Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

KevätTähti Ihana kuulla että eka neuvola mennyt siulla hyvin ja että oot päässy sydänääniäkin kuuntelemaan. :love:

Ihana Vauveli vanhalle!! :love::ROFLMAO: Taidan kuitenkin pitää ees nää vähäiset oireet itelläni, jostain voisin vaikka vähän lisääkin ottaa, niin olo olisi varmempi. Tää aamu taas lähteny käyntiin ihan normaalissa olotilassa.. Unohdan jatkuvasti olevani raskaana, kun olo on niin normaali. :D

Tänään rv 5+6.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
KevätTähti Ihana kuulla että eka neuvola mennyt siulla hyvin ja että oot päässy sydänääniäkin kuuntelemaan. :love:

Ihana Vauveli vanhalle!! :love::ROFLMAO: Taidan kuitenkin pitää ees nää vähäiset oireet itelläni, jostain voisin vaikka vähän lisääkin ottaa, niin olo olisi varmempi. Tää aamu taas lähteny käyntiin ihan normaalissa olotilassa.. Unohdan jatkuvasti olevani raskaana, kun olo on niin normaali. :D

Tänään rv 5+6.
Mulla ei myöskään ole juuri mitään oireita. Mut onhan viikotkin vähäiset. Mun äidillä ja siskolla on ollut yhteensä 7 raskautta ja kaikki vähäoireisia. Oireet toisi varmemman olon mutta tästäkin pitää kai nauttia, ettei oireile isompia.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Mulla ei myöskään ole juuri mitään oireita. Mut onhan viikotkin vähäiset. Mun äidillä ja siskolla on ollut yhteensä 7 raskautta ja kaikki vähäoireisia. Oireet toisi varmemman olon mutta tästäkin pitää kai nauttia, ettei oireile isompia.
Totta tuokin, että ei tää oireiden vähyyskään sinänsä haittaa, jos vaan tietäisi että kaikki on hyvin... :D

Meinasitteko muuten hankkia doppleria? Ja missä vaiheessa? Millonkahan sillä saisi mahdollisesti sydänäänet kuuluviin?
 
Totta tuokin, että ei tää oireiden vähyyskään sinänsä haittaa, jos vaan tietäisi että kaikki on hyvin... :D

Meinasitteko muuten hankkia doppleria? Ja missä vaiheessa? Millonkahan sillä saisi mahdollisesti sydänäänet kuuluviin?
En mää voi sellaista hommata ku oon tällainen ressipeikko. Neuvola on viiden minsan ajomatkan päässä ja siellä saa käydä koska vaan kuuntelemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Varhaisultrassa näkyi yksi kappale vauvanalkuja jolla vahva ja tasainen syke :love::love: Täysin vastasi viikkojansa. Saako jo huokaista helpotuksesta, saako?

Bosch 7+4
Voi ihanaa Bosch! Voi kun saisi itsekin kokea vielä tuon. Voit huokaista jo. Vahva syke ja kokoa vastaava sikiö on hyvä merkki, että kaikki menee hyvin. (y)

Täällä ei juurikaan oireita. Oonkohan ollenkaan raskaana enää? Töissä tuli kamala paniikki, kun valkovuotoa lorahti, että Nytkö alkoi keskenmeno ja oli pakko mennä äkkiä vessaan tarkistaan. No, ei ollut onneksi ruskeaa vuotoa, ainakaan vielä.
 
Totta tuokin, että ei tää oireiden vähyyskään sinänsä haittaa, jos vaan tietäisi että kaikki on hyvin... :D

Meinasitteko muuten hankkia doppleria? Ja missä vaiheessa? Millonkahan sillä saisi mahdollisesti sydänäänet kuuluviin?
Olen ajatellut hankkia, jos vaan semmoisille viikoille pääsen, että siitä mitään kuuluu. Olen googlettanut, että 9-10 viikoilla voisi kuulla sydänääniä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Varhaisultrassa näkyi yksi kappale vauvanalkuja jolla vahva ja tasainen syke :love::love: Täysin vastasi viikkojansa. Saako jo huokaista helpotuksesta, saako?

Bosch 7+4
Ihanaa ihanaa ihanaa! :love::love: On varmaan sanoinkuvaamaton olo? Nyt kaikki menee loppuun asti hyvin! :love: Onneksi olkoon! :)

Mää jo ehdin huokaista ettei posti ehtinyt tuomaan testejä, mutta ehtihän se. Tässä OneStepillä tehty dpo15, johon en kyllä luota yhtään, mutta uitetaan nyt uittamisen ilosta :LOL:

http://aijaa.com/epEUiC

Jutska hyvähän se on että housuihin lorahtelee valkkaria! Mää oon päättänyt että loppuun asti mennään :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin ja Jutska
Mää tässä töiden tiimellyksessä mietin, että hitsiläinen kun voi jo niin rakastaa sellaista asiaa, mitä ei vielä ole nähnyt eikä tuntenut. Ekassa raskaudessa en tuntenut näin, kun ajattelin koko ajan, ettei kaikki ole kunnossa.

Tai olenhan mää tämän tuntenut nivuskipuina ja eilen makoilin sängyssä ennen nousemista puolisen tuntia, koska piti nieleskellä puklia. Voihan se olla että mun pääkoppa tekee nää tuntemukset, mutta nautin niistä täysin siemauksin (toivottavasti pian voi sanoa täysin rinnoin).

Mulla on nyt jotenkin niin vahva ja varma olo, että kaikki sujuu hyvin. Sitä toivoo niin kovasti. Puuh, olis jo toukokuu!
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar ja Jutska
Ihanaa, että olo on varma! Nauti siitä. Minullakin on ollut nyt parempi olo tästä raskaudesta, koska viivat vahvistuivat nyt nopeampaa kuin tuulimunassa ja keskenmenneessä raskaudessa. Eilen pc puikkotesti antoi tasavahvat viivat ja one step tänään ei semmoisia antanut. Oireita on kuitenkin niin vähänlaisesti, että se mietityttää. Mutta tässä raskaudessa on ollut jopa repäisykipuja ja niitä ei ollut aiemmissa epäonnistuneissa, että ehkä tässä on toivoa vielä. Mutta nyt sitä klassista pahoinvointia odottelen vielä saapuvaksi, niin sitten olisi varmempi olo. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ihanaa, että olo on varma! Nauti siitä. Minullakin on ollut nyt parempi olo tästä raskaudesta, koska viivat vahvistuivat nyt nopeampaa kuin tuulimunassa ja keskenmenneessä raskaudessa. Eilen pc puikkotesti antoi tasavahvat viivat ja one step tänään ei semmoisia antanut. Oireita on kuitenkin niin vähänlaisesti, että se mietityttää. Mutta tässä raskaudessa on ollut jopa repäisykipuja ja niitä ei ollut aiemmissa epäonnistuneissa, että ehkä tässä on toivoa vielä. Mutta nyt sitä klassista pahoinvointia odottelen vielä saapuvaksi, niin sitten olisi varmempi olo. (y)
Mulla on 9 OneStepiä ja oon tehnyt 3. Ei ole antanut yhteenkään tasavahvoja viivoja. Oireita ei mullakaan juurikaan ole. Nyt tuntuu taas molemmissa nivusissa kova kireys. Ja näemmä jokunen finnikin tullut. Alkuviikosta tuli 3 rakkoa suuhun ja aattelin, että nyt iskee joku rokko. Mutta sitten Googletin ja ne ilmeisesti liittyy raskauteen.

Mulla oli repäisykipuja ekassa raskaudessa. Nyt ei ole ollut.

Hyvin tässä vielä käy, usko pois :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Testasin äsken huvikseni sekä one stepillä että pc-liuskatestillä, niin molemmista samanlainen viiva. Eli ei ole noissa testeissä juurikaan eroa, vaikka niin luulin. Ei tullut tasavahvoja viivoja, vaikka puikkotestiin tuli jo perjantaina. Nyt ei ole enempää vaan puikkotestejä..
 
Mää testasin tällaista kolmen tunnin pidättelyn jälkeen:

http://aijaa.com/N9Qc6p

Tänään dpo18. Toi toinen on avattu digi.

Oon testannut 8 päivää putkeen ja joinakin päivinä 2-3 testiä. Pakko varmaan hakea vielä 1-2 puikkotestiä, kun niihin oon saanut kahtena ekana testipäivänä superhimmeät viivat. Kun haluan saada viivat kaikkiin :whistle:

Olispa jo toukokuu :LOL::love::barefoot:
 
Mää testasin tällaista kolmen tunnin pidättelyn jälkeen:

http://aijaa.com/N9Qc6p

Tänään dpo18. Toi toinen on avattu digi.

Oon testannut 8 päivää putkeen ja joinakin päivinä 2-3 testiä. Pakko varmaan hakea vielä 1-2 puikkotestiä, kun niihin oon saanut kahtena ekana testipäivänä superhimmeät viivat. Kun haluan saada viivat kaikkiin :whistle:

Olispa jo toukokuu :LOL::love::barefoot:
No älä muuta sano. Olisi edes marraskuu, niin olisi jo varmemmilla vesillä. Mulle antoi one step samanlaisen viivan kuin sinulle. Ehdin jo täällä tirauttaa itkua ja välillä kiukutella. On tässä perheellä kestämistä. :ROFLMAO:
 
No älä muuta sano. Olisi edes marraskuu, niin olisi jo varmemmilla vesillä. Mulle antoi one step samanlaisen viivan kuin sinulle. Ehdin jo täällä tirauttaa itkua ja välillä kiukutella. On tässä perheellä kestämistä. :ROFLMAO:
Ei noista viivojen vahvuuksista tarvi ressata jos kuitenkin selvästi näkyy. Mullahan on niin iso kokemus asiasta, netin perusteella näin sanon :p
 
Pikkusen tänne ketjuun kurkkaan nurkan takaa.......:D
Jäähän kuules ihan pysyvästi :love:

Mun tekis ihan hirveesti mieli ostaa kaikkea. Oon ikäni ostanut vaatteita ja leluja ja tarvikkeita muiden lapsille ja nyt olisi edessä se, että saa ekaa kertaa elämässä ostaa omaan tarpeeseen.

Mutta en hanki vielä mitään. En pystyisi käyttämään niitä, jos jotain menisikin pieleen. Vaikka on varma olo, niin kyllä tässä karut realiteetit silti on mielessä. Viikon 20 jälkeen aletaan miettiä hankintoja.

Multa tuli tänään ekat hormooni-itkut :love: Mies vitsaili mun ajotaidoista, kun olin ajamassa autoa ja se kyydissä. Kyllähän se oli itkun paikka :ROFLMAO: Normaalisti olisin vain naureskellut, mutta nyt näemmä kolahti suoraan syjämeen. Sanoin miehelle, että pitää ruveta vakavaks :LOL:

Oireita olisi kiva saada, mutta oireettomuudestakin saa kuulemma olla onnellinen. Nivusiä kiristää, palelee, näemmä itkettääkin välillä. Kolme rakkoa ollut suussa ja tänään aamulla löysin tissit. Oli siis mukava turvotus yövuoron jälkeen, kun normaalitilassakin yövuorot turvottavat. Mutta mitään tuntemuksia ei muuten ole rinnoissa. Ja mennäänhän tässä vielä tosi alussa, tänään oli 4+4.
 
Älkää rakkaat ketjulaiset stressatko niistä viivoista. Odottavan äidin kehossa kun stressihormonit menee sikiölle asti. Mie testasin yhden ainoan plussan ja sen jälkeen vain olen tolkuttanut itselleni, että raskaana tässä ollaan. Jonkun kerran ollaan käyty neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä. Jotenkin sitä vain pakotti itsensä rauhoittumaan kun ajatteli, että nyt voi omalla toiminnallaan mahdollisesti vaikuttaa siihen, millaisia vuosia tulevaisuudessa on edessä. Siksi meillä on turhat tappelutkin lopetettu kuin seinään.

Viime yönä heräsin tosi unisena kolmen-neljän tunnin yöunien jälkeen. Olo oli vähän outo, maha ei meinannut asettua mihinkään asentoon. Sit vasta hoksasin, että vauva vetelee breakdancea miun rakon päällä. Kävin vessassa ja laulelin samalla vauvalle unilaulua. Sain aika pian taas unen päästä kiinni ja nukuin aamuun asti. Tosin yöllä oli pakko sanoa iltavuoroon menevälle miehelle, että ekaa kertaa tuntui kun tyyppi hyppi rakon päällä.

Mie oon nyt lähtenyt pahoinvoinnin vastaiseen taisteluun pienillä rusinapaketeilla ja appelsiinipillimehuilla. Muuten olen erittäin hyvävointinen, kun vaan saa nukuttua riittävästi.

Piinamiina ja Pulla 17+0 (!!!!)
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin

Yhteistyössä