kestääkö vaiko ei?

  • Viestiketjun aloittaja minäpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä ainaki toistaseks on kestäny..

Mä olin 20v. ja ukko just täyttäny 16v. ku alettiin seurustelemaan. Seuraavana kesänä mentiin kihloihin ja viime vuoden lokakuun lopussa meille syntyi poika. Nyt ollaan oltu yhdessä 4 ja puol vuotta ja hyvin menee!
 
Minä olin 16 ja mies 15 kun alettiin seurustella, nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta (naimisissa 3,5 vuotta) ja yksi lapsi löytyy.

Ei todellakaan ole iästä kiinni suhteen kestävyys. Niin ja me menimme naimisiin sillä mielellä, että tässä ollaan aina. Eli en edes sano, että olemme vielä yhdessä, sanon, että olemme aina yhdessä :heart:
 
minnah
Olin 16 v ( täytin samana vuonna 17v) kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan ja tänä vuonna tulee 12 vuotta yhdessä oloa täyteen joista 11 v kihloissa. Meillä 2 lasta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 14:47 iidajohanna kirjoitti:
Meikäläisellä ei kestänyt. Aloitettiin seurustelu kun olin 16 ja mies 18. Käytiin naimisissakin ja erottiin kun olin 24.
Mulla oli sama homma exaviomieheni kanssa... Oltiin 16v molemmat kun alettiin seurustelemaan, 18v kun mentiin naimisiin. Yhteensä yhdessä kerettiin taivalta tallustaa 8 vuotta josta 6 vuotta olimma naimisissa. Tästä avioliitosta meillä yhteinen poika.
 
nalle luppakorva
Minä täytin just 14v, kun alettiin seurusteleen, mieheni on vuoden vanhempi... Nyt on reilu 14 yhteistä vuotta takana, joista kohta 9 vuotta naimisissa. Kaksi ihanaa poikaakin meille on siunaantunut ja kolmatta odotellaan. Ja edelleen rakkaus kukoistaa :heart:
 
Olin 18-v ja mieheni 23-v seurustelun alkaessa, edelleen olemme yhdessä & yhteistä polkua takana jo 7 vuotta, josta reilut viitisen vuotta naimisissa ja meillä on vihdonkin tuo ihana oma pikkuinen
vauva. Ja uskon täysin näiden yhteisten vuosien jälkeen että yhdessä olemme vanhuksiksi asti jos ei Luoja muuta päätä elämämme suhteen. Tuo oli jo aivan selvä juttu alusta saakka niin samankaltainen persoona kuin minäkin, on tuo mieheni ja hänen kanssaan on hyvä kulkea tätä yhteistä matkaa.
 
heka
Ihastuminen 10 vuotta sitten (15vee!), rakastuminen vähän myöhemmin, nyt naimisissa ja kaksi pientä lasta. Ja paremmin menee kuin koskaan! Kyllä rakkaus kestää jos sen antaa kestää, se vaatii luottamusta ja ymmärtämistä, molemmin puolin! :)
 
:heart: minä olin 16 ja mieheni 17 kun aloimme seurustelemaan. Nyt olemme olleet 12 vuotta yhdessä, niistä 10 vuotta naimisissa. Meillä on 8,7,5 ja 3 vuotiaat lapset ja elämä onnellista! Tietysti joskus riiroja, mutta ei pahempaa.
 
zone76
Mä olin alle 18 vuotias kun alettiiin mieheni kans seurusteleen ja yhä ollaan yhessä. Tänä vuonna tulee jo 11 vuotta yhteiseloo, niistä naimisissa 4 vuotta ja lapsia on kaksi ja kolmas tulossa!! :heart:
 

Yhteistyössä