erästä asiaa tekstiviestillä ja vastasi heti :)

Voi että naiset tää on hienoa! En osaa sanoin kuvailla, mutta taidatte tietää fiilikset :love: Tai osaan kuvailla sanoilla kun oon ihan mestari jauhaan kaikista asioista, mutta säästän teidät siltä :p

Mää elän nyt täysillä tätä raskautta päivä kerrallaan. En pelkää mutta esim. varusteita uskallan hommata vasta viikon 20 jälkeen. No okei, jos nt-ultrassa kaikki on ok niin hmm... kyllä se vähintään yhden kirpparireissun vaatii :LOL: Suurin osa hommataan käytettynä. Uutena tulee hankittua varmaankin vaan sängyn patja ja turvakaukalo.

Mies aloitti lastenhuoneen remontin toissapäivänä. Piti vaihtaa vain lattia, mutta näemmä lähteekin seinät ja kattokin mukana. Kuulemma tehdään kerrankin kunnolla lastenhuone :love: Me ollaan tällaisia vanhoja höpsähtäneitä, varmaan hemmotellaan pilalle koko kakara :barefoot:

Olisi jo huominen aamu, haluan taas uittaa tikkua purnukkaan! :love: Tänään siis dpo14 ja la 3.5.2017.

Naiset onnea ison ruusukimpun kanssa! :)
Oot kyllä niin mainio! Ja kyllä tiedetään, miten ihanaa se plussa on saada sinne testiin. Sitä höpsähtää helposti.. Mää erehdyin tänään syömään voileipäkakkua ja täytekakkua ja voi kuinka huono olo mulle niistä tuli. Yleensä voin syödä makeaa vaikka kuinka paljon. Lupasin miehelleni, etten tänään testaa. Niin vaan silti menin äsken laimeasta pissasta testin tekemään. Viiva oli pysynyt samanlaisena, ei vahvistunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voi mikä myötäilo ja -onni tuli mullekin tuosta Vauvelin kirjoituksesta :love:

Onhan tämä ihanaa tietysti omastakin mielestä! Vielä on tosin hetkiä jolloin epäusko ja pelko valtaavat mielen, niiden takia en ole uskaltanut kertoa tästä kenellekään. Ja kuitenkin.. pari bodya tarttui kaupasta mukaan jo pari viikkoa sitten :p Meillä on varhaisultra ylihuomenna, apua! Viimeksi lähdin ultrasta kotiin tyhjennyslääkkeet mukanani, kyllä tosiaan jännittää miten käy tällä kertaa.

Onnea onnea onnea vielä keskenmenon jälkeen plussanneille, eiköhän olla nyt kaikki raskaana ainakin sen yhdeksän kuukautta (y)(y)
 
Ihanaa kun täällä on uusia - ja ihanaa kun täällä on eloa! :) Supersuuret onnittelut plussista ja nauttikaa!

Mulla on huomenna neuvola. Tuntuu jotenkin tosi turhalle. Sille, että sinne mennään vaan höpisemään kuin jos se vauva olisi tulossa, vaikka ei sitä mistään tiedä. Olisipa edes mahdollista jotenkin varmistaa, onko siellä mahassa yhä mitään eloa.

Lisäksi täytyy myöntää, että viime viikon ultran jälkeen on jännittänyt aivan kamalasti. Kuten olen maininnutkin, olin ultraan asti mennyt sillä asenteella, että tässä ollaan ehkä raskaana.

Sitten sitä tosiaan oltiin raskaana.

Nyt vasta pelkään kunnolla menettämistä, kun on jotain menetettävää. Pieni parisenttinen sintti, jonka sydän löi, joka liikkui ja jolla näkyi jo pää, masu ja pienet jalat ja kädet. Mua myös kauhistuttaa se, jos menee kesken, että tällä kertaa sieltä vuotaisi ulos jo jotain pienen pientä ihmistä muistuttavaa.

En halua menettää tätäkin.
 
Ihanaa kun täällä on uusia - ja ihanaa kun täällä on eloa! :) Supersuuret onnittelut plussista ja nauttikaa!

Mulla on huomenna neuvola. Tuntuu jotenkin tosi turhalle. Sille, että sinne mennään vaan höpisemään kuin jos se vauva olisi tulossa, vaikka ei sitä mistään tiedä. Olisipa edes mahdollista jotenkin varmistaa, onko siellä mahassa yhä mitään eloa.

Lisäksi täytyy myöntää, että viime viikon ultran jälkeen on jännittänyt aivan kamalasti. Kuten olen maininnutkin, olin ultraan asti mennyt sillä asenteella, että tässä ollaan ehkä raskaana.

Sitten sitä tosiaan oltiin raskaana.

Nyt vasta pelkään kunnolla menettämistä, kun on jotain menetettävää. Pieni parisenttinen sintti, jonka sydän löi, joka liikkui ja jolla näkyi jo pää, masu ja pienet jalat ja kädet. Mua myös kauhistuttaa se, jos menee kesken, että tällä kertaa sieltä vuotaisi ulos jo jotain pienen pientä ihmistä muistuttavaa.

En halua menettää tätäkin.
Saattaa olla, että ne neuvolassa kuuntelee sydänääniä jo. En ole varma, että millä viikoilla niitä aletaan kuunnella. Voin niin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Kun on nähnyt pikkuisen, niin sen menettäminen olisi vielä kamalampaa. Mää ajattelen kans noin, että olen ehkä raskaana. Ultrassa vasta selviää, että olenko vai onko kaikki vaan taas suurta huijausta. Olen kyllä lukenut jostain, että jos varhaisultrassa kaikki ok, niin on suuret mahdollisuudet, että raskaus jatkuu normaalisti. Sinulla taisi olla jo viikkojakin hyvin kasassa. Tsemppiä! Täällä ollaan hengessä mukana.
 
Voi mikä myötäilo ja -onni tuli mullekin tuosta Vauvelin kirjoituksesta :love:

Onhan tämä ihanaa tietysti omastakin mielestä! Vielä on tosin hetkiä jolloin epäusko ja pelko valtaavat mielen, niiden takia en ole uskaltanut kertoa tästä kenellekään. Ja kuitenkin.. pari bodya tarttui kaupasta mukaan jo pari viikkoa sitten :p Meillä on varhaisultra ylihuomenna, apua! Viimeksi lähdin ultrasta kotiin tyhjennyslääkkeet mukanani, kyllä tosiaan jännittää miten käy tällä kertaa.

Onnea onnea onnea vielä keskenmenon jälkeen plussanneille, eiköhän olla nyt kaikki raskaana ainakin sen yhdeksän kuukautta (y)(y)
Tsemppiä varhaisultraan! Pidän peukkuja!
 
Kiitos ihanista viesteistä! KevätTähden kuvaus pienokaisen näkemisestä... :cry::love:

Mää olen supertunteellinen ihminen, itken niin ilosta kuin surusta. Nyt ei ole kauheasti itkettänyt, hormoonit on vielä aika tasaiset. Miehen kanssa ollaan lähennytty taas kerran lisää sunnuntai-aamun ekan plussan jälkeen. Sellaista ihanaa avointa höpsöttelyä ja tulevaisuuden miettimistä.

Mutta ei missään tapauksessa mitään ressiä! No okei, mies alkoi vähän ressatan huoneen remontista, sanoin että tervetuloa raskaana olevien maailmaan :LOL: Sellaista vitsiä heitän sille koko ajan, että "älä ressaa mua, oon raskaana, sun pitää vaan hemmotella mua ja antaa nukkua aina kun haluan" ;)

Mulla on yksi hyvä ystävä, joka tietää asiasta. Ja tänään töissä sai toinen tietää, kun jotain tuli puhetta poliajasta ja ääh, mää en osaa yhtään valehdella. Musta näkyy heti läpi.

Ja sattumalta toinen kyseli, että jokos jään kohta pidemmälle lomalle... siihen osasin jotain heittää vitsillä takaisin. Mutta oon aika tarkkailun alla, kun maaliskuun km:stä puhuin avoimesti. Tarkoitus on pitää omana tietona ainakin viikoille 12 asti, mielellään sinne rakenneultran yli.

Jee, kohta on aamu ja pääsee taas testaamaan :ROFLMAO:
 
Testasin ja ei ollut viiva mitenkään paljoa tummentunut. Ja siis niillä ihanilla one step -testeillä testaan. Nyt siis dpo 13. Oon aika stressaantunut töistä, että pitempiä loma olisi kyllä tarpeen. ;) Millä dpo:lla Kevättähti sai tasavahvat viivat?
 
Jutska Älä huoli, miullakaan ei viivat kovinkaan paljoa aina päivittäin tummentuneet, mutta tummentuivat kuitenkin niin, että tummenemisen erotti. :)

Ekasta neuvolasta Km-raskaudessa ehdin käydä ekassa neuvolassa, jossa ainakin täällä päin Suomea kuunneltiin (tai yritettiin kuunnella) sydänäänet. Mutta kehityshän oli niillä viikoilla jo muutenkin keskeytynyt, eli mitään kuultavaakaan ei olisi ollut. En tiedä haluanko edes että tässä raskaudessa ekassa neuvolassa yritetään kuunnella sydänääniä.. Neuvola on kuitenkin jo rv:lla 8+3. Toki minulla on hiukan ylimääräisiä kilojakin, jotka voivat vaikeuttaa kuulumista, mutta nyt se sydänäänien kuulumattomuus jäisi vaan stressaamaan, olipa syy niiden kuulumattomuuteen sitten mikä tahansa ekassa neuvolassa..

Oireet/oireettomuus Onko teillä oireita? Millaisia? Minua stressaa tämä oireettomuus.. Tai etenkin pahoinvoinnin puute... Pissahätä on jatkuva ja nännit on kipeät, mutta muuten on melko normaali olo.. :(

Minttumar ja mini 5+5
 
Puuh, kyllähän tällainen testaaminen ottaa koville. Ihan kuin viiva olisi vähän haalentunut. Ei ainakaan vahvistunut. Mutta eihän se merkkaa vielä mitään, raskaana ollaan edelleen. Toivottavasti posti hukkaa liuskat jotkat ovat tulossa :LOL: Sanotaanko että ekaa kertaa iski ihan pieni huoli/ressi, mutta työnnän sen ajatuksen pois. Näin kyllä unta että alkoi verenvuoto. Ennen plussaa näin unta, että tuli positiivinen. Mää en mihinkään enneuniin usko.

Mitä olen nettiä selannut, eivät läheskään kaikki saa tasavahvoja viivoja, vaikka oli ollut kaksosraskaus kysymyksessä.

Kalabaliikki varmasti jännittää tuolla taustalla. Lähdetään nyt siitä, että kaikki on hyvin ja saat pienokaisen syliin hmm... huhtikuussa?

Oon ajatellut kun luen muiden odotusketjuja, että ohhoh, jopas aika kuluu nopeasti, kun joku on jo niillä ja niillä viikoilla. Ja nyt, aika matelee, ihan liikaa. Voisin ehkä jättää ton testaamisen pois niin mieli rauhottuisi. Pääkoppa on pysynyt hyvin kasassa muutaman päivän mutta yks pieni testi jossa ei varmaankaan oikeasti ole mitään huolenaihetta, saa ressipeikon nousemaan.

Nyt vaan hyvällä fiiliksellä kohti ensi kevään puskemista! :) (heh, en ihan usko tuohon itsekään)
 
Juuri aamulla kirjoittelin oireettomuudesta. Nyt on ollut jo useamman tunnin sellaista närästyksen ja pahoinvoinnin sekaista olotilaa.. Tuntuu että korventaa ja samalla jotenkin etoo. Ei yhtään mukavaa. :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mä niin vv tiedän sen fiiliksen, että muilla tuntuu viikot lisääntyvän ihan vaan vips (siis piinamiinahan voi jo alkaa tunnustella ja odotella liikkeitä ihan pian, esimerkiksi!) ja omassa raskaudessa päivät matelee.

Tänään oli se neuvola. Oli tosi positiivinen kokemus. Kaikki veriarvot ja verenpaine olivat erinomaiset. Sain myös monien "ei varmaan vielä kuulu"-varoitusten jälkeen kuunnella sydänääniä, ja sieltähän ne kuuluivat jo ihan parin minuutin kuulostelun jälkeen :)

Tänään on 10+3 :)
 
Ihanaa kuulla, että sydänäänet kuuluivat! Se on niin ihanaa kuultavaa! Toivottavasti pääsisi itsekin samaan tilanteeseen vielä joskus. Ja Vauveli vanhalle. Nyt kun katsoin aamulla tekemääni testiä, niin näyttää ettei viiva ole vahvistunut minullakaan. Että samassa veneessä ollaan. Nyt ostin pari pc-puikkotestiä ja testaan niillä vielä. Yhden illalla (niin että saan huolestua taas lisää, kun laimeasta iltapissasta testaan. Tyhmää, tiedän) ja toisen aamulla.

Luin näitä kirjoituksia täältä eilen ja huomasin ihan samanlaisia ajatuksia kuin muillakin on ollut. Että tuntuu siltä, ettei viitsi mitään neuvolan tätejä vaivata tällä raskaudella, jos tulee kuitenkin keskenmeno. Nyt en viitsi tällä kertaa edes siskolle kertoa enkä parhaalle kaverilleni.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
KevätTähti ihana neuvolareissu sulla takana! Mää en ole koskaan saanut kuulla niitä ääniä. Nyt ajattelin saada kuulla. Apua, miltä se tuntuu, taitaa tulla itku siinä :love: Pelkkä ajatuskin jo itkettää :LOL: Ja oothan sääkin jo ihan kauhian pitkällä! :eek:

Jutska tää testailu on oikeasti ihan hölmöä. Kun raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Mää nukuin 7 h ja tuli haalea viiva. Sitten olin hetken hereillä ja nukuin vaan 6 h :ROFLMAO: Tein samasta paketista testin ja tuli melkein tasavahvat. Uitin samaan purkkiin myös Cb:n ovistestin ja siinä se hymyili ja ne viivat oli täysin tasavahvat. Meinasin uittaa digi-r-testinkin vielä, mutta eiköhän tämä riitä. Raskaana ollaan ja piste. Nyt huolet pois ja nautiskelemaan tästä olotilasta.

minttumar laita tänne ne oireet tulemaan, mää voin viettää pää pöntössä 24/7 :LOL: Eilen jäi iltaruoka kesken kun tuli yhtäkkiä huono olo. En tiedä liittyykö raskauteen vai siihen että olin juuri nukkunut päiväunet, mutta olin ihan onnessani :love: Se meinasi olla jo itkun paikka :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Jutska
KevätTähti ihana neuvolareissu sulla takana! Mää en ole koskaan saanut kuulla niitä ääniä. Nyt ajattelin saada kuulla. Apua, miltä se tuntuu, taitaa tulla itku siinä :love: Pelkkä ajatuskin jo itkettää :LOL: Ja oothan sääkin jo ihan kauhian pitkällä! :eek:

Jutska tää testailu on oikeasti ihan hölmöä. Kun raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Mää nukuin 7 h ja tuli haalea viiva. Sitten olin hetken hereillä ja nukuin vaan 6 h :ROFLMAO: Tein samasta paketista testin ja tuli melkein tasavahvat. Uitin samaan purkkiin myös Cb:n ovistestin ja siinä se hymyili ja ne viivat oli täysin tasavahvat. Meinasin uittaa digi-r-testinkin vielä, mutta eiköhän tämä riitä. Raskaana ollaan ja piste. Nyt huolet pois ja nautiskelemaan tästä olotilasta.

minttumar laita tänne ne oireet tulemaan, mää voin viettää pää pöntössä 24/7 :LOL: Eilen jäi iltaruoka kesken kun tuli yhtäkkiä huono olo. En tiedä liittyykö raskauteen vai siihen että olin juuri nukkunut päiväunet, mutta olin ihan onnessani :love: Se meinasi olla jo itkun paikka :D
Uskomaton juttu tosiaan, että äsken Pregchek-puikkotesti antoi melkein tasavahvat viivat 2,5 tunnin pidätyksellä, kun one step aamulla vain haalean viivan! Miten voi olla mahdollista! Tietääkö joku, mikä on Pregchek-testien vahvuus? Että onko 10 vai 25 sitä jotain mitä se nyt onkaan.
 
Uskomaton juttu tosiaan, että äsken Pregchek-puikkotesti antoi melkein tasavahvat viivat 2,5 tunnin pidätyksellä, kun one step aamulla vain haalean viivan! Miten voi olla mahdollista! Tietääkö joku, mikä on Pregchek-testien vahvuus? Että onko 10 vai 25 sitä jotain mitä se nyt onkaan.
Mun käsittääkseni Pc ja Cb:n digit on 25.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska

Yhteistyössä