Ketju jälleenmyyjille!

Kotigastronomilla on nyt rekrytointikampanja menossa, jossa upeita etuja!

Jos haluat saada uuden lisäansiomahdollisuuden tai vaikka vain tilata tuotteita itselle edullisilla jälleenmyyjähinnoilla, niin nyt on hyvä hetki aloittaa! Lisätietoja sähköpostilla hillamelgin@gmail.com . Kysy rohkeasti, se ei vielä velvoita mihinkään!

Kampanja voimassa maaliskuun loppuun saakka.

-Hilla-
 
:wave: KOTIGASTRONOMI-MYYJIÄ HAKUSESSA!! :wave:

Varsinkin Turku-Pääkaupunkiseutu-Kuopio-akselille on nyt kova haku päällä!!

Jos kiinnostaa lähteä kokeilemaan uutta uraa/harrastusta, ota yhteyttä!

Kotigastronomilla on meneillään rekrytointikampanja 1.1.-31.3.2010 välisen ajan, joten nyt kannattaa uhrata pari minuuttia ja ottaa selvää mistä on kyse, ja minkälaiset uuden aloittajan edut saat kun rekisteröidyt ennen maaliskuun loppua!

-Sanna-
rekrytointi@maustemekka.net
lisää tietoa tuotteista esim. http://www.maustemekka.net
 
Jos haluat aloittaa pirkanmaalta Tupperware konsulenttina. Saat minun kauttani aloituslaukun ilmaiseksi :) Otahan pian yhteyttä, sillä tämä tarjous vain rajoitetun ajan.

:wave:

Hyödyt:

-Saat myös helposti 300e/ kuussa ylimääräistä tuloa kotiäidin suuriin tuloihin.
-Pääset mukavan ja antoisan harrastuksen pariin. Kerran tai kaksi viikossa riittää.
Piristää kummasti ja jaksaa taas nauttia ja leikkiä omien ihanien lasten kanssa .
- Saat ilmaisia tupperware tuotteita itsellesi viikoittain.

Jos yhtään alkoi kiinnostaa ota yv:llä yhteyttä.
Tai:
nonyymi@gmail.com
niin kerron miellläni lisää.
Ja tässä ei ole mitään konnan koukkuja vaan oikesati luotettava firma. :D
 
Yksityiskohtaisen tarjouksen Kuvaus

1) Erinomainen laatu, kilpailukykyiset hinnat, nopea toimitus, hyvä palvelu ja vankka maine



2) alkuperäisessä pakkauksessaan laatikko, tagit ja tarrat



3) Eri värejä ja suosittuja tyylit ovat käytettävissä



4) Pienet tilaukset ja oikeudenkäynti tilaukset hyväksytään



5) Drop Shipping Service: emme voi aluksen tavaroiden asiakkaillesi / matkustavat suoraan



6) Hyväksy sekoitetaan, jotta kaikki tuotteet!



7) hinta voi olla huomattavasti!



8) maksua vastaan: PayPal, rahaa gramma, Western Union, TT.



chinafashion2@hotmail.com www.supercheapwholesale.com
[img=http://www.supercheapwholesale.com/proimg/thumb/20091229/1520091512029111215.jpg]
 
Haluatko maksutta Avonin uusimman kuvaston ja pari tuotenäytettä? Tai kenties omat tilaajatunnukset, jotka saat nopeasti käyttöösi ja pääset lisätienesteihin käsiksi.. Ei aloitusmaksuja, autan Sinut alkuun ja olen tukenasi myös jatkossa!

Ota yhteyttä, niin kerron lisää..
jennimikko@netti.fi
 
Etsimme erotiikkatuotteiden esittelijöitä(välineet,asut,hupitavara,öljy/voiteet). Työ on itsenäistä, saat itse vaikuttaa mitkä kutsut otat vastaan ja suunnitella kutsut. Meiltä saat alku koulutuksen ja opastuksen myytäviin tuotteisiinkäyntikortit, esitteet.Työ sijoittuu pääsääntöisesti viikonloppuihin. Meiltä tulee esiteltävät tuotteet ja tavarat. Kutsujen jälkeen tilaamme tavarat ja postitamme suoraan asiakkaille. Voit myös itse vaikuttaa myytäviin tuotteisiin.

Ottakaa yhteyttä:
kotikutsut@eroticshopfun-house.fi
 
Hei sinä Pirkanmaan alueella asuva nainen tai mies.

Toimin Tupperwaressa tiiminjohtajana ja etsin uusia konsulentteja tiimiini, oletko se Sinä?
Kaipaatko pientä vaihtelua elämääsi tai kenties sitä jotain omaa, entäpä haluaisitko matkustella tai saada upeita tavaroita? Se on mahdollista..
Tarjoan Sinulle mahdollisuutta aloittaa Tupperware-konsulenttina ilmaiseksi.
Pidät vähintään 3 esittelyä 4 viikon aikana ja saat kassin tehtyä, sen jälkeen päätät haluatko jatkaa vaiko et. Tuotteet saat pitää itselläsi kun kassi on tehty oli päätöksesi jatkosta mikä tahansa. Jos päätät jatkaa, voit saada tästä itsellesi mukavan työn taikka harrastuksen, niin on käynyt monille. Jos tuntuu siltä, että tämä ei ole sinun juttusi, olet ainakin yrittänyt ja siitä kiitokseksi saanut upeita Tupperware-tuotteita.

Nyt on upea rekrytointikampanja menossa ja saat ostaa 3 upeaa tuotetta hintaan 19.90,- ilmaisen aloituskassin lisäksi!
Jos sinusta yhtään tuntuu siltä, että ehkäpä haluaisit kokeilla, laita minulle sähköpostia taikka yksityisviestiä, niin otan sinuun yhteyttä.

Jutta Moisio
JuPaSe@wippies.com
 
Kotigastronomilla rekrytointikampanja 31.3.2010 saakka

Kotigastronomilla on 1.2.2010 avattu aivan uudenlainen asiakasverkkokauppasysteemi, joka antaa jälleenmyyjille aivan mielettömän uuden työkalun tehdä myyntiä!

Jos haluat liittyä asiakaskaupan käyttäjäksi, OTA YHTEYTTÄ! Saat täysin maksutta mahdollisuuden tilata tuotteita verkkokaupasta 24h/vrk, silloin kuin Sinulle sopii! Joustavasti, edullisesti ja ennenkaikkea turvallisesti! Saat myös halutessasi ajantasaista tietoa tuotteista, tarjouksista, käyttövinkkejä... uutiskirjeen muodossa. Asiakaskaupan asiakkaat voivat myös ansaita itselleen lahjakortteja suosittelemalla verkkokauppaa ystävilleen ja tuttavilleen. Kannattaa kokeilla!

Nyt myös jälleenmyyjähommia harkinneet, kysykää lisää! Millään muulla firmalla ei ole vastaavaa työkalua käytössään ja tämä antaa aivan rajattomasti uusia mahdollisuuksia!

Nopeus on valttia!!

-Sanna-
rekrytointi@maustemekka.net
 
NexEurope Finland
Haluatko uusia haasteita ja helppoja lisäansioita?

Haemme niin verkostomarkkinoinnista kiinnostuneita kuin valmiita "ammattilaisiakin" uuteen huippumahdollisuuteen.

Työ sopii harrastukseksi, osa-aikatyöksi tai täysipäiväiseksi työksi, sinä päätät kuinka paljon aikaa käytät. Sopii erinomaisesti niin kotiäidille, opiskelijalle kuin työssäkäyvällekin.

Päätuotteena on uraauurtava laihdutusalan tuote, Jen fe Fat Loss-laastari jolle ei ole suoranaisia kilpailijoita Suomessa, kuin maailmanlaajuisestikaan.

NexEurope (per. 2007) on Nexagen USAn (per. 2002) tytäryhtiö joka keskittyy euroopan markkina-alueen toimintaan. NexEuropen tuotteet on menestyksekkäästi lanseerattu jo useimmissa euroopan maissa, kuten Saksa, Itävalta, Puola, Tanska, Norja, Englanti, Italia, Ranska, Tsekki, Islanti ym.

NexEuropen tuotteiden lanseeraus Suomeen on osa suurempaa laajentumiskampanjaa, näihin aikoihin tuotteet lanseerataan NexEuropen toimesta mm. Turkkiin ja Venäjälle. Nexagen USAn muut tytäryhtiöt suorittavat lanseeraksia myös muun muassa Meksikoon ja Intiaan.

Tarjoamme markkinoiden parhaan bruttotuoton myynneistä(50-85% riippuen myynnin määrästä ) ja edistyksellisen komissiojärjestelmän rekrytoinneille ja alalinjan myynneille.

Nyt on mahdollisuutesi päästä mukaan verkostoon heti lanseerauksen yhteydessä, tämän aiemmin et mukaan pääse ellet tunne ihmisiä oikeissa paikoissa!

Jos olet kiinnostunut tarttumaan tilaisuuteen, laita mailia NexEurope.Finland(at)gmail.com ja pistetään rattaat pyörimään!



Lisätietoa (englanniksi)

NexEurope:

http://www.nexeurope.com

http://www.nexeurope.com/guest/EU/m_co_coover.aspx



Jen Fe-tuotteet:

http://www.nexeurope.com/guest/EU/m_prod_jenfe.aspx



Yst. Terv.

NexEurope Finland team
 
LR tuotteita

Olen LR jälleenmyyjä Tarvasjoki-Salo-Turku-Loimaa lähialueet.....

Myyn kosmetiikkaa, tuoksuja, kasvojen-hoitotuotteita, vartalon-hoitotuotteita sekä hyvän olon
tuotteita esim. ALOE VERA GEL JUOMAT +paljon muuta

Jos haluat tutustua tuotteisiin tai haluat tilata niin ota minuun yhteyttä
Olen liittynyt mukaan jo vuodesta 1997.

Haluatko että näytät hyvältä sisältä ja säteilet ulospäin.
Sisäinen ja ulkoinen kauneus kulkevat käsikädessä, tiesitkö?

Kaikille löytyy jotain Naisille, Miehille, Nuorille sekä Lapsille

Tai

jos haluat lähteä mukaan niin ilmoita minulle =) =)

lea.fromholdt@gmail.com

TOIVOTTAVASTI NÄHDÄÄN PIAN =)

LR TÄYTTI 25-VUOTTA
 
Nyt Sinulla on mahdollisuus tilata laadukkaat Kotigastronomituotteet myös verkkokaupan kautta! Kauppa on auki 24H!

Olethan jo rekisteröitynyt asiakkaaksi? Asiakkuus on Sinulle maksuton ja vaikka et tilaisikaan tuotteita, saat asiakkaana aina ajankohtaisia tarjouksia ja tuotetietoiskuja suoraan sähköpostiisi, sekä mahdollisuuden ansaita lahjakortteja suosittelemalla kauppaa myös ystävillesi! Voit halutessasi milloin vain helposti päivittää itsesi myös jälleenmyyjäksi, jolloin saat käyttöösi kaikki jälleenmyyjän edut, sekä esim. lisäansiota luomastasi asiakasverkostosta. ;)

Kotigastronomissa on siis mielettömät mahdollisuudet ansaita lisätienestiä, tai vaikka ansionsa! Nyt jos koskaan siis kannattaa lähteä myös jälleenmyyjäksi, niin saat kaiken hyödyn irti heti alusta alkaen!

Rekisteröidy asiakkaaksi saman tien osoitteessa; http://www.kotigastronomi.fi/fi/etusivu/
Muista laittaa "suosittelijan ID" kohtaan ID:ni 13878!
ID:lläni rekisteröityneet ja pienenkin tilauksen tehneet osallistuu lisäksi tuotearvontaan!

Lisätietoja asiakaskaupasta sekä jälleenmyynnistä y:nä, sähköpostilla sekä kotisivuiltani;
http://kotigastronomi.nettisivu.org/
 

Kiinnostaako sinua lisäansioiden hankkiminen tai jopa jatkuvat tulot?

Liity maailman suurimpaan kosmetiikan suoramyyntiyritykseen ja työskentele itsenäisesti ja sinulle parhaiten sopivalla tavalla Avonin kauneustuotteiden parissa.

Ryhtymällä Avon-konsultiksi voit ostaa kosmetiikkatuotteita perheellesi 25% alennuksella ja myydä myös ystävillesi, työkavereillesi jne.

AVON on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 10 miljardia dollaria.
AVON markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 5,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä.
Suomessa AVON aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteita, kelloja, koruja ja asusteita itsenäisten AVON-konsulttien välityksellä.

AVONin tarjoamat hyödyt:
- ei liittymis- tai aloitusmaksuja
- saat asiakasnumeron heti käyttöösi
- sinun ei tarvitse ostaa tuotteita varastoon
- ei ostopakkoa joka kuukausi
- laskulla 2 viikkoa maksuaikaa
- kattava ja houkutteleva kuvasto ilmestyy kolmen viikon välein
- päätät itse omista työajoistasi
- tarjolla täydellinen tuki ja koulutus
- kauneuskonsulteile jopa 25% alennusta tuotteista
- mahdollisuus järjestää omia tapahtumia alueellasi
- mahdollisuus päästä mukaan palkintomatkoille ja ylellisiin gaalailtoihin
- tuotteilla 3 kuukauden tyytyväisyystakuu
- mahdollisuus edetä tiimissä ja kasvattaa omaa myyntiverkostoa
- saat minulta starttipaketin ja tuen sekä neuvot.

Lisätietoja: jaana@jaxpe.com tai soita 0400-152 522
 
Miten Avon-homma käytännössä toimii? Jos joku haluaa tilata kuvastosta jotain, niin tilaanko tuotteet ensin itselleni ja sitten lähetän ne eteenpäin? Hankinko itse paketit, joissa lähetän vai miten?
 
Tilat tuotteet itsellesi. Sen jälkeen kasaat muiden tilaamat tavarat ja jos joku on pyytänyt lähettämään,pakkaat ja viest postiin. Mä olen määritellyt, että jos postitse haluaa pakettinsa niin ostaja maksaa postikulut. Muuten nouto, lähialueelle toimitan veloituksetta. Ja tosiaan, sinä maksat pakkauskulut. Kaupoista kannattaa pyytää laatikoita yms mihin on hyvä pakkaa tavarat. Niitä saa ilmaiseksi.
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Etsin tiimiini nyt Häme-Pirkanmaan alueelta uusia konsultteja!!

Ottakaapa yhteyttä, jotta pääsette vielä mukaan tämän kampanjan
ihanaan myynti- ja kannustusohjelmaan!

Anu Niska
Puh. 045 6711080
anuorvokki@hotmail.com

Myös Facebookin kautta voit ottaa yhteyttä!




:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 

Oriflameen mukaan!
Kiinnostaako mukava harrastus josta on mahdollisuus ansioihin? Tahdotko mahdollisesti uuden uran? Kaikki tämä on mahdollista, riippuen paljonko itse olet valmis panostamaan!!!

Oriflamen myyntikonsulttina voit ostaa itsellesi 25% halvemmalla kauneuden- ja ihonhoitotuotteita. Mikäli innostut, näytä kuvastoa kavereille,perheelle, tutuille ja kerää oma tilausrinki- muiden ostoista käteesi jää 25% ja lisäksi tilauksen summasta riippuen olet oikeutettu hyviin tarjouksiin ja jopa ilmaisiin tuotteisiin! Mikäli haluat entistä enemmän haastetta, kerää oma ryhmä,tarjoa muillekkin mahdollisuus ansioihin ja alennuksiin!

Mukaan lähteminen ei vaadi sinulta alkupanostusta rahallisesti,ainoastaan innokkuutta ja kokeilunhalua. Määrittele itse milloin ja millä teholla teet- siitä määräytyy palkkiosi. Autan sinua ja ideoin kanssasi, olen mukana jokaisessa askeleessa jonka otat Oriflame urallasi.
Kokeile, se ei maksa mitään. Mikäli koet ettei ole sinun juttusi, niin lopetat. Kukaan vaadi sinulta mitään, et ole velvollinen eikä sinun tarvitse tehdä kuin sen verran kun itse päätät.
Tutustu sivuihini ja ole yhteydessä niin kerron lisää; http://my.oriflame.fi/heidik -mahdollisuus tehdä tilaus ja rekisteröityä myyntikonsultiksi kauttani nopeasti(sinun on oltava 18-vuotta täyttänyt,16 vuotias vanhemman luvalla)! Toimin Koillis-Helsingissä, mutta tilaukset onnistuvat myös muualle Helsinkiin ja Suomeen -tutustu sivuillani oleviin tilaus- ja toimitusohjeisiin!
Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostin kautta; heidinoriflame@gmail.com
Aloita jo tänään, asiakkaana tai myyntikonsulttina!
 
Nyt on menossa Oriflamella hieno kampanja, jossa uusi myyntikonsultti voi saada upeita lahjoja ja mahtavia, rahanarvoisia etuja! Katso tarkemmin toiminnasta s. 6 alusta (aiempi viestini) tai kysy lisää sähköpostitse/yv:llä!

Tule mukaan hienoon harrastustoimintaan tai luo itsellesi uusi ansiolähde! Ei aloitusmaksuja, ei vähimmäisvelvoitteita - täysin riskitöntä siis.

t.Jacinta - oriflameposti@gmail.com
 
Hei!

Olen ottanut myyntiin ihania käsilaukkuja, lompakoita sekä koruja. Myyn niitä erilaisissa tapahtumissa, kotikutsuilla tai työpaikoilla.
Mikäli haluaisit pitää kutsut niin otathan minuun yhteyttä. Kutsujen emännälle mukavat edut!

Olen toki kiinnostunut myös erilaisista tapahtumista, joissa voisin olla mukana.

Tutustu sivustoomme www.laukkufriikki.net !

karoliina.viitala@laukkufriikki.net
 
AVON KESKI-SUOMEN ALUE!
Etusi ovat:

. Ei liittymis- tai jäsenmaksua!!!
. Ei toimitusmaksua (yli 80e tilauksesta), halutessasi kotiinkuljetus
. Paljon erilaisia etuja: -25%:n kauneuskonsulttialennus (80e tilauksesta), koulutuksia, kannustus- ja palkinto-ohjelmia jne
. Itse saat tilattua itsellesi edullisesti!!!
. Värikkäät ja todella monipuoliset kuvastoesitteet!
. Tuotteilla 100% tyytyväisyystakuu, kolmenkuukauden rahat takaisin takuu, joka takaa riskittömän ostomahdollisuuden ja mikä positiivista on myös, että tuotteita ei ole testattu eläimillä..

Haen Keski-Suomen aluuelta jälleenmyyjiä omaan kasvavaan Tiimiini. Jos olet Keski-Suomen alueelta, tai muualtakin niin ota yhteyttä pian. Voin tulla kotiisi järjestämään tuote-esittely illan josta saat hyvän ponnahduslaudan toimintaan mukaan. Keski-Suomen alueella sinulla on mahdollisuus osallistua myös alueemme kokouksiin ja rientoihin.

Ota pian rohkeasti yhteyttä: hanna.sivula@iki.fi tai kurkkaa kotisivuni ja ajankohtaiset liittymistarjoukset osoitteessa: Kauneusputiikki
Facebook/Kauneusputiikki
 
Viimeksi muokattu:
Kotigastronomi nyt myös Facebookissa!!
Käy klikkaamassa itsesi faniksi ja osallistut samalla arvontaan, jossa arvotaan mahtavia tuotepaketteja!

Muista myös AIVAN UUDENLAINEN Kotigastronomi-verkkokauppa asiakkaille! Käyttäjänä saat mahtavia tarjouksia, tuotevinkkejä, reseptejä jne. suoraan sähköpostiisi! Asiakkaaksi voit rekisteröityä Kotigastronomin verkkosivuilla.
Rekisteröitymiseen tarvitset jälleenmyyjän ID-numeron 13936
Rekisteröityminen on maksutonta eikä velvoita sinua mihinkään!!
 
Nyt on mahtava mahdollisuus tutustua Oriflamen tuotteisiin! 4jakson aikana (päättyy 21.3.2010) tarjoan kaikista laukuista ja käsilaukuista -10%(ei koske suihkupusseja,meikkipusseja jne)! Tarjous on voimassa 21.3.2010 saakka tai niin kauan kuin tavaraa riittää! Tarjous on vain minun kauttani voimassa. Liitä tilauksesi mukaan koodi laukku4. Ilman koodia tarjousta ei saa, eikä sen lisääminen myöhemmin ole mahdollista.
Lisätietoa http://my.oriflame.fi/heidik
Mahtavan laukkuvalikoiman löydät www.oriflame.fi -> asusteet

Kauttani myös myyntikonsultti tunnukset -Nyt mahtava aloitusohjelma uusille konsulenteille! -Saat mahtavia lahjoja ja alennuksia! Kysy lisää!
Lisäksi lahjakortit -loistava lahjaidea ystävälle, sukulaiselle!!!
Ota yhteyttä; heidinoriflama(a)gmail.com
 
Haluatko maksutta Avon asiakastunnukset, joilla pääset helposti tekemään tilauksia ilman välikäsiä, joko ihan vain itsellesi tai isommalle porukalle.
EI ALOITUSMAKSUJA TAI MYYNTIVELVOITTEITA!
Nyt ihanat alotuslahjat.
Aloitusjaksolle kuvasto ja näytteitä, sekä tuki myös jatkossa.
Otahan yhteyttä, niin kerron lisää.
jennimikko@netti.fi
 
Hei
Mulla olisi kiinnostusta alkaa kosmetiikka konsultiksi. En vaan tiedä onko olemassa muita vaihtoehtoja kuin Oriflame, Mary Kay ja Avon? Ihan oikea ura kiinnostaisi. :)
Myös kotigastronomina toimiminen kiinnostaa
 

Yhteistyössä