***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

jeps,
kiitti stoppis vastauksestasi. :wave:

teretulemasta suruvaippa! tää on ihan paras pino. :hug:

wiivi, kyllähän niitten tosiaan aikas nopsaa toimiakin jos jotain meinaavat vielä koittaa. Pieni riskihän siinä kääntämisessä on myös se, että se laukasee synnytyksen ni pitää olla kunnolla viikkoja kasassa ja sullahan nyt on. tsemppiä perjantaille!
meidän poikaa koitettiin kääntää NKL. Lääkäri kääns, kätilö ultras samalla koko ajan.

neuvolassa siis käyty, kaikki ok, painoa ei o tullut, oikeestaan hiukan laskeunut...mikä hiukan huoletti tätiä, mutta hemppakin olikin mulle oikein loistava, jopa 132!
lääkäri oli kans, sydän jumpsutti siinä 150 paikeilla mallikkaasti :heart: ja sisätutkimuskin tehtiin. Eli kaikki kunnossa, seuraava aika kuukauden päästä.
jees, palaillaanpahan taasen

Pamuk ja Toivokolmonen rv 14+2
 
voi vitun vitun vittu..

meikä on taas oksennustaudissa...just laskin että 3kk en oo tervettä päivää nähny...

veikkaan kyllä että oon perjantaina jo kunnossa menossa kättärille mut luulempa et siinä vaiheessa on jo poika kipeenä.

lauantaina oli ukon kummipoika kylässä ja oksensi kerran ja luultiin että johtu siitä kun oli salaa syöny tosi paljon herkkuja....no maanantaina huokasin ja sanoin et kyl se tais olla syöny liikaa herkkui ku terveenä ollaan....ja paskan marjat...ei kannata nuolasta ennen ku tipahtaa!!!
 
Huomenta mammat! :wave: Tänään on poitsun vika eska päivä, eipähän tarvitse enää huomenaamulla jankata että syösyösyö ja puepuepue :D On nimittäin pikkasen hidasta jätkällä tuo aamutoimien suorittaminen, onneksi pääsee kesäksi siitä - toivon mukaan se syksyllä nohevoituisi sitten reippaaksi kouluunlähtijäki *joo, niin varmaan... :headwall: *

Ruispala juu kyllä mä ihan mielellään sut "päästäisin" eka lähtemään :D Ei mulla tässä kiirettä - ehkä ens viikolla olis ihan kiva synnyttää, mutta eipähän tuohon voi vaikuttaa, joten ootastellaan nyt kauanko se ottaa...

irtis höh, onpa sitkeä pöpö :( Toivottavasti hoituisi nyt pois! Eihän ole aiheuttanut suppareita tai muita? Eikö muuten piristä kun muuttaa kampausta ihan kunnolla? Mähän napsasin tuossa vähän aikaa sitten lyhyeksi :)

Äitee huh, kyllä varmasti on sulla massussa kantamista! :hug: Mutta matka ei ole enää hirmuisen pitkä ja varmaan sullekin tulee masua ikävä kun kerran on viimeinen kerta :heart: :heart:

wiivi hyvä että aika löytyi polille nopeasti! Toivottavasti toi ällö tauti menisi nyt äkkiä pois :x :hug:

Suruvaippa onnea plussasta ja tervetuloa! Toivottavasti kaikki oln hyvin kuitenkin :hug: Varmasti huolestuttaa, mutta toisaalta kyllä eri raskaudet voi olla tosi erilaisia samalla ihmisellä... Pidän sulle peukkuja!!! :hug:

Pamu hyvä että kaikki on kunnossa! :)


Tänne ei taas sen kummempia... Eilen oli kaveri kolmen tenavansa kanssa käymässä - melkoista meininkiä kun viis lasta juoksee ympäriinsä :whistle: Mä oon jotenkin aika sippi aina heidän vierailunsa jälkeen, kun meillä on vähän erilaisia käytäntöjä esim. siisteyskasvatuksessa... Noh, sippi siis olin illalla ja kyllä muutens oli kanssa alapää hellänä, kun tuli ulkoiltua ennen heidänkin tuloa. No tää on tätä loppua nyt sitten vissiin että luut on kipeet jos vähän enemmän touhuat ja vauva alkaa painaa alapäähän jne... :D Kauankohan saatte kuunnella näitä valitusvirsiä :D Ja niitä limojahan kanssa riittää :D Niin ja mulla on vissiin tosi löysässä nyt alakerran luut, kun muutamana yönä on kuulunut tuosta häpyluusta oikein sellanen korvinkuultava (ja mojovasti tuntuva) paukahdus kylkeä kääntäessä! :eek: NEuvolatäti sanoi että on kyllä luut sitten hyvin löystyneet, kun harvemmin sitä pystyy kuulemaan että luut erkanee :LOL:

stoppis 38+3
 
Galluppia: Koska olette tunteneet vauvan ensimmäiset liikkeet/potkut ensimmäisessä raskaudessanne, ja miltä ne mielestänne tuntuvat? Kovasti jo odottelen. Siis ei tietenkään varmaan muutamaan viikkoon vielä tunnu, mutta tahtoisin jotain osviittaa.

Pikkutiikeri ja rakas Toivo 13+3 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
wiiville pikaista paranemista ja virtuaaliämpäri, ole hyvä :D

stoppis, totisesti piristää kunnon kutrien poikkasu! naamakin näyttää ihan eriltä, kun on kampaus päivitetty :LOL: ja olipa äsken suihkun jälkeen iisiä väkertää hiukset edustuskuntoon! :) miltä toi luiden löystyminen tuntuu? tai siis, aiheuttaako se itsessään kipuja, tms.? oon ihan ummikko vielä.

pikkutiikeri: tässä ekassani näin pitkälle edenneessä raskaudessa tunsin yllättävän heti mielestäni potkut jopa kädellä, samoin mies tunsi liikkeet ihan alusta asti. siis sitten, kun liikkeet alkoi tuntua. kaikki aina varottelee, että ne tuntuu sitten vasta, kun ite on tuntenut sisäisesti liikkeitä pitkään, mutta meillä meni noin :) mikä oli kiva, koska homma konkretisoitui ukkelillekin paljon aiemmin siltä osin.
mää muistelen, että viikko ois ollu jotain 17-18, kun liikkeet tunsin ekaa kertaa. voi kyllä olla ihan harhakuvakin, en oo kirjaillu kunnolla muistiin raskauden vaiheita...
ja miltä ne tuntui... uhh, mul on tänään todellinen vade eli varhaisdementia :D no, kädelle tuntuvat liikkeet oli ihan just pikkupotkujen oloisia tökkäsyjä. ei kai sitä muuten oikeen osaa kuvailla niitä ekoja liikkeitä kuin, hm, sipaisuina. mun oli vaikee eka uskoa, että tää on nyt sitä! ja sen jälkeen tuntui tooosi kivalta pitkän aikaa, kun tajusi, että juu-u, kyllä nyt tuntuu vauvan liikkeet. nyt sitä huomaa jo tottuneensa tähänkin ihmeeseen :ashamed:
nykyään sitten jo mm. muljahtelee masussa, kun vauva kääntyilee tai jotain, ja tuntuu kuin hän välillä puristelisi mun mahaa, mutta kaipa hän siellä vaan kuopsuttaa kylkiä, välillä kaikki tärisee (hän liikkuu tosi nopeasti tai jotain sivuttain) ja varsinkin jos oon hetkellisesti (silitän usein kissaa, joka makaa lattialla ) kyykyssä, tulee pikamonoa herkästi nivusten suuntaan, joten eipä tässä paljoa enää kyykistellä :D sitten välillä tulee säännöllisiä, toistuvia potkuja tai "hyppyjä", joiden vois ajatella olevan vaikka hikkaa. se on hauskan näköstä, kun maha/mahanahka heilahtaa oikeen kunnolla, kun pieni tömäyttää kunnon potkun :D

oho, kylläpäs mä nyt jäin runoilemaan, vaikka piti mennä tekemään lounasta! pitääpi valmistautua iltapäivän vikaan työtilaisuuteen, lupauduin sinne lomalta, kun oli tärkeä jutska. sitten oon täysin vapaa nainen piiiiiitkäksi aikaa. nyt se tuntuu vain tosi kivalta ajatukselta, vaikka tossa viikko sitten oli vielä ahistusta :) eli hyvin täällä mammaudutaan :D

voikaa hyvin!

irtis 29+1
 
Kopsaan tuolta tammikuisten pinosta...

Ultra kuulumisia..
Tänään meillä oli sitten eka ultra...hmmh...Mitenköhän tän ilmasis???Eilen olin ihan hermona illasta ja tän eemun..et mitä jos siel ultrassa näkyy sykkeetön möntti.Mut ei siel ollut sykkeetön möntti...Syke näkyi ja vkoja 7+6 vastaava alku Eli siis La muuttui 9.1.2008.
Mut ei siinä kaikki...neuvolantäti kahteli kuvaa..käänteli ja väänteli...ja totesi...
Tääl on enempi tavaraa kun yhen raskaudessa yleensä. Joko toinen pieni on siel takana jemmassa...ja kasvaa tai sitten se on menny kesken ja odotettavissa ois sen tyhjeneminen.Mut tää mikä näkyi oli selkee sykkeineen.
Siis meille on joko tulossa kaksoset..tai sitten oli tulossa...Hurjaa...HUh...sanon mä...ens vkolla otetaan ultra uudestaa ja katotaa miltä siellä sitten näyttää.Näkyykö kaksi vai yksi...Omasta mielestäki siellä näkyi enempi tavaraa kun normaalsiti yhestä on näkyny.
Ens torstaita sitten ootellessa...

Ihana oli kyllä nähä ja kuulla että siellä etes yks on ja sykkivänä.
Olo helpottu kummasti...olin nii huolissani...

Ens vkoa siis...mut tänää tämmösiä

Daizz ja sydänkäpynen(set) 7+6
 
Nyt on hiukka parempi olo...3 kiloo lähti taas viimeyön aikana...
äskön maha jo kurisi..

mutta nyt mietin että kehtaanko pyytää edes äitiä että kattois huomisen päivän poikaa kun kuitenki hääki on saattanu nyt saada tartunnan??

äidillä meinaan ittellään 4 lasta joista nuorin on 6v ja vanhin 11v ni siellä se vasta rumpa olis jos saisivat tartunnan ja niillä lauantaina kevätjuhlat

wiivi84 & pittuveitta 37+1

muutes joka kerta ku oksensi ni masukas veti ihan hirveet showt tuol mahassa ja se vasta teki ilkeetä
 
Heips!

Minä vähän lyhensin nimimerkkiäni eli olen nyt nimellä Tuuliska, mut oikeesti se sama ex-Tuulenpuuska! =)

wiiville tsemppiä mahataudin kouriin. Kokeile siihenkin pahaan oloon närästyslääkettä. Auttaa muuten raskauspahoinvointiinkin, mainostin jo tuolla tammikuisille pahoinvoiville kanssaihmisille. Rennie tms. raskaana olevalle sopiva valmiste kielen päälle sulamaan niin alkaa paha olo pikku hiljaa helpottaa. Ainakin mulla!

Äitee, saaks kysyy miksi vauvat ovat viimeiset? Onko siihen jokin syy vai oletteko vain päättäneet niin. Äh, anteeksi kun olen utelias mut itsestä vaan tuntuu että ei kai sitä koskaan voi varmuudella sanoa.... =) Vauvat on niin ihania! Mutta tietysti ikä tai fyysinen terveys voi sanella toisin.

daizzilla jännä tilanne, kerrothan sitten heti kuulumiset kun itse saat tietää!

Toivottavasti suruvaipan pelot ovat turhia ja pikkuinen olisi kuitenkin elossa ja hyvinvoiva. :hug: Kyllä nuo keskenmenot taustalla saa niin epävarmalle mielelle. Tsemppiä!

Tuuliska rv about 7???
 
oma napa..supistellut koko päivän, ei kuitenkaan kovin säännöllisesti ja alaselkä kipeä. taidan kuitenkin päästä viikonloppuna tositoimiin.
mies kysyy koko ajan soitanko lapsenvahdin, ja mä et et vielä, odotetaan niin kauan, että kun lähdetään niin ne ei palauta meitä kotiin. eli viikonloppuun. jes
nyt ku mä hehkutan niin nää loppuu ku seinään, uskokaan mua
 
Poika syntyi 26.5 klo 15.50,painoa 3.4kg ja pituutta 49cm, pisteet 9-10 :heart:

Synnytys pistettiin käyntiin tipalla jonka siis piti aiheuttaa supparit,mutta melkein pussi meni ennenkuin mitään tuntui,sen jälkeen puhkottiin kalvot ja sitten se oli menoa... synnytys sinäänsä helppo,sain epiduraalin ,koska vesien puhkomisen jälkeen supparit tosi tiuhaan ja kipeinä. Yhteiskesto synnytyksellä reilut 5h. Mutta sitten tuli proplemeja,eli istukka ei tullut itellään vaan jouduttiin irroittamaan käsin puudutuksessa. Kipuja ei ollut,mutta verta meni jonkin verran. Siks melkosen heikkona tässä oltu...
Jäi harmittamaan että eka imetys jäi myöhäiseksi koska jouduin sinne istukan poistoon,ja kätilö antoi vauvalle maitoa. Ja kun tulin pois en kyenyt liikkumaan koska raajat täysin puuduksissa,olin ihan sänkypotilas sen illan ja seuraavan päivän kunnes iltasella alkoi tokenemaan.

Vauva kuitenkin imee ihan hyvin,imuotetta on hankala saada,ja menee tovi ennenkuin saadaan tissi oikein suuhun,mutta sitten syö hienosti. Tosin nukkuu rinnalla samaan aikaan aina pikkutorkkuja =) Masu vaivoja toisella hiukan,pieree kovasti ja kakkaa,haju melko tainnuttava noin pikkuiseksi :D

Mutta tässä sitä nyt opetellaan toisen kanssa arkea ihka onnellisena,uskomaton juttu toi syntymä,ihan ainutlaatuinen :heart:

Repa ja kutvonen 3 päivää vanha :heart:
 
suruvaippa ja hemuli tervetuloa joukkoon mahtavaan ja onnea plussista =) peukut on tiukasti pystyssä että kaikki sujuisi tälläkertaa hyvin

ruispala toivottavasti nyt on tosi kyseessä ja onnea kovasti matkaan :wave:

repa kesken kirjotuksen huomasin että olit kuulumisia laittanu,odottelinkin jo koska tuut =)
onnea ihan hurjan paljon pikkuisesta pojasta :heart: ja ihanaa että kaikki meni kuitenkin ihan hyvin, nauttikaa nyt ja kyllä se imetyskin alkaa sujua, kyllä siinä harjottelussa jonkin aikaa menee, se on ihan normaalia =)

tuuliska toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin ja varmasti onkin jos sullakin on sellanen olo ollu että et niin pitkällä oo, mutta tsemppiä odotukseen :hug:

wiivi toivottavasti olo on jo parempi ja toivotaan että huomenna selviää tilanne ja että tosiaan pääset sellä käymään =)

pikkutiikeri ekassa raskaudessa liikkeet tuntu muistaakseni joskus 17-18 viikolla ja oli just sellasta pientä värähtelyä ja poksahtelua =) toisessa tuntu jo 14 viikolla ja tässä raskaudessa selkeet liikkeet tuntu 16 viikolla ja melkein samantien alko tuntuun päältäpäinkin ja nyt jo heiluu ja muljuu maha niin ettei kirjaakaan enää pysty lukeen niinettä se olis mahan päällä :D ihanaa jokatapauksessa, pian ne sullakin alkaa

daizz jännää, onneks pääset pian uudelleen tarkistamaan tilannetta, miltäs tuntuis jos siellä kaks olis? =)

äiteelle ihanaa viikonloppua =)

nyt täytyykin lähtee valmistautuun, pitää lähtee pikkukoiran kanssa tokoilemaan, tai lähinnä käydään totuttelemassa muihin koiriin ja mukamas yritetään opetella tottelevaisuuttakin ton vauhtiviikarin kanssa :D mutta siis pitäis lähtee köpöttelemään kenttää kohti että hyvät voinnit kaikille ja palailen taas :wave:

eliisa ja pikkuruinen 30 tasan :eek: jopas se aika rientää
 
Heippa!!

Ihana aurinko paistaa, lämmittää... B) repa voi juku!!! onneksi olkoon!!!! pojanpallero tuli, sydämet suli,ihanaa..!! :hug: :flower: :heart: :heart: niin upeeta varmasti tuo tunne kun on pikkuinen maailmassa... :ashamed: voi että!!

wiiwille voimia oksutAUTIIN!! Inhottavaa...
dAIZZ ONNEKSI OLKOON upeista ultrakuulumisista!!! nyt jännää kuinkas monta siellä niitä on... hitsi!!! :hug:

mulla on (liiankin) hyvä olo..ei siis mitään paljon oireita..ja tietty jännittää ihan kauheesti ens viikon nt-ultra... ettei pieni ole menehtynyt...... :'( jännittää tosi paljon... tissit on vähän arat ja mahaa juilii harvakseltaan... mitään kuvotusta ym. ei enää ole.. ruoka maistuu olan takaa ja herkut... :ashamed: paino 6 :ashamed: 61.9 (oon 162cm) eli sellanen pri kiloo tullu jo nyt..ja viikko 10.....vasta menossa...

en halua edes ajatella että sykettä tms. ei löydykään..mutta kauhukuvat piilii mieleen.. tää on niin inhaa oottaa vaan... si taas välillä on oikein toiveikas olo, kun muistelin et viimekski oireet hävis näil main..( sillonku kaikki oli viel hyvin)
joten toivon todella paljon voimia myös suruvaipalle kovin ja lämpimästi tervetuloa!!! :hug: eiköhän molemmat pysytä täällä ihan talveen asti!!! =)

nyt läksen terassille mutta juon varmaan limpan... vaikka kyl niin kuiva siideri houkuttais... :p

oikein hyvää illanjatkoa ladyt!! :wave:
katherine ja kultanen 9+5
 
Repalle onnea pienestä prinssistä!

daizz: onpas sulla jännä tilanne. Mulla kans epäiltiin että olisin aluksi odottanut kahta, mutta toinen ei jaksanut. Olenkin vuotanut aika reilusti tässä raskaudessa. Nyt onneksi ei viikkoon tuhrun tuhrua =)

Omaa napaa...tänään oli jälleen yksityisellä ultra ja mikä ihaninta, pikkuinen elää edelleen!!! =) Kuukautisten mukaan mennään 8+4, mutta ultrassa "riehui" 8+5 2cm "pitkä" kaveri. Olin niin huojentunut! Hyytymä ei ollut kasvanut, mutta edelleen otetaan rauhallisesti enkä saa riehua. Lääkäri passitti soittamaan neuvolaan ja sain ensimmäisen ajan vasta 9.6. Sovittiin, että jos tätä ennen tulee vuotoja tai muuten alkaa ahdistamaan voin soittaa heti ultra ajan. Ennätyksiä ollaan rikottu jo 2 viikolla ja täyty vain toivoa ja rukoilla, että kaikki jatkuisi hyvin! Oli se jännä kun pienet kädenalut viuhtoi =)
Ja ihanaa, että tänään alkoi virallisesti myös kesäloma B)
Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!!!

Toive81 ja "minibites" 8+5
 
tervehdyksiä..

kuulumisia tulin kertoilemaan, vauvan tuoksuisia sellaisia :heart:
meille siis syntyi lauantaina 24.5 klo 19.55 pieni prinsessa (rv 39+1) käynnistyksellä.
painoa pienellä tuolloin 3520g ja pituutta 51cm.. terve ja ihana tyttö :heart: tänään vasta kotiuduttiin, tiistaisen lääkärin tarkistuksen vuoksi jossa siis pienellä pientä kellakkuutta. verikokein tarkkailtiin muttei arvot nousseet edes valohoita rajaan ja kun olivat pysyneet samana eivätkä nousseet enää ei lääkäri nähnyt syytä meidän enää jäädä osastolle.. ihana niin, kyllä kotona on ihana jo olla! :)

tulen myöhemmin päivittämään tietoja tarkemmin ja kertomaan "synnytyskertomusta" joka meni kuin unelma.. koko perhe voi hienosti täällä ja nyt aletaan laskeutumaan arkeen prinsessan kanssa. Voi tätä onnne :heart: :heart: :heart:

marleena83 ja vinkskiina :)
 
suruvaippa72
Minulta toistaiseksi vain omaa napaa, koska en ole ehtinyt tutustua vielä pinoon kunnolla - enkä ole uskaltanutkaan. Pitää pitää pää mahdollisimman kylmänä, ettei pettyisi taas.

Tänään ollut äärimmäisen oireeton päivä jälleen. Pelko on aivan käsinkosketeltavaa. Minulla kuitenkin oireettomuus/vähäiset oireet ovat kaksi kertaa olleet merkki keskenmenosta :'(

 
suruvaippa72
Minulta toistaiseksi vain omaa napaa, koska en ole ehtinyt tutustua vielä pinoon kunnolla - enkä ole uskaltanutkaan. Pitää pitää pää mahdollisimman kylmänä, ettei pettyisi taas.

Tänään ollut äärimmäisen oireeton päivä jälleen. Pelko on aivan käsinkosketeltavaa. Minulla kuitenkin oireettomuus/vähäiset oireet ovat kaksi kertaa olleet merkki keskenmenosta :'(

 
Sylintäydeltä onnea Marleenalle perheineen prinsessasta :flower: sekä Repalle perheineen prinssistä :flower: :heart: On se varmaan niin mahdottoman upea kokemus että ei malttais itse odottaa :)

Onnea uusille plussaajille ja tervetuloa mahtavaan joukkoon :heart: laitelkaa tietojanne niin minä lisäilen niitä sitten etusivulle =) kovasti tsemppiä odotukseen, kaikki menee varmasti hyvin :hug:

daizzilla oli jänniä kuulumisia, nyt jännätään polskiiko siellä kaksi pikkuista =)

ruispala sun nimi olkoon sit seuraava joka laitetaan syntyneiden tauluun ;) toivottavasti siellä ollaan jo matkalla nyytin hakuun :heart:

Stoppikselle kans voimankeruuta synnärireissua varten :heart:

Missä luuraa MyAngels? Tuuhan ilostuttaan niillä hymiöilläsja kertomaan kuulumisia :wave:

Niin ja nyt on varmaan hyvä hetki alkaa kyselemään että kuka jatkaa kesäkuun alusta pinon päivittämistä? Miikkis ja MyAngels, vink vink...oisko jompikumpi?

(.) tuntuu että stressi pukkaa kohta päälle kun on nää viime hetken rakentelut, muutot/sisustushankinnat ja vauvan tavaroiden hankinnat..kaikki pukkaa varmaan samaan syssyyn ja jos äitiini tuun vielä näissä synnytysasioissa niin varmaan reilu parin viikon päästä saa jo siihenkin varautua että lähtö olis käsillä :eek: niin ja vielä se yks pikkujuttu..perätila...voi ei, pitikö mun nyt alkaa näitä listaamaan kun het alko mietityttään :/

Taidampa mennä saunomaan ja henkäseen syvään :whistle:

Gatsu ja Elvis rv33
 
Tuuliska...juu kyl mä ilimottelen mikä meijän laita on... ;)

Eliisa80...En oikeen osaa ajatella...viel o semmonen epäuskonen olo_Oishan se raskasta kasvattaa kahta pientä mahassa.Mut kyllä siitä selvittäisi ja selvittäisi sitten syntymän jälkeenkin.Mä vaan inhoon sairaaloita ihan hirveesti...ja kun kaksoset usein hyvin usein syntyy enneaikasina ja viettävät aikaa sairaalassa monen monta aikaa.Ni se mulle aiheuttas monta monta harmaata hiusta. :ashamed: Mutta silti ois se hienoo kaksi pientä...voi että...Vielä kummiski vähä realistisesti ajattelen et siel on se yksi..mutta pieni mahollisuus kahteen.Se selvinnee myöhemmin...

Katherine...kiitti...kyl tääl jännätään..silti yrittää vähän hillitä kuvituksia omass pääs...ettei sitten tipu...kun ei vielä voi olla varma mikä se tilanne on.Yksinkin ois NIIIN paljon :heart:

Toive81...No mulla on se hassu et jos se toinen on menny kesken jo joki aika sitte...mut mä en oo mitenkää kipuillu tai vuotanu.Ainakaan vielä...neuvolan tätsy sanoi että ei kandee kauheesti säikähtää jos alkaa vuotamaan...että sieltä se toinen sitten pois tulee jos nuo on vaan sen toisen pienen alkua.Mut toinen on ihan hyvin voivan näkönen pötsis.Kyl mä sanon jos alkaa vuotaa et ressi iskee väkisin...TOIVOTAAN ETTEI ALA. :whistle: :p

Gatsu...niin nyt jännätään...vko...hui...kyl oikeesti ois nii hurjaa...huh...

Repa ONNEE kauheesti pienen pojan johdosta :flower: :flower: :heart:
Nii ja marleena83 ONNEA RINSESSASTA :flower: :heart:

ON...Olo on joo ihan jees.Ihan ok.Nyt ku rupeen miettii et mul o mahan kannatin lihakset aika hellänä...ja kyljet tulee heleposti kipeeks jos istun tai kannan jotain miten sattuu...tissit o aika kippeet...nukkues häirihtee jos o vähänkää nahka kurtussa tai vähänkää kierossa. :D Olo on ihan ok jos muistaa syödä usein tai lähes kokoajan.Väsyttää..ei meinaa millää herää päiväunilta...eikä aamulla.Mut kyyl tää täs...sillee.. :heart: :heart: :heart:

Daizz ja sydänkäpynen(set?) 7+6
 
Hei!

Minut voi lisätä sinne listalle kans. Olen 35-v yksi oma lapsi ja yksi miehen lapsi, keskenmeno 12/07, synnäri OYS, LA 4.1.09.

Onnea lasten saaneille ja tsemppiä teille jotka olette jo loppu suoralla. Toivottavasti me kaikki täältä perästä tulijat saamme kans nauttia joskus omasta ihanasta nyytistä tai nyyteistä kainalossa. :heart: :flower:

Minulla on tänään ollut ihmeen hyvä olo, mutta onneksi rinnat ovat kipeät joten kaikki oireet eivät ole kadonneet.

Minulla on ensi viikolla ensimmäinen lääkäri neuvola ja se tuntuu vähän hassulta, kun ultrassa on käyty jo neljä kertaa. Meillä käydään ultrassa tehostetusti, kun minulla on perussairautena Crohnin-tauti joka on ollut aika agressiivinen ja sitten vielä on selkärankarappeuma. No nuo sairaudet ei kyllä lannista ja onneksi muuten on kakki hyvin ja ihana mies kenen kanssa jakaa tämä raskaus.

No olipa taas oma napaista höpinää,

Hyvää loppu viikkoa kaikille

:flower:
 
Mä en todellakaan valitettavasti kuulu tähän ketjuun, mutta oli pakko tulla onnittelemaan REPAA Mä muistan sut kun oltiin samassa ketjussa kunnes mulla meni kesken. Eli ONNEA PIENESTÄ POJASTA!!! Ei mulla muuta ku vauvan saaneille Onnea ja plussanneille jaksamisia odotteluun
 
Voi ihanaa, vauva-uutisia kaksin kappalein :heart: :heart:

Onnea Repa pienestä pojasta, johan tässä onkin odoteltu kuulumisia että millainen nyytti sieltä tulla tupsahti! =) Ihme etteivät puhkoneet suoraan kalvoja :eek: No, onneksi synnytys sujui sutjakasti eikä istukan poistostakaan tullut sen enempiä harmeja! Onnea vielä hurjasti :flower: :hug:

marleenalle onnea pienestä tytöstä :heart: :flower: Kiva kuulla että synnytys sujui hyvin, tulehan kertomaan tarkemmin kunhan joudat ja jaksat =)

pikkutiikeri kyseli liikkeistä - mä tunsin esikosta siinä rv 15-16, näistä muista sitten pari viikkoa aikaisemmin. Sehän on tosi yksilöllistä, toisilla menee jopa sinne lähemmäs puolta väliä, että ei pidä säikkyä jos ei heti ala tuntea niitä liikkeitä. Riippuu mm. istukan sijainnista, ruumiinrakenteesta, siitä onko kohtu kallellaan johonkin suuntaan jne... Malta vaan odotella, kyllä niitä alkaa sitten sadella =)

irtis ihan näitä liitoskipuja on ollut, alakerran luissa tuntuu, mutta se häpyluun kohta josta se paukahtelu on lähtöisin, ei ole ollut kipeä, joten ei kai se löystyminen sen kummemmin välttämättä tunnu? Juu en minäkään oikein ole näistä selvillä, vaikka ei tosiaan eka kertaa olla asialla :whistle:

Äitee tule kertomaan polikuulumiset sitten kun olet viettänyt kivan viikonlopun miehen kanssa :heart:

daizz onpas jännää! Onnea ainakin yhdestä sykkeestä, sitten nähdään saako onnitella toisestakin :)

wiivi :hug: Toivottavasti tauti talttui jo!

Jokohan ruispala läksi :D :wave: Jännää :D Nyt vaan tsemppistä sinne suuntaan!!!!

katherine kyllä me uskotaan että kaikki on kunnossa!!! :hug: Nyt vaan koitat jaksaa sinne ultraan asti tsempata! =)

toive onnea hyvistä ultra-kuulumisista! :flower: =)

suruvaippa :hug: Päivä kerrallaan eteenpäin, niin se aika kuluu... Toivottavasti saisit jostain vähän varmistusta :hug:

Gatsu hengitä syvään ja rauhallisesti... on sulla vielä aikaa, älä stressaa!!! :hug: Eikä siitä perätilastakaan kannata ottaa sätkyjä, kyllä homma lutviutuu tavalla tai toisella :hug:

No niin, tähän napaan ei uutta, vastahan tuota aamulla runoilin :) Aika lailla on noita suppareita kyllä ilmassa, mutta ovat edelleen tuota kivutonta laatua - paineentunne on kyllä jo melkoinen supparin yhteydessä... mutta kestohan on kanssa aika lyhkäinen, joten harjoitellaan, harjoitellaan... ;)

stoppis edelleen 38+3
 
Repalle ja Marleenalle hirmuisesti onnea :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ei millään malttaisi odotella etttä itse pääsisi jo nuuhkimaan omaa nyyttiä...
Ollut kovasti pelkoa ilmassa yksien öisten suppareiden takia ja olinkin varma että siihen se kaatuu ja ei saada esikkoa vieläkään maailmaan mutta onneks rauhottui ja rinsessa on potkinut hyvin ja antanut mammalle taas toivoa :heart:


Jaksuja kaikille ja vauvaliimaa uusille!!!!

Tini+Pingu rv 26+2
 
Hei!

Vihdoinkin vaaleansinisiä uutisia Repalta. :hug: :heart: :flower: Onnea aivan hurjasti! Eikö olekin ihanaa kun NYT se nyytti on siinä!
Samoin Marleenan perheelle paljon onnea pienestä tytöstä :hug: :flower: :heart: . Kiva kuulla, että sinulle jäi synnytyksestäsi noin hyvä fiilis.

Täällä vauva-arki pyörii täysillä. Edelleen syödään n. 3 h välein ja vaipat täyttyvät myös aika tiheään. Tiedänpä nyt senkin, mitä tarkoittaa termi "Sinappitykki" oikein kirjaimellisesti. (N. 2m ruiskuavan kakkakaaren nähneenä :LOL: )

Keskiviikkona kätilö kävi neitiä tsekkailemassa ja painoa oli tullut perjantaista +150g. Mun saamat kohtua supistavat lääkkeet on toimineet hyvin ja jälkivuoto alkaa olla jo aika olematonta. Tuolla me viipotetaan nyt vaunuilla kesäisessä säässä - ja ah, ihanaa kun saa taas käyttää omia FARKKUJA kaikkien niiden flötröpökien jälkeen! Kaikki kilot on nyt karistettu ja kun täs vähä imetellään ja lenkkeillään, niin "kesäksi kuntoon" -kampanja on toteutunut.

Mä varmaan hiljalleen siirryn tuonne kerhon / vauvaosaston puolelle, mutta toki käyn teitäkin jännäilemässä ja kurkkimassa.
Kiitos kaikille odotusajan vertaistuesta :heart: ! Kaikkea hyvää masunkasvatuksiinne ja lujaa uskoa siihen, että ne haaveet ja kasvavat masut ovat joskus oikeasti sylissänne tuhisemassa :hug: . Silloin ne pelot ja epävarmuudet hellittävät ... tai muuttavat ainakin muotoaan... ainahan sitä äitinä on lapsestaan huolissaan...

-A- ja neiti 9 pv
 
moi :wave:

marleenalle ja repalle sydämelliset onnittelut toukotytöstä ja toukopojasta! :heart: ihanaa, että pikkuisilla ja teillä on kaikki hienosti :)

daizz no nyt muaki alko jännittää, että kuinka monta pikkuista sieltä oikein on tulossa! onneksi teillä on seuraava ultra noin pian :)

hemulille lämmin tervetulo:hug: onnea plussasta ja nyt sit vaan täysillä nauttimaan 09-vauvan odotuksesta :)

stoppis juu, ollaan ulalla vaan :) mullakin on ollut ehkä juur noita liitoskipuja nivusissa, tuntuu, että ne on vähän lisääntyneet viimeaikoina, mutta muuten on kyllä ihan mainio olo *koputtaa puuta*

ja päivää kaikille muillekin ja hyviä vointeja :)

irtis 29+2
 

Yhteistyössä