¤¤ Keskenmenon jälkeen plussanneet LOKAKUUSSA ¤¤¤

Millenia onnittelut plussauksesta. Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan.

Tulipas joo käytyä tänään siellä äippäpolilla ja en tullut kyllä hullua hurskaammaksi. Lääkäri ei noteerannut mun liitoskipuja mitenkään, vaan sanoi, että "marssijärjestys on niin, että jos vauvalla kaikki kohdussa hyvin, niin annetaan kasvaa vielä ainakin LAhan asti. Ja niin kauan sulla ei ole mitään hätää kun liikkumaan pääset." Eli enpä saanut käynnistys päätöstä niinkuin toivoin.
Vauvan paino arvio tänään oli n. 3kg ja varmaan vajaa 3,5kg on syntyessään.
Alkujaanhan tuo mun lähete oli kokoarvio ja verenpaineita koskeva, niin nyt ei ollut lainkaan huolissaan noista paineista, vaikka alapaine huitelee 100 pinnassa.
Eipä tuo lääkäri tehnyt ollenkaan sisätutkimustakaan, joten eipä ole hajuakaan mikä tuon alapään tilanne oikein on.
Eli yhteenvetona: Oli muuten aivan turha käynti. :kieh: Ja siitäkin lystistä tarvii maksaa se 25,60?.

pinkkimieli ja pallopää 38+0
 
MLL
Pinkkis täältä tulee sulle rekkakuormallinen sympatiaa, tiedän niin miltä tuntuu tommoset kakkiaslääkärit jotka tuntuu ettei ne viis veisaa mistään. :hug: :hug: Onneksi pienellä (ilmeisesti?) oli kaikki hyvin.
 
Meritähti Ei ole tullut sitä ruskeaa eilisen iltapäivän jälkeen, silloinkin tuli vain ihan vähän. Jospa ei tulekaan enää ennen huhtikuuta! :)

pinkkimieli Olipa todella hyödyllinen lääkärikäynti! :kieh:

rv13+6
 
Heipähei! :wave:

viettelen täällä ihanaa rauhallista lauantai-iltaa yksikseen ku mies on reissussa, onpa hiljasta

maha on nyt tullu ehkä vähän näkyviin, vai onko tuo viel turvotusta.. pitää kuitenki vähän miettii mitä laittaa päälle, jotku löysät housut ja pitempi pusero on nykyään mun vaatetus =)

6 yötä np:hen :D en yhtään odota juuu..

marjutti ja masuvauva 11+5
 
Millenia onnea matkaan ja paljon tarrasukkia!

Empuu toivottvasti kaikki on hyvin ja siltähän tuo näyttääkin =)

Ihanat siskoni ja äitini olivat järjestäneet meidän vauvalle vauvakutsut, eilen niitä vietettiin sitten. Oli tosi ihanaa. Paikalla oli sisaret ja äiti, anoppi ja rakkaista ystäviä. Syötiin hyvin, naurettiin ja kuulin kaikenlaisia ihania juttuja lapsista, synnytyksestä, odotuksesta... Kummityttöni (11v.) oli suunnitellut (hieman avustettuna, luulisin) pieniä lapsenmielisiä visailuja ja tehtäviä. Hän oli niin onnessaan tällaisesta suuresta tehtävästä minkä oli saanut. Vauvalle oli tuotu vaikka mitä lahjoja (vaatteita, tutteja, kesto- ja kertavaippoja, muumileikkimaton...) ja äitiäkin oli muistettu mm. suklaalla :p , käsivoiteella ja sisulla (synnytystä ajetellen kuulemma =) ). Oli aivan ihana ja rentouttava päivä.

Muuten vointi ollut kohtalainen. Supistelee kiitettävästi, vauva punkee alaspäin ja liitoskipuja on oikein mukavasti. Kohtahan tuo pienokainen voisikin jo tulla äidin ja isin kainaloon. Kovasti jo täällä odotellaan.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

rituri ja öttiäinen poksuu tänään [/b]37+0
 
pinkkimieli Voi ärsytys mikä lääkäri ja käynti :kieh:

Empuuu Eiköhän kaikki oo hyvin :hug:

Marjutti Täälläkin kovasti jo odotellaan mahan pyöristymistä, nyt kauhee turvotus päälle melkein 24/7 :D

Rituri Ihana yllätys :heart:

Tuntuu, että oireet hävinny tän aamun osalta, nyt oonkin ihan paniikissa mitä tää tarkottaa. Toivottavasti vain aaltoilee, eikä mitään sen vakavampaa :ashamed: Tuli jo mieleen, että pitäskö vaatia vielä yks ultra ennen np:tä... Ehkei :ashamed:
 
Ihan varovasti hivutan itteäni tänne puolelle. Nyt viimesenä kahtena aamuna sain haaleen viivan testeihin, tänä aamuna vähän vahvemman kun eilen. En oikeen uskalla vielä iloita, pelottaa niin kamalasti. Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina, mutta näillä näkymin ei ole alkamassa. :D 1.7.2010 olis LA.

Sokruli.....22v.....PHKS....Km.02/09, 05/09, pari kemiallista....... 1.
 
Sokruli Tervetuloa mukaan! :) Hui, heinäkuisia alkaa olemaan seuraavat plussaajat. Niin se aika menee.

Nanakuulle poksuonnittelut, mä poksun sua 3 viikkoa jäljessä. :)

Mua kans pelottaa, onko pieni enää elossa. Oon nyt yrittänyt tunnustella mahaa (molemmat kädet alavatsan päällä ) ja ihan kuin välillä muljahtaisi. Voiko nyt jo tuntua, jos vauva vaihtaa vähän asentoa käsien alla? :attn: Vai onko se vielä aivan liian pieni, että tuommoista tuntisi. P-p mitta alkaa olemaan kohta 8cm.

Empuuu ja Anni rv14+0

Muoks. Ja taas tuli tuommoista ihan vähän rusehtavaa limaa. :(
 
Buam, joskus aiemmin manasit tuota kotidoppleria, kun ei millään vielä kuulu. Mä sain sydänäänet omalla dopplerilla kuulumaan vasta 14+0, joten se saattaa todella kuulua vasta myöhemmin. Älä vielä heitä laitetta pois. :)

Empuu, toivottavasti kaikki on hyvin ja pääset tarkistukseen mahd. pian. Tsemppiä Nanakuulle neuvolaan, toivotaan, että kaikki on hyvin.

(.) Täällä voidaan hyvin ja kuunnellaan sydänääniä harva se päivä, kun ne nyt vihdoin omalla dopplerilla kuuluu! =) Turvotusta on ja enää ei oikein peitellä mahaa millään, joten antaa sitten näkyä. :LOL: Katsotaa, kasvaako mun maha vaan tällä tavalla, vai onko ihan pelkkää turvotusta vaan vielä. Jännittävää on seurata mahan muotojen muuttumista. :D Täytyy sanoa, että tosi onnellinen olo, pelotkin kaikonneet sydänäänten kuulumisen myötä. :)
 
Ilona manasin sitä sen takia kun olin kuullu aiemmin ne äänet ja sillon en. Kyl mä tänään kuuntelin sillä, vaikka vannoin etten kuuntele, mut kyllähän ne sieltä kuului, heti kun dopplerin laitoin paikoilleen.
Mut np:ssä selvis muutenkin miksei välttämättä kuulunu, kun oli sen verta liikkuvaa sorttia että ultrassakaan ei meinannu paikallaan pysyä.
Mut en mä niitä ääniä ala enää kuuntelemaan silleen aktiivisesti. Kuuntelen sillon ku siltä tuntuu, mut enemmän alan jo luottamaan omaan olooni.
 
pinkkimieli toivottavasti pääset lunastamaan pienokaisen ensin, jotta pääsisit eroon kaikista kivuista ja kolotuksista. Tässä vaiheessa varmaan jokainen odottaja on valmis luopumaan masuasukista ja ottamaan nyytin kotiin. Ainakin mä odotan joka päivä, että vaavi tulisi jo. Olo on kuin mammutilla... tai silläkin on varmaan mukavampaa ;) Tokihan asia on myös niin, että vauvan on hyvä olla ne viimeisetkin viikot siellä lämpöisessä ihanassa kohdussa. Olen miehellekin sanonut, että seuraavan odotuksen hän voi hoitaa, ni tietää minkälaista ähertämistä ja pukertamista voi elämä olla. :LOL: No joo, ehkä se ei vielä sittenkään ole mahdollista. Vali, vali. Olen kuitenkin onnellinen, että vauva on tulossa vaikka olo onkin kaikkea muutakin seksikäs, ihana, rakastettava, jaksava, aurinkoinen...

Sokruli tervetuloa joukkoon mukaan ja paljon tarrasukkia matkaan!

muumimamman kopio rituri ja öttiäinen 37+1
 
Aurinkoista päivää kaikille :) tosin vaik aurinko kyl ei paistakkaan :LOL:

Neuvolassa oli kaikki hyvin =) vihdoin ja viimein kuultiin sydänäänet :heart: ne oli +130
mut sf mitta oli 16 ei sano mulle mitään :O ja paino oli laskenu, no sen kyl tiesin.. mulla on alkupainosta tippunu 6,5kg paino..
mut kyllä on nyt helpottunu olo kun sai tietää että pikkuinen on elossa..

kai sitä on vaan pikkuhiljaa uskottava et tää kaveri tulee kotiin asti..
kyllä oli sukulaisetkin onnellisia ku ilmoitin et kaikki hyvin. ne on jännännyt näköjään yhtäpaljon kuin minä..

Onnellinen nanakuu ja hattivatti 17+1
 
MLL
Nanakuu ihanaa kun oli noin hyviä kuulumisia! Mun tietääkseni sitä sf-mittaa verrataan käyrille vasta vk 18 jälkeen. Neuvolakortissa takana on sellanen taulukko niin voit sieltä kattoa mitä sen pitäisi olla, mutta siis vielä sitä ei voi kai verrata. Mulla sitä ei tosin ees viime to mitattu vaikka viikkoja oli jo huimat 18+1 :) Oisko sun painot tullu mulle, kun mulla on tasan saman verran tullu lisää kun sulta lähteny :LOL: :ashamed:

Täälä kaikki suht normisti. Siis kipuja ja suppareita on edelleen, ne tosin on vähän helpottanut nyt kun taas on ottanu viikonlopun rauhaksiin. Eilen käytiin kattoamssa standuppia ja nauroin niin että maha hytky, pieni ilmeisesti häkeltyi kun vielä kuului ympäriltä kauheeta hörötystä ja alkoi hyppiä, kops alas ja kops ylös kohdussa :D Muutenkin tosi liikkuvainen kaveri, nytkin kopsauttelee välillä. Päälle päin ei ole tuntunut kun ihan pari kertaa vasta.

MLL :heart: 18+5
 
MLL se sanokin et yleensä mitataan vast 18 viikol mut otti mult jo nyt sen mitan ku ens viikol tulee jo 18vk. mulla oli tälläkertaa joku kätilöopiskelija..
hitto kyl siin sit vissiin on niin käyny et mun kilot on karannu sinne :LOL:
 
MLL
Huoooh..No nopeaanhan se joku viisikin kiloa ylimäärästä tippuu, mutta silti harmittaa kun tulee tälleen salakavalaan kiloja vaikkei ees kamalasti tuu mässättyä. Jos oisin syöny oikeen ja nautiskellu niin se ei harmittaisi niin paljon kun jotenki aattelisi, et niistä on ees saanu vastineeksi jotain..tai jotain, jos ymmärrätte :LOL:
 

Yhteistyössä