KETJUNTAPPAJAT OSA 14

mä tänään ahkerasti tein oikein suur siivot ja sit sen jälkeen luvattiin lapsille et mennää pizzalle....no sit ku me mentiin....niin päätettiin mennä tohon keskisen vieressä olevaan...eli tuuriin niin yhteen pizeriaan ( ois pitäny mennä tänne meidän paikkakunnan pizzeriaan :( )....no se pizzerian vieressä on avattu ( ollut joskus aiemminkin ja se on ollut suljettuna) bubi....ja siin terassilla oli yks akka kahvilla ja kun pysäköitiin siihen...siin ylhäällä oli kyltti et tässä talossa asioiville.....niin se akka heti kysymään et ootteko keskiselle menos....mä sanoin et ei ku tuohon syömään...niin sanoi et tää parkki paikka on kyl tän baarin asiakkaille, et teil on niin iso autokin et peittää terssin näkyvyyden....ja sanoi et selvästihän tuossa lukee....siin
alhaalla oli pikku kyltti.....no sit sano, et no anna nyt olla siinä.....ja olin hurrista ottamassa autosta...niin akka sanoi viel...et anna nyt olla siinä, ku on noita KERSOJAkin niin paljon.....silloin repesin....annoin hurriksen ukolle ja muut muksut oli jo pois autosta ja ajoin auton ihan toiselle puolelle....no sieltä se akka huusi, et oisit nyt jättänyt, et lapsia tarkoitin, en kersoja, mut kun niitä on niin paljon.....mä huusin sille ,et omistatko tän paikan...se huusi et emmä tarkoittanut...ja minä et mua ei kiinnosta, mä kysyin et omistatko paikan...se myönsi ja sit sanoin et paikallis lehdestä saat lukea tästä.....siinä se jotain sönkötti, mut en kuunnellut...sanoin vaan et etköhän painu siitä sisälle, et mua ei kuule kiinnosta tuo sun paikkas :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
no joha ol akka,kyl oisin miekii vähä kilahtanu tommoselle. :hug: :kieh:
mä sanoin ukolle, et mitäs jos se ottaa rekisteri kilvestä tiedot ja tonkii meidän osotteen ja käskee joidenkin ukkojen tulla mellastamaan :eek: :( ....mies kyl tuumas...et mul on hyvä haulikko :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
no joha ol akka,kyl oisin miekii vähä kilahtanu tommoselle. :hug: :kieh:
mä sanoin ukolle, et mitäs jos se ottaa rekisteri kilvestä tiedot ja tonkii meidän osotteen ja käskee joidenkin ukkojen tulla mellastamaan :eek: :( ....mies kyl tuumas...et mul on hyvä haulikko :D
no ei tuu... :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä