*Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

Minä täällä iloitsen kaverini puolesta joka tänään teki muuten vain raskaustestin kun oli täällä käymässä.. Itkien se sitten yhtäkki tulikin vessasta ja sanoo:"Ei tää voi pitää paikkansa, tää on vanha tää testi." :LOL: Oon niiiiiin onnellinen, laskeskeltiin jo että meillä olis 3vko eroa LA:ssa.. :p

Sasuma ja taapero 7+2
 
Heips! Laitanpa tännekkin... Eli plussa pärähti testiin perjantaina.. Tuli hieman puun takaa tämä kun ei enää yritetty. Tilasin 2viikkoa sitten ajan gynelle joka olis 2.9 siinä toivossa että saisin apuja tohon raskautumiseen ku melkein 2 vuotta yritettiin, tulin raskaaks mutta se olikin tuulimuna se kaavittiin 4.2.10. Ja nyt meni sit melkein puol vuotta että tulin uudelleen raskaaksi.. En ole uskaltanu iloita tuosta plussasta eikä kyllä mieskään johtuen tuosta edellisestä tuulimunasta mutta mennään päiväkerrallaan...
Ja tietoja esikoinen,LA 28.3,KAKS, 25v

Katjahei ja nimetön 4+1
 
Sasuma,ihana juttu kaverilles ja sullekkin kun saat odotuskaverin :heart:

Mua pökerryttää yhä enempi ja useemmin. Mittasin verenpaineet ja oli alhasimmillaan ikinä 100/62,mulla normisti paljon korkeemmat. Kiva olla pökerryksissä alvariinsa ...

Repa ja säynävä 10+3
 
Uusille plussanneille oikein paljon onnea ja tervetuloa :hug: :flower: Näinhän se meillä keskenmenoja kokeneilla menee, että usko siihen raskauteen voi olla hakusessa alkuun. Luotetaan nyt kuitenkin siihen, että kaikki on hyvin! Esim. tuulimuna (jonka itsekin koin vuosi sitten) on semmonen juttu, joita melkein kaikille naisille voi tulla eteen, ja siihen ei ainakaan itse voi vaikuttaa, joten ei kannata liikoja murehtia, vaan ennemmin jos mahdollista varata se aika varhaisultraan, niin saa ainakin tuulimunaraskauden suljettua pois.

Repa: Jaksuja pökerryksiin, koeta ottaa iisisti vaan.. Ja kiitos tsempityksistä liikkeiden suhteen, oon edelleen vähän huolissani, kun oikein mitään ei tunnu tuolla alavatsalla. Voihan se olla että pieni on vaihtanu asentoa niin täysin, ettei tunnu, en tiiä.

kreta: Vaikken tällä erää mikään aktiivi-kirjottelija olekaan, voisin ottaa tuon päivitysvastuun harteiltasi. Eipä tuo tosiaan ihan kauheen vaativa pesti ole =) Pistän uuden pinon pystyyn siis elokuussa.

(.): Tammerfest uuvutti niin täysin, että eilen mentyäni töihin pomo laitto mut kotiin jo kahen tunnin jälkeen aamupäivällä, kun en meinannut pysyä jaloillani ja ravasin vessassa, kun maha oli ihan piloilla. Sitten sain ilokseni vielä tänkin päivän jäädä pois ja huominen sekä torstai on muutenkin vapaat, joten pääsen miehen ja pojan luo mummolaan jo tänään :heart:
Olen siis työleskenä täällä kotona, kun mies on kesän muualla töissä ja poika hoidossa mummolassa. Aikas kallella kypärin on mennyt tämä kesä, vaikka yleensä kesä on lempivuodenaika mulle. Nyt tuo kuumuus otti ylivallan eikä muutenkaan ole kovin mukavaa pohtia kaikkia asioita yksikseen väsyneenä työpäivien ja -iltojen päälle, mielikuvitus laukkaa ja kaikki pahat vaihtoehdot käy läpi.

BM ja Putti 15+5
 
Se on hengissä!!! Ihan käsittämätöntä! Olen siis vaan saanut todella helpon alkuraskauden. Pikkumyttynen oli mykkyrällä ja pää-perä-mitta vaihteli 8+3 ja 8+5 välillä, mutta liikehdintä oli jo selkeää, joka taas viittaisi 9+ viikkoon. Lääkäri merkkasi kuitenkin raskauden kestoksi 8+3. Nyt on kipuja, kun se ultrahärveli osuu aina jonnekin tosi arkaan kohtaan (ilm. endometrioomaan) ja loppupäivä menee kärvistellessä.
 
Tillukas, mahtava uutinen! Koitapa kestää kärvistelyjen kanssa, toivottavasti ei olleet kovin pahat kivut... :whistle:

Meilläkin oli tänään ultra! Ja voi vitsi, siellä oli lääkärin mukaan "iloinen syke"! :D Huokaisin siinä tutkimuspöydällä NIIN syvään koivet levällään, olin täysin asennoitunut huonoihin uutisiin... Mitat antoi viikkoja 8+6, laskennallisesti on 8+5, eli täsmäsihän tuo hyvin. Kaikki näyttää hyvälle, jatkan Lugeja vielä reilun viikon, toivottavasti pieni pysyy kyydissä loppuun saakka...

Täydellisen tyytyväinen Viuhtis 8+5
 
Jee Tillukas ja Viuhtis! :hug: :flower:

Katjahei:Tervtetuloa mukaan ja onneksi olkoon :flower: B)

Repa:Sullakin alhaiset paineet, samma här, pistää pään välillä "kivasti" pyörälle. Mä olen napsinut hiukan lakuja välillä, en siis liikaa, mutta välillä niin hiukan oloa helpottaa :)

ON:Turvotus viimein laskenut. Aamuisin lähes oma masu, mutta paisuu siitä päivän aikana :D Vielä viikko ja alan jännittää koska pieni antaa itsensää ekoja hentoisia liikkeitä :) Esikoisesta tunsin aikaisin, rv14+3 joten jännää nähdä tuntuuko nytkin yhtä ajoissa. Istukkakin sijaitsee samassa paikassa takana.

Toive81 ja Sintti 13+0 (POKS!) :heart:
 
Tillukas ja Viuhtis, ihania uutisia :heart:

Katjahei, paljon onnea ja tervetuloa mukaan :heart: :wave:

Verenpaineesta, matalalla mennään täälläkin edelleen. Aamusta mittasin, niin 89/42 näytti. Siltä kyllä olokin tuntui. Piti istua pitkä tovi sängyn laidalla ja uhmata vetovoimaa rakon kanssa, kun ei tohtinut liikkua. Päässä vaan pyöri ja silmissä sumeni. Tungin sitten aromisuolaa kurkkuvoikkarille ja hyvällä omalla tunnolla pistelin vielä yhden suolakurkun/maustekurkun mikä nyt olikaan kurkusta alas. Tunnin päästä mittasin ja oli peräti jo 91/45, joten eipä pahemmin noussu.

Helle onneksi hellittänyt ja alkaa tuntua siltä, että ulkonakin voi olla ja hengittää. Tulis nyt vielä vähän vettä, niin ei tarvis sitä olla koko aikaa kantamassa jollekkin tänä kesänä istutetulle puskalle. Olo on muutoin ihan hyvä. Massu kasvaa melkein silmissä ja yksistä äippähousuista loppu mahdollisuus pidentää kuminauhaa :eek: Nyt alkaa mietityttää, mitä tungen päälleni ilmojen kylmetessä. Noi oli kyllä sen malliset housut, että alkaa kiristää mahanalta ja siksikin jo epämukavat. Eipä tämmönen pieni ja pyöree tahdo mistään kunnollisen kokoisia mammafarkkuja saadakkaan. Niiden suunnittelija on varmaan tikunlaiha mies. No, kyllähän niitä monet odottajat pitää, mutta ovatkin normaalikokoisia tai hoikkia. Sori, marina, ottaa vain niin päähän, kun vaatteet loppuu kaapista ja uusia ei pahemmin viittis hankkia, kun niiden pitoaika on kuitenkin syhteellisen lyhyt ja tämä on ehdottomasti meidän viimeinen.

Nyt tää menee haukkaan jotain pientä, nälkä kurnii, mutta kun saa ruokaa eteen, ei teekkään mieli enää syödä...kummallista. Tsempit vielä kaikille, joilla on olun öklötyksiä ja muita juttuja. Kesälämpimillä ja helteillä ne ei ole kovin mukavia, nimim. Muistan kesän 2000 :x

Lumi-Marja ja Duracell vaavi 21+2 (tänään just Nuppunen tuntuu liian kesyltä nimeltä, kun toinen paiskii menemään koko ajan ja tuntuu, että masussani on mustekala :D )
 
Mulla on huomenna rakenneultra aamupäivällä ja nyt alkoi polvet vähän tutista . Luin toisesta pinosta että joltakulta oli löytynyt jotain poikkeavaa vastaavassa ultrassa ja siitähän mun mielikuvitus lähti liikkeelle. Yllättävän rauhallisesti olinkin ottanut tuon rakenneultra-ajatuksen. huh! No, enää vajaa vrk. Apua! Mulla on nuo alhaiset hemppalukemat vieneet kaikki ajatukset siihen arvojen epätoivoiseen nostoon että en oo kerinnyt muuta juurikaan murehtimaan . Ja siis munhan on aina murehdittava jostain . Ja söin muuten eilen kaksi sokeripullaa vaikka rd...ne oli hyviä!!! Oon kieltänyt itseltäni kaikki makeat herkut paitsi jäätelöä oon myös sortunut syömään iltaisin! Tänäänkin on illalla sohvan nurkassa varmaan syötävä ainakin yks jäätelö kun tulee telkusta unelmien poikamies :LOL: :ashamed:
 
Onnea uusille ja hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: :heart: :heart:

Justiinsa meinasin tulla paasaamaan alhaisista verenpaineista, ja täällähän olikin jo keskustelut aiheesta meneillään :) Eli täällä kanssa ollaan matalalla, ja sitä varten nyt saikulla. Olin viime yön töissä, ja taju meinasi lähteä kesken kaiken. Ei siis pää kestä pitkiä työvuoroja, kun kuitenkin pääasiassa seisomatyötä teen. Aamusta kipitin heti tk-päivystykseen ja pääsinkin ihan mukavalle lääkärille joka laittoi tämän kuun loppuun asti lepoa. Ja minäkin koitin salmiakkia, ja siitä tuli sitten niin kovat sydämentykytykset ja tuskanhiki, että taidan suosiolla vaan vedellä niitä suolakurkkuja mielummin :)

Ja vasta eilen blogiin kirjoittelin, että ei mitään oireita :D Pientä huimausta nyt on ollut koko ajan, mutta siitä olen kärsinyt matalien RR arvojen takia ilman raskauttakin, etten ollut moksiskaan. Yöllä tosiaan töissä olin vauvaa hoitamassa, ja meinasi siinä sitten taju lähteä, niin ajattelin ettei ole enää kovin turvallistakaan tuo, ja samaa mieltä olivat töissä.

Hohhoi, valivalit saatu pois alta :D Meillä on muuten kotidopplerilla kuulunut äänet sunnuntaista asti <3 Ihan mahtavaa :)
 
Katjahei,ihania uutisia,tervetuloa :heart:

Tillukas ja viuhtis,mahtavia uutisia.... tillukasta mietinkin itekseni eilen,arvasin et kaikki on hyvin :heart:

BM,Hilpases neuvolan kautta pirruuttas...ihan vaan kuunteluttamassa s.äänet. Meilläpäin ainakin kuuntelivat nopeesti jos huoletti. Ei sillä et uskosin minkään olevan vialla,mut et saisit ite rauhan...

Paineista...Mullahan normisti ei oo lainkaan matalat paineet,neuvolassa mittailtu aina jotain 120/80 luokkaa,kotimittarilla 110-120/75 luokkaa... joten mulle on tosi alhaset noi mitä oon mittaillu pahimpina aamuina,eli siis viimeks toi 100/62,joten täysin uutta tämä. Mutta tänään paineet oli taas normia luokkaa ja ihan jees olokin ollu. Vaihtelee siis kovasti,liekö normia. Tosin huomaan että mun pitää syödä illalla kunnolla ja jotain hiukka suolapitosempaa...sit on parempi seuraava aamu.
Energiaa ei kyllä oo yhtään ja väsyttää....ei viitis tehä yhtikäs mitään.

Repa ja säynävä 10+4
 
Vihdoinkin tuntuu siltä, että uskallan heittäytyä raskauteen. Olen vihdoinkin onnellinen tästä raskaudesta. Luotto on kova, että tämä lapsi tulee syliin saakka. Jos se ihan ensimmäinen raskaus olisi mennyt loppuun saakka, lasten ikäeroksi olisi tullut 1v10kk, nyt ikä ero on hyvin tarkkaan kolme vuotta. Ja olen siitäkin niin onnellinen. Uhmaikä on ollut niin kauan (toista vuotta) jo meillä, että pahin on siksi ohitse. Ja toisekseen tuo pimuralla on talvella jo niin iso, että hän voi ihan oikeastikin osallistua vauvanhoitoon (laittaa vaippaa kiinni, jalkaa lahkeeseen yms. pikkukivaa).

Yksi asia kyllä jännittää. Töihinpaluu odottaa kolmen viikon päästä ja mulla on heti ekalla viikolla vanhempainilta. Mitä ihmettä minä pistän päälleni, ettei asia nyt ihan heti paljastu!?! Tuo maha on ihan järjetön, etenkin kuuden aikaan illalla...
 
:wave: Täällä taas, lomalta kotiuduttu ja arki alkanut. Tosin vähän nihkeästi, kun esikoinen ei ollenkaan viihdy sijaispäiväkodissa. Saatan pitää hänet koko ensi viikon kotona ja yrittää tehdä etätöitä...

Ihania ultrakuulumisia täällä, onnea tillukas ja Viuhtis :flower:

Minäkin tuon mukanani iloisia uutisia ultrasta :heart: Poikanen vastasi rakenneultrassa täysin viikkoja ja kaikki rakenteet olivat lääkärin mukaan "priimaa". Käytiin siis Naistenklinikalla sikiötutkimusyksikössä rakenneultrassa sen viikolla 12 havaitun suuren niskaturvotuksen takia. Nyt kuitenkin hyvien uutisten myötä siirrytään takaisin normaalin neuvolaseurannan piiriin ja tätä pidetään normaaliraskautena. IHANAA, meille tulee vauva joulukuussa :heart:

Täällä on voitu ihan hyvin. Mahasta on tullut jo söpö vauvamasu. Vaivana taitaa olla alhainen hemoglobiini - täällä Helsingissä neuvolakäyntejä on vähennetty joten olin viimeksi neuvolassa viikolla 9, eivätkä he olleet ilmoittaneet, että nt-ultran yhteydessä otetuissa verikokeissa hb oli vain 114. Soittelin muutama viikko sitten neuvolaan pitkään jatkuneen päänsäryn ja huimauksen vuoksi ja huomasivat tuon silloin. Nyt syön sitten Obsidania ja seuraava neuvola on 3.8. jolloin tilanne tarkastetaan. Saan muuten samalla jo Kelan paperit. Vitsit että aika menee nopeasti nyt kun kaikki (kromosomit ja rakenteet) näyttäisi olevan kunnossa!

Rattaita olen ihmetellyt viime viikkoina. Taidetaan ostaa sisarusrattaat, kun lapsille tulee ikäeroa tasan 2 vuotta, asutaan Helsingin keskustassa ja liikutaan paljon kävellen ja julkisilla. Pitäisi ehtiä tehdä myynti-ilmoitus meidän 1,5 vuotta vanhoista Teutonian Spirit S3 rattaista joista haikein mielin aion luopua. Tällä 1,5 vuoden kokemuksella meinaan panostaa paljon myös uusiin rattaisiin, olen katsellut iCandy Peach-sisarusrattaita nyt sillä silmällä.

Kivoja juttuja tulossa. Ai että olen odottanut tätä seesteistä keskiraskautta =)

Hyviä vointeja kaikille ja nauttikaa kesäkeleistä!

SpanishDancer & Poikanen (20+2)
 
Tillukas:3 vuotta kuullostaa kivalta ikäerolta. Meille tulee vähän reilu 2v ja tytöllä ollut uhmaa 1v2kk alkaen ja pahemmaksi vain menee ja odotan jo kauhulla miten tulen jaksamaan kun nytkään ei tunnu hermot kestävän yhtään :( Ja päälle vielä raskaushormonit niin ei ole helppoo. Minäkin palaan töihin reilu 3 viikon päästä :) Siellä pomot jo tietää mun odottavan ja silloin mennäänkin jo rv17. En oikein osaa antaa asuvinkkejä koska itse kärsin myös alussa turvotuksista ja moni oli arvannut mun odottavan. Oli miten päin vaan:koitat laittaa löysää päälle -> ihmiset katsoo tuo varmasti raskaana kun koittaa peittää tai laitat normit -> masu pullottaa ja sehän myöskin herättää mietintää :D Mä pistin aikanaan liiallisen grillailun piikkiin masun pömpön :LOL:

SpanishDancer:Ihanaa, että kaikki hyvin :heart: Varmasti helpottunut fiilis! Voih, mäkin jo niin odotan vauvamasua! Mulla loppui turvotus vasta nyt ja saa odottaa vielä kauan ennen kuin se oikeasti alkaa olemaan vauvamasu, tahtoo pian! :D

Toive81 ja Sintti 13+1
 
Ihania ultrakuulumisia monella, hienoa :heart:

Meillä ikäeroksi tulisi 2v 7kk ja mietin myös mitähän vaunujen kanssa tekisi. Matkarattaat pitäisi ainakin olla tuplat, muuten pärjätään varmaan esikoiselle ostetuilla emmaljungilla.

Huomenna olisi varhaisultraan meno, jännittää |O Huonoa oloa ja väsymystä on edelleen. Tänään rinnoista tihkui maitoa, siis voi kääk! Miten jo näin varhain?!

Peppioliina & rv 8+1
 
Nyt tää täti repes! :D Viimeistä edellinen sijaiseni jäi aikanaan äippälomalle sijaistuksestani ja nyt hän on tulossa äippälomittamaan toista opeamme. Ilmoittelin hänelle, että alkaa näyttää sille, että työtoveruutemme jää lyhyeksi, mutta jos sitä edes hiukan saataisiin pitkitettyä sillä, että hän ottaisi luokkani liikuntatunnit. No, nytpä onkin sitten niin, että ollaan molemmat maha pystyssä! Vielä en tiedä, kuinka tarkkaan ollaan samoilla viikoilla, mutta isoa eroa ei taida olla...
 
Rakenneultrassa käyty ja KAIKKI HYVIN!!! Ja tyttöä veikkasi aikamoisella varmuudella ei kuitenkaan 100%. Eli tyttökatraamme kasvaisi sitten kolmannella tytöllä . No, naisenergia on valttia! Tänään kai on jo rv 21 neuvolan mukaan vaikka omien laskujeni mukaan 20+6. Ultran mukaan se olisi jo 21+3.

Meillä esikoisen ja kuopuksen ikäero on 1v4kk ja kuopuksen ja vauvan ikäeroksi tulisi 2v11kk.
 
Täällä taas pikainen valitus päivitus.. Pahoinvointi senkun tuntuu jatkuvan yhtä pahana tähänkin asti.. Eilen taas tuli oltua tiputuksessa ja tällä kertaa lääkäri määäsi Primperan lääkkeen suppoina tähän pahoinvointiin.. Ja yrittihän se kuunnella dopplerillakin sydänääniä mutta minä kun en laihimmasta päästä ole niin ei saanut yhtäkkiä kuulumaan mtn.. Lekuri sanoi heti että mun ei nyt saa huolestua vaikkei hän saanutkaan mtn kuulumaan koska hän on huono kyseisessä hommassa.. Toivotaan että asia oli niin ettei vaan pikkuinen ole lopettanut taas kasvuaan.. :(
Niin ja aas tämä loppuviikko sairaslomaa..... Pomo tuntui kuitenkin onneksi ymmärtävän kun tietää mistä on kyse..

Sasuma ja taapero 7+5
 
Tillukas,sama homma ton ikäeron kans. Jos tuulimuna ei oliskaan ollut tuulimuna,olis eroo tullu just toi 1v10kk,mut nyt tulee 2v9kk ja toisaalta ihan jees juurikin ton uhma-asian takia ja nyt sai rauhassa opetella kuivaksi (on siis juuri jättäny vaipat kokonaan),on sitte jo vähän avuksikin vauvanhoidossa. Kaverilla tytöt samalla ikäerolla ja heillä ainakin homma meni tosi kivasti ja seuraakin saavat toisista vaikka pikkasen tietty omat kuviot jo vanhemmalla tytöllä,mut leikkivät yhdessäkin nyt kun tää nuorempi on 2,5v.

Sasuma,voi sentään noita sun oloja... joko noin aikasilla viikoilla voi dopplerilla mitään kuulua?? :eek: en tosiaan huolehtis,koska täällä ei ees yritetä moista ennen rv 10... sun oireet on niin kovat et kyl siellä jonkun luulis elossa olevan =)

SD,Ihania uutisia...olappa jo tuossakohtaa raskautta :heart: Mut ei..vielä on jännät paikat eessä. Sulla alkaakin auvoisa keskiraskausaika,jee :heart:

Jäärikselle kans ilon rutistus,onnea mahdollisesta tyttötrion jäsenestä :heart:

Huhuh,vielä mulla tasan viikko np-ultraan. Nyt en kyl epäile ettei siellä ainakin vielä joku olis elossa,koska näitä oireita on...mut pelkään et joku muu on vialla. No ei auta kun oottaa.
Muuten on ollu tänää ok olo.

Repa ja säynävä 10+5
 
Ihania ultrakuulumisia niin monella :heart: :heart: :heart: Ja ihana on kuulua samaan porukkaan :wave: Itsekin siis tänään kävin NT-ultrassa ja kaikki oli niin hyvin kuin vai voi olla. La:kaan ei muuttunut, vastasi lähes päivälleen viikkojaan. Suurensuuri helpotuksen huokaus pääsi. Ihan maailman ihaninta; nyt uskaltaa jo nauttia raskaudesta ja haaveilla tulevasta vauvasta. Vanhemmat lapsetkin (5 1/2v, 3 1/2v ja vajaa 2v) kuulivat tänään saavansa sisaruksen ja luultavasti asiasta tietää koko Tampere :) Keksivät vauvalle vielä hauskan nimenkin; Mini. Vauva kun on vielä niiiiiin pieni. Ehkä noin 30 kertaa sain vastailla tänään kysymykseen, että koska on helmikuu. Aika helppoa on elämä; pientä väsymystä (2h päikkärit aina kuin mahdollista) lukuunottamatta.

Taidanpa suunnata huomenna mammavaateostoksille :heart:

Oikein ihanaa oloa myös teille muille!

Bonus + Mini 12+2
 
Mä tulin poksumaan täysiaikaisuuden kunniaksi, eli 37+0! :)

Uusille tervetuloa! :flower:

Tosi monet oli saanut hyviä ultra-uutisia, onnea!! :heart:

(.) Ei tässä vielä kyllä ihan hetkeen olla silti synnyttämään menossa. Kauan vaivanneet supistukset on hävinnyt jonnekin, ja jatkuvasta alavatsan paineesta ja menkkakivuista huolimatta tiistaina lääkärineuvolassa kohdunkaulaa oli pitkälti jäljellä ja kiinteähkö, ulkosuu sentään sormella auki. No niinhän se menee, kun ensin saa laskea viikkoja, että pysyisi matkassa mukana, niin sitten lopulta menee varmaan yliaikaiseksi. No, joka tapauksessa, ei enää montaa viikkoa. :heart:

zanz
 
Rattaita oli ihmiset miettineet, meillä olisi sama edessä, jos siis kaikki menee hyvin. Ikäeroa lapsille tulisi vain se 1v 9kk, joten sisarusrattaat taitaisivat tulla tarpeeseen. Ja kun tuo ikäero olisi noinkin pieni, niin samoilla silmäpusseilla mentäisiin... Olisipa sitten lapset tehty. :D

Jääräpäälle ja Bonustehtävälle ja SP:lle onnea hyvistä ultrakuulumisista! =)

Sasuma, ei kait noin aikaisilla viikoilla vielä pitäisikään kuulua dopplerilla mitään? Yritä olla huolehtimatta, kaikki on varmasti hyvin!

Soittelin tässä joku päivä neuvolaan ja varasin ekan ajan, samalla varattiin jo NT-ultra. Se on reilun kolmen viikon päästä, vielä on siis odoteltavaa... Mietittiin miehen kanssa, että hankkiudutaanko tässä välissä johonkin ultraan, mutta ajateltiin sitten, että kun on kesälomareissua ja muuta tiedossa, niin tuo aika menee ihan riittävän nopeasti. Odotellaan ja pidetään peukkuja, ja toivotaan, että jokapäiväinen etova olo ei häviä mihinkään! :D

Viuhtis 9+1
 
Meni koko eilisalkuyö kun tilailin vaatteita ellokselta ja h&m:ltä |O . En oo koskaan ennen tilannut netistä ja oli se sellaista räpeltämistä että tuskanhikeä pyyhin ja kone kävi kuumana :whistle: . Niitä äitiysvaatteita siis metsästin kun lindex ja kappalhl ovat kokonaan lopettaneet äitiysvaatteiden myynnin . H&M on niin kaukana ja en todella jaksa mennä kauppoihin koluamaan kun voimat edelleen hukassa noista huonoista veriarvoista johtuen. No, onneksi tänä aamuna sain vielä korjattua tilaustanim ja mieleisekseni sen (oli pakko soittaa sinne asiakaspalveluun ). Nyt ei sitten malttaisi odottaa kun kestää kuulemma reilu 2 viikkoa toimitus kun tulevat ranskasta saakka. Toivottavasti ovat sopivia ettei tartte palautusrumbaan ruveta. Varmuudeksi tilasin ihan jättikokoja ettei ainakaan kiristä. Ainakin kolmet housut on tulossa ja pikkuhousuja iso kasa, sukkahousuja ja legginsejäkin. Tiedän kuitenkin että käytän niitä vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin kun ainakaan mun maha ei palaudu niin nopeesti...jos yleensä palautuu kun oon päättänyt herkutella sitten synnytyksen jälkeen oikein urakalla kun nyt tuo rd-ruokavalio tuollainen tylsä :p . . Sellaisen masutuubinkin tilasin. Nyt on sitten kuljettava housut auki tai vanhoissa puhkikuluneissa äitiysvaatteissa kunnes uudet tulee.
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:

Täällä huoli liikkeiden tuntumisesta on loppu, sillä viime päivinä on mellastanut mahassa siihen tyyliin, ettei epäselvyyttä ole aiheesta =) Olin pari päivää anoppilassa miehen ja lapsen luona, ehkä se sai aikaan mylläkän, joka tapauksessa liikkeet on tuntuneet välillä jopa ulospäin, kun mies on pitänyt kättä mahalla.
Poika on jättänyt vaipat kokonaan pois, mikä on loistojuttu, kun täyttää lokakuussa kolme ja jo elo-syyskuussa menee päiväkotiin. Eipä tarvihe hetkeen pelata vaippojen kanssa. Meillä tulee siis ikäeroa n. 3v 2kk, ja mitään tuplarattaita emme siis tarvitse, kun poika ei oikein muutenkaan ole viihtynyt rattaissa pitkiin aikoihin, kävelee mieluummin!

Tän pidempään en ehdi rupatella, kohta kutsuu taas työt, jotka nappaa aika vähän tällä erää, mutta ehkä jaksan viiden päivän putken kun sain tankattua perheikävänpoistoainetta tuolla reissullani edes pikkasen..

Leppoisaa viikonloppua kaikille :flower:

BM ja Putti 16+1
 
ihania ultrakuulumisia monella! Onnea :flower:

Mä EHKÄ olen tuntenut liikkeitä..... Googlasin joku aika sitten että miltä ne tuntuu ja toisten sanoin kuvailisin että "niinkuin pienellä maalitelalla sisältä päin sivelisi" ja "kynällä tökkisi". Täytyy kuulostella lisää, eiköhän ne siitä pian varmistu.

vappupommi 16+1
 

Yhteistyössä