*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

AE :D kiitos, mutta taitaa olla meille liian pitkä matka enää sun tässävaiheessa lähtee matkusteleen =) juu kyllähän se tuolla säilyy, maalaan sitten turvallisemmilla viikoilla jos ei kukaan muu siihen hommaan suostu
kyl tuli mullekkin tänään sellanen olo et pitäskö ne tavarat sinne kassiin asti jo laitella, varmuuden vuoks... toivottavasti teidän pikkunen nyt tajuais kääntyä oikeinpäin

tuuliska just tänään meinasin sua huhuillakkin että mitä kuuluu, onneks vaan hyvää, onnittelut ultrakäynnistä :heart:

juu kyl nyt yritän vaan lepäillä, onneks noi lapsetkin on jo aika omatoimisia, ettei tarvi kokoajan olla nostelemassa ym.
 
heissan heinäkuun pinoonkin!
ja kiitos päivittäjälle :hug: oliko se frizzante, :heart:

kiitos myös pikkutiikerille vinkistä...oon nähnyt noita mainitsemiasi siidereitä, ja toi kuiva on munkin lemppari! täytyypä ottaa ens kauppareissulla kärryn pohjalle... :p

onnittelut kaikille ultrassa käyneille! teitä olikin muutama! :flower:

mulla kesäloma päällä ja oon "tuhlannut" jo aimopalan siitä yhden huippuhyvän tv-sarjan kakkostuotantokauden katseluun.... onko täällä muita prison break-faneja?? vaikka ne on nähnytkin tv.stä aiemmin, niin se vaan on niin jännä ja hyvä...ja hyvänänäköisiä päähenkilöitä... :p syksyn kolmoskautta odotellessa....

joo...taidan palailla paremmalla "kiinnostuksella", kun nyt tuo sohva sarjoineen vetää puoleensa magneetin tavoin...
ja todella, joku puhui väsymyksestä, täällä kans takana kahet päikkärit ja viikkoja nyt takana 15+1...että energista aikaa ootellessa, vaikka on tämäkin kivaa !

katherine ja kultanen 15+1
 
Huolista: Mulla jostain syystä huolet on liittyneet nimenomaan raskausaikaan, vauvasta sentään näkee heti onko kaikki ok eikä tartte arvailla. Ekat kolmisen kuukautta kyllä kurkin vauvaa vähän väliä että hengittääkö se varmasti, mutta sittemmin musta on tullut aika rento äiti. Nyt kolmannessa raskaudessa huolia on paljon enemmän kuin ensimmäisessä, koska tiedän paljon enemmän juttuja mitkä voi mennä vikaan... Toisaalta, ehkä tää huoli jollakin tavalla valmistaa vastuun kantamiseen lapsesta, kai tälläkin joku tarkoitus on?

Luce 21+2
 
Hei naiset!



Pikkutiikeri: Kiitos sanoistasi
On kyllä niin ihana tunne, kun vauva voi hyvin, ja hän on oikeasti tulossa meille, tällä kertaa kotiin asti

Aiotkos mennä 4D-ultraan? Suosittelen!

Iso ja lämmin hali sulle!



Kärppänä heinälatoon: Kiva että uskaltauduit listallemme!

Kysäise lääkäriltä tai neuvolasta tuosta hiivajutusta



Miikkistä: kiitän kovasti uudesta pinosta

Ihania ultrauutisia

Eikö ollutkin mahtavaa nähdä pikkuisenne kasvonpiirteet

Hyvä että pieni oli kääntynty rt-tilaan



Frizzante: JIHHUUUUU!!!
Niin mahtavan hienoa että ultrassa kaikki hyvin!

Siellä se teidän pikkuisenne on ja potkii ihan mahottomasti

Masusi ja siellä oleva ihku ihana masuasukkisi kasvaa joka päivä, ihan joka hetki, eikä mene pitkä aika kun alat tuntemaan hänen liikkeensä


Oi, kiitos sanoistasi

Hih, ihanaa olla jonkun sankari

Nämä kaikki kokemuksemme ovat kyllä opettaneet ja kasvattaneet mua ihan hirvittävän paljon ihmisenä. Mukava jos osaan olla jollekkin avuksi

Kiitos vielä, oot ihana!



Toive81: Mä olisin varmasti käynyt useasti neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet, mutta päätin joskus rv 11 että ostan itelleni kotidopplerin niin pääsen helpommalla

Siitä on ollut kovasti apua nytkin vielä vaikka viikkoja on tän verran, koska istukka on etuseinässä niin se joskus vaimentaa pikkujätin potkuja tosi paljon. Esim. jos päivän aikana tunnen yli 50 potkua, niin niinä päivinä kun vauva on lähtenyt seikkailemaan istukan taakse ja monottaa sitä, niin tunnen päivän aikana vain vajaa 10 potkua

On sitten ollut helppo
ja nopea tsekata dopplerilla sydänäänet

Niin ja onnittelut masupallosta!

Valkovuotoa tulee täälläkin reilusti,
on tullut koko raskauden ajan



Mymmyryy: Voih, ihania nuo teidän muksut

Tuohon epätoivon hetkeen kun ajattelee ettei kuitenkaan saada tätäkään vauvaa, siihen on mulla auttanut ajattelutapa, että tämä vauva sisälläni, hän ansaitsee posiitiivisia ajatuksia äidiltään

Se pieni siellä yrittää saada äitiin positiivisia ajatuksia
Joten yritetään mekin antaa sitä iloisuutta ja onnellisuutta pienille masumatkaajillemme

He ansaitsevat vain ja ainoastaan parasta!



Eliisa80: Kiitos tsempeistä ja hikkavastauksesta

Ota vain rauhallisesti siellä

Jos maalaat leikkimökkiä, niin sitäkin tosi tosi rauhallisesti ja vain pieniä pätkiä kerrallaan




Tuuliskalle onnittelut ultrauutisista!
Hienoa!



AE: Toivotaan että vauvanne hoksaa kääntyä oikeinpäin!



Kiva että Katherine ottaa lomasta kaiken levon irti!



Luce: Kyllä varmasti huolet ja murheet valmistavat meitä vanhemmiksi jo raskausaikana, heti siitä plussasta lähtien




Pikaisesti omaa napaa: Töissä olin melkein 2 kokonaista vuoroa, ja eikun lääkärin kautta kotiin ja saikulle...

Loukkasin töissä itseni tosi pahasti, tai siis masuni...

Työkaverit passittivat mut lääkäriin. Alamaha oli kuin tulessa ja menkkamaista särkyä vasemmalla puolen munasarjoissa tai sielä kohdin. Kivut pahenivat koko ajan, enkä tuntenut liikkeitä enää tuon tapaturman jälkeen

Lääkäri teki sisätutkimuksen, paikat onneksi kiinni eikä verta näkyvissä. Kuunneltiin sydänäänet, jotka pitkän etsimisen jälkeen löytyivät!

Syke 132, mutta pikkujätti oli istukan takana piilossa...

Lepäsin koko illan, niin oli suht hyvä olla, ja nyt on jo hiukkasen parempi olo. Sattuu tuonne masuun vielä, mutta ei onneksi niin paljon kuin eilen.

Lääkäri sanoi ettei keskenmenon pitäisi enää tapahtua, koska paikat ovat kiinni eikä verta ole tulollaan. Kriittisimmät hetket olivat kuulemma 3 ensimmäistä tuntia. Liikelaskentaa täytyy kuitenkin tehdä tämän ja huomisen päivän ajan. Jos liikkeitä ei tule tarpeeksi tai jos kivut pahenevat tai vuotoa alkaa tulemaan, sitten heti äippäpolille


Nyt pikkujätti on uskaltautunut tulla istukan takaa pois, ja potkuja tulee ainakin nyt ihan tasaiseen tahtiin. Hui, säikähdyksellä selvittiin, onneksi!




:MyAngels ja joraava pikkujätti rv 25+6 (ultra 26+1)
 
MyAngels Herttinen sentään! Onneksi selvisit säikähdyksellä!!! Vaavi siellä sua nyt monottaa, että otathan nyt rauhassa ;)

Jälleen kuultiin neuvolassa nuo äänet ja kaveri vilisteli alta pois.Lisäksi kuuntelua häiritsi ilmeisesti joku mun verisuoni kun suhisi päälle,outoa.Mutta tärkeintä, että jumpsutus kuului ja kohtu oli pyöristynyt sopivasti. Seuraava käynti oiskin vasta viikolla 16+4 ja YRITÄN pysyä selväjärkisenä sinne asti =) Saan kuitenkin tarvittaessa soittaa jos käy liian ahdistavaksi.

Mä olen tuota kotidoppleria harkinnut, mutta jotenkin mua pelottaa ostaa se...?Pelkään että saan vaan lisästressiä jos jostain syystä en saakaan ääniä kuuluviin. Teinkin jälleen päätöksen, että KOITAN nyt vaan alkaa nauttia pyöristyvästä olomuodosta ja mennä päivä kerralla etiäpäin ja luottaa, että kaikki menee hyvin. Heh, helpommin sanottu kuin tehty :LOL:

Päivänjatkoja kaikille!!!

Toive81 ja jumpsuttava mini 13+4
 
MyAngels Huh, huh! En tiedä mitä tapahtui, mut nyt hidasta tahtia töissä!
Onneks ei sattunut kummempaa! Se on järkevää tarkastaa heti. Tuttuni kaatui suihkussa, oli tosi viimeisillään. Muistan miten oltiin ja odotettiin uutisia kaikki paniikissa. Onneksi sekin ei aiheuttanut mitään. Juu raskaana tasapaino on niin ja näin, eli opetteluksi se taas menee miten mennään turvallisesti :kieh: .
(.). Minä joudun menee ostaa isommat housut tänään. Olen yrittänyt olla normaaleilla housuilla, mutta nyt on vatsa pullistunut niin et ei voi enää. Pari päivää on ollut kamalia kasvu kipuja ja tässä on nyt se tulos: ei housut mahdu kiinni!!!!!!! :saint: Tiesin tietty et pian se näin käy, mut tää tuli nyt aika yllätyksenä. :headwall: :headwall: :headwall:
Katson samalla jos löytyis joku teltta yläosaan, et voisin vielä piiloitella yhden viikon. :LOL:

Nullpoints ja tirri rv14+0
 
moi :wave:

pääkoppa hitaalla vaikka kuinka monetta päivää, joten tässä pikaiset tervehdykset, sit taidan keskittyä johonkin fyysiseen puuhaan, kuten vaikka silittämiseen...

myangels kääk! hyvä, että oli onni matkassa! mää jo vallan kauhistuin täällä :eek: onko sulla vaarallista työtä yleensä, pitäskö sun kysellä jo pidempää saikkua?

nullpoints nimimerkillä "Kokemusta on": kannattaa ostaa vielä yhtä isommat housut kuin ensin meinaa ;) mulla jäi ekat mammahousut liian pieniksi ihan hetkessä, ja vielä nyt myöhemminkin ostin mammahameen, josta on loppunut tila... parhaat ostetut äitiyshousut on vieläkin vähän liian väljät, mut pidän niitä henkseleiden kanssa, toimii!

toive juur tuosta syystä, että mitä jos en osaakaan löytää sydänääniä, jätin dopplerin ostamatta... mutta jokainen tarpeen mukaan, voihan olla, että juuri tuo rauhottaisi sun mieltä ja antaisi enemmän voimia odotukseen :) kenties dopplerin omistajat on lkuitenkin öytäneet hyvin aina äänet?

hmm, muille minä huikkaankin nytte vaan, että moro ja voikaahan mainiosti! ei meinaan jaksa enää ajatella...

irtis ja pötkylä 34+1
 
Irtosora. Niinhän siinä kävi et mammahousut jäivät kauppaan!!!! :LOL:
Mulla tuli melkein kylmä hiki kun niitä katselin ja ajattelin et en mä noin iso oo......... Eli ne mitkä näin olivat ehdottomasti puolivälistä eteen päin tarkotettuja. :$
Ostinkin sit kokoa isommat housut, vähä venyvämpää materiaalia ja alempi vyötärö. Toivottavasti ne käyvät seuraavat pari viikkoa.
Mulla on muutamat mammavaatteet jo ennestään, mutta ne ovat rennomman tyylisiä. Mä kun joudun töissä pitämään housupukua (tai hametta), kauluspuseroa jne, niin menee vaatteet uusiksi. Ei voi mitään. :(
Hyvää päivän jatkoa!

Nullpoints + tirri rv14+0
 
Nullpoints mulla ei ole vatsa kasvanut vielä yhtään ja vanhat farkut ois muuten menny päälle, mut niiden vetoketju tuntui aina istuessa painavan liikaa mahaa. Kävinkin sitten viime viikolla shoppailemassa... :whistle: En kylläkään kehdannut ostaa vielä mammahousua, niin ostin sitten kokoa liian isot caprifarkut, joista ajattelin tehdä tavaramerkkini tämän kesän ajaksi. :xmas: Ne on nyt vähän löysät, mut niissä on vielä hiukan turpoamisvaraa... :whistle:
 
Halloota!

Nyt siis vasta ehdin lukemaan kesäkuun pinon viimeiset viestit ja tämän pinon viestit. Olette te nopeita kirjoittajia!

Mymmyryylle superonnittelut ihanista ultrakuulumisista! Jippii!

Miikkis kiitos informaatiosta. Ikävä kyllä myös tuo runsas karvankasvu sekä pitkä ja epäsäännöllinen kierto täsmäävät, taidanpa varmuuden vuoksi seuraavassa ultrassa mainita asiasta, ihan varmuuden vuoksi ja sormet ristissä. Muistin juuri, että mulla oli joskus kymmenisen vuotta sitten kovia viiltäviä kipuja alavatsalla, gynekologi kuittasi ne munasarjasuurentumaksi tms., ja määräsi 3kk:ksi vahvemmat e-pillerit hoidoksi. Olin jo unohtanut koko jutun, mikähän sekin oikein oli? Onnea muuten ultrakuulumisista! Kivaa, rohkaisee itseäkin kun hiukan jo jännittää.

Samoin me aiotaan ottaa vakuutus Pohjantähdestä, vaikka n. 500e vuodessa maksaakin. Korvaavuus on niin kattava, ja hinta laskee pikkuhiljaa. Lisäksi vakuutusta ei tarkisteta, vaan on voimassa vanhuuteen saakka, eli siitä ei rajata mitään pois. Korvaukset on per sairaus, ei per korvauksenhakukerta, ja korvaavuus meidän vertailujen mukaan paras.

Frizzantellakin hyviä ultrakuulumisia, kivaa kivaa!

Toive81, mun mies tilasi sellaisen kotidopplerin, ja kun ensimmäisen kerran oltiin neuvolassa kuunneltu sydänäänet, alettiin käyttää kotona doppleria. Olen ihan tietoisesti päättänyt, etten kuuntele päivittäin, etten ajaudu hysteeriseksi. Mutta kerran pari viikossa ollaan kuunneltu, ja kyllä se tuntuu turvallisemmalta aina tarkistaa, että jumpsutus kuuluu. Mun mielestä on ihan luonnollista, että etenkin tällaisten kokemusten jälkeen, mitä meillä tämän palstan kirjoittelijoilla takanamme on, stressi ja huoli ovat herkemmässä.

Eliisa nyt vaan nauttii kesäpäivistä ja jättää suosiolla puuhailut muille! Muutaman viikon vielä koetat jaksaa!

AE toivotaan että Vilhopieni ymmärtäisi vielä kääntyä!

MyAngels, 4d houkuttelisi, mutta mä luulen että se on meille liian kallis. En tiedä, täytyy puhua asiasta miehen kanssa. Ja kuule, nyt rauhallisesti siellä! Pysyt sairaslomalla, jos ei muuten, nyt ei aleta enää mitään riskejä ottamaan. Toivottavasti oli turha pelästyminen ja kaikki nyt hyvin! :hug:

Sitten vihdoin ehdin omiakin kuulumisia laittaa. Kaikki ihan hyvin, supistuksia ei kaiketi ole tullut juhannuksen pelottelun jälkeen. Pari kertaa vatsa tuntunut turvonneelta, mutta kun en oikein tiedä pitäiskö niiden supistusten myös tuntua joltain, niin en tiedä onko niitä.

Superihanaa on se, että vihdoin potkut tuntuvat!!! Olen odottanut niitä kuin kuuta nousevaa. Viikko sitten lueskelin sohvalla, kun tunsin tosi napakan yhden potkun navan alle. Siitä noin tunnin päästä kolmen sarja vasempaan laitaan. Sen jälkeen onkin tuntunut päivittäin, tai oikeammin iltaisin, selällä maatessa. Ei niin napakkaa kuin se ensimmäinen oli, mutta jos se olikin sellainen havahdutuspotku! Mieletöntä!!!

Rakenneultra on kahden viikon päästä tiistaina. Sitä odotan, jännitän ja ihan hiukan pelkäänkin. Mutta sitä nyt ei voi kuin odottaa. Neuvolakäynneissäkin on ollut pidempi tauko, seuraava vasta ultran jälkeisenä päivänä. Onneksi on dopplerilla kuitenkin pystynyt silloin tällöin kuuntelemaan sydänääniä. Eipä ollut turha hankinta, missään tapauksessa! Nauhoitettiinkin ääniä ja lähetettiin sähköpostilla mun parhaalle ystävälle, joka siis on Toivon kummitäti. Se ihana oli pillahtanut itkuun kun oli jumpsutusta kuunnellut, on niin elänyt mukana meidän iloissa ja suruissa ja pitkässä odotuksessa ja odotuksen odotuksessa.

Viikonlopun vietän Ruisrockissa, pelkään jo valmiiksi miten ihmeessä jaksan seisoa siellä! Onneksi pääsee kotiin kun siltä tuntuu. Seuraavan viikon olen poissa maisemista, joten sen jälkeen minulla on taas miljoona sivua luettavaa ja kommentoitavaa...

Voikaa hyvin ihan kaikki.

Pikkutiikeri ja Toivo 18+3 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
jei, epsu, kiitos äiteen kuulumisista!! ihanaa, hyvän kokoset poijaat siellä ovat nähneet päivänvalon!! kerrohan äiteelle paljon onnitteluja ja tsiljoona apukättä viikareitten hoitoon! toivottavasti kaikki meni vallan superisti :)

molemmille pojille :flower: :flower:, äiteelle :flower: ja herra isälle jokaiselle omat kukat :flower: :)
 
Nimra
Hei Epskeps. Kerro ihmeessä täältä suuresti Onnea poikien syntymisen kunniaksi!!! :flower: Ihanaa, että heillä on nyt kääröt kotona ja siitä se alkaa :) Oikein paljon onnea ja roppakaupalla tosiaan niitä apukäsiä =)

Nimra + muru 17+5
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Epskeps kerro äiteelle aivan mielettömästi onnen toivotuksia! Hienon kokoiset poitsut ovat. Mahtavaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Pikkutiikerille onnea potkuista!
Nyt hiljenen. :$

Nullpoints ja vieläkin tirri rv14+0
 
Täytyy tässä taas lueskella pitkä rivi kirjotuksia :D pitäs varmaan useemmin kävästä täällä, mutta ei niin tässä alkuraskaudessa vielä oo asiaa :ashamed:

Miikkis kiitos uudesta listasta =) ja onnittelut ultranäkymistä =) on se kyllä aina hienoa. Meillä ainakin ollu vauva vakuutuksesta todella hyötyä joka vuos ollu lääkäri/lääkekulut yli 600 euroa mutta vakuutuksen kanssa omavastuu 40 euroa plus vakuutusmaksu vajaa 300 euroa niin hyvin ollaan vielä plussan puolella vaikka ei joka vuos tuliskaan noin kauheesti kuluja :eek:

Frizzante onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: nyt vaan rauhassa eteenpäin :D

AE jaksamisia suppareiden kanssa, ite sain niistä kanssa kärsiä esikoisen kanssa rv30 lähtien lepolomalla :saint: toivottavasti ukkeli nyt "älyää" kääntyä :/ meillä vielä rv36 pyörähti rt-pt-rt vaikka oli jo rv30 laskeutunut... no se on aina ollut lääketieteellinen ihme tuo meidän esikoinen :LOL:

Toive kyllä tekis mieli mennä sydänääniä kuuntelemaan mutta kun on noita viikkoja vielä niin vähän ei välttämättä kuulu :ashamed: onneks on kotidoppler niin voi tossa muutaman viikon päästä ruveta kuulostelemaan :whistle:

Eliisa ottaa nyt vaan rauhassa ja antaa sen leikkimökin olla ilman uutta maalia B) mulla oli ihan sama tilanne esikoisen kanssa jo rv30 kohdunkaula lyhentynyt ja pehmee ja vauva ihan alhaalla, lepolomalle jouduin eikä mitään saanu nostella... no jätkä synty sitten 12 tunnin synnytyksen jälkeen 40+4 :p mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Tuuliska onnittelut myös hyvistä ultra kuulumisista :heart:

Hiivasta yksi niistä lääkkeistä on jota ei suositella raskaana oleville, ite sain lääkäriltä siihen luvan mutta onneks soitin teralogiseen ja sieltä pyörrettiin lääkärin puheet... nyt vaan en muista sitä nimeä ku yli vuos aikaa, mut se lukee siinä selosteessa muistaakseni

MyAngels nyt otat rauhallisesti :| ettei masu saa kolhuja, kaikkea sitä sinunkin pitää vielä kokea. Onneks sydänäänet kuului normaalisti ja vauvelisi potkuillaankin ilmoitti äidille että kaikki hyvin :heart:

Nullpoints mulla on jo käytössä ollu reilun viikon numeroa suuremmat housut/hame päivällä ja kotona pistän ihan kiltisti mammikset jalkaan, turha yritää tempoa omia farkkuja jalkaan :ashamed:

Äiteelle mahti onnittelut :heart: :heart:

ON
Pistin tuonne profiiliin masukuvan rv9+0 ja iltapäivällä otettu kuva, ei ihan helppo enää piilotella kun se tosta tuplaantuu iltaa myöten. Nyt näyttää mittari 97cm vyötärölle illalla :ashamed:
Kyllä tää on loma ku piti töihin raahautua tänään :headwall: no alkuviikko oli kyllä vähän niinku omaa lomaa :whistle: mutta nyt alkaa ihan oikea vuosiloma 4 viikkoa =)

Np-ultra on 18.7. sitä tässä odotellaan sydän syrjällään :ashamed: pelottaa ihan vietävästi jos siellä jotain häikkää taas ilmenee, samalla otetaan seerumiverinäyte toinen ultra 4.9 ja kolmas 15.9 :D ihan mukavasti pääsee asukasta tiirailemaan :heart:

Mulla on mielestäni ihan hirveen kaukana seuraava neuvola viime viikolla kävin ja seuraava on 11.9. :eek: menee tossa koko elokuu ja puolet heinäkuustakin ettei minkäänlaista kontrollia ole suuntaan tai toiseen... onneks tosiaan on se kotidopleri =) muutenkin ihmetyttää neuvolan toiminta kun en lääkärille pääse ennen rv30 :( esikoisen kanssa kuitenkin jo rv30 jäin saikulle, mutta ottanee vastaan jos soitan elokuussa ja valitan jotain :D

Noh nyt tää jää hyvin ansaitulle lomalle, ja palailee ultra uutisten kanssa 18.7. :heart: siihen asti nettipimennossa mökillä lomailemassa :D

Kaikille oikein mukavaa ja rentouttavaa kesää B)

Orchid ja pikku nuudeli 9+1 :heart: (vaikka masusta jotain muuta vois päätellä :whistle: )
 
Äiteelle ja koko perheelle sylintäydeltä onnea pienistä pojista :heart: :heart: ihanaa =)

kiitos epsu tiedotuksesta ja kovasti täällä peukut pystyssä että pääsisit pian joukkoon mukaan =) :wave:

orchid hauskaa lomaa =) juu niin mäkin aattelin että kuitenkin tää syntyy vasta elokuussa, mutta toisaalta taas on sellanen olo että voi tulla piankin, no odotellaan jännityksellä =)

myangels nyt rauhallisesti siellä kanssa =) lepäilet vaan kotona ja jätät työt muitten vastuulle, onneksi ei sattunut mitään

kohta täytyy painua pihalle nauttimaan lämmöstä kun viikonloppuna taas kylmenee...
aurinkoista perjantaita kaikille :wave: ai niin eilen alko äitiysloma, naureskeltiin miehen kanssa vaan että lomapa hyvinkin, mitenkäs se tästä aiemmasta eroaa, no enpähän saa ainakaan siivota ja touhuta liikoja =)

eliisa ja pikkuruinen 35+1
 
Moikkahdus rakkaat sisaret...
Mä palaan tänne B)
Keerron nyt tässä..siis..tän jutun...23pvä maanataina tuli ulos pieni pieni ihmisen alku.Ja vuoto oli tosi raju.Olin aivan tosi varma että kesken siellä on menty.Nooh kävin sitte 25 pvä hcg verikokees siit oli tulos 30100.Ja sit sovittiin et mitataan uuestaan nyt keskivkona uudestaan se.No sen tuloksia sitten tänä aamuna soitteli tuo neuvolan täti ja tuumas että nää o aika korkeet vieläkin.Et jos ultrattas jos sinne onki jääny vielä jotain...Nooh mä menin puol yheks toista.Ja ruettiin ultraamaan....

Siellä oli semmonen hyvin kasvanut vilkutteleva kaveri...USKOTTEKO :heart: :heart:
Sydämmen sykkeet 160.Ja liikkeet näky ja kuulu doblerilla kunnellessa...ja ultrassa.
Meillä siis sittenkin oli kaksi tuolla masussa. Ja se toinen niistä ei jaksanut vaan lopetti taipaleensa 23 pvä...Ja toinen porskuttaa tuolla pötsissä :heart: :heart:

Meillä siis raskaus jatkuuu SITTENKIN!! :heart: :heart: :heart:

Mä oon ihan shokissa...huh...huh...
IHANAA..vaikka sieltä se toinen tuli pois...eikä jaksanu.

Isännän kans ihan sekasi oltu täs...pussailtu ja halailtu...onni on suur.
Meinaan vielä pyytää jos neuvolan täti ultrais sen kaverin liikkeen näkymään tuolle isännällekki.Meillä tuo neuvolantäti on nii rento ja mukava että voi sen pian luvata ultratakki.
Ja ku sil o vehkeet omassa huoneessaa ni o helppo.

Mutta mä oon siis päk täällä...Laskettu piettiin samana eli siis 9.1.2008.

Mä oon niin häppy :D

Ikionnellinen Daizz ja sydänkäpynen rv 13...
 
ei oo totta, daizz!!! aivan valtavan ihanaa!! voi että, mul menee kylmät väreet keskellä hellettäkin, kun oon niin fiiliksissä teidän puolesta :D apua, nyt tulee kyl tippa linssiin, ei voi mitään!! voi herttinen!! tämä on tämän päivän ehdottomasti paras asia, mitä voi tulla vastaan, ei tätä mikään päihitä :) superisti onnea!!!
 
daizz: Voi miten ihania uutisia, aivan mielettömät onnittelut sulle!! :flower: :flower: :flower: Ihmeitä siis tapahtuu, ihanaa että teidän kohdalla kävi noin!

Viikonlopun viettoon ja nettipimentoon lähtevä Luce
 

Yhteistyössä