Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

Oli sitten pakko tänäänki testailla, tyhmä minä :headwall: Eikä asiaa auta se että sain tietää just että mun luokkakaveri saa syksyllä vauvan :/ Toki oon iloinen hänen puolestaan, mutta minäki haluan! Saapa nähä käykö taas niin että kun ootan omia plussauutisia, niin saankin negan ja joku kaveri saa plussan. Esikoista kun yritettiin niin näin kävi joka ikinen kuukausi siihen asti kunnes itse vihdoin plussasin.

Maria1974 No voi höh :hug: Mutta jospa huomiset polttarit piristäis kunnolla. Oikein ihanaa päivää sinulle!

lauwra Ei muuta ku testaileen ;)
 
No joo-o, täällä tämäkin päivä odotettu menkkojen alkua, mutta ei vaan näy. Vähän alavatsakipuja havaittu.. Jos ei huomenna päivällä tapahdu mitään, niin se on sitten testin paikka maanantaiaamuna (jos maltan mieleni huomen illalla!)
 
Mä sain kierukanpoisto ajan ensi perjantaiksi.. Mua jännittää ihan sikana, alavatsaa vihloo ja menee kylmät väreet koko kropassa kun ajattelenkin, että joku nyhtää sitä härveliä kohdusta.. yyyh..kaikkea sitä saa kestää, laitto oli easy ja helppo ehkäsy muutenki mut se poisto.. yäk!
 
Meillä molemmat isovanhemmat asuu eri paikkakunnalla ja kyllä se harmittaa ei niinkään lastenhoitoavun takia vaan sen takia kun itse muistelee omaa lapsuuttaan kun käytiin mummulassa vähintään kerran viikossa. Mutta käydään kyllä mahdollisimman paljon mummuloissa :)

Toivoliini: Mulla ei kierukan poisto tuntunu yhtään jos vertaa siihen laittoon.

lauwra: Ootko malttanu olla testaamatta,täällä tuloksia ootellaan :) :popcorn:

Hei miten tuo kierto lasketaan täsä vaiheessa kun kierukka poistettiin 31.1 ja kuukautiset alko 25.2 eli onko mun kierto ollut tuolloin tuo 25 kp? Eli nyt tiistaina vois jo plussa näkyäkö?

Maria1974: Joko siellä ollaan polttareista selvitty? Sulla on kyllä ihana kun muitakin ihania asoita mietittävänä :)

Testit polttelee täällä kaapissa niin älyttömästi ettei välillä tiedä miten päin olisi. Mutta toisaalta kauhee pelko ja ei uskalla edes testailla jos se näyttää negaa : /
 
Testasin tänään aamulla! Eilen vuoti vähän, mutta en oikein voinut laskea kuukautisiksi. Aamulla siis testasin negan ja tänään nyt ollut jo enemmän vuotoa, mutta uskallan eilisen laskea kp1:ksi :)
Kovasti yritin tihrustaa tikusta edes haamua, mutta ei.. Nyt kuitenkin jo ihan innolla kohti tätä uutta kiertoa! Parin viikon päästä taas saa puputella ja sitten jänskäillä =)
Jos kuukauden päästä tilanne on sama, niin sitten varmasti harmittaa suuresti enemmän. Ei tätä kuitenkaan uskonut tapahtuvan ekasta kierrosta, vaikka ihan pikkasen toki toivoi.
 
Nostellaan ketju etusivulle ja kysellään kuulumisia. Hiljaiseloa muuallakin?
Täällä kp5 ja innostun jo tulevasta ovulaatiotikuttamisesta ensi viikon alulle :) Jospa se nyt tärppäisi.. Meille voisi tulla uudenvuoden-vauva!

Aloitin tällä viikolla "työt" ja ne pitää mukavasti ajatukset kiireisinä. Eli olen työttömänä (poliisina), mutta nyt työkkärin avustuksella tutkinsihteerinä poliisilaitoksella. Odottelen siellä jalka oven välissä oman alan hommia :) Tässä nyt on vähän hermostuttanut, kun niitä töitä saattaisi jossain vaiheessa tullakin ja tapana on, että aluksi määräaikaisia (saattaa olla pitkääkin) ja sitten vasta vaki.

Ollaan siis mietitty, että mikäli ei tässä nyt tärppäile ja jos työjuttuja alkaisi tulla, niin voisimme ehkä pitää hieman taukoa yrityksestä.. Olisi ihanaa saada vakipaikka, johon voi varmasti palata äitiyslomalta. Huoh. Taitaa olla liian suuri haave se...
 
Hei nelluska82, äiti -07, Marlin: mitäs teille kuuluu?

Täällä odotuksen odotusta tuskimmillaan, jotenkin yrittäny saada mielestä koko asiaa mutta ei niin ei. Nega testattu tiistaina, menkkoja ei kuulu joten toivoa vielä on:) Ensviikolla testaus uusiksi, kuhan nyt aika menisi äkkiä. Nyt tuntuu että jos kuukautiset alkaa niin tipun kyllä korkealta ja kovaa kolisten :( Nyt kp 27

Plussatuulia meille jokaiselle :whistle:
 
Toivoliinilla onkin tänään jännät paikat. Minä en etes juuri huomannu sitä poistoa, hieman vihlas mutta ei muuten mitään. Meni ehkä sekuntti ja kierrukka oli pois. Muutahan siinä ei tehä ku otetaan vaan langoista kiinni ja vetästään :)

lauwra Onnea työpaikasta :)

nöpsykkä Minä pijän sulle peukkuja pystyssä =)

Maria1974 Niin huomennakos se teidän suuri päivä oli? Aivan ihanaa tulevaa huomista :heart:

Täällä kp2. Minähän oottelin niitä menkkoja jo viime viikon perjantaille, ja jos kierrukka ois vielä ollu paikoillaan niin sitten ne varmaan oiski alkanu. Mulla kun alko menkat aina tiputtelulla jota kesti 3 päivää, ja sitten vasta alko vuoto. Ja tosiaan ku viikonloppuna ei ruvennu menkkoja kuuluun niin rupesin miettiin että onkohan se sitten niin että pitäs laskee siitä viimesestä alkaneesta vuotopäivästä, ja niinhän siinä kävi. Toisaalta ei harmita kun nyt vauvalla on ainakin hyvät mahollisuudet syntyä alkuvuodesta ;) Rinta pystyssä kohti uutta kiertoa, kyllä se vielä tärppää. Nyt kyllä yritän olla mahollisimman rentona tän asian kans! :)

Jotain jännää meille kuitenkin on tapahtunut. Me löydettiin ihan oma asunto, ja tekemämme tarjous meni läpi. Ens viikolla mennään tekemään kaupat, ja vapun tienoilla ois muutto. Seinät ja katot pitää maalata ennen ku päästään muuttaan. Muutetaan kilometrin päähän tästä meidän nykyisestä asunnosta :D Mutta tämä on niin mukavaa aluetta asua, ja nyt ei tarvi ruveta lapsillekkaan etsimään uutta tarhapaikkaa.
 
Nonni, nyt kuulun virallisesti tähän pinkkaan. Poisto ei sattunu yhtään. Bussilla tulin kotiin ja olin kuin vähämielinen kun hymyilin koko ajan. Olin jotenki niin helpottunu ja onnellinen ja niin, kävin ostaa popista potkarit..mä oon ihan kahjo.

Olin niin onnesta soikeena et ostin myös 35e ripsarin:LOL: (asian vierestä ja lujaa, oli pakko mainostaa ku vähän jopa kaduttaa...)
 
Toivoliini, itsekin ostin viime kesänä Diorin ripsarin ja maksoin itteni kipeeksi, mutta oli kyllä tajuttoman hyvä ja kesti KAUAN! :D Mutta kieltämättä vähän aikaa tuntu pahalta, tuhlata semmonen summa ripsariin..

Meidän piti viettää rauhallinen viikonloppu kotona, mutta kappaskappas. Löysin löytötavaratalosta Vallilan tapetteja alesta ja niitä sitten osteltiin ja purettiin meidän pikku wc. Siellä siis joku outo vanha muovinen tapetti, siihen päälle uusi hieno ja peilikaappi vaihtoon :) Tämmönen pikatuunaus. Ja tosiaan tapetin normihinta oli 45e/rulla ja nyt alessa 7,90e/rulla!
 
Täällä ollaan hengissä, hiljaiseloa pidellyt...näin koneella. Töitä joutuu tekemään ihan taas peräsuoli pitkällä...ainoo onni tänä yönä on et 1h vähemmän ja nopeemmin pääsee nukkumaan.

Kierto menossa loppusuoralla...24/31 (29)
Oviksesta ei ollut tietoakaan tässä kierrossa eikä myöskään oireen oiretta ole ollut missään muodossa.
No ens kuussa olis sitten tammivauva :) tai ylipäätään tulossa alkuvuoden vauva..jos nyt tärppää ollenkaan.
 
Nöpsykälle halaus! Todellakin, neuvosi on helppo sanoa, mutta toteutus vaikeaa...

Minä täällä kidutan itseäni kun etsin netistä keinutuolia ja päädyin sitten surffailemaan lastentarvikkeita... :( Tahdon jo kovasti päästä ostamaan tarvikkeita vauvalle.
 
Hellurei täältäkin!
Hiljaiseloa eletty,peitot heiluu ainoastaan kääntyessä kyleltä toiselle.. :kieh:
Ei voi ymmärtää mitä tää on,ei vaan yhtään haluta.Mietin jo kierrukan takasin laittoa,josko alkas haluttaanki taas...

Kyllä mä teitä oon salaa seurannut,en vaan oo jaksanu päivittää mitättömiä uutisiani. Yks kaks muisteltuna kierto olis nyt 26/ jotain,ja tarvitaan vähintäänkin ihme että tällä kierrolla tärppää,2 kertaa "antautunu".

Tsemppiä naiset,kyllä se vielä tärppääkin!
 
Jahas, uskaltaiskohan sitä jo tännekin hypätä :) Aika kierukan poistoon 10.4 :) Jaiks, jännää :D

Taustasta sen verran, että haaveissa ensimmäinen yhteinen :) Ennestään löytyy jo molemmilta yhdet "kokonaan" omat, eli kolmatta tuholaista aletaan yrittämään :) Pääpaino yrittämiselle alkaa kesäkuussa (ensin tanssitaan häät), mutta eipä se maata kaatais ( <3 ) vaikka tärppäisi jo aiemminkin :)

Kirjoitella yritän tässä keväällä sen minkä töiltä/häähumulta ehdin, mutta kesällä sitten varmasti jo enemmän :))
 
Täälläkin vietetään hiljaiseloa... Tosin tänään on kp 14/15 ja ovishaamu tikutettu. Mitähän sitä tekisi viikonloppuna? ;)
Josta tulikin mieleeni että häihin on kaksi viikkoa, eli hääpäivänä alkaakin sitten menkat jos ei nyt tärppää. Tuplajännitystä päivään....
 
tervetuloa joukkoon toiveitavuodella2013!

Maria1974, mehän mennään nyt aika samaa tahtia :) tänään mulla kp13, ovista oon tikuttanut nyt kolme päivää ja koko ajan haamu näkyvissä. Oon kuitenkin ymmärtänyt, että haamu ovistestissä ei käytännössä merkitse mitään.. Noh, viime kierrossa se tuli bongattua n. kp14 kohdalla, joten itsekin odottelen saapuvaksi viikonlopulle :) Jänskätään sit molemmat silloin sun häiden aikaan!
 
Tää menee kohta yksinpuheluksi, mutta pakko avautua.

Eli edellisen viestin mukaan, tikutin ovista kp10-14 HalpaTesti.fi:stä tilatuilla tikuilla, haamua näytti kaikki. Sitten loppui testit ja ostin lähiapteekista Onni ovulaatiotestejä. Tein 4 testiä ja kaikki EPÄONNISTUNEITA. Siis vittu. Ohjeiden mukaan tein ja vielä pissailin kuppiin, josta sitten testin tein... Nyt meni tämän kierron bongailu aivan vituiksi ja kohta lähtee aikamoinen reklamaatio. Yhtään ei oo enää fiilistä testailla noilla tikuilla, piloille menee loputkin.

Noh, on tässä nyt tasaisesti heiluteltu peittoja, että toivottavasti ovis on tullut käytettyä hyväksi jos on ollut jo. Ärsyttää vain tommonen tuotteiden huono laatu.

Tänään siis kp17, pelkään pahoin että tämä kierto venyy... Ensi viikolla sitten sen näkee.

Mitäs muille?
 
Apua, voikse koskeakkin? :D Siis miulla on varattuna (kupari)kierukan poisto 11.4 ke, ja ihan pikkasen alko jännittää :) Miulla oli hormonikierukka ennen kuopusta (4v) ja en kyllä muista että se poisto olis erityisemmin tuntunut!?!
 
Sone* ystäväni, mä ihan kauhulla odotin sitä kuparisen poistoa kun pelkäsin et suunnilleen koko kohtu tulee härvelin mukana.. Mut ei sattunu, ei tuntunu miltään, paitsi kauheen onnelliselta ja helpottuneelta.

Mä aion ottaa tulevaisuudessa hormonikierukan, eivät kuulema sitä kuparista oikein enää käytä tai suosittele..:O

Lauwra: Mä ostin apteekin omia ovis testejä ja tykkäsin niistä paljon enemmän kun niistä liuskoista ym. Nää oli hirveen selkeitä testejä. Suosittelen, vaikka oli aika arvokkaita. 7kpl/33e. Tilasin myös sen digitestin, huomasin, että se maksaa apteekissa melkein 50e mut raskauskeijulta sen saa 30e.

Se digi jäi nyt käyttämättä tässä kierrossa, saas nähä jääkö käyttämättä kokonaan, Mä sit halvalla sen myyn jollekki joka haluaa jos en itse tarvii:whistle . Saa nähä voiko oikeesti niin hyvä mäihä käydä, et ihan ekasta kierrosta pamahtais raskaaksi.

Mun 5v poika kysy multa eilen ihan ykskaks yllättäen et "äiti, onko pullat uunissa" ja taputteli mun mahaa.. Mä olin ihan:O ja :LOL:. (jossain lasten leffassa sanotaan kuulema noin). Mutta osuva oli ajoitus vaikka ei TIETENKÄÄN meidän lapset tiedä meidän pilkkeistä mitään:D

Että sellasta..
 
Viimeksi muokattu:
Toivoliini :LOL:
Ne mitä aikasemmin tilasin, oli just niitä kunnon testejä. Nää apteekista ostetut oli liuskoja, enkä tule tämmösiä käyttää enää ikinä (paitsi nää Onnit loppuun jos vielä viittin kokeilla)...
 
Toivoliini :LOL: Ihana poika siulla :)

Hei miksei sitä kuparista enää suositella by the way? Mie oon ollu tyytyväinen muuten paist nää hiivat, jos nyt johtuu tästä kierukasta... Hormoniset ehkäsyt ei miulle sovi..
 
Sone* mulla löi vähän aikaa tyhjää ja pahasti.. Mä juuri päivitin faceen mun pojan kuvan, kun sillä on synttärit tänään.. Ja kun sä kommentoit et ihana poika sulla ni mulla meni hetken raks raks raks, että tunnetaanko me ja hä miten sä voit nähä ja tietää ja joo.. kunnes hokasin et NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII toi pulla kommentti:D..

Mä en oikein tiedä miksi kuparista ei suositella, en saanu oikein vastausta. Mulla ei ole koskaan ollu hormooni ehkäsyä, tää lekuri meinas että h.kierukka kyllä käy kaikille. Kuparisen mieluusti kyllä ottaisin uudestaakin. Nytkin se on melkien 5 vuotta, eikä mtn ongelmia.
 
lauwra Mulle kävi samalla tavalla preg chekin raskaustesteillä, ne oli siis niitä liuskamallisia. Pistin sen tikun vissiin liian suorassa sinne kuppiin ku ei mitään tapahtunu, mutta kun hieman kallistin testiä niin johan imas. Tuon takia jouduin tekeen 3 testiä yhellä kertaa :mad:

Tänne ei mitään kummempaa. Musta tuntuu vahvasti että mulla on ovis vasta kp21-23/28 välisenä aikana :| Mietinkin että alkaskohan nuo lääkärissä vielä millekkään kun nyt on menossa vasta yk2. Netissäkin on niin paljon eri tietoa tuosta lyhyestä luteaalivaiheesta, toiset sanoo että ei oo merkitystä ja toiset taas sanoo että vaikeuttaa raskaaksi tuloa.
 

Yhteistyössä