Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

suikale :hug: tosiaan, käsi kädessä mennään!!! Ihana toi sun miehesi ja haaveet. Meillä isäntä on alkanu puhumaan ja haaveilemaan vähemmän mitä kauemmin yritetään. Se inhoaa tätä pettymyksen tunnetta, eikä nosta odotusta siks korkealle, tiedän kuitenkin et se haluaa lasta vasmasti ihan yhtä paljon kuin minäkin. Ihana mies.

 
Heips!

Iso halaus negan testanneiile :hug:

Mä tässä mietin et mitä tein erilailla tässä kierrossa kuin muissa eli: join sitä greippimehua, sain orgasmin aina miehen jälkeen ja jäin vielä vähäksi aikaa hautomaan ja siittiöitä pistettiin liikkeelle kp10-14. Ovis limat tuli tollon kp10 ja laskennallinen hedelmällisin päivä olis ollut kp 13. Tiedä sitten oliko näistä mitään hyötyä mutta niin sanotusti kyllä tekemällä tehtiin!!

Oma olo on ollut tänään ihan hyvä, kahvia ei kyllä vieläkään tee mieli juoda ja muutenkin syöminen on vähän väkinäistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:
Voi, onpas niitä negoja tänään tullut paljon :(

No, toivoa on vielä niillä joilla tätiä ei näy :D

Ja niille, joiden toiveet täti romutti, iso :hug:

Omaa napaa, kun tässä taas tuijottelen, niin kirotun selkäkipu tuli sotkemaan kaikki "oireet" Nyt kun tuo selkä säteilee kipuaan ympäriinsä, niin eihän tästä ota selvää onko sitä jomottelua alavatsalla "oikeasta" syystä? Ja oikeastaan tuo selkäkipu peittää alleen kaikki muutkin vaivat. :kieh: No tätiä ei vielä näy. "Märkäolo" on kokoajan, sydän pamppaillen wc:ssä käyn :LOL: Nyt siis vain päivä kerrallaan eteenpäin ja voi jos tuo täti vain malttaisi kiertää kaukaa!!!

:wave:

mie mietin tuota selekäkipua kans...aivan JÄRKYTTÄVÄÄ!!!! ala selekää juilii ihan pöljänä... :|

Märkää myös täällä..koko ajan tuntuu kun joku lirahtelis ja vessaan menee..ni ei mitään muuta ku valkkaria ja PALJON!
onko tätioire??
 
Venla huomenna ajattelin miestä valmistella, että sunnuntaina testaillaan jos siis täti ei ennen pilaa suunnitelmia! Huomenna lähden niin aikaisin töihin, etten "ehdi" testailemaan ja toisaalta jos tätiä ei vieläkään näy, niin on se kivempi töihinkin lähteä ja toivossa elää, kuin romuttaa taas negalla kaikki toiveet! Olipas sekavasti sanottu, mutta siis sunnuntaina viimeistään selvinnee jotakin...

Aurinkoenergiaa tämä minun selkäkipuni johtunee enemmänkin siitä että sen eilen pahasti venäytin :kieh: Kun tuntuu ristiselkä olevan ihan tulessa, ja liikkuminen on kovin vaivalloista! Mutta siis sen lisäksi alavatsaa juilii mukavasti, mutta kun en tiedä enää johtuneeko vain tuosta selkäkivusta :kieh:

Ja tuosta valkkarista kyselen kanssa, eli aina ennen menkkoja täällä ainakin tuota valkkariakin riittää, mutta nyt se on enemmänkin sellaista "läpinäkyvää" limaa? Olisiko hyvä/huono merkki? Onko jollain kokemusta asiasta?

Niin ja sellainen juttu tuli vielä mieleen, että joskus kp 20-22 tienoilla oli aivan mielettömät s.halut :ashamed: Silloin tuntui, että päässä pimahtaa jos asialle ei jotain tee :LOL: Ja sillehän tehtiin :LOL: Olisikohan ollut merkki oviksesta? En ole tässä kierrossa muuta ovishavaintoja tehnyt...
 
mä yritän elätellä toiveita ku fertility friend näyttäis et ovis ois ollu kp17 eli 10päivää sitte et oisko sittenki vast kiinnittymistuhrua? no joo.. kyl se saattaa täti kuitenki olla.. tiedä häntä..kohta tulee ulko-oven läpi ryminällä.. joo tyhmä minä ku aattelen mitää tollast.. täytyy mennä tekee työsopimus..

plussatuulia :whistle: :wave:
 
Noniin... kp.1 ja yrityskierto 3... :headwall:
Taidan lähteä vetään oikein kunnon kännit. :LOL:
Kierron pituudeksi näyttää vakiintuvan toi 24 päivää, niin kaipa senkin voisi päivittää. Ihan kiva, että on lyhyempi kierto, mutta vähän epäilyttää et onko ovis liian myöhään raskautumisen kannalta? Kai niitä ovistestejä vois tilata ja kokeilla ensi kuussa. Jotain hyvää siinä aamuisessa negatestissä; nyt en tullut kovin lujaa ja korkeelta alas, kun osasin odottaa jo jotain tän suuntaista... Mutta kyllä silti ottaa päähän.

Muille plussatuulia! :heart:
 
kumma juttu... kaiken järjen mukaan mulla olisi pitänyt jo olla ovis...ku noita päiviäkin on jo 17/29...mutta just sain ovistikkuun kaks viivaa...??tarkottaako tää nyt vaan sit yksinkertasesti sitä et tästä kierrosta tulee pitkä??vai mitä? luulin et mulla oli jo ovis ja silloin tietenkin tehtiinkin asialle jotakin...mutta jos se kerta nyt vasta on ni täytyypä kertoa asia ukollekin... mut mietityttää vaan tää juttu... :/
 
Pixie: On tosiaan molempien vanhemmille ensimmäinen lapsen lapsi kun molemmat ollaan perheen esikoisia. Mies on vaan vielä niin mammanpoika, että mahtaa anopista tuntua kummalta ku laps saa lapsen. :D

piksu: Tuliko ne viivat ihan tasapaksuina!? silloin on ovis nyt vasta tai sitten se tikku näyttää raskauden niinku jollain muulla täällä aiemmin. Ehkä sitä kannattaa varmuuden vuoksi tänäänkin laittaa uimarit talteen! ;)
 
ne viivat ei tullu ihan tasapaksuina...alempi viiva oli haaleempi (haamu)... tuohon en tohdi uskoa että se raskauden mun kohdalla näyttäisi...tekis sit mieli tehdä se raskaustestiki...
Joo varmuuden vuoksi täytyy kyllä ne uimarit laittaa tänää taltee ja viel muutamana seuraavanaki päivänä... =)
mut ei varmaan kannata innostua tuosta raskaus-jutusta liikaa...vai kannattaisko vielä tehdä seki testi...?? tietäispähän sitten ainaki... en tiiä vaan viitsiikö ettei mee sitten päivä pilalle...
 
Kiitos lohdutuksista =)

Tosiaan alkaa tää oma toivo hiipua sitä mukaan kun yrityskerrat vaan lisääntyy. Tuo esikko kun ilmoitti heti tulostaan...Tais taas kerran haikara eksyä...NO, vastahan me vähän aikaa sit kyllä muutettiinkin, et jos annettais vielä tän kerran anteeksi sille otukselle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
ReD: mie en ossaa kirjoittaa tuota sinun nikkiäsi.. :ashamed:

Ei se haittaa! Kunha jotenkin ymmärtää, että minua tarkoitat :D .

Odottavan aika käy pitkäx.. Ois jo 24.8.. Ni vois taas tehdä testin.. Jos sekin sit näyttää negaa, ni sit menen kyl verikokeisiin.

Kierukka on multa poistettu 25.6.. Ni kuinka kauan viel se hormoni vaikuttaa poiston jälkeen??
 
Oho, huomasin, että jos tästä kierrosta raskautuisin, niin laskettu aika olisi päivälleen sama kuin esikoisesta! :eek: Aateltiin miehen kanssa, että kaks vuotta olis kiva ikäero, mut noin tarkkaan olis jo vähän liiottelua! :LOL:
Toukokuu oli aivan ihana aika vuodesta saada vauva. Voi kunpa sais taas... Tuntuu vaan ihan epätoivoselta, kun oon melko varma, et mulla on ihan liian lyhyt luteaalivaihe raskautumisen kannalta. Ihan enintään 9 päivää, ehkä jopa vaan 6 päivää... Ihan niinku ovis olis samassa paikassa ku tolla mun vanhalla 32 päivän kierrolla, mut jostain syystä kierto jää nyt vaan 24 päivään... En ymmärrä. Mulla on aina ollut niin tasanen kierto. Mietin jo, et pitäskö varata gynelle aikaa? Tota yritystä on kyllä vielä niin vähän, et seuraan tän kierron vielä ainakin. Onko kellään kokemusta lyhyestä luteaalivaiheesta? Eli liian myöhäsestä oviksesta?

Jos tästä kuusta ei tärppää, niin sitten saakin heittää hyvästit kevätvauvatoiveille ja alkaa kuumeilemaan kesävauvaa. :)
 
Pahoittelut tädistä :hug: Ja onnea uuteen kiertoon.
Ja onhan osalla teistä vielä toivoa se plussakin saada, jos te vaan testasitte liian aikasten. Ja riippuu myös testistä.


Ommaa napaa:Huuto.netsitä huusin edullisesti kaks raskaustestiä, 1ekpl.
Mutta ne säästelen ainakin sinne kp30 asti. Ku ei tiedä tätä kierron pituutta pillereiden jälkeen.
Viimeksi kun jätin pillerit niin kierto pysy siinä samassa kuin pillereiden aikana, eli kp30-31. Mutta ei voi nyt tietää et mikä on.
Eli vielä ainaki kahdeksan päivää odottelua. =)

Tänään onki urakkaa, pitää siivota, pestä pari ikkunaa, vaihtaa verhot, kattoa kaikki läpi ettei tarvi huomena lähteä kauppaan. Illalla pitää hakea voileipäkakku, mun äiti tekee ihania voileipäkakkuja. ja Anoppi tekee sitten tavallisen kakun :)
Viime vuona tähän aikaan oli aika tuskanen olo, mikä loppu vasta yöllä.
Ja 11.8 alkoi aamulla klo 9.00 supistukset, klo 17.20 syntyi priima poika, 3300g ja 50cm :heart:
Synnytyksen kesto: 8h05min ja ponnistus 15min. Ja oli ihana kokemus ja ns. helppo synnytys. *muistelee haikein mielin*
 
Olipa hölmösti sanottu, että toukokuu olis ihana aika saada vauva. Jokanen vuodenaika on varmasti sitä. Tarkotin vaan et oli ihanaa, kun oli koko kesä eessä ja ehti toipuun synnytyksestä ennen sitä. Ja vastasyntynyttä oli helppo pukea kun ei tarvinnut vetää kypärämyssyä niihin heikkoihin niskoihin ja montaa kerrosta villa- ja toppavaatetta. Ja sai imettää ulkona vaikka kesken vaunureissun! Yritän tässä vaan epätoivoisesti uskotella itselleni jotain, kun harmittaa toi pirun täti! Joo, kai mä lopetan tän yksinpuheluni ja ruven pakkaamaan viikonlopun viettoa varten. Toivottavasti täällä tulee paljon plussia ensiviikolla!
 
moi
tulin vaan kertomaan, että keskiviikkona kävin ultrassa ja pieni sikiö oli oikeessa paikassa ja :heart: sykki.. kaikki hyvin =)
LA on nyt sitten 12.3.08.
sanokaa ihmeessä, jos ei teitä kiinnosta jo raskautuneitten lärpötykset... aattelin vaa kertoa, kun täältä pari kk sitten lähin..
:)
mukavaa viikonloppua!

äiskä äiskä ja taavi 9+2
 
Dragon tänään on sitten kp1 jos päivität, huomenna siis 2..

lähdetään kohta kavereiden kans mökille et taitaa alkomahoolia tänään mennä.. mutta mä palailen sunnuntaina asiaan varmaan..

kaikille voima :hug: ja plussatuulia :whistle: muistakaa re4ntoutua välillä :D
 
suikale :hug: samoissa siis mennään! Oikein mukavaa viikonloppua!!!!

äiskä äiskä hienoa että raskaus etenee hyvin! Teistä on aina mukavaa kuulla!!! Mitähän Papikselle ja mussulle ym. kuuluu? Mukavaa kun muistatte meitä haaveilijoita välillä!

Pixie varmasti kesän kynnyksellä on vaavin hoito helpoimpaa!
 
:hug: kaikille negailijoille ja tätin yllättämille.

En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään ,kun nettiyhteys on ollut epäkunnossa. Ihan hyvä, kun olen näihin palstoihin niin koukussa :D . Täällä se vaihe menossa ,että peitot heiluu ahkeraan. Ovislaskurien mukaan laskin lyhyen ja pitkän kierron mukaan ,joten touhua riittää vielä ensi viikon lopulle asti. Onneksi ukko myös juonessa nyt paremmin mukana. Viime kierto oli hänen itsetunnolle kolaus ,kun ei heti tärpännyt :D .
 
nonii..lapset mummulassa ja ukko töissä..
Ajattelin pitää pääntyhjennys illan...siis ajatukset vex ja olutta tilalle :LOL:
en nyt kauhiasti ota..mutta sen verran että tulee hyvä fiilis...ku eihän sitä tiedä jos vaikka oliskin raskaana... :eek:

Vaan nyt vähän siivoomaan hyvän mussiikin tahissa..niin isolla mussiikki että naapuritkin voi siivota saman musiikin tahissa... :LOL:
 
Pahoittelut täältäkin kaikille joille tänään negaa näytti tai menkat alkoi :hug:
Täällä sama tilanne kuin Poni06:lla eli kovasti yritystä tämä viikko ja ensi viikkoa ainakin alusta varoiksi myös, jotta sitten pääsee parin viikon päästä jännäämään taas. Alkukierron on aina niin morkkiksessa, mutta tästä sitä alkaa taas uudestaan toivo heräämään ja voi sen pari viikkoa ainakin haaveilla että masussa pikkuinen olisi tulollaan. Kiva että joku menee suunnilleen samoissa, aikas monilla taitaa tosiaan olla nyt nuo testauspäivät ajankohtaisia.
Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille!
 
Minulla on jotenkin sellainen kutina, että viikonloppuna alkaa menkat.. Jos tämä viiltely nivusten kohdalla.. tai vähä ylempänä :LOL: ei kerro kuukautisten saapumisesta niin ei mikään.. Lähtee välillä pois ja tulee kohta takaisin.. Ja välillä kipuilee koko masu vähäsen. Ja rinnat on mielettömän kipeät.

Mukavoo viikonloppua!
 
hei kaikille, hiukan on ollut taalla hiljaista, kun netti ei edelleenkaan toimi. Mulla tuli tati kylaan jo kolme paivaa sitten, joten kierroksi voi korjata 3/28-31. Nyt ajateltiin tassa kierrossa oikein yrittaa.

Pahoittelut kaikille kimppaneganneille. Kannustin kovasti kun selasin tata ketjua. Nyt vaan uutta puhtia peliin. :hug:
 
Lueskelin ketjua, tai oikeastaan olen tehnyt sitä montakin kertaa, mutta useinkaan en ole kirjoittanut mitään, kun en ole oikeastaan osannut sanoa mitään... voinnissa ollut vähän tekemistä, niin fyysisellä kuin henkiselläkin puolella. No, mies kävi just veljensä kanssa pihalla röökillä ja kun tulivat takas sisällä niin nenään ei kyllä pistänyt se haju enää niin pahasti kuin joku aika sitten vielä teki, eli ehkä pahin alkaa jo olla takana! Oma tupakointi on muuten uskomattomalla mallilla: nollat!! =) =) =) =) Onnistuinpas!!
No äh, kun karkasin aiheesta. Sitä aloin siis alunperinkin sanoa, että kun Kyllikki-dear oli äiskä äiskän viestin jälkeen pohtinut että mitä muille odottajille (mm. Papikselle!! =) ) kuuluu, niin ajattelin nyt vähän kertoa kuulumisiani.

Joukkoneganneille pahoittelut :hug: , mutta muistakaa, niin kauan kun ei ole tätiä, on toivoa!! =)
Ja olikohan ellen kun oli muistellut omia konstejaan, niin samojen nimiin vannon minäkin: greippimehua, hautomista, ovislimojen bongausta. Näillä pääsee pitkälle! Tai ainakin odotus-puolelle... ;) Kärsivällisyyttä ja paljon plussa-puhureita kaikille teille!

Taustatukena huutelee
Papagena ja Papu 8+4 :heart:
 

Yhteistyössä