kestääkö vaiko ei?

  • Viestiketjun aloittaja minäpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Ouska84
Itse olin 16 kuin aloin ukkoni kanssa seurusteleen, hän vuotta vanhempi. Ja vieläkin vain yhdessä tallataan ja esikoista odotellaan. Hyvin menee edelleen, nyt paremmin kuin koskaan. Vaikeuksiakin on ollut, paljonkin mutta aina niistä ollaan selvitty... :hug:
 
T O N T T U
no, en oo kuullu noin nuorista, joide suhde pitkalla tahtaimella olis kestanyt, vaikka onhan 5-10 vuottakin jo pitka aika, vaikka sen jalkeen erottaisiinkin...

mina, nuori, ja mies alettiin seurustelemaan mun ollessa 24ja siita on jo miltei 6 vuotte. se on musta pitka aika... =)
 
pörrö
Tavatessamme mieheni kanssa olin itse 16 ja mies 18, yhdessä ollaan oltu 9 vuotta. Mielestäni hyvän suhteen salaisuus on iästä riippumatta tietysti rakkaus ja molempien halu saada suhde toimimaan. Ei saa ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla luovuttaa, vaan täytyy ymmärtää että parisuhteeseen kuuluu myös ne hieman vaikeammat ajat.
 
Shaina
Minä olin 20 ja mies 26 kun tavattiin. Siitä pitäen sit :) Mun tuttavapiirissä ei oo ketään, kellä ois kestänyt "lukiohellu" tähän ikään. Mut tietty monella varmasti kestää.
 
alannah
Olin 20v ja vielä silloin ku olin esikoisen isän kans, hän oli 28v ja yhessä oltiin 2 vuotta. Se ei kauaa kestäny...
22v olin ku aloin nykyisen mieheni kans seurustelemaan. Hän oli 31v
:heart:
 
Olin 16v kun alettiin seurustelemaan, nyt takana 5 vuotta. NAimisiin mentiin kesällä ja nyt on 2kk poika meillä. Ei me vielä kauaa olla oltu, mutta kun ei ole vielä kerennyt noita vuosia viittä enempää karttua.
 
Liliana79
No nyt on kestänyt 7 vuotta, ulkomaalaisen kanssa vieläpä, joka löytyi aurinkorannikolta... Kaipa tämä tästä edespäinkin kestää - toista lasta olemme yrittämässä ja elämä on rauhallista ja mukavaa. Tapasimme 18-vuotiaina.

Veljeni on alannut muuten seurustelemaan kihlattunsa kanssa 12-vuotiaana, viettivät jo 10-vuotispäiväänsä. =) Se on jo jotain, 23-vuotiaalta...

 
Mikä on nuori? No minä olin 22v ja mies 19v kun tavattiin ja jo mentiin naimisiin (olin täyttänyt 23v ja ukko oli vielä sen 19v!) ;) kun oltiin niin pökertyneitä rakkaudesta. Oltu yhdessä melkein 7v ja naimisissa yli 6v. ja huippuhyvin menee :heart: Nyt poika 2v3kk.
 
erottamattomat
Olin 18 ja mies 19 kun alettiin seurustella.Avoliitossa asustellaan ja yhessä oltu 7 vuotta.Esikoistyttömme on 1 vuotias ja pikkukakkosesta haaveillaan :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä